DAVIDOFF - Leather Blend

دیویدوف لدر بلند

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32791
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیویدوف
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-32791
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 190
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    13
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    6
  • رسمی
    12
تعداد رای های ثبت شده : 69
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

زینو دیویدف که کنجکاوی خاموش‌ناشدنی و پایان‌ناپذیری درونش شعله‌ور بود، دائما در جهان کاوش‌گری می‌کرد و در جست‌وجوی مواد اولیه ناب و مهار‌ت‌های استثنایی و استادانه بود. عشق او به اکتشاف و زندگی‌اش که وقف قله‌های موفقیت شده بود، خیلی زود نام برند دیویدف را به کیفیتی بی‌نقص و ظرافت‌هایی بی‌رقیب گره زد. عطرهای «بلند کالکشن»‌ دیویدف دقیقا ادای احترامی به این فلسفه خاص هستند. عطرهای این کالکشن از میان ترکیبات انحصاری ناب انتخاب شده‌اند و با سبک خاصی آراسته شده‌اند تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای شما ممکن سازند؛ سفری به درون کیهان بی‌کرانه زینو دیویدف با بوها و حس‌های شگفت‌انگیز.

عاشقان عطرهای «بلند کالکشن» می‌دانند که زیبایی را می‌توان در همه‌جا جست‌وجو کرد و بایستی که چنین کرد. همان کسانی که اهمیت برتری کیفیت بر کمیت را درک می‌کنند و ذوق ناب و بی‌پیرایه‌ای دارند. حرفه‌ای‌های عرصه عطر و زیبایی که پیرامون خودشان را با اشیای بی‌نظیر و نیک‌پرداخته‌ترین محصولات پُر می‌کنند. آنان که می‌دانند چه می‌خواهند و چگونه باید خواسته‌شان را به‌دست بیاورند. اعتمادبه‌نفس است که نیرویی باصلابت به آنان می‌بخشد؛ ‌نیرویی که شما را به احترام و تحسین فرمان می‌دهد.

هر کدام از عطرهای «بلند کالکشن» با تمرکزی دقیق بر یک نت انتخاب‌شده شکل می‌گیرند تا از این طریق بتوانند یکی از چهره‌های نهفته در جهان پیچیده دیویدف را به تصویر بکشند. اولین شاهکار این کالکشن به نت چرم اختصاص دارد؛ ماده‌ای خواستنی، ناب و ارزشمند که به‌طرزی شگفت‌انگیز یادآور عشق زینو دیویدف به کالاهای لوکس و صنایع دستی باکیفیت است.

آمیزه «لیدر بلند» را کریستوف رینود (استاد عطرسازی مشهور) خلق کرده است. این عطر که سرشتی ادویه‌ای و شرقی دارد، بر مبنای معجون کیمیاگری بی‌نقصی از روایح مکمل ساخته شده است.

در قلب «لیدر بلند» آکوردی هوس‌انگیز از کهربا و گل رز طنین‌انداز است. نت گل رز حسی گرمابخش و نشاط‌آور در این عطر می‌آفریند، درحالی که نت کهربا مایه‌ای شرقی و اغواگرانه به آن می‌افزاید. این نت‌های باشکوه میانی در لایه آغازین با ترکیبی دلپذیر از زعفران و فلفل آراسته شده‌اند. نت‌های پایه با سویه‌های نیرومند و مردانه‌شان از نت چرم سرشته شده‌اند که نام عطر هم از آن سرچشمه می‌گیرد. نت چرم با سویه‌های گرم، مشک‌اندود و بسیار خواستنی‌اش، بُعدی مردانه و کاملا جسورانه به آن می‌بخشد.

گذشته از آمیزه شگفت‌انگیز «لیدر بلند»، بطری این عطر نیز بسیار لوکس و چشم‌نواز است. این بطری شیشه‌ای سنگین از نوع شفاف انتخاب شده و براساس ته‌رنگ‌های نارنجی‌ـ‌قهوه‌ای رنگ‌آمیزی شده است. شیارهای زیبا و ظریفی هم در دو سمت بطری جای گرفته‌اند تا شکل‌وشمایل آن را بیش از پیش از محصولات دیگر متمایز کنند. بعد از همه اینها به نام عطر می‌رسیم که روی ورقه فلزی صیقلی و براقی درج شده و با لوگوی زینو دیویدف همراه می‌شود. نماد زیبایی از دو حرف D هم در قسمت بالایی درپوش فلزی نمایان است. همین نماد از حروف دوگانه D به‌صورت یک برچسب طلایی و مونوگرام در قسمت بالایی جعبه جای گرفته است؛‌ جعبه‌ای با کیفیت بالا و حالتی بسیار مردانه که بطری خاص و شیک «لیدر بلند» را درون خودش احاطه کرده است.

زیبایی استثنایی و بی‌رقیب «لیدر بلند»، این عطر را به محصولی فراموش‌ناشدنی و تحسین‌برانگیز بدل کرده است. «لیدر بلند» عطری منحصربه‌فرد است که برای حرفه‌ای‌های واقعی و آشنا با جهان عطرسازی ساخته شده.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دیویدوف
عطار کریستوف رینود
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه فلفل ، زعفران
اسانس میانی کهربا، رز
اسانس پایه پاپیروس ، زعفران
نمره کاربران
Leather Blend-دیویدوف لدر بلند
رایحه
7.7
18 رای
ماندگاری
8.1
18 رای
پخش بو
7.2
18 رای
طراحی شیشه
7.7
18 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیویدوف
نظرات کاربران (20 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
رایحه خوب نه عالی ، شاید به خاطر شیرینی که تو رایحه هست خیلی نپسندیدم ولی آزار دهنده نیست و یه عطر بی آزار و نسبتا همه پسنده و نسبت به قیمتش ارزندست
28 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin علی رشوند

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
5
طراحی شیشه
بازخورد خوبی گرفتم ازش ، ارزشمنده
29 مرداد 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : منوچهر Mayis

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
دیویدوف لدر بلند.

یه عطر چرمی_ امبری_ گلی شیرین وگرم.

نت های اصلی این کار چرم، امبر و گل ( زعفرون ورز )هستن.
چرم اینجا رایحه خیلی خاصی داره‌. در عین اینکه انیمالیکه اما کاملا تمیز و معطره و درعین اینکه خامه یه تم خوراکی هم داره! یعنی ادم فک میکنه چرمش خوردنیه!
دوز بالایی از شیرینی کار رو همراهی میکنه که نمیدونم از کجا میاد ولی فک کنم اینجا پایه امبر، بنزویین هست که در کنار زعفرون این حس رو ایجاد میکنه‌
نت های گلی هم اینجا تم شیکی به کار دادن‌. رز احتمالا از نوع فرانسوی هست که بوی سبک و تر و تازه ای داره و رز طائف و عربی و..نیست.
امبر گرمای خاصی به کار داده و کمی تم ادویه ای فلفل رو میشه حس کرد.
کار بالانسیه به نظرم و از اون دست کارای چرمیه که بازخوردای خوبی هم داره. یعنی نه انچنان به سمت وجوه انیمالیک رفته که بازخورد رو از دست بده و نه اونقد چرم رو شیک و پیکش کرده که کاراکترشو از دست بده.
از بین عطرایی که دیدم تقریبا مشابهی نداشته و تقریبا یونیکه که جالب بود برام و پرفورمنس هم کاملا خوبه.
گزینه خوبی برای طرفدارای عطرای چرمیه البته درصورتی که با گرمای امبری و شیرینی نسبتا زیادش مشکل نداشته باشید.البته بیشتر مناسب سنین زیر ۴۰ هست به نظرم.
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : مهدی مهدیان امین خدابخش

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام دوستان من این محصول و از یه سایت دیگه خریدم اما برخلاف نظرات دوستان اصلاً پخش بو داره و نه ماندگاری اما بوی چرمی این کاملا واضح فقط می خواستم کسی از دوستان میدونه چطور میتونم اصالت محصول رو چک کنم. چون هرچی توی سایت زینو دیویدوف گشتم نتونستم پیدا کنم کجا باید بارکد محصول رو چک کنم اگه هر کدوم از دوستان میدونه ممنون میشم بهم بگه سپاسگزارم
22 مهر 1400 پاسخ تشکر
دوست عزیز شما میگی نه ماتدگاری داره نه پخش بو بعد به ماندگاری و پخش بو امتیاز ۹ دادی؟؟!!!
08 دی 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : منوچهر هەژار
احتمالا اون نمراتی که دوستمون دادن، نکته انحرافی بوده!😁
08 دی 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : منوچهر کیوان معروفی
مرسی دوست عزیز از توجهتون من اون عطر فیک رو پس فرستادم و از جای دیگه اصلیش رو گرفتم واقعا این عطر عالیه هم موندگاری هم رایحه و هم تا حدودی پخش بو ..اگر دقت کرده باشید اونجا بیشتر هدفم این بود از دوستان بپرسم چطوری و از کجای سایت دیویدوف میتونم اصالت عطر رو بررسی کنم ...بازم از توجهتون سپاسگذارم
18 دی 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : منوچهر سعید بجنوردی
سلام ممنون میشم بفرمایین از کجا اصلیشو تهیه کردین از کدوم سایت
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : noredin fakhri سالمی
الان همینجا اصلش رو گذاشته
02 فروردین 1403 پاسخ تشکر

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام خدمت همه عطرافشانی های عزیز

واقعا نمیدونم چطور رایحه بی نظیر این عطرو براتون تعریف کنم چون به شدت من این کار از لاین بلند ها رو میپسندم و از اونایی ک کارای چرمی دوس دارن میخوام حتما اینو تست کنن،به شدت بازخورد خوبی داره هرجا هم میرم بهم میگن ک محیطو با بوی عطر خوبت پر کردی و سیاژ قابل قبولی داره ماندگاریش هم یه روز کامل🌹
07 تیر 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هەژار شورش مصطفی‌زاده

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
امروزه با توجه به زیاد شدن طرفداران و تقاضا برای عطرهای نیش برندهای دیزاینری هم سعی میکنند تعدادی از کارهای خود را با رایحه ای شبیه به روایح عطرهای نیش طراحی کنند. برند دیزاینری دیویدف هم در سال 2014 با معرفی کالکشن بلند و لانچ کردن اولین عطر به نام لدر بلند و به نظر بنده که برگ برنده این برند هم بود توانست توجه تعداد قابل ملاحظه ای از افراد دوستدار روایح نیش رو جلب کنه. البته برند دیویدف واقعا در حد و اندازه غول های دیزاینری مثل دیور و تام فورد نیست که یک یا چند کالکشن رو به عطرهای نیش اختصاص دادن و در واقع پا به پای برندهای مطرح نیش جلو میرن، اما خب در اینجا دیویدف با ایجاد این کالکشن و ساخت چهار عطر خوش ساخت و خوشبو کار قابل ستایشی انجام داده. لدر بلند عطریه با کیفیت از هر لحاظ. یک عطر چرمی، امبری و ادویه ای با رایحه خاص، سنگین و مناسب تیپ رسمی که من هرچه تصور میکنم نمیتونم این عطر رو به عنوان یک کار یونیسکس در نظر بگیرم. به نظر من یک رایحه کاملا مردانه داره. شروع تند و قوی و کوتاه مدت با رایحه فلفل و زعفران و ادامه آن با رایحه غالب چرم و امبر از ابتدا تا انتها. گل رز و پاپیروس هم در این جمع حضور دارند اما اون گوشه نشستن و خیلی کم حرف میزنن. یکی از بهترین عطرهای چرمی که تا به حال تست داشتم همین لدر بلنده. در مجموع کار با کیفیتیه. پخش و ماندگاری خوبی هم داره. توصیه میکنم افرادی که به روایح چرمی علاقه مند هستند این کار رو از دست ندن. البته ابتدا تست کنید. بلایند بای جایز نیست.
30 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : منوچهر marjanmohamadi

6
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام به همه دوستان عطر لدر بلند از نظر من رایحه متعادلی نداره و خطیه. به محض اسپری با هجوم حجم زیادی زعفران زمخت، رز سنگین و شیرینی حاصل از کهربا روبرو شدم که برای من خوشایند نبود. تغییر نتی برای من قابل تشخیص نبود و تا انتها همین رایحه با شدت کمتر استشمام میشه. پخش نسبتا خوب و ماندگاری خوبی داره و به نظرم برای هوای بسیار سرد مناسبه
26 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : منوچهر marjanmohamadi

9
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
یه عطر فوق العاده خوشبو با نوت های غالب چرم و امبر.
تا دو روز بوش رو خودم راحت حس می کنم و از بوش سیر نمی شم.
13 بهمن 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : marjanmohamadi مهدی

یه کار بسیار قوی از دیویدوف،بوی چرم کار خیلی شیک و تمیزه،نسبت به امبر شیرینیش کمتره واسه همین من بیشتر ترجیحش میدم هرچند اونم دوست دارم،پخش بو و ماندگاری بسیار خوب، من شباهت ملموس با بلک افغان توش ندیدم ولی فیدبک بلک افغان گرفتم ازش ،در کل که راضی ام از خریدش
09 بهمن 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : منوچهر noredin fakhri

یه عطر فوق العاده خوشبو با نوت های غالب چرم و امبر.
چرم توی اینکار رو خیلی دوست دارم.
محبوبترین عطر این لاین از دیویدف.
هر چند من امبر بلند رو ترجیح دادم به این و اونو خریدم.ولی صد درصد اینم میخرم.
بوی چرم توی این کار رو خیلی دوست دارم.مخصوصا ترکیبش با امبر وحشتناک زیبا شده.
ماندگاری و پخش بوی مناسب.
شیرین و گرمه و در عین حال اصلا تند و اورپاور نیست.بسیار ملایم و خوشبو.
من که عاشقشم.
مخصوص بالای سی و پنج سال و پاییز و زمستون.
17 آذر 1398 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : منوچهر noredin fakhri
فقط حیف یکم زعفرونش زیاده. اگر کمتر بود فوق العاده بود. ریویوهای عادلانه ای روی فراری ها کرده بودید. درود بر شما
17 آذر 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : منوچهر Ambre russe

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟