HERMES - Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche

هرمس تق د هرمس او تقه فرش

مردانه
کد کالا : ATR-32730
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : هرمس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-32730
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 230
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
11,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    13
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    8
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 55
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر طراوتی آرامش‌بخش و حس‌برانگیز دارد که نیروی خودش را از خنکای آلدئیدها، تلخی نارنج و گرمای چوب‌ها می‌گیرد.

برند هرمس
طبع خنک
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه پرتقال، مرکبات ، آب
اسانس میانی شمعدانی
اسانس پایه نعناع هندی ، سدر ، روایح چوبی
نمره کاربران
Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche-هرمس تق  د هرمس او تقه فرش
رایحه
8.1
21 رای
ماندگاری
6.7
21 رای
پخش بو
6.4
21 رای
طراحی شیشه
7.6
21 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند هرمس
اخبار برند هرمس
عطرگرام
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ق
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام بر مدیریت محترم‌ موجودش نمیکنید؟
19 خرداد 1402 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام این کالا مشخص نیست

من سمپل این عطر رو سفارش دادم وقتی به دستم رسید نصفش خالی بود!
16 فروردین 1402 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام ظرفیت سمپل مثلا ۲/۵ میل می باشد به اندازه ۲ میل توسط خود برند پر می شود

ترکیبی از HERMES TERRE D’HERMES EDT و VERSACE EAU FRAICHE
14 مرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی

8
رایحه
5
ماندگاری
3
پخش بو
6
طراحی شیشه
درود
تق هرمس او فرش
بَه بَه. عجب رایحه ی سیتروسی زیبایی داره این عطر.
میکس روایح مرکبات تازه و کمی خاص تر از اون چیزی که در عطرهای مرکباتی می بوییم و پچولی و سدر در پشت زمینه باعث شده یک رایحه ی بی نظیر خلق بشه که بسیار تحسین برانگیز است.
نکته ی جالب اینکه قبل از اینکه نتهای این عطر رو ببینم و به محض استشمام رایحه ی خوشِ تاپ نت این عطر اومدم بنویسم بَه بَه ، چه هلِ طبیعیِ قشنگی . وقتی که این عطرُ روی لباس اسپری کردم و بعد از اینکه رایحه ی قشنگش باعث شد چندین بار تی شرتم رو عمیقا بو بکشم رایحه ای مخلوط از مرکبات و ادویه ای شبیه به هلِ بسیار طبیعی حس کردم که به احتمال زیاد به دلیل پشتوانگی پچولی و سدر باشه.
شروع عطر و رایحه ی زیبای مرکباتی اون یادآور بسیاری از کارهای هرمس هست و من بیشتر یاد وویاژ و کمی آن جاقدن سو له نیل افتادم. که اصطلاحا دست خطِ مرکباتی کارهایِ هرمس رو به همراه داره.
بعد از حدودا ربع ساعت از شروع قشنگش به میدل نت عطر میرسیم و رایحه ی تق هرمسِ اصلی با اون وجهِ صابونیش . و باید گفت این عطر در شروع رایحه ای متفاوتی با تق هرمس داره و در ادامه مسیرِ عطرِ اصلی رو دنبال میکنه.
یک عطر تابستانی و حتی میشه گفت بهاره ی بسیار فرش و زیبا که شخصا از خود تق هرمس بیشتر دوستش دارم نه به این خاطر که رایحه ی تق هرمس تکراری شده و ایشون یک تغییری در شروع عطر داده نه، رایحه ی ابتدایی این عطر به قدری زیباست که دوست داشتم خطی باشه و همون رایحه تا پایان ادامه پیدا کنه اما فقط یک ربع ساعت بیشتر دوام نداره و میشه خودِ تق هرمس اصلی.
اما نکته ی منفی این عطر پرفورمنس ضعیفشِ . پخش بو تا شعاع کمتر از یک متر در کمتر از دو ساعت . و ماندگاری یک کم بیشتر .
باید بگم با این قیمت ارزش خریدش به نظرم میاد پایین و فقط برای کسانی توجیهِ خرید داره که یا ثروتمند باشند و یا به قدری شیفته ی رایحه اش باشند که با پرفورمنس ضعیفش کنار بیان.
شاداب و خوشبو باشید
22 خرداد 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : علی حبیب جوانشیر
سلام
با این خصوصیاتی که فرمودین ،مثل ماندگاری و پرفرمنس پایین،اگه بخاید با دیور هوم کلون مقایسه کنید کدوم موفق تر خواهد بود ؟؟
04 آذر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا یگانه

شباهت هایی با نپال عود از برند مونتال داره
28 فروردین 1400 پاسخ تشکر

Eau Tres Fraiche
کهنه ای که رنگ تازه و نو شدن به خودش گرفت
بعد از استشمام این رایحه ، یک سری خاطرات یاداوری شد . خاطرات خوشی که به فراموشی رفته بود و انگار منتظر بود تا با چنین بویی یاداوری بشه . خیلی از چیزها رو ادم خوشش میاد جوری متفاوت به یاد بیاره . با استشمام رایحه ای ، با شنیدن موسیقی ای یا نوایی و ...
عطر کیفیت خوبی داره و برای فصل بهار بسیار لذت بخش خواهد بود . رایحه اون هم رایحه ای از پوست لیمو در بستری از پچولی فراوان که خب خیلی در ظاهر کار حس نمیشه به همراه دو امضای همیشگی تق و برند هرمس علی الخصوص روی لاین جاغدن.
یک ایرادی که میشه ازش گرفت پرفورمنسش هست که نتونست بنده رو در تست های متفاوت راضی کنه . پخش تا دو ساعت با فول ور کردن کاور میکنه و ماندگاری خیلی بالاییم نداره . در کل با توجه به قیمت و کیفیت و دل نشینی رایحه اگر هر دو ساعت شارژ بشه به نظرم ارزش خرید بالایی داره . 7/10
27 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو سوشیانت
امیرمحمد عزیز درود
باهات کاملا موافقم . واقعا حیف که رایحه به این نازی خصوصا در نت پایه که اینقدر دلنشین و آرامبخش و خلسه آوره اینقدر پخش و مهمتر ماندگاریش کم و کوتاهه .بنظرم بین روایح تابستانی مشهور و محبوب که اغلب ماندگاری ضعیف دارند ( برخی پخش خوب دارند ) این از همه ضعیفتر باشد . برای برخی عطرها که بیس نت زیبا و دوستداشتنی دارند شارژ مجدد جواب لازم را نمیدهد .برای پخش که نت اول و دوم نیاز است البته چرا .
شب هنگام از چنین روایحی ( خصوصا نت پایه همین عطر و آونتوس ) بعنوان قرص مسکن استفاده میکنم . روی مچ و خط درونی آرنج اسپری میکنم وتا زمان خواب و یکی دو بار بیداری بین خواب حسابی بهره میبرم .اگر هم ماندگاری خوب داشته باشد به محض بیدار شدن که حس بویایی حسابی رفرش شده کیف بی نهایتی میبرم اما اگر ماندگاری ضعیف داشته باشه و اثری ازش در بیدارشدن حس نکنم حالم گرفته میشه وتوی ذوقم میخوره .بنظرم امتحان کردی . هیچ چیز لذت خوابیدن و خصوصا بیدارشدن با رایحه دوستداشتنی ات رو نداره !
راستی فیلم الفی ( فتحه الف ) رو حتما ببین. و نیز آقای پارسی و دیگر دوستان .به مردها یاد میده خانم ها چه چیز از مردها انتظار دارند بعبارتی چطور لباس بپوشیم چطور برخورد کنیم وچطور و کجا از عطر استفاده کنیم ! توی ژانر خودش بی نظیره . از بهترین های آرشیو بزرگ سی ساله منه .شاید هم دیده باشی . با مزه و آموزنده ! هرمردی باید ببینه !
مفرح و پاینده باشی آموزگار عطرافشان
28 فروردین 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علی عباس بهرامی
درود کامبیزخان عزیز
ارادت دارم . واقعا همینطوره . مگر میشه عطربازی باشه که از چنین لذتی غافل باشه . بی شک روایح بسیار میتونند بعضا مفیدتر از داروهای ضدافسردگی و مسکن و غیره عمل کنند و به عبارتی روح مارو جلا بدن . استشمام لانویت برای مدت های تمام شمارو نرم میکنه . استشمام اونوم لاوز میتونه ساعت ها شما رو به فکر فرو ببره . استشمام اعتیاد اور سمینالیس میتونه جسارت در شما ایجاد کنه . استشمام مداوم پرایوت لیبل میتونه اصالت و غرور رو در شما زنده کنه و ...
لذتی که هنگام خابیدن با عطر تجربه میشه دو چندان میشه . روی نبض دست و استین و گاها بالشت .
این کار بلاشک اگر پرفورمنسش دوبرابر الان بود جزو عطرای همیشگیم میشد برای مصرف روزانه . منتهی وضع اقتصادی و فعلی فرصت اینو ازمون گرفته که بسیار بیشتر بررسی کنیم که پشیمانی نداشته باشه .
متاسفانه عطرای خنک به دلیل کانسپت و متریالی که دارند عموما خیلی قوی عمل نمیکنند و این امر طبیعیه ولی کاش گوالتیری بزرگ لطف کنه چارتا عطر مثل مگاماره درست کنه واسمون با قیمتی معقول .
اون فیلم هم حتما خواهم دید ممنونم از معرفیش . بنده همونقدر که به دنیای روایح علاقه مندم به موسیقی و فیلم هم علاقه مندم و لذت میبرم .
28 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : علی آلالیتا
با سلام به آقا کامبیز گرامی. آقا اینقدر طرفداری خانمها رو کردن برای من قابل درک نیست. احترامشون واجبه ولی شما زیادی طرفداری می کنید. برام خییلی عجیب و جالبه (خخخخخ)
28 فروردین 1400 پاسخ تشکر
دوست عزیز و شوخ طبعمون جناب ایزانلو
مگر در حال نبرد هستیم با خانمها !!
دو چیز هست در زندگی من که با صرف کلی وقت و تحقیق از نفی به تایید رسیدم .هرچند کلی وقت و انرژی وهزینه برد اما از پیامدش خیلی ذینفع شدم در زندگی .
یکی علم نجوم و تاثیراتش در سرنوشت آدمها بود که ابتدا خرافه پنداشتم ودیگر مبحث زن وزایش وعلوم متافیزیکی که زنان از طبیعت ( خدا ) دریافت کرده اند که اغلب خود هم از وجودش بی خبرند و در ذاتشان محفوظ است .هردو سالهای متمادی وقت من رو گرفت .
اینجا جایش نیست که بگم برات . طولانی است .
کوتاه برایت بگم که بهره مند بشی ازشون .
زنها درست تر از مردان درک میکنند .درست تر میگویند .درست تر حدس میزنند . آینده را بهتر میبینند .پیش بینی شان نزدیکتر به واقعیت است .همه اینها برای ما مردان گاهن غیرقابل پذیرش و گاهن خنده دار است اما تک تک اش و خیلی دیگر جزع به جزع قابل اثبات است
کشور انگلیس از حاکمیت زنها دنیا را تسخیر کرد .
سوال شما را خیلی ها از من میپرسند و با صرف یک ساعت وقت و گوش دادن در انتها متعجب میگویند عجب ! نمیدانستم .حتی خود خانمها .
اگر مرد یاحتی زن موفقی پیدا کردی که مادرش مادربزرگش یا همسرش (اگر مرد بود) را دلیل یا دخیل در موفقیتش نام نبرد لطفا به من هم معرفی کن !
توی خانواده وبستگان خودت فقط همین یک مورد را تحقیق کن . خداوند به زنها ارادت دارد .
بهشت برای ما مردها اگر اگر اگر اگر ...
درحالیکه بهشت" زیر پای " مادران است . همین بس .
تحقیق کن دوست ارجمندم خودت متوجه میشی .
معطر و شاد باشی جوان
28 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عباس بهرامی سید رضا ربانی
با سلام خدمت دوستان و جناب سخی.
در اینکه زنان از ارزش والایی برخوردارند شکی نیست.
اینکه می‌فرمایید "انگلیس از حاکمیت زنها دنیا را تسخیر کرد" این جمله صحیح نیست
نکته‌ی اول اینکه انگلیس کشوری استعمارگر بود که کشورهای ضعیف‌تر از خودش رو به استعمار می‌گرفت.
به عنوان مثال اگر اینکه ریچارد پادشاه انگلیس که به آسیا لشگرکشی کرد و آن شکست مفتضحانه رو متحمل شد و و با آن وضعیت به کشورش برگشت رو بخاطر مرد بودنش بدانیم و اینکه اگر زن راس حکومتش بود پیروز میشد کاملا اشتباهه.
پیروزی به چند عامل بستگی داره و جنسیت در اونها هیچ جایی نداره.تاکید میکنم که هیچ ارتباطی به زن یا مرد بودن نداره.
به زن یا مرد بودن نیست
به دانا و کاردان بودنه.
30 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Kambiz Amirhossein

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
این عطر هرمس رو در واقع میشه یه ورژن تابستونی تر و خنک تر از ورژن اصلی حساب کرد...

تابستونِ گرمی رو تصور کنید که لبِ ساحلی خلوت ایستاده‌اید که تر از چندگاهی نسیمِ خنکی میوزه و روحتون رو تازه میکنه و همزمان شخصی در کنارتون داره نوشیدنی خنکی با لیمویِ تازه درست میکنه و بوی ترش، تازه و یکم تلخ لیمو و پوستش که تازه بریده شده همراه با نسیمِ خنک به مشامتون میرسه ...!
این دقیقا رایحه این عطره که با گذر زمان و وارد شدن شمعدونی، به درای داونی زیبا منجر میشه که همینجور که دوستان اشاره کردند شباهت هایی با فالوده شیرازی یا یخ در بهشت لیمویی پیدا میکنه ...

ازون دست رایحه هاست که واقعا روح رو جلا میده و واسه چند لحظه هم که شده غم رو از دل دور میکنه و با آرامش و شادی جایگزین میکنه ...
پخش و ماندگاری متوسط به بالایی داره، فقط حیف که به دلایل اقتصادی کشورِ ما دیگه خریدِ اکثر عطرهای خنک با توجه به پخش و ماندگاری متوسط و نداشتنِ کاراکترِ خاص، توجیه اقتصادی زیادی نداره ...
20 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mehran مهدی ارجمندی

راجب نت اول و شمعدانی دوستان بخوبی توضیح دادند. اما راجب نت پایه پچولی و سدر رو که همه میشناسیم اما این رد گم کنی ای که فقط بانام روایح چوبی قید شده نمیدونم چیه این روایح چوبی واز کدوم روایح کدوم چوبها یا چیز دیگر استفاده شده که بویی تاریک تلخ خنک وسنگین ساخته که من رو لااقل به خلسه میبره و مچ دستم از جلوی بینی ام کنار نمیره. (هرشب که بیرونم باعطرهای مختلف که لذت میبرم مدام مچ دستم جلوی بینی ام هست و باخودم میگم اینها که میبینند شاید فکرکنن من پلیس مخفی ام ومشغول ارتباطم مثل پلیسهایی که یابا مچشون پیام میفرستند یابا یقه پیراهنشون !! )
شادوخوشبو باشید
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عباس بهرامی مهدی ارجمندی

الان تو این هوای شمال بوی یخ در بهشت سنتی میده ! البته بسیار با کیفیت چون هرمس همیشه بهترین بوده :)
14 فروردین 1399 پاسخ تشکر

شروع عطر به صورت خیلی عالی ترش و تلخه دقیقا لیمو ترش اما نه آب لیمو ترش خود لیمو ترش با اون عصاره تلخ پوست لیمو .دقیقا حس ایستادن کنار دستگاه آبلیمو گیری که بوی تند ترشی لیمو و تلخی پوستهای آب گرفته شده کاملا فضا رو پر میکنه.
با گذشت زمان کوتاهی یه حس ادویه ای که نمیتونم تشخیص بدم مال چه نتی هست کمی ظاهر میشه و کمی این حس رو میده که انگار شبیه لیمو عمانی خشک شده توی عطاری شده اما این حس ادویه ای برای من موندگار نبود و بازهم اون حس فرش و تازه لیمو ترش خودشو نشون داد.
اگر خیلی عمیق مچ دستم رو بو میکردم یه رایحه خیلی خیلی ضعیف از نعناع هندی حس میکردم و شاید کمی چوبی این رو گفتم که بگم نتهای چوبی که ذکر شده رو من که اصلا در بتن عطر حس نمیکردم حتی اون چیزی که از شمعدونی هم در حافظه دارم رو هم متوجه نشدم که در نتها قید شده. البته شامه بنده آماتوری قضاوت میکنه و فقط بوهای غالب رو تشخیص میده..حس کلی عطر همون لیمو ترش با پوست تلخش.
عالی خنک و همه پسند.مگه کسی هست که از بوی لیمو ترش بدش بیاد اونم تو یه ظهر گرم تابستون.
27 مرداد 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : In The Dark ‌آرش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟