DOLCE & GABBANA - Dolce&Gabbana pour Homme (1994)

دولچه گابانا مردانه پور هوم

مردانه
کد کالا : ATR-32517
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : دولچه گابانا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 1994
کد کالا : ATR-32517
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 21
توضیحات

دولچه گابانا مردانه عطری کلاسیک، آرامش‌بخش و دارای مایه‌های گیاهی است، اما ذاتی کاملا مردانه دارد. آمیزه این عطر با سویه‌های طراوت‌بخش و انرژی‌افزای نت‌های مرکباتی شروع می‌شود که از روایح ترنج، نارنگی، ‌پرتقال و برگ‌های لمیوترش شکل می‌گیرد. ساختار آروماتیک نت‌های میانی هم با سویه‌های طراوت‌بخش اسطوخودوس، روح طبیعی سالویا و غلظت و نیروی هل سرشته می‌شود و در پایان هم نیروی مضاعفش را از نت فلفل می‌گیرد. سرشت گرم نت‌های پایه اما از سدر، دانه تونکا، چوب صندل و مشک خلق می‌شود.

برند دولچه گابانا
طبع معتدل
سال عرضه 1994
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، پرتقال، لیمو ترش، بهار نارنج، اسطوخودوس ، ترخون ، سالویا اسکلاریا
اسانس میانی رز ، بنفشه ، شمعدانی ، یاس، گشنیز ، دارچین ، فلفل
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، کهربا، کومارین ، سدر ، زنبق ، چوب صندل سفید ، تنباکو
نمره کاربران
Dolce&Gabbana pour Homme (1994)-دولچه گابانا مردانه پور هوم
رایحه
9.2
6 رای
ماندگاری
8.4
5 رای
پخش بو
8.8
5 رای
طراحی شیشه
8.8
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دولچه گابانا
اخبار برند دولچه گابانا
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
دولچه اند گابانای مردانه (سرمه ای) ادکلنی فوق العاده خوش بوست که برای سنین سی سال به بالا بسیار مناسب میباشد و البته سنین جوانتر هم می توانند از آن به اندازه کفایت بهره و لذت ببرند. رایحه این ادکلن بسیار باکلاس، جذاب و تحریک کننده است و مردی جوان، خوش تیپ و ثروتمند را به تصویر میکشد که در نهایت خوشبختی بسر میبرد و کم و کسری در زندگی اشرافی و پرجاذبه خویش ندارد. در این رایحه بیش از آنکه هیجان خاص جوانان کم سن و سال در میان باشد جذابیت های یک زندگی بسیار مرفه امروزی در بهترین و باکلاس ترین شهرها و مکان ها و خانه های جهان را تداعی میکند و بنظر میرسد که همین الان از سفر خارج از کشور به وطن بازگشته اید و بوی آن مکان ها و حال و هوا بر جامه ها و تن تان باقی مانده است. این ادکلن چنان بوی پیچیده، امروزی و معرکه ای دارد که تمام مخاطبین خود را که در آن مکان در اطراف شخص هستند یا بعدا تا نیم ساعت، یک ساعت بعد از آنجا عبور میکنند را تحت تأثیر شدید خود قرار میدهد و شما صد در صد نیاز به نظرگیر خواهید داشت!؛) غلظت و ماندگاری این ادکلن شیک و لاکچری بسیار مناسب و بالاست و از رقبایی مانند کریستین دیور عقب نمی ماند و مهمتر آنکه تونالیته دوم و سوم آن هم جذابیت های منحصر بفردی دارد که باعث میشود دلتان نیاید که پیراهن های خود را زود به زود بشویید و از بوییدن آنها لذت خواهید برد! یقین بدانید که این رایحه خیال انگیز شبیه هیچ کدام از ادکلن های گران قیمتی که بوییده اید نیست و در نوع خود تک و بی بدیل است و از ترکیبات آن میتوانید به این نکته پی ببرید. اگر تمایل به خرید یک ادکلن فراموش نشدنی دارید توصیه میکنم به همین سایت یا یک فروشگاه عطر و ادکلن فروشی معتبر مراجعه کنید و بی هیچ معطلی و تردیدی و بدون حتی تست کردن آن ادکلن سرمه ای دولچه اند گابانای مردانه را خریداری نمایید و خوشحال به منزل بازگردید تا یقین حاصل کنید که یکی از خوش بو ترین رایحه های دنیا از این پس همگان را متوجه شما خواهد کرد و این مهم اندکی کار شما را در چگونگی و کیفیت زندگی کردن سخت خواهد کرد چرا که نمی توانید با این رایحه زندگی معمولی و متوسطی داشته باشید.
01 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ....... نوید ابوطالبی جهرمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟