BENETTON - Giallo

بنتون جیالو

زنانه
کد کالا : ATR-32498
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : بنتون
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-32498
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بنتون ورده، بنتون رزو، بنتون جیالو و بنتون بلو همگی از عطرهای جدیدی هستند خانه بنتون آنها را در کالکشنی به‌نام Colori 2010 عرضه کرده است. دو مورد از این عطرها زنانه و ادیشن‌های دیگر همگی مردانه هستند.

خانه بنتون اساسا محصولات، کالکشن‌ها و بازی‌های خاص خود را بر مبنای رنگ‌ها طراحی می‌کند. طراحانه بنتون درواقع با الهام گرفتن از رنگ‌های متنوعی که در جهان ما به چشم می‌خورند، این محصولات را می‌سازند. رنگ به عبارتی یکی از ابزارهای جهانی برای برقراری ارتباط محسوب می‌شود و هر رنگی در فرهنگ‌های مختلف دارای معنایی متفاوت است.

متحد کردن رنگ‌ها و عطرها توسط خانه بنتون صرفا یک طرح عادی و کلیشه‌ای نیست. ترکیبی شاداب از خلاقیت، جهانی بودن و جوانی به خلق آمیزه‌های جدید و جلوه‌های جدیدشان منتهی می‌شود. رنگ‌های قرمز، زرد، سبز و آبی پیوند نزدیکی با احساسات، مکان‌ها، گیاهان و گل‌ها دارند و درواقع تصاویر و احساسات را با همدیگر آمیخته می‌کنند. رنگ قرمز یادآور دانه‌های سرخ، قدرت، ‌شور و شوق و همچنین گل رز است. رنگ زرد هم ما را به یاد تابستان، ستاره‌ها، انرژی و طلا می‌اندازد. سبز رنگ امید است، رنگ فوتبال، طبیعت و برگ‌های نعناع؛ و آبی هم با اقیانوس، آزادی، لباس‌های جین و آرامش پیوند دارد.

هر کدام از بطری‌های این کالکشن با رنگ خاصی مشخص شده‌اند و طرحی مانند گرافیتی‌های ناتمام دارند. نقاشی با رنگ نشان‌دهنده حرکتی خودانگیخته و بداهه است که همه فرنگ‌ها و نسل‌ها را با همدیگر متحد می‌کند. استودیوی طراحی فابریکا بطری‌های زیبای این کالکشن را طراحی کرده است.

بنتون جیالو که عطری زنانه است، از رنگ شاداب و سرزنده خورشید استفاده می‌کند که جهان را از نور و زندگی سرشار می‌سازد. این رنگ در آمیزه این عطر با قطره‌های آب، دانه‌های سرخ، بادیان رومی، شکوفه نعناع، لاله مردابی و بنفشه و همچنین جلوه‌های مخملی هلو آشکار می‌شود. نت‌های پایانی هم دانه تونکا، وانیل و مشک را درون جلوه‌های هوس‌انگیز چوب‌های روشن قرار می‌دهند. زرد همیشه رنگ خوش‌بینانه‌ای است که احساس شادی و انرژی را منتقل می‌کند.

برند بنتون
طبع خنک
سال عرضه 2010
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نعناع ، بادیان رومی، دانه‌های قرمز ، آب
اسانس میانی لاله مردابی، رز ، بنفشه ، هلو
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، روایح چوبی
نمره کاربران
Giallo-بنتون جیالو
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟