COMME des GARCONS - Incense Avignon

کام دی کارگونس اینسنس اویگنون

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32304
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کام د گارکونس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2000
کد کالا : ATR-32304
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 14
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کام دی کارگونس از پروژه خاصی در سال 2000 با نام Parfums Series  رونمایی کرد. عطرهای این مجموعه پیرامون مضمون مشترکی به همدیگر پیوند می‌خورند. سریز 3 اینسنس در سال 2002 رونمایی شد و به پنچ مکتب معنوی و اصلی بشریت اختصاص داشت:

اویگنون ــ‌ کاتولیسیسم

ورززات ــ‌ اسلام

زاگورسک ــ‌ مسیحیت ارتدکس

جیسلمیر ــ‌ هندوئیسم

کیوتو ــ‌ بودیسم و شینتوئیسم

نام هر کدام از این عطرها از نام شهرهایی برگرفته شده‌اند که نماد یکی از این مکاتب پنج‌گانه هستند.

عطر اویگنون یا آوینیون به مکتب کاتولیسیسم تعلق دارد؛ نامی که از شهر آوینیون در جنوب فرانسه و منطقه پرووانس برگرفته شده است. این شهر یکی از مراکز بسیار تاثیرگذار کاتولیک در قرن چهاردهم بود. این عطر بوی کلیساهای گوتیک آن دوران را دارد، تالارهای وسیع و بلندشان،‌ گوبلین‌ها و سراپرده‌هایی که بوی مقدس صمغ کندر را برای قرن‌ها به خود جذب می‌کردند.

نت‌های آغازین اویگنون به‌واسطه صمغ کندر و صمغ درختچه مر متمایز می‌شوند و در بافت اسرارآمیز نت‌های میانی به نت‌های دودی و بالسامیک می‌رسند. وانیل خشک و بابونه فرانسوی (رومی) هم این عطر را رام می‌کنند و اسرار فاش‌نشدنی آن را برای ما دسترس‌پذیرتر می‌سازند.

نت‌های اصلی این عطر عبارتند از روایح دودی، بابونه، وانیل، نعناع هندی، اقاقیا و گل ختی.

برند کام د گارکونس
عطار برتراند دوشافو
طبع گرم
سال عرضه 2000
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، اقاقیای برزیلی ، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، سدر ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، لامی ، گل ختی ، بابونه ، روایح دودی، ادویه جات معطر، صمغ کندر
نمره کاربران
Incense  Avignon-کام دی کارگونس  اینسنس اویگنون
رایحه
9
3 رای
ماندگاری
3.7
3 رای
پخش بو
3.7
3 رای
طراحی شیشه
8.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.

به وقت غروب ، فخر الملوک زن ابراهیم خان ، تکیه زد به چارچوب اصطبل. از شیهه ی اسب ها ، چشمهاش جوشید و گریست. بی وقفه گریست. اشک هاش گویی آینه ی غروب شدند و دانه های غروب از چشمهای فخر الملوک بر کاهدان دستش ریخت، گویی خون می گرید. به آسمان خیره شد و با خود گفت : "چهل روز شد".
مردم گفتند: "خدا بزرگ است. بر میگردد". فخر الملوک گفت:
- "از غم خویش می گریم. نه از فراق ابراهیم".
هرم نفس اسب ها و عرق بر ماهیچه های بی تابشان راه بر گلو بسته بود و یالهاشان در تابش سرخ خورشید تو گویی آتش میگرفت. مردم گفتند : "غم ات جز فراق ابراهیم نیست. اگر هست بگو از چیست؟" .
فخرالملوک گفت : "اسب ها به وقت غروب شیهه میکشند از آن جا که پدرانشان در سالیان دور در هنگامه ی غروب در معرکه و نزاع یا به دست حیوانات دیگر کشته میشده اند.. این ترس با اسب ها ماند که از اضطراب و تشویشی که غروب هنگام به جانشان جاری میشود ، شیهه میکشند". پرسیدند: اما تو چرا گریستی؟ شیهه ی اسب ها به تو چه ارتباطی دارد ؟
گفت : " آدمی نیز در سالیان بسیار دانسته است آن کس که تا غروب باز نگردد هرگز باز نخواهد گشت. اسب ها آموختند شیهه بکشند و آدم دلتنگی را آموخت. از فراق ابراهیم نیست که می گریم. گریستم از آنجا که آدمم و چاره ای بر آن نیست".
به جای خالی اسب ابراهیم خان خیره شد. و چراغ افروخت .
.
هر چراغ که بر می افروزیم جای خالی بازنیامده ایست.
.
.
.
اونیون شیدایی انسان بر دلبستگی هست. به ارامی دلبستگی و به ناچار دل بریدن. یک آند و رفتی از دوده و وهم در این عطر جاری هست که تلخ و گزنده ست. یک تکدری با هر طپش از قلب این عطر در جان شما پمپ میشه که شکوهمنده. عطر راحتی برای استفاده عام نیست مگر در هوای بیرون. بیشتر راجع بهش مینویسم بعدها.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : مهدی دهقان محسن جمالیان
سلام ایکاروس عزیز
کارهای خیلی خوبی از عطرهای بخوری تست داشتم و چندین کار دیگه هم بم توصیه کردی که سر فرصت تست خواهم کرد ولی دو کار هستند که خیلی دوست دارم نظرتون رو بدونم:
Incense Flash
Incense Extreme
هر دو از اندی تاور
پیشاپیش از پاسخت بینهایت ممنونم.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ssh رضا قهرمانی
با سلام و وقت بخیر خدمت ایکاروس عزیز و دوستان دیگری که خالصانه مردمو راهنمایی میکنم و خیلی خوشحالم از این بابت که اشخاصی مثل اقای ایکاروس وجود دارن که علم بالایی در این زمینه دارند
از شما ممنون میشم که منو راهنمایی کنید
۲۳ سالمه و برون گرا و شوخ طبع هستم قبلا از انکری نویر استفاده میکردم بعد از اتمامش به دلیل فراگیر شدن بیش از حد، نسخه اکستریمشو خریدم که علاوه بر بازخورد خوب منو راضی نکرد میخواستم که راهنمایی کنین که در بین عطر های تلخ و گرم چه عطری مناسب بنده هست من از نت پایانی انکری نویر خیلی لذت میبردم و همچنین خیلی علاقه مند به بوی چای هستم
18 دی 1396 پاسخ تشکر
درسته با عطرها عشقبازی می کنم اما فی الواقع هیچ از نت اول و میانی و آخری نمی دانم.! صرفا نئشه گی نادانسته اما طلبیده.....شاید شامه خوبی ندارم.
علی ایحال مدتیه نوشته های شما رو به مدد ادبیاتش میخونم نه کنجکاوی برای سر از رمز دنیای عطر درآوردن....فضای این نوشته منو برد به حال مارالِ کلیدر..... همون عصری که وارد خونه گل محمد شد.... با این توصیفات باید اون لحظه بعدها با همچی بویی تداعی بشه براش ....
28 فروردین 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : m sheykhzade

دکتر ارجمند
شبیه این مدل چه عطرهایی میتونید مثال بزنید
بویس د انسنس رو دارم
اوینگتن فکر کنم دیگه تولید نمیشه

دارم به سمت شیرینها کشیده میشم ولی حساب فکری و شخصیتیم طوریه که اخرش میشه لاوز .
06 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
رضا قهرمانی

عطر یک اکو سیستم هست که بایستی تمام اجزاش در تعادل نگه داشته باشه. در عطرهای بخوری چون حادثه از نوع اسموکی هست توازن رو پیچیده و سخت و غیر منتطره میکنه. آمادگی جهت تست شاه بیت های روایح اسموکی یک مسیر طولانیه که از راه شناخت و برخورد با تمامیت اکو سیستم حاصل میشه. هر ادمی در برخورد اول با یک زلزله یا اتشفشان سردرگمه.. تا ممویر از امواج رو به میزان کافی اکتشاف نکردید سراغ قدم های بعدی نرید.
اما اگر اصرار من رو بخواید نالازم در نظر بگیرید قدم بعدی : اینسنس نورما کمالی. و بعد :
Incense pure sonoma scent..
قبلا با تاکید گفتم که در سطحی اینجا عطر معرفی میشه که همراهی و کیفیت لازم رخ بده. این اولین باری هست من از اینسنس نورما کمالی اسم میبرم چرا که در یک پروسه قدم به قدم مخاطب رو به لاوز از اونوم رسوندم. این نردبان فراتر هم میره. اما بایستی ببینم مخاطب هم قدم به قدم پیش میاد یا خیر.
کسی که لاوز رو تجربه کرده میتونه یک تیک بزاره کنار واژه ی "بخوری" و پرونده ش رو ببنده. اما کسی که بخواد از واژه فراتر بره و در جهان اشیا بی اسم دنبال کشف حقیقت بگرده بایستی جسارتش رو داشته باشه چرا که در شهر گمشدگان فقط گمشدگان هستند. کلید شهر گمشدگان رو به گمشدگان میدن. تا گم نشید و از معانی سابق پرهیز نکنید به این محدوده داخل نمیسین. یک جور ناهشیاری که در طول زمان و وقایع و حوادث به دست اومده نیاز لازم برام ورود به این محدوده ست. این عطر رو که تست فرمودید متوجه منطورم میشین. کلماتی که در ظاهر معانی ندارن از زبان منزوی اینسنس نورما کمالی بیرون میان. امادر یک ناهشیاری میشه این کلمات رو درک کرد و شنید. در یک جایی که زبان و الفبا اختراع نشده همه حرف هم رو میفهمن. الفبا همچنان که ارتباط رو آسان کرد از فلسفه ش دور کرد.. هوشیاری انسانی ، اساس ساقط شدن انسان هست.
من خیلی وقت هست سعی میکنم ننویسم از عطرها. همچنان که پیش میرم سکوت رو ترجیح تر میدم. بهترین عطرباز دنیا یک روز اکانتش رو حذف کرد و ناپدید شد از جهان عطر. هر چه بیشتر عطر تست میکنم و بیشتر داخل میشم ، بیشتر میفهمم چرا کسی که سیزده هزار عطر رو زندگی کرده بود ناگهان پا پس کشید و به تنهایی پناه برد.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Jamal nazemi
فکر میکنم کمترین حق کاربری که در تمام شبکه های اجتماعی وجود داره امکان حذف اکانت یا کامنت هست. بایستی این امکان در اختیار کاربران قرار داده بشه. این توجیه که با حذف یک اکانت کامنتهایی که در پاسخش بودن هم حذف میشن یک تئوری شبه اخلاقی هست که از نظر تمامی شبکه های مجازی دنیاویا مردود بوده که رعایت نشده. لزوم حضور ایکاروس و رویوهای از جنس ایکاروس کاملا بی معنیه. من شدیدا نیاز دارم بجز کامنتهایی که به آموزش های ابتدایی و نکات ساده ای که یک علاقمند بهشون نیاز داره (تعاریف انواع اکوردها و اصطلاحات تخصصی) سایرین رو حذف کنم. امیدوارم حداقل حقوق مرسوم یک کاربر در اختیارش قرار بگیره. برقرار باشین
07 دی 1396 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 مجید سلطانی
پاسخ مدیر : سلام، این مورد رو بررسی میکنیم. طبیعتا به کمی زمان نیازمند هست.
سلام
به یاد دارم زمانی رو که جمله ایی رو از بزرگی تقل می کردید و مضمون جمله این بود:وقتی می سازی باید بمونی،سختیش همین جا هست،موندن،از یکطرف حق شماست اکانت یا پیام های خودتون رو حذف کنید،از یکطرف تعداد زیادی از افراد به این محیط و این نوشته ها عادت کردند شاید،بعد از این مدت می دونم ممکنه یکروز به این سایت بیام ببینم اینجا نیستید،یه اسم از ایکاروس می مونه و تا سال ها راجع بهش صحبت بشه،همین،یه اسم(نمی دونم چرا لزوم حضور ایکاروس بیمعنی هست؟ممنون می شم توضیح بدید)
در هر صورت امیدوارم مقداری به این مکان عادت کرده باشید(هر چند می دونم از عادت کردن نفرت دارید و ازش می ترسید) و این عادت به حضورتون حتی برای یکرور هم تداوم ببخشه،سایتون مستدام
07 دی 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شادمهر حاجیان محمودکریمی
سپاسگذارم خدمت دکتر ارجمند

نوشتن با تمام وجود از حس...هم از بو و هم از دل

انسان شناختن هیچ را به هیچ نشناختن ترجیح داد
دکتر بدنبال عطر انسان برتر ویلهلم نیچه میگردم....شوخی


واقعن در شهر گمشدگان باید گمگشته بود .
احساس نیاز برگرفته از حس و تمنای من به عطرهای بخوریه.
شاید عطری مثل تام فورد گریوتیور برای من شاد و دلچسب باشه و یک مهمانیه ابرومند رو به ارمغان بیاره اما لاوز یک دوسته یک کتابه
abyss

عطر کمالی و پیور سونوما رو میگردم پیدا میکنم.
یاد نوشته های اول کتابای نیچه میافتم......معدودی....

تام فورد صحرا
اصلن کلن دکتر هر چی انسنسه میرم دنبالش.
اکو سیستم عطر و مفاهیم زیستی و دگراندیشانه با روایح دنیای جالبیه که حداقل بازخوردش نسبت به انسانها دوست داشتن و محبت به دیگرانه

علت اول پاینده باشید و کمکرسان
علت دوم کینه و حسد از بین ما قشر درس گیرنده پاک شود.


07 دی 1396 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mehran رضا تبریزیان
آمین اقارضا...آمین
...حرف زیاده ولی گفتن ازش، تخم مرغای قایم کرده ی بیشتری رو اماده ی شکستن شدن میکنه برای شیطنت هایی که به جانیست....و گاهاشیطنت هم نیست...

و ایکاروس عزیز
پاسخ اول تون مثل مابقی نظرات تون مستلزم تشکر هست و محترم شمرده شدن،سکوت اختیارکردن ها و رسیدن های به این نقطه ها هم جزیی از باکس ایکاروس هست و به دیده ی منت هراونچه که راحتی رو براش میاره....ما صبوریم و اندکی بیش ازاندکی خودخواه(خودم رو میگم)شرایط تست خیلی خیلی خیلی از کارها رو ندارم و میخوام باشین تا سواستفاده بکنم شرایط شما....شرایطی که با جان و دل و با روحیه ی معلمانه ایی که میدونم دارین،دراختیارمامیزارین،شریطی که من ندارم....تعریف و تمجید هم نیست که گاها تلخ هم میشید که من مشکلی نمیبینم... کامامطمینم که اگر تازه نفسی،نوبرانه ایی،از عطری بیاد و نفس بکشینش و به جان تون بنشینه،این اجازه رو به ایکاروس میدین که سکوت بشکنه از اعماق احساساتش از اون بگه ...پس نیازی نیست که عکس هایی که از حال و اکنون های ایکاروس به جامونده از بین بره تا تغییر کنه و کم و زیاد بشه..
مدیر محترم سایت
قبلا کمی موافق ایجاد امکان تغییر نظرات یا حذف اون ها بودم،اون هم فقط بخاطر بعضی از مسایلی که گاها ایجاد میشد و تنش میشد و مینشست به جان چند صفحه از اخرین نظرات...اما الان مخالف هستم،و دقیقا بخاطر درخواست ایکاروس عزیز،چراکه ارشیو نظرات ایشون و برحابودنش رو ترجیح میدم به اینکه این امکان اضافه بشه با این پیش فرض که چند نظر تنش زاو جواب و پاسخ های اون ها حذف بشه...و درکناراین هدف،که بوودنشون مشک انچنانی هم نداره ،باعث بشه نظرات و ارشیوی به این خوبی رو از دست بدم..که هدف اصلی ما دراین سایت نظرات و کامنت هایی اینچنینی هست..نظراتی از جنس ایکاروس و سلطان و جناب کبیری و خسروی و اقای قهرمانی که پیگیر هستند و لحظه ایی گزارش میدن و همین هم یک روند رشد رو نشون میده توی شناخت یک عطر توی برهه های مختلف...
07 دی 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : TH_MEN رضا قهرمانی
حامی عزیز دقیقا چیزی رو بیان کردید که در ذهن من هم گذشت! گرچه خودم اذعان دارم به خودخواهانه بودنش ولی نمی تونم این حس و خواسته ام رو نادیده بگیرم!
چرا که هنوز هم جای خالی پیج شخصی ایکاروس عزیز رو به عنوان یک مرجع کامل حس می کنم و افسوس می خورم که چرا ازشون بکاپی تهیه نکردم. البته این مرجع مسلما فقط شامل موضوع عطر نبود و در زمینه های مختلفی فرصتی برای آموختن و تفکر بیشتر بود.

07 دی 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی حامی
خانم حامی عزیز از طرفی حق با شماست چون وقتی که کاربرانِ سایت از یک یا چند کامنته با ارزش بهره بردن و از اونها محروم بشن تا حدی مثل این میمونه که یه فرمول از فرمولهای شیمی و یا یک عنصر از جدول تناوبیه عناصر حذف شده باشه . یه چیزی در همین باب و تشابه .
اما این حق هر کاربری هست که بتونه کامنتهای خودشو تدوین و یا پاک کنه ، به چند دلیل ، یکیشو ایکاروس گفتن ، مثلاً کامنتهایی که باب میل همه نیست و اکثراً یه نظر ساده و اجمالی و یا عامیانه و غیر حرفه ای میخوان .
خب این دست کاربرا نیست چون اونها به هدف مردم اندیشی و خیرخواهی به این سایت اومدن و یکباره در بعضی مواقع با هجمه ای بسیار روبرو شدن چه از نظر علمی و یا رفتاری و جالب اینجاست اون مباحث علمی و یا مجادله ای بپایان رسیده اما اثرات اون مطالب هنوز برای بعضی کاربران جدید ذهنیت درست یا غلط میسازه و همیشه کاربران اصلیه سایت احساس میکنند که هیچ بیمه ای در قبال پذیرش نظرات با ارزش اونها وجود نداره .
در این مورد هم که جناب مدیر فقط بحث نقض نشدن قوانین سایت رو عنوان میکنند که میگن یا مسئله ای نیست و یا فرصت پاکسازیه اونهارو نداریم و یا هنوز برای ما شناسایی نشدن که خود شما باید دونه به دونه با آشکار شدن و هم زدن دوبارۀ اون مطالب اونهارو گزارش کنید . خب این یکطرف قضیه بود .
از طرف دیگه کاربران قدیمی احساس میکنن با این همه دقت و دلسوزی برای عزیزان سایت و نظرات حرفه ای ، انگار دارن در هاون آب میکوبند و چیزی جز اتلاف وقت برای خود و کاربران نداشته ، حالا کیی میتونه این یکیو برای مدیر ثابت کنه ؟ . الله و اعلم !
حالا دیدین که ایکاروس حق داشتن ؟ این حق هر کاربر این سایت حرفه ایست که باید اون رو به یک طریقی از سایت مطالبه کنه . البته بحث حذف پروفایل شخصی هم هست که احتیاج به زمان و دقت بیشتری داره .

شب همگی خوش .
07 دی 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سپهر رضا قهرمانی
ممنون جناب خسروی از توضیح تون.
دلیل شخصی بنده در لابه لای کلماتم پنهان شده بود. احساس میکنم یک جاهای زیادی بایستی راجع به بعضی عطرها سکوت میکردم. اسمش رو بزاریم "سکوت در قبال زیبایی" . "سکوت در پاسخ به حقیقت". این یک جور ایده ی عمومی نیست. یک قانون نیست. یک احساس شخصی هست هر چند یک پیشنهاد کلی هم میتونست باشه. با زنجیر کلمات، اسیر کردن زیبایی بعضی عطرها. خودم از خودم گلایه دارم که چطور راجع به بعضی عطرها نگارش میکنم. با آنچه که منم در تضاد هست. من در زندگی شخصیم بیشتر سکوت میکنم خصوصا آنجا که حجمی از حقیقت و زیبایی در هم آمیخته شدن و روبروی من قرار میگیرن. اون کامنت من صرفا یک گلایه مندی شخصی از خودم بود.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 ممد
جناب خسروی عزیز،وجه تشابه خیلی فراتراز این هاست،که اگر نبود ایکارس متحمل این همه هجمه درهمین یکی دوسالی. که رخ حرفه ایی تر بودن شون رخ نشون داده،بهشون وارد نمیشد...نظر شخصیم هست و حق نمیدم که ایاروس بخواد ساده و عامه و غیرحرفه ایی بنویسه،که اگر بنابراین هست دلم میخوادکه ننویسه...ماجزیی از ایکاروس رودیدم که به قول خودش همقدم با همراهی ما،برگه هاش رو رومیکنه(الانم ناراحت این کشش بحث هامون هست...ازش عذرمیخوام که زبانم میچرخد..)..به هیچ عنوان ازاین نیمچه سطحی که به مانشون داده از تمامیت خودش، حاضرنیستم پایین تربخواد بنویسه،که حتی باید بره بالاتر....که اگر درحد پایین بنویسه تعریف ایکاروس رو برده زیر ذربین و درحق ش ظلم کرده.....کاملاهم بهش حق میدم حق شرو طلب کنه...من مخاطب خودخواه موافق براورده شدنش نیستم بنای برخودخواهی خودم...جناب مدیر عزیز هم در زمان های لازم کوتاهی کردن و به این هم واقفم.جایی که باید هایی باید گفته میشد به افراد حاضر در بحث ها و گفته نشد.جایی که اگرایکاروس رو کاربرحرفه ایی میدونه باید برخورد حرفه ایی باهاش میشد و نشد چه از طرف کاربرا و چ مدیر ،و اگر ایکاروس رو صرفا یک کاربرمیدونه نباید پاسخ گویی های کامل رو به دوش ایشون و چند تن از دوستان بگذاره و یک سری نکات دیگه...ایکاروس مخاطب داره اینجا،مخاطب هایی که خواهان قلمش هستند،خواهان قلم حرفه ایی ایش هستند..هرکاربری هم باید جست و جوکنه و مخاطب خودش رو پیداکنه..اینکه یک سری زبان و قلم ایکاروس رو نمیخوام دلیل بر نادیده گرفتندل یک عده ایی دگه نباید باشه.....حق میدم که بخواد دردانه هاش رو ورداره و بره..اما دلم نمیخواد....
عذرمیخوام ازهمه بابت زیاده گویی و همین جا نقطه میزارم سرتمام حرف هام...کشش بیشتر جایز نیست
07 دی 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی TH_MEN
متاسفم ایکاروس عزیز
برداشت های من یکمی متفاوت بودوبخاطرهمین حرف به میون اوردم، الان دیدم بازگشایی نظرتون رو...
07 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی
با تشکر از توضیحات دوستان، من واقعا کمبود دو امکان رو توی سایت احساس میکنم:
اول اینکه هرکاربری بتونه نظرش رو ظرف مدت کوتاهی بعد از پستش ویرایش کنه. روی این مدت کوتاه تاکید دارم چون فکر میکنم هرکسی حتی یه شخصیت مجازی باید مسئولیت هر حرفی که میزنه رو با علم به اینکه امکان بازپس گیریش وجود نداره بپذیره. اما بخاطر اشتباهات املایی و انشایی امکان ویرایش به مدت محدود لازمه.
دوم امکان ارسال پیام خصوصیه، خیلی از کامنتهای فعلی سایت درواقع پیام‌هایی خطاب به ایکاروس و سایر بزرگترهای سایت و به قصد کمک گرفتن هست و اغلب کارکردی برای بقیه کاربران نداره، این پیام‌ها در واقع با شلوغ کردن کامنتینگ دسترسی به محتوای تحلیلی و ریویو ها رو سخت‌تر میکنن. گذشته از اون خیلی از دعواهای سایت از ورود کاربران ثالث به گفتگوهای دو نفره ایجاد شده که اینطوری امکانش از بین میره.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : بهی ssh
چه خوب که از اینسنس نورما کمالی هم اسمی برده شد
چند وقتی میشه که دنبال تست این کار و سمهرم از آرت پروفومی هستم ولی داخل ایران ندیدم جایی حتی در حد سمپل هم موجود داشته باشن
اینسنس که فکر نمیکنم دیگه حتی خارج از ایرانم راحت پیدا بشه
07 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا قهرمانی
حالا که عطرافشان امکان دیلیت کردن اکانت یا حذف یا تصحیح نوشته‌ها را به کاربرانش نمی‌دهد؛ فقط باید به شورای عالی فضای مجازی شکایت برد؛ تا آنها قانونی وضع کنند تا هر سایت ایرانی که امکان ثبت نام و نوشتن پست دارد ولی اجازه نمی‌دهد کاربرانش از حق اولیه قانونی مسلم خویش که در تمام دنیا محترم شمرده می‌شود استفاده کنند به صورت قضایی ملزم به انجام این کار شوند
07 دی 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : complihanicated ممد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟