AMOUAGE - The Library Collection Opus VI

آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس VI (آمواژ اپوس 6)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32060
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-32060
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 21
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

رایحه‌ای بالزامیک و ادویه‌ای از آمواج.

اوپوس VI به‌عنوان عطری رمانتیک که خاطرات دلنشینی را برای شما می‌سازد، از سرشتی چوبی، کهربایی و شقی برخوردار است و در این مسیر از تجویز کهربا در طب باستانی برای تسکین غم‌زدگی و افسردگی الهام می‌گیرد. اما درحالی که نت سنتی کهربا از میان ترکیبات ناب بالسامیک تکامل می‌یابد، کریستوفر چانگ (مدیر بخش خلاقیت‌های هنری آمواج) به چارچوب مفهومی این نت از طریق لنزی مدرن نزدیک می‌شود تا نت کهربا را با مولکول‌های مصنوعی دارای جلوه‌های بویایی کاملا مدرن، مانند آمبرانوم و Z11 ترکیب کند. این روند ظاهرا به خلق تاثیر متضادی منتهی شده است که به یک موقعیت احساسی خاص شباهت دارد: وقتی که کسی سعی دارد خاطرات مرتبط با اتفاقات ناراحت‌کننده را فراموش کند. کریستوفر چانگ می‌گوید: «خاطرات شخصی درواقع سفر تکه‌تکه ما به لحظات مختلف زندگی هستند. سرچشمه‌ای از دانش عمیق، نوعی دفتر خاطرات پنهان در ذهن تک‌تک ما انسان‌ها».

اپوس 6 در ادامه خانواده د لایبرری کالکشن اوپوس معرفی شده و برای استفاده مشترک آقایان و خانم‌ها طراحی شده است. این محصول برند آمواج از رایحه‌ای گرم برخوردار است و فضایی ادویه‌ای و بالزامیک با رایحه‌ای رسمی ارائه می‌کند.

آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس 6 محصول سال 2012 برند آمواج را با عطرافشان برای خود خاطره ساز کنید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه برگبوی غرب هند ، روایح دودی، فلفل سیچوان
اسانس میانی نعناع هندی ، گیاه ناگارموتا، گیاه گیشدر
اسانس پایه کهربا، چوب صندل سفید ، لابدانیوم
نمره کاربران
The Library Collection Opus VI-آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس VI (آمواژ اپوس 6)
رایحه
8.9
8 رای
ماندگاری
9.6
8 رای
پخش بو
9
8 رای
طراحی شیشه
8.6
9 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
وفتی بنتلی اینتنس همین رایحه رو با شیرینی ملایم تر و یک پنجم
قیمت تحویل میده چه دلیلی وجود داره سمت اوپوس۶ بری..واقعا هیچ دلیل قانع کننده ای ........
24 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کامیار فخر سالمی
سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب جوانشیر

واقعا حس و هرم بویایی افراد چقدر متفاوته .
بنتلی اینتنس و امواج اپوس 6 به نظر بنده حتی به اندازه سر سوزن هم با یکدیگر شباهت ندارند .

با خواندن نظر شما آن تصویر به یاد بنده آمد که نمایانگر یک جفت کفش ورزشی بود که برخی افراد رنگ کفش را آبی و برخی دیگر سبز می دیدند و هر دو طرف هم سر رنگ کفش قسم می خوردند.

و یا آن ویدیو کلیپ پخش صدا که یک کلمه نسبتا نامفهوم به گوش می رسید که دو طرف کلمه متفاوتی را میشنیدند و اشکال هم نداشت و آن کلمه هم می توانست برای هر دو گروه صحیح باشد و یا هر دو گروه می توانستند اشتباه شنیده باشند.

و طراحان این چالش ها عنوان کردند که هر دو دسته افراد مشکلی در بینایی و شنوایی ندارند و علت در تفاوت در ژنتیک انسان ها و یا پیری یا جوانی حس بینایی یا شنوایی و مواردی از این قبیل است .

در بحث قیاس این دو پرفیوم , بنتلی اینتنس عطری تند و ادویه ای است و بوی دارچین در آن بر سایر نت ها غالبه و به نظر بنده در دقایق ابتدایی اسپری و نت ابتدایی , بنتلی اینتنس با آمواج اپیک زنانه برادر و خواهر دو قلو هستند. همانطور که در اپیک زنانه نیز در ابتدا رایحه دارچین غالبه که البته عود هم در اپیک در ابتدا دارچین را بدرقه می کند ولی در ادامه عود بر دارچین غالب می گردد و این عود هم در اپیک زنانه عود اعلا و درجه یکی ست.
اپوس شش آمواج در ابتدای اسپری دارای رایحه ترش و شیرین و به اصطلاح ملس هست که ترشی آن بر شیرینی آن غالب است و پس از ساعتی اپوس 6 یک عطر کاملا چوبی است . و البته عطری مشابه با اپوس 6 در خاطر ندارم .
هر چند این دو از نظر بنده شباهتی به یکدیگر ندارند شخصا بنتلی اینتنس را ترجیح می دهم که بعنوان یک عطر ادویه ای و نسبتا چرمی و چوبی دارای شفافیت در رایحه هست اما اپوس 6 با وجود پخش و ماندگاری بالا رایحه ای گنگ دارد و نت ها در آن قابل تفکیک نیستند و به نوعی خاص هست و البته از آن خواص که مورد سلیقه باشد نیست .

با توجه به اینکه این نظر با حس بویایی متعلق به بنده نگارش شده و با توجه به توضیحاتی که در سطرهای پیشین طرح کردم , ممکن است از نظر بسیاری از دوستان اشتباه و یا صحیح باشد .
24 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin سلطان عطربازهای ایران و توران
ارادت ها جناب میر.......
25 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی

من این عطرو تست داشتم یک عطر کاملا عربی با تم دودی و ادویه ای هست. من رایحشو خیلی دوست داشتم اما به نظرم نسخه های قدیمی تر ماندگاری بالاتری نسبت به نسخه جدیدش داشت. در کل چ قدیم و چ جدید ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی دارن
12 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سالمی سعیده دهرویه

پارت اول_ خاطره
12 سالم بود، دختر همسایه ای داشتیم که عاشقش شده بودم و عاشق بویی که میداد، بوی بخور مانند و باستانی، دلیل آن استفاده از گیاهان و سنگهای مخصوص استحمام که در اون موقع برای خانم ها مرسوم بود و از عطاری تهیه می شد.

پارت دوم_ شماره شش مجموعه امواج

معمولا برای حفظ تعادل در عطرها از امبر و مشک باهم استفاده میکنن و حذف عنصر مشک در عطرهای امبری تاکید سازندگان بر حفظ گرما روشنایی و ماندگاری عطره.
اضافه کردن برگ بوی هند به این نسخه حالت ابری و بخوری اضافه کرده
حسی که میشه موقع پوشیدن این عطر گرفت حس گرما، بیداری، پختگی، روشنایی و مرموز بودنه یعنی میشه در روزهای ابری و تاریک و سرد استفاده کرد.

پارت سوم_ بحث فلسفی
حسی که از این عطر گرفتم:
بعد از پوشیدن عطر تصور کردم کهربای یک درخت باستانی هستم که هزاران سال آفتاب شدید به من تابیده و حامل هزاران سال تنهایی و سکوت هستم. برای من که مخصوصا در این سال‌ها ی کرونا تنهایی و سکوت در زندگیم چیره بود بیشتر یک عطر شلوغ و فرش به کارم میاد
شاید در سن میان سالی از این نسخه استفاده کنم برای اینکه بتونم با اون درخت تنهای وسط برگ بو های جنگلهای هند همذات پنداری کنم.
15 بهمن 1400 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط :  امیر طباطبایی دلباخته باورها

بدون در نظر گرفتن شروع مشروبی بنتلی اینتنس ,فضای کلی اپوس 6 و فتیش رژا داو و بنتلی کاملا بهم نزدیک هست . فقط بنتلی سایه ی کمرنگی از این دو عطر فوق العادست .هیچ وقت نتونستم با بنتلی ارتباط بگیرم هایپ هایپ هایپ .
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر

بین همه اپوسها اپوس نه و شش و پنج خارق العادن
هشت و هفت هم خوبه
به نظرم اپوس شش بهترین عطر آمبری دنیاست که تست کردم
چندین و چند آمبر دارم و یا سمپلش رو دارم که هیچ کدوم به گرد پاش هم نمیرسند:

آمبر ۱۱۴،آمبر روس،آمبر الی صعب،آمبر سلطان،اوهیرا،آمبر بلند دیویدف، آمبر نویی دیور،آمبر امپریال،آمبر تباک،آمبر رویال اورماند جین،آمبر مونا دی اوریو،آمبر پرمیر جووی،آمبرا نرا فارماسیا آنونزیاتا،آمبر گریس پریس مونت کارلو، تاور پرفیومز او کوئر دو دسرت، تاور 02 له ایر دو دسرت ماروکین،آمبر میستیک استی لودر،آمبر الکساندریا بوچرون،آمبرا کالابریا نیشانه،آمبرا آئورا پروفوموم روما،آمبر دل سور کارنر بارسلونا،آمبر لومیغ مولینارد،آمبر نارگیله هرمس،روکوکو مرچنت آو ونیز،گلدن آمبر روبرتو کاوالی،آمبر اورینت جورجیو آرمانی،عوجان پرفیوم دمارلی،آمبر ملکی چوپارد،دی ان جی دِ وان،آمبر د مارولس هرمس،آمبر میتیک ام پی جی
:
13 بهمن 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : صادق اف حامد تقی پور

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
فقط میتونم بگم بی نظیره. عطریه که به غایت میتونه شیفتگی و سرمستی ایجاد کنه.با این رایحه روح آدم به پرواز درمیاد.به هیچ وجه نمیشه مقابلش مقاومت کرد.
09 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه صادق اف
شماره 8 اشم تست کنید دوست عزیز
09 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف الهام

9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام و خسته نباشید . یه عطر بسیار عالی فقط و فقط ۲۰ دقیقه وقت بدید بهش من که خیلی خوشم اومد بعد از اپوس هفت اینو بهترین کار امواج میدونم هر چه بیشتر میگذره بهتر میشه . پخش و ماندگاری هم حرف نداره
13 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه الهام
سلام
اپوس هفت عالیهههههه موافقم باهات... خیلی دوس دارم بقیه کارای این لاینو تست کنم و یکیشونو داشته باشم... یکم بیشتر در مورد رایحه توضیح بده لطفا...
13 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی کوروش مرادی
سلام حامد عزیز . بویی کاملا عربی داره تند و کمی ادویه ای و دودی برای استفاده روزانه تو زمستون خیلی خوبه . بوی برگبوی هندی رو تو این کار خیلی پسندیدم . به نظر من خیلی راحت تر از اپوس هفت میشه پوشیدش .حتما تست کنید اگه علاقمند به کار های امواج هستید . ببخشید که مثل بقیه دوستان نمیتونم حرفه ای توضیح بدم .
14 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا بافکر الهام

بهترین درای داون دنیا رو این عطر داره.
بهترین رایحه ای که میتونم تصور کنم تو درای دان این عطر استشمام کردم.
اولش خیلی بخوری بود و منو یاد اینترلود انداخت،ولی هر چی جلوتر میریم عطر خوشبوتر میشه و در درای داون به یک شاهکار تبدیل میشه.
اصلا نتونستم در خریدش مقامت کنم و بسیار از خریدم راضی هستم.
بهترین کار لاین لایبراری امواژ بدون شک.
21 اسفند 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه معین هاشمی

بین آمواجهایی که ازشون تست داشتم اپوس 6 بیشتر از همه به دلم نشسته. یه عطر بخوری امبری عودی که حس خیلی شیک و چند لایه ای داره. منظورم از چند لایه این حسه که عطر یه هسته امبری عودی و یه پوسته فلفلی بخوری داره. عود البته تو نوتهای عطر ذکر نشده ولی مسلما تو بیس عطر حضور داره. من اپوس 7 رو قبل از این کار تست داشتم و راستش برای ذائقه من خیلی تند و خشن بود ولی اپوس 6 این حس رو داره که اون کیفیت تند با ترکیب بیس شیرین امبری تا حدودی رام شده. فضای کلی کار بسیار عربی هست و در عین حال مدرن. روی تن آقایون جنتلمن بالای 30 خوب میشینه و ماندگاری و پخش بوش هم طبق انتظاری که همیشه از آمواج میره قابل قبوله.
17 شهریور 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : صادق اف ف . کا
م.س عزیز سلام
با احترام، اپوس 6 . کاملا درست هست. آمبری و بخوری. گرچه حالت بخوری این عطر شباهات هایی با چند عطر آمبری که تست کردم داشت، اما حالت بخوری این عطر بسیار آرام تر و لطیف تر هست . برام خوشایند بود. من کمی بستر آروماتیک هم در عطر حس میکنم. عطر خوبیست.
15 مرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : آماتور 2 معین هاشمی

درود و سپاس از شما.خیلی نیش بازا میگن به اوپوس اجازه بدید،وقت بدید تا نت عوض کنه!اما نظر من اینکه کارای اوپوس و اکثر آموآژا اونقد تند هستند و مواد داخلشون اونقدر پایداره که اصلا اجازه ی نت عوض کردن به سایر روایح نمیده.نظر شخصیم اینکه کارای آموآژ اصلا هنر عطر سازیو نداره.منظورم کارای نیش نیست.مثلا شما برند ناساموتا رو تست کنید شاید حالتونم به هم بخوره ولی هنر عطاری براتون مشهوده اما این برند نه!
نت اول:بخور خوشبو،west indian bay(برگ گیاهی است که در هند میروید،بسیار اسپایسی و تند است)،فلفل سیچان
نت دوم:تاک ابریشم،پتچولی
نت سوم:گل لادن،چوب صندل،عنبر
ببینید خانم ندا اینجا شما فراوان عنبر دارید،مثل عسل گرم و شیرینه منو نابود میکنه به تنهایی،بعد بخور خوشبو،وای این کا مثل این میمونه که بعد از اون گرما،یهو عطرو میزارید رو یه گاز بزرگ.بخور خیلی گرم و در ترکیب با عنبر،پتچولی،فلفل سیچانريا،اون برگ هندی که معرفی شد،بمب گرما و حرارت میشه!!هر کدوم از این اجزاء تو یه عطر باشن عنصر گرمان.به نظرم این که کل عناصر گرمو با هم ترکیب کنی و ادعات این باشه که کارام موندگاره و پخشش بالاست،خنده داره!معلومه که همین میشه.و اصلا اجازه نمیدن تو همین کار چوب صندل یا گل لادن خودشونو نشون بدن!هنر اینکه اونتوس بسازی عطری خنک با پخش بمب،ماندگاری استثنایی و تغییر نت بینظیر.ولی همه ی کارای آموآژ(تقریبا همه)فقط بمب گرما هستند و آدم فک میکنه یه مسجد دنبالشه و بوی مکان زیارتی بیش از حد و قویه!سلایق خاص میخواد این همه هزینه کردن پای همچین محصولی.به خدا گلابه خودمونو دست کم گرفتید.پس ندا خانم فک کنم توضیح کامل بود عناصری که معرفی شد مخصوصا عنبر،بخور،فلفل هندی،پتچولی،این عطرو بیش از حد گرم کرده و سر درد آور برای اکثر آدما!و مشک خم اصلا تو این کار نیست.مشک بسیار دلنشینه.مخصوصا مشک سفید.
در ادامه این تلخی برای بخور و همچنین عد برگه هندی و فلفله سیچانه. و اینکه دوز این عناصر بالاست.وگرنه خیلی از عطرا این ترکیباتو دارند،اما نه با این دوز زیاد.خوب شیرینیه زیاد به تلخی میزنه.و اینکه بله عطرهای با تم عربی به این شکله و من فک میکنم همش نون تبلیغات زیاد و طراحای معروفشونو میخورند.چون میدونید دیگه عرب همیشه با پول همه چیو خریده حالا هم نوبت عطر سازا و طراحان شیشه های عطره!
26 مهر 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Azadeh mhd نوید ابوطالبی جهرمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟