GUERLAIN - Santal Royal

گرلن سانتال رویال

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32010
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-32010
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
320,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    27
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    10
  • روزانه
    1
  • رسمی
    15
تعداد رای های ثبت شده : 102
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

رایحه ای عودی از گرلن.

سانتال رویال محصولی یونی از برند گرلن با رایحه ای مبتنی بر عود برای استفاده آقایان و خانم ها می باشد. این محصول از رایحه ای گرم برخوردار بوده و برای فصلهای سرد سال توصیه می شود.

سانتال رویال محصول سال 2014 خانه ادکلن سازی گرلن را با معرففی عطرافشان برای خود خاطره انگیز کنید.

کمپانی گرلن برای خلق عطر «سانتال رویال» از شیوه‌های عطرسازی عربی الهام گرفته است. این ادیشن اختصاصی اولین بار به مناسبت افتتاحیه فروشگاه Harrods Salon de Parfums عرضه شد. بطری سیاه و درخشان این عطر با جزئیاتی طلایی و سیاه آراسته شده است و یک روبان طلایی‌رنگ زیبا دارد. آمیزه شرقی «سانتال رویال» را نت‌های چوب صندل، چرم، عود، بهارنارنج، دارچین، رز، کهربا و مشک می‌سازند

نوع عطر ادو پرفیوم
برند گرلن
عطار تیری واسر
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه بهار نارنج، یاس
اسانس میانی رز ، دارچین ، هلو
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب صندل سفید ، چرم ، عود
نمره کاربران
Santal Royal-گرلن سانتال رویال
رایحه
8.1
21 رای
ماندگاری
8
27 رای
پخش بو
7.8
26 رای
طراحی شیشه
8.7
21 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
عطرگرام
نظرات کاربران (38 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
به مراتب بهترین کار این لاین با اختلاف از دید من همه چیز با هم میخونه عود چوب رز هلو
هم سنگین هم خوشمزه هم خط باریک رز که برای اقایون کارو مناسب تر میکنه به نظر من یه کار مردونه است بیشتر اما خانم هایی که عطر مردونه میپسندن هم براشون خیلی مناسبه خوش بازخورد و خیلی سیف برای خرید
کمتر عطرایی پیدا میشن که رز توشون باشه و اقایون هم بپسندن این یکی از اونهاست پخش ۸:۱۰
ماندگاری ۸:۱۰
11 فروردین 1403 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سام عبدی پور فاطمه فیضی
بسیار زیبا و دقیق توصیف کردید یکی از بهترین های گرلن که البته گرلن هم از بهترین برند های دیزاینری هست
11 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سجاد نظری فاطمه فیضی

8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سانتال رویال از گرلن سالها مورد علاقه من بود بیشتر به عطر مردانه میخوره ولی برای خانمها هم مناسبه بستگی به شرایط سنی و شغلی داره البته. این عطری هست که به نظر من برای محیطهای کاری خیلی جدی و لوکس مناسبه. برای مهمانی‌های شب و رسمی مناسبه. در هوای گرم و سرد امتحان کردم و در هوای گرم بوی بلندتر و بهتری داشت. ماندگاری واقعا ابدی است‌. روزها و هفته ها روی لباسها باقی می ماند و حتی در کمد لباس هم بوش پخش میشه‌. البته از چند سال پیش که فرمول این عطر رو تغییر دادن، یک مقدار عوض شده و از ماندگاری و تندی اش کم کردن. اگر نسخه ی قبل از ۲۰۱۸ داشته باشین کیفیت بالاتری داره. از عطرهایی هست که من دکانت و سمپلش را هم خریدم و قطعا توصیه می کنم دکانت و دستریز ازش نخرید چون دیدتون رو نسبت به این بو خراب میکنه و به هیچ وجه نسخه‌های غیر اصلی این عطر، مشابه اون نیستن و راهنمای مناسبی برای انتخاب و قضاوتش نخواهند بود. عطر سنگینی است و سلیقه ی هر کسی نیست اما قطعا در برهه های سنی دیگر در آینده مورد پسندتون قرار خواهد گرفت. فقط به زمان و شرایط بستگی داره.
08 اسفند 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Jamal nazemi امیر علوانی

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
اثر دیگر از تیری واسر،عطار چیره دست گرلن...
این عطر واقعاً یک اثر هنری است، در این عطر روایح رز، عود و چوب صندل آشناست اما با منحصر به فرد بودن بیشتر. باید منتظر درای داون بود تا شاهد انجام جادوی تیری واسر باشیم.حقیقتا در اولین تستی که داشتم نمی‌توانستم دست از بوییدن بازوم بردارم- تغییر شکل نت‌های این عطر روی پوستم چیز خاصی بود،یک جورایی غیر توصیف هستش بایستی فقط تجربش کرد. بعد از ظهر آن را اسپری کردم، صبح روز بعد از خواب بیدار شدم و هنوز آن را روی پوستم حس کردم. عجب عطاری هستی تیری واسر، عجب برندی هستی گرلن!
21 مرداد 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Mercedes سعیده دهرویه

6
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
عودی،میوه ای،کمی چرمی و گرم و شیرین ...
عطر نسبتا شلوغی هست که شروعی اسپایسی،عودی داره و البته میوه ای.حسی که در ابتدا ازش گرفتم و تا یک ربعی هم ماندگار بود فضایی تخمیر شده و بوزی از انگور و هلو بود.طوری که به شامه من کاملا حس بوزی داشت و حداقل این تم تا حدودی از سنتتیک بودن کار کم می کرد و حال و هوای مردونه ای بهش می داد.یک ترشی خاص که از ابتدا تا اواسط عمر عطر حضور داره،چرم بسیار کم رنگ و صیقلی که بصورت پرداخت شده و ضعیف حسش می کردم،عودی پررنگ اما نه انیمالیک بلکه فقط میدان داری می کنه و بوی غالب نیست،رز آبدار و ترش که تازه هست و گلاب گون نیست و در آخر چوب صندل که به نظرم اینجا بیشتر حس و حال خامه ای داره و صاف و نرمه.
بنظرم یونی هست اما کفه به سمت خانم ها سنگینی می کنه .ماندگاری بسیار خوبی داره اما می تونست پخش بیشتری هم داشته باشه.به جز تابستان و گرمای بهار بقیه فصول قابل استفاده هست و خب سن و سال بالای 30 شاید براشون جذابیت بیشتری داشته باشه. با همه این تفاسیر قیمت بسیار بالایی داره و همین موضوع ارزش خریدش رو پایین میاره.

مخلص
14 مرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعید قربانیان هاشم پور

از معدود عطر هایی که از روی اصلش میتونم نظر بدم پس امیدوارم مفید باشه.
چند سال پیش خالم از اتریش (limited edition) که نمیدونم فرقش با این مدلش چیه ولی باتلش کاملاً طلاییه رو برامون سوغاتی آورد. من فقط همون چند سال پیش بوش کردم و بعد از اون دیگه توسط مادر در اعماق کمدش مخفی و مهر و موم شد تا نه خودش استفاده کنه و نه کس دیگه.
فقط تو خاطرم مونده بود که یه عطری توی این دنیا هست که بین عطرای عودی، از تمام عطر ها بیشتر دوستش دارم. حتی دیگه بوشو یادم رفته بود و اسمشم نگاه نکرده بودم که یادم بمونه. در واقع حتی مادر هم فکر کرده بود یه عطر از برند های عربیه تا اینکه امروز بعد از اینکه کلی به مادر اصرار کردم و قول دادم از عطر هیچ وقت بدون اجازه نزنم و کلی سخنرانی درباره ی اینکه دنیا دو روزه و ما باید از داشته هامون لذت ببریم ارائه دادم تا راضی شد از اون سیاهچال دوباره درش بیاره. یادم اومد، بوی عود ولی نه فقط عود خالص. عودی که خیلی ملایم تر و ملیح تر و به نظر من زنونه تر از عطر های پایه عود دیگست. نه به تاریکی بلک افغانو و نه به تندی عود ابسلو ysl. تعادل در همه چیز، بین بوی های عود و چوب و بو های گل و میوه. بین شیرینی و تلخی، بین خوردنی و بوییدنی. هیچ چیز در این عطر نه تند و تیزه و نه زننده و آزار دهنده و اینو منی میگم که با خیلی عطرا سردرد میگیرم و زود کلافه میشم. بسیار لوکس و البته شرقی. و بله با پخش بوی پهناور و ماندگاری بسیار ابدی که به شخصه هیچ مشکلی باهاش ندارم چون امروز و در این حال و هوایی که هستم دوست دارم با این بو بمیرم. فکر نکنم فعلا دیگه از بوی عود دیگه ای تا این حد خوشم بیاد. منو یاد بوی عودی که توی هتل های چند ستاره دوبی میسوزونن میندازه.

ولی یه گله ای دارم. کلاً توی این سایت متاسفانه خیلی افراد میبینن توی مشخصات نت های عطر مثلاً نوشته «فلان میوه» ولی باز میان تو نظرات مینویسن «وای چه بوی وحشتناکی قشنگ بوی میوه ای میده» خب اصن چرا عطری که میوه ای هست رو میخرین/استفاده میکنین؟ و چرا وقتی همون بویی رو میده که خودش گفته ایراد میگیرین؟ و بدتر از اون نظراتی که بدون ذکر اینکه حتی چرا از یه عطری بدشون میاد یا خودشون چه جور بوهایی دوست دارن که بدشون اومده مینویسن مثلاً «بوی افتضاح».
دوستان عزیزم، خیلی از افرادی که این نظراتو میخونن عطر ها رو بلایند بای میکنن یا اصن چند صد هزار تومن میخوان پول سمپل بدن. شما اگر میخوای نظر بدی مسئولی که چیزی مثل عطر رو برای کسی که بوش نکرده با حوصله و قابل لمس شرح بدی.
از ادمین محترم سایت تقاضا دارم مخصوصاً توی نظرات مشابه مورد دوم سخت گیری بیشتری انجام بدن تا تعداد نظرات هرچند کمتر، ولی مفید تر بشن یا حداقل اجازه نشر نظر منو بدن.
ممنون از همراهی شما.
27 فروردین 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ROSA

سلام
اگه چشمام رو بسته بودم و گرلن سانتال رویال روی لباسم اسپری شده بود بلافاصله می گفتم این گلد لدر آتلیه کلن
Atelier cologne gold leather هست با نصف قیمت و کیفیتی برابر و شاید بیشتر.

مثل گلد لدر یه عطر تنباکویی آلبالویی با یک زمینه چرمی و ادویه ای .
برای خیلی از عطر دوستان مطمعنا یه اثر هنری و خارق العاده است بخصوص درای داون عطر که واقعا بینظیره و برای بنده که این سبک عطرهای تنباکویی آلبالویی مورد پسندم نیست هم این نت پایانی دلگرم کننده است. درای داون عطر شبیه این محافل اعیونیه که بوی تنباکو و سیگارهای درجه یک با ادکلن های درجه یک رقابت می کنند و از سر و گردن هم بالا میرن و خودنمایی می کنند.

فقط و فقط در هوای سرد بخصوص شبهای سرد خودش رو نشون میده و در هوای گرم زننده ست.

دوستانی که عطرهایی نظیر آتلیه کلن گلد لدر، دو مارلی هرود، سی کی وان شاک مردانه مشکی و این سبک عطرهای تنباکویی آلبالویی رو دوست دارند این عطر صد درصد سورپرایزشون میکنه.
19 اسفند 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور الهام
سلام دوست عزيز
سانتال رويال از عطرهاى مورد علاقمه كه از نظر من!!! فضاى متفاوت با اون چيزى كه شما ثبت كرديد داره و نظرات جنابعالى من رو به ياد گرلن ل هوم ايديل و زير مجموعه هاش انداخت و احتمال ميدم كه اينجا اشتباهى صورت گرفته باشه اگر نه پس احتمالا ذائقه و حس بويايى بنده و جنابعالى در تضاد عجيبى هستند.

موفق باشيد

يا حق
19 اسفند 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Rohaam هاشم پور

بوی قالب بوی کرم وسط تی تاپ
07 دی 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور marjanmohamadi
عجب تشبیه جالبی😂
07 اسفند 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور محمدپارسا امیری

گرلن سانتال رویال
شیرین شرقی

این عطر هم مثل سایر عطرهای سری Les Absolus d'Orient، فضایی شرقی رو به تصویر میکشه. نقش پر رنگ عود اعلا در کنار دارچین و لطافت رز مرغوب، ترسیم گر این فضاست. اما وجه تفاوت اون با سایر خواهرانش در لاین Les Absolus d'Orient، شیرینی اون هست که بیشتر بخاطر هلو و امبر هست. همچنین وجود چرمی لطیف در کنار مشک، جلوه ملایم انیمالیک رو خلق میکنه. در مجموع فضایی تلخ و شیرین داریم که در فضایی گرم و شرقی، ابراز وجود میکنه.
روایح یاس و نرولی رو بنده متوجه نشدم.
در مجموع بعنوان عطری ملایم و بالانس، مناسب استفاده خانم هایی هست که علاقمند به ایجاد فضایی کلاسیک و موقرند.
در ضمن پخش بو و ماندگاری این عطر خیلی خوب و مناسب فصل های پاییز و زمستانه.

نمره 7.5 از 10
20 آبان 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور marjanmohamadi
شوخی لطیف و قشنگی بود. ممنون
21 آبان 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : One Flew Over the Cuckoo's Nest

درود
بین کارهای عودی و چرمی کار بسیار خوشبویی هست همانقدر که عود و چرم خیلی باهم هماهنگ هستند رز و دارچین هم همینطور و همنشینی این نت ها فصای دلنشینی رو خلق کردند
10 آبان 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : هاشم پور Dragon
سلام و عرض ادب جناب روحانی.ممنون از توضیحاتتون. بله صندل نمونه ها و جلوه های متفاوتی در عطر داره.اتفاقا صندل سفید و صندل سرخ هردو از عطاری های بزرگ قابل تهیه هستن.صندل سفید تا حدی تم لاکتونیک و نرم داره که تو این عطر حس میشه.
11 آبان 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور noredin fakhri

سانتا رویال ضعیف ترین کار سری اورینت گرلن
1.امبر اترنال
2.عود اسنشیال
3.بوا میستریو
4 .سانتارویال
ماسک نوبل یادم رفت که یک افتضاح تمام عیاره.
10 آبان 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : آرامیس Maary

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟