LANCOME - Tresor Midnight Rose Elixir D'Orient

لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت (ترسر الیکسیر د ارینت)

زنانه
کد کالا : ATR-31991
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لانکوم
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-31991
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نسخه جدید میدنایت رز با نام الکسیر دی اورینت.

چهار سال پس از ارائه ادکلن میدنایت رز توسط لانکوم، این برند نسخه جدیدی از این محصول را به علاقه مندان معرفی کرد. ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت نام این محصول است. رایحه این کار مبتنی بر رایحه میدنایت رز بوده و با تغییراتی همراه بوده است.

کمپانی لانکوم عطر «ترزور میدنایت رز» را در سال 2011 به‌عنوان عطری جوان‌پسند و مدرن معرفی کرد که درواقع برداشتی خلاقانه و تازه از عطر محبوب «ترزور» 1990 است. در سال 2015 بود که این کمپانی با الهام‌گیری از عطرسازی عربی، عطر ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت را روانه بازار کرد.

ساختار آمیزه‌ای این عطر به‌خوبی رایحه‌های گل‌فام و خنک را با رایحه‌های هوس‌انگیز و خاص آمیخته می‌کند. این عطر مدرن و اغواگر بیشتر از همه برای طرفداران رایحه رز و چوب‌های شرقی طراحی و ساخته شده است. ترکیب رایحه‌های تمشک، انگور فرنگی سیاه و فلفل صورتی در نت‌های اولیه به‌خوبی به رایحه‌های رز، یاس و گل صدتومانی در نت‌های میانی پیوند می‌خورد. نت‌های پایه هم آکورد ناب و گرمی از رایحه‌های وانیل،‌ نعناع هندی، چوب سدر و عود دارند.

ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت محصول سال 2015 خانه ادکلن سازی لانکوم هم اکنون در سایت عطرافشان.

برند لانکوم
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی ، تمشک
اسانس میانی رز ، یاس، گل صدتومانی
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، عود
نمره کاربران
Tresor Midnight Rose Elixir D'Orient-لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت (ترسر الیکسیر د ارینت)
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
8
3 رای
پخش بو
7.8
4 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لانکوم
اخبار برند لانکوم
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام .
بوی این شبیه تندر شنل نیست؟
درضمن کوتاه بنویسید مجال خوندنش باشه ممنونم
18 مرداد 1396 پاسخ تشکر

سلام بر ایکاروس عزیز. خوشحالم که عضو شدم.
جناب مهرداد خان بنظر ادکلن لالیک سفید یا همون لالیک وایت رو امتحان کنید. البته اول از ایکاروس عزیز کسب اجازه کنید
26 دی 1395 پاسخ تشکر

اگر دنبال عطری هستید که نت هایش عربده میکشند بفرمایید الکسیر میدنایت رز...تشخص و دلبری میدنایت رز لانکوم کجا و....یاد بلونش بلک اپیوم افتادم . کاش این دو ساخته نمیشدند
14 آذر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : azi

دوستان من دنبال یه عطری با بویی شبیه تام فورد بلک ارکید هستم
آیا این عطر گزینه مناسبیه>؟ و اگرنه لطفا کمک کنید
06 فروردین 1395 پاسخ تشکر
سلام خانم میر....این عطر هیچ شباهتی به بلک ارکید نداره ...اگه بوی مشابه بلک ارکید میخواهیدvan cleef&arples precious oud رو تست کنید
07 فروردین 1395 پاسخ تشکر

به به !! چه خبره اینجا ؟؟ همه اساتید جمعن :)
مهرداد جان همه نظرات رو دوستان به درستی فرمودن،
چه حجم عظیمی از دانش و اطلاعات !! خیلی عالیه
10 اسفند 1394 پاسخ تشکر

امروز تستش كردم بوش يه حس غمگيني بهم داد نميدونم چرا به نظرم فضاش غمگينه
09 اسفند 1394 پاسخ تشکر

دوستان ساعت 3:38 صبح و من دارم به این فکر می کنم که چگونه می شه مثل یک افسانه ناپدید شد اما واسه دیدارم هنوز عطرمو پیدا نکردم
[...]
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ببخشن ما رو مدیریت جان.
من بر عکس دوستان نصیحتی ندارم بهت بکنم. چون شخصیه و سعی میکنم دخالتی نکنم.
در مورد عطر اما یا همین الان پنجاه میل توسکان رو سفارش بده یا فرنچ لاور از فردریک مال رو بخر. اگه خیلی کار شیک میخوای و لباس پوشیدنت خیلی خیلی خیلی شیک و جذابه و تیره ست گلد لثر از آتلیه کولون رو بخر. اگرم میخوای فضای دوستانه ایجاد کنی و بدرخشی توش و لباسات روشن ترن انگیما از روژا داو یا وتیور گرانیوم از کرید.
اما از من میشنوی درگیر انتخاب عطر نشو. همه اینها در سطح بالایین و جوابگوی کارت هستن. چه توسکان چه اینا که گفتم. وسواس به خرج نده. بپوش برو
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
سلام - جناب مهرداد اگر به دنبال این هستین که در آینده با این عطر خاطره یی از شما تداعی بشه پس خیلی سراغ کارهای نیش با پسند خاص نمیشه رفت چون استفاده از اونها در عموم متداول نیست و کمتر احتمال تکرار رایحه و خاطره بازی و خاطره سازی در این زمینه وجود خواهد داشت پس سراغ کارهایی برید که بتونه فضای این میتینگ دو نفره رو با پخش خوب و رایحه یی که مخاطبین خانم ازون لذت میبرن تسخیر کنه، البته بسته به مکان و فضا انجام این ملاقات وهمچنین شانس اینکه خانم، از عطری مثل لاویه لنکوم چند لحظه قبلترش اسپری نکرده باشه و رخصتی و فرصتی هم به شما بده!
به هر حال پیشنهاد های من به شما به شرح ذیل در موقعیت های مختلف ارجحیت های مکان و زمان شما، شامل چنین مواردی میتونه باشه:
Valentino Uomo 2015
CH Men Prive Carolina Herrera
Luna Rossa Extreme Prada
موردی هم که شنیدم بین خانم ها با بازخورد(+) وپرطرفدار هست
Polo Blue Ralph Lauren
یه کار پر ریسک Declaration Cartier
یه کار ارزنده و با قابلیت اما غریبانه در فضایی کلاسیک وار :
Design & Motion Extreme -Bugatti
.., و در آخراگر مصر به انتخاب از بین کارهای فاخر و خاص و نیش هستید، پیشنهاد من به شما این کارها خواهد بود:
Aoud Leather Montale
1740 Marquis de Sade Histoires de Parfums
و حتی Memoir Man Amouage
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ببین نود درصد کارایی که بهت معرفی شدن با مصیبت تو ایران پیدا میشن همه ازشون استفاده نمیکنن برا ادما خاصه تو مکانای خاصه حق با سامان .ج هستش کار فاخر به کارت نمیاد
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
از اقا سامان و میشا وایکاروس جان تشکر می کنم که با لطف و محبتشون من رو راهنمایی می کنند دوستان با این تفاصیر برترین رو از نظر پخش بفرمایید که بر این لانکوم غالب بشه چون واقعا لانکوم پخشش عالیه
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
این رو نمینویسم فقط در جواب به شما. مینویسم که اینجا بمونه.
موافق نیستم که کارای نیش مناسب این کار نیستن. که البته خیلی از کارایی که تا حالا گفتم نیش نبودن دیزاینرای گرون بودن. اینها هر نت شون به شدت با کیفیته. اگر سه تا رایحه اصلی داشته باشن سه تا رایحه ی با کیفیت عالی از خودشون بروز میدن..گویی که سه تا عطر مختلف داشتین (البته این مثاله) مثلا اگر در بعضی کارای نیش خوب، پرتقال استفاده شده باشه آنقدر دقیق و خوب کار شده که در ذهن مخاطب رسوخ میکنه. حالا اودکلن های بعدی شما اگر دارای یه مقدار کم هم رایحه پرتقال باشه به راحتی اون خاطره عطر نیش رو بازسازی میکنه. البته این در مورد همه نیشها صادق نیست.
در سایت های معروف عطر شما هر عطریو سرچ کنین کنارش یه اندی تاور 02 رو معرفی میکنه. نت های مختلف این عطر خیلی متنوعن و شما ممکنه آرمانی نویت رو بو کنین و بازم یاد اون بیفتین.
متاسفانه تعریف نیش الان بین خیلیا آموایج و ناسوماتو هستش. که من شخصا بجز همین چندتا کار شاخصی که عطرافشان داره از بقیه خوشم نیومد.
مارکیس د هیستوریس 1740 عطریه که روی بدن من و خیلیای دیگه از هر 20 نفر نوزده نفر میگن نزدیک نشو. اصلا برای یکبار استفاده کردن نیست. 1740 فقط عطر گیک های عطر بازیه. عطر سحرانگیزیه که باید مکرر و مکرر زد و نماهای مختلفی از اون عطر به اطرافیان داد. تا بعدها بتونن بپذیرنش.
بقیه رو منهای پولو رالف شخصا تایید میکنم و پیشنهادای خوبی هستن.
سه تا پیشنهادی که دادم قطعا کارایی هستن که دست از سر سیستم ذهنی آدم بر نمیدارن..کارنال فلاور آنقدر درجه یک کار شده که هر کدوم از رایحه هاش خودش میتونه یه عطر مستقل باشه. بعد ها اگر اون خانم برن توی یه جمعی که کسی فلاور بمب زده باشه یاد کارنال میفته. اگر بزه توی یه جمعی که شالیمار زده باشن باز به طرز عجیبی یاد کارنال میفته. آمتیست اونو یاد کارنال میندازه. میخوام بگم هر رایحه در کارنال یه عطر جداست و قویا در ذهن میمونه.
ضمن اینکه من این رو در نظر گرفتم که از فرداش قراره این دوستمون با این شیشه عطرش چیکار کنه. چندتایی که تا الان اسم بردم اونقد بازخوردشون از طرف جنس مخالف بالا هست که شرایط روحی شونم تغییر بده. وقتی کسی به من میگه مشکلی ندارم یک و پونصد به عطر بدم من قطعا بهترین کیفیت ها رو بهش پیشنهاد میکنم.
در غیر اینصورت کی میتونه رو دست اکستریم تام فورد عطری رو پیشنهاد بده که رایحه های مشابهش خیلی زیاده که هیچ وقت به پای کیفیتش نرسن و شخص مقابل رو همیشه دچار پرسش کنن که اون عطر چی بود.
شخصا سال 87 در یک گالری صنایع دستی یکی از هنرمدای کشورمون رو دیدم. اودکلنی زده بودن که من تا سالها توی خیابون هر کسی با هر بویی رد میشد از کنارم یاد عطر ایشون میفتادم. بالخره سال 90 بود که یک روز رفتم خونه و دیدم دقیقا همون بو پخش شده. خواهر عزبزم همون عطر رو خریده بودن. Iris poudre از فردریک مال. این عظمت یه کار با کیفیته که یکبارشم میتونه هر کسی رو درگیر کنه. و اون پاسخیه به بعضی ها میگم شماها چرا یک میلیون پول پای عطر میدین. این کارا استانینگ هستن. کاملا شخص رو تکون میدن.

منکر اینم نیستم که با قیمتهای خیلی پایین تر هم کارای استانیگ قدری هست توی همین سایت که دارم معرفیشون میگنم به مرور.
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ایکاروس عزیزم این خانومی که مصر برای جدا شدنه چه مهرداد عطر بزنه چه نزنه براش مهم نیست کلا که بخواد در به در ادکلنش بشه مهرداد ببخش که من خیلی تلخم اما این واقعیته طرف مقابلت راهشو انتخاب کرده چه بسا جایگزینتم پیدا کرده باشه اما از یک نظر ایکاروس حرف خوبی میزنه بهترین رو انتخاب کن خاص ترین رو بذار همیشه تو حسرت اسمه ادکلنت بمونه ببینه چقدر تو خاص بودی وتک. از این لحاط اره خوبه اما برای یاداوری نه مگه یه عطر باز فرا حرفه ایی و خوره ادکلن باشه مثه ایکاروس یا دائییه من که به نظرم خیلی بعیده.من همیشه فک میکردم دائیم یه دونه ست اما الان میبینم یکی دیگه هم مثلش اینجا پیدا شده
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ایکاروس ایکاروس تو رو خدا بیا این بحث رو به نتیجه برسونیم (طبق گفته های شما در مورد توسکان) این ها رو می گم
2سال پیش که دیدمش من یک ادم پر جنب و جوش بودم و یک 206 مدل پایین ولی الان همه چی تغییر کرده یک ادم با تیپ رسمی bmw 528 کسی که دیگه بشاش نیست کمتر می خنده دیدار ما نهایتا 2ساعت طول بکشه من عکسی رو که از طرف مقابل داشتم دادم یکی از پیکر شناسان به نام ساخته و امضا کرده واسم مهم نیست بعدش عطر رو می خوام چکار نمی تونم رو انتخاب عطر حساس نباشم خواهشا سوالاتتون رو بپرسید تا من جواب بدم و به جواب برسیم از مدیریت هم استدعا دارم نظر بنده رو کامل تایید کنند
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
به مهرداد
با احترام کامل به نظرات دیگران و با اجازه مدیر
همه ما می‌دونیم که
حس بویایی با حافظه انسان و بخصوص بخش خاطرات رابطه مستقیم داره، این نیازی به این نداره که ما هر روز در معرض یه بوی خاص قرار بگیریم تا باهاش خاطره بسازیم، چون بوها لحظات رو تو ذهنمون ثبت می کنن، نه آدمهارو، مثلا بوییدن عطر مادرم منو یاد لحظاتی میندازه که ازش به یاد دارم، یا بوییدن خیلی چیزای دگ منو به یاد اولین برخورد با اون چیز می اندازه،یه بار خوردن یه غذای خوشمزه کافیه تا بوش برای همیشه تو لُب بویایی مغز ذخیره بشه، یا حتی بوی مکان های مختلف، مثلا بوی شمال، بوی سینما،یا بوی اشیاء مثل بوی ماشین نو یا بویی که از لباس های نو به مشام میرسه،حتی بدون حس بویایی واسه من یکی که عید نوروز کلا بی معناست، نوستالژیک بودن نوروز بیشتر به خاطر بوهای جورواجوریه که تو این دو هفته به مشام میرسه، از خریدای قبل عید بگیر، تا خونه تکونی و خوراکی های خوشمزه مثل شیرینی و آجیل و سبزی پلو ماهی.....همشون با بوی خاصشون کار تصویر سازی خاطرات رو به عهده دارن، حالا چه آدم فقط یه بار نوروزو جشن بگیره چه صد بار، وقتی با اون بو مواجه شد فورا یاد نوروز می افته، به همین دلیل حتما به شما تاکید می کنم که از عطر استفاده کنید نه به خاطر اینکه طرف مقابلتون بعدا شمارو به یاد بیاره، بلکه به خاطر اینکه اون لحظه خاص با بوی خاص عطر واسه همیشه تو ذهنش حک بشه، حتی من این جا پارو فراتر میذارم و میگم که اصلا مهم نیست که از بوی عطرتون خوشش بیاد یا نه، فقط مهم اینه که عطر پیچیده و قدرتمندی باشه تا بهتر از پس این مسئولیت بربیاد، ترجیحاً تلخ باشه بهتره
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر
قربان شکل ماهت مهرداد جان. شما همینجوریش سه هیچ عقبی اخوي. با این روحیه تو من اگه شاهکارای گرواسمیت رو هم بهت بدم باز هیچ فایده ای نداره. با یه عطر بیک ولی با اعتماد بنفس بيشتر ، عمیقا میتونی تاثیر گذار تر به نظر بیای. زندگی همینه قربانت. گاهي شادكامي و گاهي تلخي. ساز و کار زندگی همین شکستن و ایستادنه. کما اینکه پله ها از شکستن و ایستادن های بسیار هستش که به پشت بام میرسن. پس خودت رو از لحاظ درونی معطر کن نه از بیرون و جسم. من با این روحیه ی تو چه میتونم پیشنهاد بدم. سنگ، به تمامی لایق احترامه. چرا که یک سنگ به تمامی سنگه. آب نیست. باد نیست. چوب نیست. فقط سنگه. لایقه احترامه چرا که به تمامی ظرفیت خودش رو بکار میگیره که سنگ بمانه. اما آیا تو به تمامی ظرفیت انسانی خودت رو به کار گرفتی که خود واقعی و خود برترت باشی؟ ساز و کار زندگی اینه برادرم. کما اینکه ساز و کار روشن شدن یک ماشین کلید زدن و استازت زدنه. که پیستون و سیلندرها به حرکت در بیان. زندگی هم ساز و کاری داره به این طریق و شکل كه گهگاهي شادي و گاهي غمگين. گاهي هزينه يك ساندويچ رو نداري و گاه اينگونه. اجزای اون رو تا امروز ممکنه درک نکنی اما سالها بعد که این نقطه ها رو بهم وصل میکنی ميبيني چقدر در آیندت و در زندگیت نقش مثبتی داشته. این لحظه ها که داری به خودخوری میگذرونی، از عمرت سپری میشه. از عمری که یکبار شانس تجریه کردنش رودداری. هیچ فاتح قله ی اورستی الان اونجا نیست. هست؟ همه بازگشتن. لذت لمس کردن و تجربه کردن یک اتفاق شیرین قرار نیست ابدی باشه. همینکه میتونی یکبار دیگه ببینیش خیلی خوبه. اینطور نیست؟ بیا از دل من بپرس. آره. خیلی خوبه مهرداد جان.
بی ام و 528 ترکیبی از چرم و سرامیک و چوب در داخلش کار شده. اگر قراره در ماشین ملاقاتشون کنی توسکان به فضا میشینه. و برای فضا عطر درستیه. ولی بقیه گزینه هایی که تا الان معرفی شدن همه ضعیفن در این فضا. اگر قراره در رستوران ایشون رو ببینی فرنچ لاور و کارنال فلاور از فردریک مال رو برو بو کن. اگه خوشت اومد جابجا بخرش. کم نظیرن. شیفته شون میشه.
09 اسفند 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : complihanicated حامی
قبل از هر چیز از سایت عطرافشان تشکر می کنم که این فضا رو ایجاد کردند و از همه عزیزان که به بنده الطافشون رو نشون دادن ایکاروس عزیز این ها که فرمودید مناسب هوای بهار و تابستان شیرازهست؟
09 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ایکاروس جان و میشا عزیز در اینجا سوال اخرم در بین این 3 گزینه نهایی می شه بر اساس پخش بو واسه بهار شیراز که روزها نسبتا گرم هست (هم ماشین هم رستوران) اولویت بندی کنید
09 اسفند 1394 پاسخ تشکر
من تا الان توی شرایط مشابه گیر نیفتادم. حالا که جو اینقد دوستانه شده و.مدیریت هم انعطاف به خرج دادن بزار یه چیزیو تعریف کنم. چند سال پیش داداش کوچیک من با کلی مکافات تونست قرار ملاقاتی رو با خانم مورد علاقش فراهم کنه. بدو بدو در اتاق منو زد گفت ببین من چی بزنم به خودم؟ منم توو خواب و بیداری یکی از اودکلنهامو گذاشتم روی میز براش. از شانس بدش شب قبل من یه ادکلن خیلی خیلی درجه سه فیک آشغال رو از کسی هدیه گرفته بودم!! و گذاشته بودمش کنار آینه ی روی میز. این آقا داداش ما رفت لباساشو پوشید و برگشت اتاق من و خیلی هول هولکی اودکلنو برداشت. همون بدردنخوره رو برداشت. به خودش زد. من متوجه شدم ولی نخواستم بهش فشار منفی تحمیل کنم. و چیزی نگفتم.
شب برگشت و من منتظر خبرهای بد بودم.
الان زن و شوهرن!! خانمش عاشق اون بوی اودکلن فیک آشغال شده. میدونی چرا؟ چون این آقا داداش ما با انرژی و اعتماد به نفسو انگیزه رفت جلو. خانم ها باهوشن و این چیزها رو درک میکنن. اگر کسی نخواد درک کنه اینها رو تمام این تشریفات مضحکه.
چون خودت اصرار داری من دارم پیشنهاد میدم.
من شخصا هر دو رو میگیرم..یعنی یه توسکان 50 میل میخریدم با یه فرنچ لاور. اگرم فقط بخوام یکیو بردارم من حیث المجموع توسکان رو بر میدارم. چون بعدها بیشتر این بورو میشنفه.
سقف داشبورد بی ام و سری پنج پلاستیکه. بهترین جا برای اسپری عطره. اسپری کنی، در داشبورد رو ببندی به فاصله ده دقیقه بعد باز کنی. پلاستیک رایحه رو رو بی کم و کاست بهت بر میگردونه. خوبیش اینه
این توضیحات اما بهرحال اضافن. چون موارد مهمتری وجود دارن. من اینارو نوشتم شاید بعدها بدرد کسی بخوره.. اما در شرایطی که تو توش گیر افتادی مهترین نکته فقط اینه که ریلکس باشی. سخت گرفتی. حتی بعد از شنیدن همه توضیحاتت با قاطعیت میگم که سخت گرفتی. راحت باش داداشم.
09 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : complihanicated

نمی دونم چرا نظر من تایید نمی شه در حالی که خلاف هی چکدوم از قوانین سایت نیست
دوستان من یک دیدار با عزیز ترین شخص زندگیم دارم که متاسفانه اخرین دیدارم هست داستان مخفی شدن حقیقت هست وتنها می خواهم در اخرین دیدارم همه چی ماندگار وعالی باشه وتنها مورد جا افتاده انتخاب عطر من واسه این دیدار هست عزیزان شخص مقابل من یک لانکوم شیرین خیلی خوب و قوی ا همه نظر استفاده می کنه من دنبال عطری هستم که علاوه برمورد پسند بودن شخص ذکر شده بوی فضا رو هم محصور کنه
05 اسفند 1394 پاسخ تشکر
اگه لاویه میزنه کارت یه کم سخته فک کنم تو بخش ادکلن لاویه هم این سوال رو کرده بودین وجواب گرفتین
05 اسفند 1394 پاسخ تشکر
تو قسمت توسکان لدر و برند امواژ جوابتون هست بخونید
05 اسفند 1394 پاسخ تشکر
میشا جان اونجا رو هم خوندم اما ایکاروس اومد و انتخاب من رو به شک انداخت و من فقط یک فرصت دارم من همه چی رو برنامه ریزی کردم همه چی در حد عالی پیش بینی شده که شاید راهی باشه استدعا دارم که بیش از این به من کمک کنید عطری تا 1.500.000معرفی کنید
امیدوارم باقی دوستان هم به کمک من بیان
05 اسفند 1394 پاسخ تشکر
عزیز جان من یه جمله کلیدی برای اون قسمت گذاشتم. نوشتم برای جنس مخالف مگنتبکه. یعنی جذبش میکنه.
من راستش درست متوجه منظورتون نشدم و گرنه پیشهاد میدادم. من متوجه نشدم یه عطری میخواین برای خداحافظی یا یه عطری میخواین برای منصرف کردن از جدایی.
برای اولی یکی دو تا کار هست که عمیقا تلخن. خود خود تلخی. هرجا برین همه سدیت میشم. یعنی میرن توو خودشون. غم عالم و آدم میفته به جونشون.
برای دومی هم توسکان کفایت میکنه. اگه تیپی که میخواین بزنین خیلی رسمی و شیکه خودشه. هستن پیشنهادای دیگه اما تفاوتشون نیم درصده در این سطح. موفق باشین
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ایکاروس جان
اتفاقات جوری رقم خورده که من نمی تونم جلوشو بگیرم و تحت هر شرایطی از هم جدا می شیم اما این جدایی از طرف من نیست و هرگز مایل نیستم فقط می خوام واسه روزی که پشیمون می شه مهم نیست بعد از چند وقت یک پل واسه برگشتن بزارم می خوام اخرین حرفامو تو فضای یک عطر عالی بزنم که حرفام تاثیر بیشتری داشته باشه
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
من بهت توصیه میکنم خودتو عذاب نده رفتنی باید بره نذار یه کار شاخ و گرون بخری که بعدا نتونی ازش استفاده کنی چون یاد اور خاطرات بدیه برات. من الان از برند شنل و بربری بیزارم شما نشو مثه من. اصلا ادکلن نزن لباسا و مارکایه محبوبتم نپوش چون بعدا واست میشن عذاب ببخش که خیلی تلخم تجربه ی من این بوده اون وسایل و ادکلن میشن ایینه ی دق برات
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
مهرداد عزيز در مورد اين اتفاق كهاميدوارم آنچه كه صلاح و بهترين نتيجه ست برات رقم بخوره.
اما در مورد گزينه هات. بهتر از اين نميشه كسي براي من فانتزي و خواسته ش از يك عطر رو تشريح كنه.
توسكان لدر از بين كاراي عطر افشان گزينه خوبيه. چرا كه عطر استاندارديه و براي ديگران سريعا خاطره سازي ميكنه. يعني اضافه ميشه به خافظه تصويري ايشون.
هستن پيشنهادهاي ديگه اي اما جدن ضروري نيست هزينه بالاتر وقتي به نحو احسن توسكان از پسش بر مياد.
اگر توسكان رو تست كردين و اونوقت خوشتون نيومد بگيد كه پيشنهاداي جديدتري بديم. بهرحال من نميتونم مدام پيشنهاداتي بدم كه در عطرافشان نباشه. مگر اينكه خودتون بگيد از توسكان خوشتون نيومده.
اين نهايت لطف و احترام و سعه صدر مديريت اين سايته كه پيشنهاداي خارج از سايتشون رو تاييد ميكنن ..
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
ماجرا به 3سال پیش برمیگرده من یک دانشجو ساده بودم با تفاوت سنی کم بینمون طبیعی بود اون زودتر به تکامل برسه به خاطر تفاوت جنسیتمون اما سلسله مراتب از جمله سربازی من رو نااماده قرار داد ولی الان خدا روشکر اوضاع خوبه الان توفیق اینو دارم که چندین نفر از بنده حقوق دریافت می کنند همه چی با زحمت به دست اومده جز شادی و رضایت (میشا جان این اخرین خنده من خواهد بود ) تام فورد عالیه ولی داداشش تام فورد و دیور استفاده می کرد و ترجیه می دم بوی تکراری نباشه
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
مهرداد جان
بنظر من عطر نه روی همچین تصمیمی میتونه تأثیرگذار باشه و نه میتونه باعث یادآوری شما درحافظه اون شخص شه،مگه اینکه عطر همیشگی شما باشه و طرف مقابل مدتها از شما بااون رایحه خاطره داشته باشه
علاوه براین بیشتر از هرچیزی مهم این هست ک فرد موردنظر چه سبک عطری رو می پسنده،سلیقه ها بسیار متفاوته
بشخصه اگه طرف مقابلم عطرش خیلی تلخ و تیره باشه یا گیاهی و تند تو همچین موقعیتی تو دلم میگم کی قراره این قرار تموم شه من از این بو خلاص شم،خانم دیگه ای ممکن هست برعکس باشه و عطرای شیرین کلافش کنه
اگه سلیقه عطری طرف مقابلتون رو نمیشناسید ناچارید سراغ عطرهای سیف و همه پسند برید،عطرهای خاص باعث میشن تو یاد بمونید اما مشخص نیست به چ عنوان،یه حس خوب یا یه حس بد،عطرهای همه پسند و هایپ یا با پخش پایین هم تأثیرگذار وخاطره سازیشون کمتر هست پس اگه بتونید راجع ب سلیقه عطری ایشون برای آقایون راهنمایی کنید مسلما بهتر و راحت تر جواب میگیرید
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
به نظرم کلا بی خیال شو بهتره من یه تجربه شبیه تو دارم نذار درگیر ادمی بشی که خیلی راحت بهت میگه به سلامت و میره دنباله ارزوهاش اگه میخوای بهش بفهمونی هنوز سر پایی و دنیات تموم نشده بهترینها رو برای ملاقاتت انتخاب کن اما با سر بلندی برو نه با شونه های افتاده و غمگین بذار با غرور جدا شی بیخودی ام ناراحت نشو نا امیدم نباش گرچه ادما با خاطراتشون زندگی میکنن
06 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
*ایکاروس جان*
من دیگر نظرات شما رو هم خوندم واسه من امکان خرید از دبی و هنگ کنک هم وجود داره خواهش می کنم من رو بیش از این راهنمایی بفرمایید
07 اسفند 1394 پاسخ تشکر
من که میگم بزن بر طبل بی عاری!! اما اگه اینجور احساس ارامش میکنی اون کاری رو انتخاب کن که بوشو دائم حس کنه همون کاری که داداشش میزنه تا دائم بوی ادکلنتون بره رو اعصابش البته اگه با عرض پوزش شما براش اهمیت داشته باشین یه کار نا اشنا اصلا دردی دوا نمیکنه یک بار برایه همیشه س اما اشنا باشه براش بهتره بذار اونم یه کم دق و حرص بخوره که بعید میدونم!!!!!!!!
07 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
چقدر ناراحت کننده بود...
حرفای دوستان برام جالب بود.
من حرفه ای نیستم.
ولی شاید بهترین انتخاب شما برای اون خانوم بدترین انتخاب باشه و یا با حس اون لحظه اش سازگاری نداشته باشه. در حالی که اگر تو یک زمان و جای دیگه ای ازش استفاده می کردید عاشقش می شد.
به شخصه شده که توی حالت های روحی متفاوت از بعضی عطرا که عاشقشونم بدم اومده و تو اون ساعتها یا روزها حوصلشو نداشتم.
حال آدما روی حسشون به یک رایحه اثر داره. خیلی سخته و ریسک، که شما روی عطرتون خیلی حساب باز کنین. مگر اینکه روحیات طرف مقابل رو خیییلی خوب بشناسین.
شاید بهتر باشه یه عطر ملایم و با طراوت استفاده کنید اگر قصدتون رمانتیک کردن فضاست. چون معمولا بوهای مسرور کننده بهتر تو یاد آدم میمونن انگار که ذهن دوست داره اونا رو یادآوری کنه...
از طرف دیگه... شخصا بارها شده خیلی ناگهانی بوی یک عطر یا هر رایحه ای حتی مثلا بوی خونه ی مادربزرگم! مشامم رو پر کرده (بدون حضور منبع رایحه! کاملا ذهنی... ولی واقعا اون بو رو حس کردم) این کار مغزه بدون اینکه بویایی هیچ نقشی داشته باشه بدون حضور بو مغز شما پیام حس کردن بو رو ارسال میکنه! و عطرای شادی بخش یا عطرایی که خیلی باهاشون خاطره داریم احتمال بیشتری داره که تو ذهنمون تداعی کننده ی یه اتفاق، یه احساس و یا شخص باشن بدون اینکه اون رایحه رو جایی حس کنیم. بهترین کار برای شما اینه که یه ورژن شبیه به چیزی که همیشه میزدید انتخاب کنید. اینطوری اون بو توی ذهنش می مونه. بدون اینکه نیاز باشه کسی با رایحه ی مشابه از کنارش بگذره.
08 اسفند 1394 پاسخ تشکر

البته ناگفته نماند که این عطر ، ژن نسخه ی اصلی رو در خودش قطعاً داره و بدون شک شاهد وجود شباهت هایی بین این دو هستیم که مشخصاً میشه به حضور رایحه ی انگور فرنگی و تمشک در هر دو اشاره کرد. ولی خب جنس دو عطر کاملاً با هم متفاوته
13 بهمن 1394 پاسخ تشکر
با سلام
سحر عزیز بابت راهنمایی های دقیق و کاملتون خیلی تشکر می کنم که انتخاب رو برای خریداران راحت تر می کنه . با توجه به کشوری که من زندگی می کنم دنبال یک عطر گرم و خوشبو که پخش بسیار بالا و ماندگاری زیادی باشه هستم طوری که بوش قبل از خودم احساس بشه در حال حاضر نارسیسو صورتی استفاده می کنم که رضایت کامل ندارم اگر راهنمایی بفرمایید خوشحال میشم .
20 بهمن 1394 پاسخ تشکر
به rahi
دوست عزیزم، به من خیلی لطف داری .. من ازت ممنونم
راستش اطلاعات کافی برای اینکه عطر ایده آلی پیشنهاد بدم ، بهم ندادی.. اگر بهم بگی قبلاً از چه عطرهایی استفاده کردی و راضی بودی، یا کلاً به کدام خانواده ی بویایی علاقمندی بهتر میتونم راهنمایی کنم . و اینکه چقدر میخواهی هزینه کنی

ولی در کل پیشنهاداتم به طور پیش فرض اینا هستن:
Estée Lauder Amber Mystique
L’Extase Nina Ricci
Tom ford Violet B l o n d e
Safanad
Guerlain Shalimar
20 بهمن 1394 پاسخ تشکر

من دیروز این نسخه از میدنایت رز یعنی میدنایت رز الکسیر رو تست کردم ..
امیدوارم نظری که مینویسم جانبدارانه نشه ..
این عطر در ابتدا با یک فاز گیاهی نسبتاً تلخ شروع میشه و دیگه خبری از اون تمشک ترش-شیرین پودری نیست ... رایحه ی تمشک همچنان غالبه ولی یه تمشک با شیرینی کثیف دودی تلخ شده داریم که اصلاً دخترانه نیست .. بعد از مدتی از تلخی کار کاسته میشه . عود در این نسخه از میدنایت رز ، واقعاً متفاوت ـه .. من شیرینی ازش نمی گیرم .. یه جور عود دودی تلخ در همه ی نت ها حس میشه که مخاطب خاص خودش رو می طلبه . البته اصلاً نمیشه این عطر رو در دسته ی عطرهای تلخ طبقه بندی کرد .. چون تِم عود-رز شرقی که این روزها در بیشتر عطرها می بینیم، توی میدنایت رز الکسیر هم مشاهده میشه و به همون اندازه شیرینه. اما جنس شیرینی، کاملاً فرق میکنه و یه جورایی حالت تلخ و کثیف سنگین داره (بار منفی در این جمله نیست!).
بعد از مدتی و توی نت میانی ، رایحه ی انگور فرنگی، شیرینی دوچندان به عطر میده و کنار رز قرار میگیره که در کنار هم اینتنسیته ی عطرو بیشتر میکنن.
توی نسخه ی اولیه ، در نت پایانی تِم پودری داشتیم .. اینجا دیگه خبری از اون فضای سبک پودری نیست و نهایتاً یه عطر شیرین عودی تاریک باقی میمونه .
رایحه ی این عطر همونطور که از اسمش پیداست، سنگین و شرقی هست و مخاطب خاص خودش رو میطلبه .
من عاشق عطرهای شیرین ـم، ولی شیرینی این عطر به نظر من از حالت نرمال بیشتر بود. .
اگر میخواین بخاطر پخش و ماندگاری نسبتاً پایین نسخه ی اصلی ، به نسخه ی الکسیر د اورینت روی بیارین ، دست نگه دارید . سبک بویایی این نسخه ، با نسخه ی اصلی کاملاً متفاوته .
حتماً حتماً تست شود.
ماندگاری روی پوست ، بیش از 10 ساعت (دیگه بعدش خوابم برد، نفهمیدم چقدر بیشتر از 10 ساعت شد :D ) . و پخش رضایت بخش.
13 بهمن 1394 پاسخ تشکر
خیلی ممنون سحر جان.خواهر من نسخه میدنایت رز رو داره.من باهاش ارتباط خوبی برقرار کردم.فکر میکردم این کار هم توی همون طیف باشه ولی با این اوصاف اینم باید از لیستم خط بخوره!! ممنون از راهنماییت دوست جان
14 بهمن 1394 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟