CREED - Love in Black

کرید لاو این بلک

زنانه
کد کالا : ATR-31691
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات تولید
نام برند : کرید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-31691
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 20
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,020,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 18
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لاو این بلک داستان زنی مرموز را حکایت می‌کند، با چشمانی پنهان در پشت عینک دودی سیاه، موهایی تیره و زیر کلاه سواری مخملی، و ظرافتی که از لباس مشکی و کوچک او همچون امضایی شیک شکل می‌گیرد. لاو این بلک از ترکیباتی استفاده می‌کند که زنان جهان‌دیده و سفرکرده در مکان‌های مختلف عاشقش شده‌اند: بنفشه، سدر ویرجینیا، زنبق فلورانسی و انگور فرنگی سیاه. این عطر جسورانه و گل‌فام از مایه‌های گرم ادویه‌ای و اسرارآمیز سرشار شده و بطری زیبایش هم از ماسه آتشفشانی سیاه شکل گرفته است ــ نمادی از عنصرهای کلیدی، قدرتمند و بدون نیاز به دفاع.

عطر افشان این ادکلن را به شما عزیزان پیشنهاد میکند .

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کرید
عطار اولیویه کرید سیکس جنریشن، اروین کرید سون جنریشن
طبع گرم
سال عرضه 2008
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه سدر ، بنفشه ، گل‌های وحشی
اسانس میانی مشک ، زنبق ، ادویه گل میخک
اسانس پایه رز ، انگور فرنگی سیاه
نمره کاربران
Love in Black-کرید لاو این بلک
رایحه
4.8
5 رای
ماندگاری
5.5
6 رای
پخش بو
5.8
6 رای
طراحی شیشه
9.2
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کرید
اخبار برند کرید
عطرگرام
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یک بار تستش کردم اولش غافلگیر کننده است . واقعا یک رایحه محشری داره. اما بعد یک ربع شروع میکنه به از دست دادن هر آنچه که داشت. یک شیرینی خیلی معمولی و سطح کمتر از متوسط باقی موند‌ . دل زننده و چیپ. شایدم چون بین چند تا شاهکار تستش کردم چنین حسی داشتم.‌
26 اسفند 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : محسن جمالیان ملورین

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
به به چه عطر قشنگیه!
رایحه ی چوبی گلی و پودری به دلیل وجود کمی مشک و شیرینی ملایم.
تصور کنید یک باکس چوبی رو دارید حمل می کنید که درون اون چندیدن شاخه گل قرار گرفته، یعنی اول بوی چوب و بعد از اون فلفل و میخک نسبتا پررنگ تر هستن.
بعد از گذشت مدتی از شروع کار، حالتی تلخ و کمی خنک و همچنان تند به دلیل وجود یه عالمه زنبق و سدر به خودش میگیره.(اگر به زنبق حساسید این عطر میتونه آزار دهنده باشه براتون، اما هرچقدر که به سمت درای دون میره زیبا تر میشه. باید بهش زمان داد).
و در فاز نهایی بصورت نامحسوس مشک و رایحه رز به همراه شیرینی ملایمی باقی می مونن.
برای Love in White نوشته بودم به استایل و شخصیت های مگ و ایمی می خوره، اما این یکی می تونه عطر جو مارچ باشه:)
دختر سرکش و پیشرو که با عقاید خودش زندگی می کنه و برعکس خواهرانش، به داستان های عاشقانه و دنیای مد علاقه ای نداره و چه بسا از لباس های دخترونه و دست و پاگیر متنفره.
دورن، طرح کلاه و لباس های جو رو از نقاشی های وینسلو هومر الهام گرفته، و اغلب از رنگ های تیره و قرمز و زرشکی استفاده کرده بود.
مثلا اون قسمتی که جو موهای خودش رو می فروشه و برای خودش کلاه می خره، اون کلاه، شبیه کلاه پسربچه ای بوده که در مرزعه ای ایستاده و هومر اون رو نقاشی کرده بوده.

[EDITED] 1401/11/15 19:23
15 بهمن 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Jamal nazemi

6
رایحه
5
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
یک بار در سفری که در خارج از کشور داشتم وقتی از هتل میخواستم با آسانسور برم به لابی یه بوی آشنای بسیار شیرین قشنگی به مشامم رسید!گفتم چقدر آشناست!بعد متوجه شدم این همون کرید لاو این بلک هست که قبلا برای آشنایی بیشتر روایح نسوان تست کرده بودم!
چقدر واقعا برای من لذت بخش بود به حدی که مجبور شدم چند طبقه بالا و پایین برم تا از این احساس قشنگ که کمتر برای آدم پیش میاد نهایت استفاده رو ببرم!😂
جزو اون رایحه هایی هست که هر لیدی ای انتخاب نمیکنه و مطمئنا خانم بسیار خوش سلیقه ای بوده کسی که در اونروز این شاهکار کرید رو پوشیده بود!اگه از اون لیدی ها هستید خرید این فوق العاده رو بهتون پیشنهاد میدم! فکر نمیکنم خیلی بلایند بای شده باشه‌.
22 دی 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ساناز ارژنگ بوترابی

3
رایحه
5
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر یکی از بی نظیر ترین عطرهای دنیای عطر سازیه . تم بویاییش تلخ هست که آقایون هم میتونن استفاده کنن . یه شیرینی خاصی همراشه . به هیچ عنوان دارای رایحه گلی نیست و بوی هیچ گلی ازش استشمام نمیشه . شاید بشه تو گروه عطرهای با رایحه ادویه ای قرار داد چرا که بویی شبیه به فلفل هم همراهش هست هرچند توی ترکیبات ساخت این عطر قرار نداره . بین ادکلن های برند کرید انگار از یه خانواده دیگه ای هست . رایحش مانند هیچ کدوم از روایح برند کرید که اغلب خنک و معتدل و به هم نزدیک هستند نیست . نمره لاو این بلک تو همه فیلدهای نمره دهی از رایحه تا ماندگاری و طراحی شیشه ۲۰ از ۲۰ هست . امتهان کردن این عطر پشیمانی به همرا نداره بخصوص برای کسانی که روایح تلخ و شیرین رو باهم دوست دارند .
27 آذر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ساناز Shaghayegh
سلام و معذرت

توصیفات که در بالا ذکر کردم مربوط به عطر BVLGARI Jasmin Noir هست . تداخل رایحه در استفاده عطرهای مختلف باعث شد این اشتباه رو کنم .
15 مرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محمدعلی طاهری
منم داشتم شک میکردم به این حرفتون که چطور ممکنه از این ادکلن مردها هم استفاده کنن!😂خیلی انسان فروتنی هستید که اشتباهتون رو میپذیرید!شاد وخوشبو باشید.
08 فروردین 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محمدعلی طاهری

دوستان سلام. آیا کسی عطر لاو این وایت ازاین برند رو تست داشته؟؟؟؟ یا اگه این عطرو دارین لطفا درمورد رایحه وپخش وماندگاریش توضیح بدین واینکه آیا کیفیتش درحد 800 تومن هست یانه؟؟؟ممنون میشم پاسخ بدین عزیزان
06 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران
سلام مهرنوش جان بنده این ادکلن رو اورجینالش رو تست کردم رایحه ی اونچنان قشنگی نداره خیلی زیاد شیرینه پخش و ماندگاری هم نداشت تعجب میکنم از برند کرید با اینهمه سال تجربه! بیشتر بدرد گذاشتن شیشه اش جلوی میز آرایش میخوره! البته متاسفانه الان بعد از گذشت تقریبا ۶ سال از صحبت شما این ادکلن از ۸۰۰ تومن به ۶ میلیون تومن رسیده و البته همینطور میره تا بالای بالا قیمتش و این که اگر ادکلن خوبی بود برای شما پیشنهاد میدادم ولی چون نیست و قیمتشم بسیار بالاست فکر نمیکنم گزینه خوبی واسه خرید باشه!شاد و خوشبو باشید
08 فروردین 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ملورین خانم گنجی

از همین برند لاو این وایت رو ندارید؟ قیمت اصلش چند باید باشه؟ قیمتهایی که به من دادند از 500 تا 800 متغیر هست ضمن اینکه از اصل بودنش هم اطمینان ندارم. مرسی
19 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران

جالبه...
بعد از نت شیرین، آرام و گلی مشکی، حالا این عطر رایحه ای خوراکی مانند و پاستیلی پیدا کرده.
فکر کنم انگور سیاهه که خودش رو ابراز میکنه...
07 شهریور 1394 پاسخ تشکر

لاو این بلک در مجموع رایحه ای گلی -گیاهی، تلخ و پودری- خامه ای داره که فقط برای بانوان سنگین و با وقار قابل تصوره .
پودری بودن این عطر به خاطر حضور گل بنفشه در کنار گل زنبق بدیهیه. بنفشه در این کار رایحه ی شاخصی داره و تمام مواد، تحت سلطه ی رایحه ی این گل هستن.در پس زمینه ی عطر و گویی در میان غباری تلخ و پودری مانند، شیرینی مشک و گل مانندی هم قابل لمسه که هرچه از زمان اسپری عطر میگذره واضح تر میشه و در آخر ما میمونیم و یک شیرینی گلی ملایم و آرام. البته شیرینی این کار طبق گفته سازندگان از انگور سیاه هم ناشی میشه که به نظرم رایحه ای سبک و ملایم داره.از عطرهایی میبینمش که در اون تلخی و شیرینی مدام باهم گلاویزن. برخلاف کارهای پودری ای که دیدم این عطر رایحه ی لوازم آرایشی مانند کمتری داره چون عطر گلها در این کار بسیار طبیعی ارائه شده و کاملا حالت گیاهی گل هارو حفظ کرده و صنعتی نیست.
کرید لاو این بلک برای من مجسم کننده یک شاخه گل رزِ عطر افشان در میان انبوهی از پودر و بخار معلق در هوا در یک شب تاریکه .

07 شهریور 1394 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin فاطمه فیضی

ممنون از شما.فکر کردم راجع به رویال عود گفتید.آخه انگار سوالم نا مفهوم بود معلوم نبود منظورم کدومه.ممنونم
05 آبان 1393 پاسخ تشکر

خانم سارا جواب شما رو در قسمت کرید رویال عود پاسخ دادم
05 آبان 1393 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟