aramis - Havana

آرامیس هاوانا

مردانه
کد کالا : ATR-31683
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آرامیس
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 1994
کد کالا : ATR-31683
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 120
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    2
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 26
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

محصولی از آرامیس با نام هاوانا که برای استفاده آقایان طراحی شده است.

 عطرافشان این محصول سال 1994 برند آرامیس را به شما عزیزان معرفی می‌نماید.

آرامیس هاوانا که در سال 1994 به بازار آمد، از عطرهای شرقی و ادویه‌ای آرامیس برای مردان است. این عطر مردانه که یادآور شهر هاوانا است، با روایح آروماتیک غلیظ شروع می‌شود. گیاه درمنه، زیره و ریحان سرشتی طراوت‌بخش و ادویه‌ای به هاوانا بخشیده‌اند. این عطر گیاهی با نت‌های شیرین و شاداب برگرفته از نارنگی ماندارین، هم به تعادل می‌رسد و هم ساختاری کلاسیک پیدا می‌کند. فضای سبز این عطر در نت‌های میانی هم ادامه می‌یابد. نت تنباکو در این مرحله تمامی حواس شما را با سرشاری و خشکی خاصش پُر می‌کند. نت ویسکی هم با دارچین، میخک صدپر و بلسان آمیخته می‌گردد تا بوی غلیظ این عطر برای ساعت‌های طولانی در فضای باز پخش شود. نعناع هندی و خزه درخت بلوط حالتی تندتر به عطر هاوانا می‌بخشند و سویه‌های فوژه آن را برجسته می‌کنند، درحالی که چوب صندل هم عطر هاوانا را لطیف‌تر می‌کند و پایانی گرم و ابریشمی در آن به‌وجود می‌آورد.

نوع عطر ادو تویلت
برند آرامیس
عطار ساویر رنارد
طبع گرم
سال عرضه 1994
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، ریحان ، گیاه درمنه، زیره
اسانس میانی میخک صدپر ، دارچین ، درخت نراد، تنباکو
اسانس پایه نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Havana-آرامیس هاوانا
رایحه
7
8 رای
ماندگاری
7.2
10 رای
پخش بو
7
10 رای
طراحی شیشه
7.5
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آرامیس
نظرات کاربران (19 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
قابل توجه عطردوستان.ومجموعه دارها.و البته اونهاییکه تازه به مجموعه داری روی آوردن.امروز از سرکنجکاوی بعد از مدتها این عطرو توی سایت چک فرش امتحان کردم.نتیجه تولید ۲۰۱۳!!!!البته با همون کیفیت روز اول مدتها باتل نصفه مونده بود.من شگفت زده نشدم !چون برادرم یه گدلایف برا ۱۷ سال پیش نصفه داره با کیفیت روز اول !بله روز اول هیچ تغییری ن در پرفورمنس نه کیفیت اتفاق افتاده.پس نگران کاهش کیفیت عطرتون نباشید .!اگر شرایط نگهداریتون استاندارده البته!خوشبو باشید
04 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور علی زارعی

بخاطر ارادتم به تنباکو عطرهای تنباکویی متعددی تست داشتم. تا امروز هاوانا جزو معدود عطرهای این شاخه بوده که ارزشمند دونستمش. گرچه رایحه تنباکو بولد نیست و هربار با بوییدنش میگم "خب پس تنباکوش کو؟!" اما کلیت رایحه به اندازه ای خوب هست که بشه اون قسمت رو نادیده گرفت :)

هاوانا رایحه فِرِش باربرشاپی، نسبتا کلاسیک با تمی صابونی و رایحه ای سبز و طبع معتدل داره. برای تصور مردی که ممکنه این عطرو بپوشه میشه نگاهی به تصویر اواتار ام انداخت: مردی میانسال، سرد و گرم چشیده، خوشتیپ، باوقار و متفکر، درونگرا و بی هیاهو، در یک کلمه جنتلمن!

در دقایق اول تجربه مخاطب یک رایحه مرکباتی ترش، آبدار و خوشمزه در کنار فضایی سبزه. به مرور فضا سبز و صابونی میشه، همراه با تیزی که بی شباهت به میخک نیست، البته میخکی که زهرش گرفته شده، این تندی میتونه از دارچین هم حاصل شده باشه. نقش دیگه این نوت (احتمالا دارچین) بنظر افزودن المان گرم برای ایجاد تعادل در طبیعت خنک نوت های سبز و فِرِش سیتروسی بکار گرفته شده باشه. نوت تنباکو بطور مستقل قابل حس نبود، بنظر میرسه نگاه عطار به جنبه سبز و گیاهیِ تنباکو بعنوان برگ تازه این گیاه بوده که بین انبوه نوت های هربال و سبز ناپیداست برام. افسوس...افسوس!
در درای داون از شدت رایحه صابونی و تندی کاسته اما کماکان در همون فضای تندِ هربال به پیشروی ادامه میده. رایحه پچولی که در هرم بویایی ذکر شده قابل آشکارسازی نیست، گرچه فضای تند و تیز تقریبا تا انتها پیگیری میشه اما بنظرم جنس این تندی از جنس تندیِ دارچین باشه نه پچولی.

پرفورمنس ضعیف یا قوی نیست. سه چهار ساعت مفید ماندگاری و پروجکشن مطلوب یک ساعته.

باتل زیبایی رو در قالبی ساده مثل سایر محصولات این برند، بدون پیچیدگی و گیج کردن به مخاطب عرضه میکنه. شخصا به زیبایی در عین سادگی معتقدم و این شیشه به خوبی این اصل رو رعایت کرده.

در مجموع عطری هم ساده و هم پیچیدست. بیشتر برای مکان های رسمی میپسندم، قابلیت استفاده روزانه با استایل رسمی برای رفتن به سرکار هم داره. روی تن آقایان 30 سال به بالا بهتر میشینه. نسبت کیفیت به قیمت بالاست بنابراین باتوجه به قیمتش ارزش خرید داره.
17 آبان 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : هاشم پور مجید جوادی
سلام
البته همانطور که میدونید این طرح شیشه برای تمام تولیدات جدید آرامیس استفاده میشه و طرح شیشه آرامیس توسکانی هست ، طرح شیشه آرامیس هاوانا در دهه ۷۰ بسیار زیباتر ، طرح استوانه با مقطع متغیر و رنگ بسیار زیبا و جذاب بود ، افسوس که علاوه بر کاهش کیفیت ، طرح شیشه هم از این کار گرفته شد.
18 آبان 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mahyar کامبیز سخی
یکی از نعمت هایی که خدای متعال به من ارزانی داشته زندگی در ناحیه ای دلپذیر و خوش آب و هوا از زمینه :) یکی از لذت های هر روز من، بجز روزهای خیلی سرد، ایستادن لب پنجره، تنفس هوای لطیف و سیر در زندگی گربه ها و کبوترها و گنجشک های کوچه است :)) در حالی که گاهی لیوان آب داغی هم بدست دارم و آرام آرام با لذت مینوشم یا در حال غذا دادن به پرندگان و یا تماشای چندتا گربه ای که زیر پنجره ام میشینن و به من زل میزنن و گاهی برام میو میو میکنن که بیا بازم بهمون غذا بده :)

در کنار این کنجکاوی ها و لذت بردن ها کم کم چیزی رو حس کردم که هدف تحریر این متن شد و اون تغییر رایحه هوا در طول روز و روزهای مختلفه!!

عطرباز ها عاشق لذت بردن از روایحِ مختلف و اغلب علاقمند به کنکاش در سیر تغییر نوت ها هستن اما چند درصد از ما به تغییر نوت ارزان ترین عطر دنیا توجه میکنیم؟! آیا ممکنه که رایحه هوا که جزیی از بوی طبیعته هر روز مشابه یک عطر با طلوع آفتاب بر دنیا اسپری بشه و تا شب کم کم دچار تغییر نوت بشه؟!

تجربه خودم رو تقدیم شما میکنم: بوی هوا قبل از طلوع خورشید با هوای آفتاب خورده ی بعد از طلوع تفاوت داره، رایحه هوای صبح و ظهر فرق دارند، رایحه هوای دمِ ظهر با هوای بعدظهر همینطور، رایحه بعدظهر با اول شب متفاوته و همچنین رایحه اول شب با نیمه شب! شب های پرستاره نه تنها منجر به تغییر رایحه هوا میشن بلکه بر دینامیکِ احساسات ما تاثیرگذارن و گواهش رفتارِ بیشمار انسان های عاشق که در شب های پر ستاره بیشترین عشق بازی رو کردن و چه هنرمندانی که تحت تاثیر این شب ها به نواختن و نوشتن و... پرداختند و میپردازند. البته واضح ترین تغییر که همه حس میکنن تغییر رایحه هوا در روزهای بارونی و برفی، بخصوص روزهای بارونیه که اونا هم رایحه خاص خودشون رو دارن و جنس رایحه اش بستگی به این داره که چه مدت بارون باریده باشه و از بارش قبلی چه مدت گذشته باشه!

تا جایی که یادمه در این مورد جایی بحث نشده. فکر میکنم زندگیِ شلوغ پلوغِ مدرن فرصت رو از ما برای اینکه با زندگی کوک بشیم گرفته، دیگه خیلی هامون نه حوصله اش و نه وقتش رو داریم که به جزییات زندگی توجه کنیم و ازشون لذت ببریم.
این تجربه برای خودم که خیلی جالب بود امیدوارم برای شما هم جالب بوده باشه. راستی شما تجربه مشابه داشتین؟ :)

(برای طرح این موضوع جای بهتری پیدا نکردم، پوزش از عطرافشانِ عزیز برای طرح اون در این صفحه. ممنونم)
19 آبان 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : هاشم پور مجید جوادی
مهیار اهل دل و مهتاب یار ما
سلام . حال ما رو خوب کردی با این متن نورانی .
زنده باد
سالهای نوجوانی که در کرمانشاه برفهای درشت و فراوان می آمد به دوستان ام گفته بودم هرکس شروع برف را دید و زنگ زد و مرا بیدار کرد یک شیشه شربت دست ساز خودم را هدیه میگیرد .
حوالی ی سه صبح بیدار میشدم و شربتی میخوردم و لباسی شیک میپوشیدم و معطر و قدم زنان به میهمانی ی خدا میرفتم . تنهای تنها میبودم در خیابانهای نورانی ی برف نشسته ی شهر ، همراه خدا . عجیب لذت میداد .
یاد خاطره ای افتادم الان . میگویم هرچند زیبا نیست . یکی از همین شبها که بیش از نیم متر برف نشسته بود در آن سکوت ، صدای ناله و فریاد الاغی را شنیدم ! به سمتش دویدم و دیدم یک نره غولی با گرز دارد الاغی را که خورجین هایش پر از سلف هویج است و نیز دو گونی ی بزرگ پنجاه کیلویی ی سلف هویج دیگر روی کمر اش هست و به زمین خورده را میزند تا سرپا شود !
دست خودم نیست ! از حیوان آزاری دیوانه میشوم . حال هر حیوانی میخواهد باشد . ساعت حوالی ی چهار صبح بود و احدی نبود . عجیب برف سنگینی میبارید آنشب .
من هم تازه قهرمان بوکس استان شده بودم . سال ۷۱ .
البته هرگز اهل دعوا نبودم .
چه الاغ سفید و خوشگلی هم بود !
دویدم . تا رسیدم چنان هوک راستی زدم به صورتش که سرش رفت جای پاهایش و پاهایش آمدند جای سرش :)
زمین خورد . میخواست بلند شود اما باز به زمین میخورد .
یکی از گونی ها را سراندم از کمر الاغ به پایین .
تا سرپا شد یکی دیگر زدم و دیگر مرخص شد !
فریاد میزد . گونی را انداختم رویش و با گرزش میزدم که حال برخیز . از صدای فریادش همسایه ها همه ریختند بیرون . خلاصه قیامتی شد ! یکی میگفت آقا گناه دارد یکی میگفت خوب اش کردی . خلاصه کبودش کردم با آن چوب
بار الاغ هم خالی کردم گفتم حق نداری ببری . یک وانت بگیر پول اش را من میدهم . یکی از همسایه ها گفت من وانت دارم و میبرم . الاغ بیچاره پاهایش میلرزید . جگرم سوخت در آن سرمای شب .
دستمال آوردند خشکش کردم و آب ولرمی آوردند خورد و کمی سرحال آمد . خدا میداند در چشمهایش میدیدم که گله میکند از آدمی . همسایه ها کلی ارشاد اش کردند که گناه دارد این کار و نیز عقوبت ، که بریدن رزق و روزی یکی از آنهاست . خلاصه هوا روشن شده بود که ماجرا تمام شد و برگشتم به خانه . تا روزها در فکر آن الاغ بیچاره بودم . فراموش ام نمیشد .
ماجراهای زیادی درین شبها دیدم ! یک شب دیگر هم در تهران خانواده ای زنی را میزدند و وقتی رفتم کمک دیدم زن نیست ! پسرشان است که زن نما شده و خانواده اش مشغول ادب کردنش هستند ! خلاصه داستان هایی دارد شب !
خوشا به حالت برای بهشت کوچکی که داری
انشاله بهشتی با نور زیبای ماه در طالع ات باشد
و نیز قسمت همه ی دوستان ام به امید خدا
19 آبان 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : هاشم پور عباس بهرامی
بله روایح طبیعت و خصوصا هوا بی نظیراند خصوصا بوی خاک باران خورده که بی اندازه انسان رو به یاد سرشت خاکی اش می اندازه . یا بوی اولین برفی که به زمین نشسته همش اش مملو تازگی ناب و بی تکرار هستند...

21 آبان 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور حکایت دوست

یه عطر کلاسیک از نوع عطرهای قدیمی
مردانه، جدی، گرم، تلخ، تنباکویی، اسپایسی
قدیما یه عطری بود به اسم " مونتانا " با یه شیشه تقریباً استوانه ای و مارپیچ دقیقاً مثل نمای بیرونی آسمان خراش یا برج ، البته الان دیگه فکر نمیکنم جایی بشه پیدا کرد یه عطر کمتر شناخته شده، کلاسیک ولی بسیار خوشبو و با کیفیت
آرامیس هاوانا شباهت زیادی به مونتانا داره و دوستانی که هاوانا رو دوست دارن و عطرهای کلاسیک تو این سبک رو میپسندن حتماً مونتانا رو پیشنهاد میکنم اگر پیدا کردید تست کنید. بسیار خوشبوتر و جذابتر از هاوانا

22 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور محمد سامانی نژاد

دوستانی که درباره کلاسیک بودن آرامیس هاوانا نوشتن، یک سوال دارم. کلاسیک فوژه و سبز توی حال و هوای آزارو پور هوم که بارها مشابه بوش رو توی عطرهای فیک ارزون قیمت حس کردیم، یا کلاسیک مثل دیویدوف زینو که هرچند کلاسیکه ولی هیچ جا تکرار نشده.
09 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
برداشتی که من از بوش داشتم اینه: یه صابون تیز،میخک و تنباکو
میخکش به وضوح برام قابل لمسه به خاطر همینه تم این لاین آرامیس رو با خودش داره
15 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور غلامرضا

هاوانا ، عطری با کیفیت از ارامیس
شباهتی در ظاهر رایحه و اپنینگش به بیچ هات من داره با این تفاوت که خیلی کدر تره رایحه و همچنین خشک تر و جدی تره و دلیلشم بخاطر تنباکویی هستش که به صورت جدی اضافه شده به کار.اگر تنباکوی مهربون تری میذاشت کار خوش ساخت تر و خوش پوش تری میشد.
شروعش خیلی خوبه ولی بد تمومش میکنه.یک بوی بسیار زخمتی رو تحویل میده کم کم. به درد جوون ها اصلا نمیخوره . مناسب تم و تیپ کلاسیک و قدیمی هستش و اصلا به درد تیپ اسپورت و از این قبیل هم نمیخوره . سخت پوشه یجورایی . در کل نسبت به قیمتش کار خوبیه.
09 آذر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : هاشم پور محمد سامانی نژاد

میشه لطفا یه مقایسه ای بین این عطر و آرامیس توباکو رزرو بفرمایید . من توباکو رزرو را دارم . رایحه هاوانا هم شبیه توباکو رزرو هست آیا ؟
12 آبان 1399 پاسخ تشکر

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
5
طراحی شیشه
ارامیس هاوانا.
یه کار کلاسیک با ارزش دیگه از برند ارامیس.
شباهت این کار با امواج بیچ هات باعث شگفتیه که البته نت های مشترک زیادی مثل خزه بلوط و وتیور و چوب و پچولی و سبزیجات معطر دارن.
درواقع مثل اینه که به بیچ هات نت تنباکو اضافه کنید و البته شباهت کمی هم به کویر کوبا داره.
پرفورمنس کار متوسطه و مناسب فصل سرد و ۳۵ سال به بالاست به نظرم.
10 آبان 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور مجید جوادی
سلام به دوستان عطرافشانی عزیز.
از این برند آرامیس دوین رو تست داشتم. بدک نبود پرفورمنس متوسطی داشت. موندگاری و نشرش رو یادم نمیاد چطور بود. کلا با این قیمت های الان ارزش خرید داره؟!ی برندی که نسبت به قیمتش با ارزش باشه از هر لحاظ تو کارهای دیزاینری چیو پیشنهاد میدین؟ممنون میشم به سوالم جواب بدین....
10 آبان 1399 پاسخ تشکر
درود بر شما دوست عزیز. از این برند من مدرن لدر رو پسندیدم.ولی این کارش کلاسیکه.از بین برندهای دیزاینری تا قیمت حدود ۷۰۰ بنتلی ارزشمند تر از بقیه هست . اما این که باسلیقه شما جور در بیاد نمیدونم.
10 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امین آقاجری مهدی
البته از نظر من
10 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی
سلام مهدی جان
هزینه ای که مد نظرتونه و موقعیت مورد استفاده عطر رو بفرمایین تا بهتر بشه پیشنهاد داد
10 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی
البته از این برند هم هم هاوانا و هم مدرن لدر به نظرم ارزش خرید دارن برای کسی که رایحه شو بپسنده ولی پرفورمنسش در حد قیمتشه.
10 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : TH_MEN پارسی
پاسخ به مهدی
مهدی جان این کار (هاوانا) کاملاً کلاسیکه و سلیقه خاص خودش رو میطلبه و صدالبته عطر با ارزشیه ، اگه دوست داری عطری از این برندِ ریشه دار رو تو مجموعه ت داشته باشی ، من توباکو رزرو و اسپشال بلند رو بهت پیشنهاد میکنم.
در مورد برندهای با ارزش خرید بالا هم برندهایی مث لالیک ، ایسی میاکه ،مرسدس بنز ، بنتلی ،دیویدف ، و.... جزو برندای خوش قیمت و نسبتاً با کیفیت هستن .
10 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Amir Mohammad
ممنون از پاسخگویی خوبتون. بنتلی اینتنس و دارم که عالیه. ی چنتا کار نیش و خوب هم تابستون گرفتم برای این فصل که قیمتارو میبینم دلم نمیاد استفاده کنم زیاد ازشون. دنبال ی دیزاینری خوش قیمت خوش ساخت زیر دو تومن میگردم.
به امیر عزیز:هم روزانه بشه استفاده کرد هم ی حالت نیمه رسمی داشته باشه. کارای چوبی و ادویه ای ملایم رو دوس دارم. عاشق راکی مونتنم. زیاد کلاسیک هم خوشم نمیاد مثه آزارو پور هوم و امثال اون. درود بر شما.
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : نیما
به مهدی جان
اگر پرفورمنس خیلی واستون مهم نیست دولچه لیل ملکی و ورساچه دیلان بلو رو پیشنهاد میکنم بسیار خوشبو و خوش بازخوردن. از موارد دیگر با پرفورمنس خوب توی بازه قیمتی مد نظرتون فنت ایمپریال مون - سیگنچر فرگامو - لاکوست لهوم- و مواردی از مرسدس بنز
اگر یک کار رسمی سنگین و بسیار با کیفیت رو ترجیح میدین ایمپرسیونیسم از اترین استار رو پیشنهاد میکنم با پرفورسی فوق العاده بالا .
همچنین برند د فراگرنس هاوس کارهایی با غلظت اکستریت داره میتونین به گزینه هاش نگاهی بندازین از لحاظ کیفیت و پرفورمنس قابل قبول هستند.
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : architect پارسی
به نظر من تو همین رنج زیر دوتومن هم کارای چوبی خوبی تو برندای نیشی مثل مونتاله( فول اینسنس و اسپایسی عود) کارنر( پالو سانتو و دراکون) و لی لابو( سانتال ۳۳) و..پیدا میشه که قابل مقایسه با دیزاینر ها نیستن.
اما تو دیزاینر ها هم کارایی مثل لاین ایده ال گرلن( ایده ال پرفیوم) ایسی میاکی( پالس اف دنایت) و والنتینو( اومو اینتنس)و..رو میشه برای این فصل پیدا کرد که ارزنده باشن.
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مجید جوادی پارسی
اگه بدنبال یه کار چوبی تمام عیار با پرفورمنس بالا هستین،خانه عطره دفراگرانس هاوس عطر پاتچولی زعفران رو یه تستی بزنین
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
درود به همه اساتید خوبم.
کارای که معرفی کردین همه شون از خوبان. واقعا لذت بردم از این همه پیشنهاد خوب. متاسفانه یا خوشبختانه یا اکثرشونو دارم یا قبلا تست داشتم.
امیر جان امپریال مون از گنج های مخفی منه، قبلا هم تو صفحه ش توضیح دادم از کارایی که دوس دارم بخورمش.
نیما جان شما که خیلی حق به گردنم داری هروقت سایکودلیک میزنم دعات میکنم. اگه این کارهای آرامیس رو پیدا کنم جایی حتما بلاند بای میکنم. برندهایی که پایین معرفی کردین رو از هرکدوم چنتا کار دارم. لالیک هومیج که سلطانه.
از خانه هاوس هم پچولیش عالیه. مد نظرم این برند هست ولی زیاد پیگیرش نبودم. سمپل ازش نیست یا توشهرستان امکان تستش فراهم نیست.
جناب architect: کارای دیزاینر ،گرلن ایدل اینتنس رو تست داشتم ولی به دلم ننشست. اصلا متوجه این عطر توی این برند نشدم!!ولی ایدل پرفیوم رو خیلی خوشم اومده. احتمالا همینو بگیرم.
بازم ممنون از این همه لطف و عنایتتون.
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : architect حامد
درود مهدی جان
اگر امکان افزایش بودجه دارین شنل الور اکستریم رو میتونین فکر کنین بهش بسیار کار ارزنده ایه و اگر امکانش نیست از برند ارماف د لا مارک برون مشابه همین رایحه رو زده که نسبت به قیمت ارزنده هست ولی نسخه اصلی در اولویته.
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی حامد
سلام.از آقای نیما و بقیه دوستان نظرشون در مورد برند آلفامونته و دیگر برندهای کپی میخواستم بدونم
11 آبان 1399 پاسخ تشکر

DNA عطر ارامیس تلخ کلاسیک کمتر از بقیه این لاین ادویهای
ماندگاری خوب پخش متوسط کمی ترش گرین خشک
20 مهر 1399 پاسخ تشکر

واقعیت اینه که یا من کلا حس بویاییم از دست دادم یا اینکه این ادکلن کاملا بوش شبیه بوی سایکدلیک جوی هست . الان روی بلاتر دقیقا همین بو رو میده . خیلی غافلگیرم کرد . با این قیمت فقط باید گفت حملهههه :)
13 خرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ralph
ب نظر من که اصلا شبیه نیست، من احتمال میدم شما علاقه زیادی به سایکدلیک دارین و توی ذهنتون همه عطرها رو با اون میسنجید ، البته یه نظره فقط ، چون ی مدت خودمم دچار این مشکل شدم و توی عطرهای جدیدم دنبال شباهت با عطر مورد علاقم میگشتم ،
بهترین راه هم کنار گذاشتن عطر مورد علاقه برای چندین ماهه حتی در حد بو کردن سریه اسپری
موفق باشید
13 خرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ashkan h
با تشکر از مهدی جان من سایکدلیک رو ندارم و فقط چند بار تستش کردم با وجودی که ازش خوشم میاد البته توی تستم پریوت لیبل رو بیشتر دوست داشتم . به هر حال من این ادکلن رو برا بابام سفارش دادم بیاد . هر وقت اومد دوباره تست میکنم ببینم اصلا شباهتی دارن یا نه . چند وقت پیش هم باز یه مغازه رفتم یه کپی با کیفیت از سایکدلیک رو اورد و با قیمت مناسب ۲۰۰ تومن که از اونم خوشم اومد .
13 خرداد 1397 پاسخ تشکر

شروع خشن و قدیمی داره ولی پنج دقیقه که میگذره یه بوی تلخ و با کلاس و دلنشین شبیه توتون سیگار به مشام میرسه، نه سیگار روشن شده، سیگاری که تازه از توی پاکت دراومده و خیلی از غیر سیگاری ها هم عاشقشن. شاید جوون پسند نباشه ولی هنوزم شیکه، آرامیس بابت جراتی که داره و انتشار دوباره یک سری بوهای خاطره انگیزش با بسته بندی جدید باید ستایش بشه، فرمولهای جدید کارهای آرامیس با قبلی ها فرق کردن ولی روح رایحه همیشه حفظ شده و عطرها ملایمتر و امروزی شدن. به نظرم هیچکس از لاین جنتلمن آرامیس دست خالی بر نمیگرده.
14 تیر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مجید جوادی عماد
من از تنباکو توی باربری لندن بوی آلبالو رو درک می کنم ، بوی شدید آلبالویی که حالت زنانه داره ، سوالم اینه ک آیا این تنباکو هم آلبالوییه ؟
20 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
پاسخ به آقا غلامرضا
اصلا شبیه بربری لندن نیست ، به هیچ وجه
بر خلاف تنباکوی بربری لندن و اسپایس بمب و خیلی از کارای تنباکویی دیگه که تم آلبالویی(تنباکوی خیس) دارن ، این کار خیلی خشن و خشکه
یه نکته دیگه هم خدمتتون عرض کنم که به شدت کلاسیکه ، اگه از کارای کلاسیک با روایح منحصر بفردشون خوشتون میاد قطعاً اینکار هم میتونه کار جالبی براتون باشه
اخیرا ً خیلی کمیاب شده و اصلا امکان تست ش هم فراهم نیست مناسفانه
21 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مجید جوادی غلامرضا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟