JAGUAR - Excellence intense EDP

جگوار اکسلنس اینتنس ادو پرفیوم

مردانه
کد کالا : ATR-31625
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : جگوار
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-31625
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
140,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

جگوار اکسلنس اینتنس در سال 2012 همزمان با جگوار اکسلنس از سوی شرکت جگوار معرفی شد. رایحه اکسلنس اینتنس مانند نسخه اکسلنس است و تنها تفاوتشان در غلظت عطر استفاده شده در آنهاست. این ادکلن بوی شیرین داشته و دانه تونکا و وانیل محور بویایی آن را تشکیل می‌دهند. رایحه ملایم است و کمی به سمت گرمی تمایل دارد و می‌توان از آن در چهار فصل سال استفاده کرد. عطرافشان این رایحه شرقی و خوشبو را به شما عزیزان توصیه می‌کند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جگوار
طبع معتدل
سال عرضه 2012
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، گریپ فروت ، فلفل صورتی
اسانس میانی زنبق ، گل برف ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، وانیل
نمره کاربران
Excellence intense EDP-جگوار اکسلنس اینتنس ادو پرفیوم
رایحه
9
2 رای
ماندگاری
8.2
5 رای
پخش بو
7.2
5 رای
طراحی شیشه
9
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جگوار
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
X
8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
یک مهندس کیه؟ اگر به شما بگن یک ماشین طراحی کن که ایمن باشه و جادار و قوی خیلی راحت طراحی میکنین. فقط مشکل اینجاست که شرکت برای ساختن اون ماشین ورشکست میشه. کسی هم از پس خریدش بر نمیاد. موتور ۱۲ لیتری، کاپوت ۳ متری با اتاقی از جنس تیتانیوم. جاده ها رو هم باید ۲ متری پهن تر طراحی کنن. پس یک مهندس از منابع محدودی که داره باید یک چیزی طراحی کنه که هم قابل ساخت باشه و هم قابل خرید، هم مشتری پسند و هم سود ده.
فکر کنم این عطر رو مهندس های شرکت جگوار ساختن. رنگ تیره ی این عطر به خاطر وانیلی هست که توش استفاده شده و وانیلش به قدری خوشبو هست که من تا به حال چینی عطر وانیلی حس نکردم. به باقی ترکیبات نگاه نکنین، برای این هستن که بوی کیک و بستنی نده. اگر این عطر رو سه الی چهار برابر این قیمت میگفتن شک ندارم همه میگفتن عجب عطر وانیل طبیعی. ولی با این قیمت شک میکنین که این عطر واقعا خوبه یا نه.
پخش بو:‌ متوسط رو به زیاد
ماندگاری حدود ۶ الی ۸ ساعت با پخش بوی زیاد رو به متوسط. ۳ الی ۴ پاف کافی هست. رو لباس هم تا چند روز میمونه.
بویایی: مال من دیگه آخرشه، شاید ۱۰ سی سی مونده. طی این مدت فقط تعریف ازش شنیدم. خودم هم از بوش خوشم میاد و اصلا زننده نیست. به نظرم اسانس وانیل با توجه به پوششی که با باقی مواد بهش داده شده یک شاهکار ساخته.
قیمت یکی از فاکتورهای اصلی محک حساب میشه و با این قیمت این بو، ماندگاری، پخش بو، همه پسندی و شیشه ی با کیفیت جای تعجب داره.
بلایند بای این عطر منطقی هست.
07 بهمن 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مسعود رضا عطردوست

سلام .
جگوار مدل جدیدی زده است با همین شیشه اما ابی رنگ اون رو موجود نمیکنید ؟
08 بهمن 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پدرام محمدی

با سلام خدمت دوستان و مدیر محترم سایت
این ادکلن رو وقتی از روی اسپریش بو می کنید بوی خوبی داره و امکان داره شما رو گول بزنه. اما وقتی روی دستتون اسپری می کنید شدیدا متفاوت میشه. قبلا یکی از همکارام عطری می زد که من ازش خوشم نمیومد. این بوش دقیقا همونه. با این تفاوت که اصلا پخش بوی اون رو نداره. روی لباس با دو اسپری تا حدود 4 ساعت موندگاری داره و روی پوست هم اگه چند لایه اسپری کنید حدود 8 ساعت. اما در همین مدت هم پخش بوش در حد 5 سانتی متری شماست و باید دماغتون رو بچسبونید به لباس یا دستتون تا بوش رو حس کنید. البته ته مایه ای از جگوار مشکی رو هم داره. اما اون خوشبوتر از اینه و پخش بوش بسیار بهتر. اما موندگاریش کمتره. خلاصه ارزش خرید این عطر پایینه و بهتره همون جگوار مشکی رو خریداری کنید.
23 اسفند 1393 پاسخ تشکر

سلام

بوی این کار شبیه کدوم عطر دیگه هست؟
بوی مرکبات درش خیلی تابلوئه؟
با توجه به اینکه EDP هست آیا واقعا ماندگاری و پخش خوبی داره؟
27 مهر 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : دقیقا مشابه در خاطر ندارم اما کارهای وانیلی مثل اروس شاید فضاشون رو بشه خیلی دور ندونست. به نظرم بوی مرکبات برجسته نیست. بر اساس پرفیوم و تویلت بودن نمی‌شه در مورد پخش و ماندگاری قضاوت کرد. به نظرات و رأی‌های کاربران مراجعه کنید.

رایحه جذابی نداره من رایحه مردانه و جذاب رو ترجیح میدم بیشتر به رایحه زنانه شبیه مثل شکلات - نه جالب نیست البته برای من هدیه بود اگر خودم میخواستم شاید انتخاب میکردم
04 اسفند 1392 پاسخ تشکر

سلام دوستان خوبم در شرکت عطر افشان
من میخوام واسه عید یه چنتا ادکلن بخرم منتها درخواستم اینه یه ادکلن خوش بو توپ (خنک ملایم یا شیرین ملایم و یا هر چی که کارشناسان شما صلاح میدونن البته زیاد تند نباشه که سر درد بده ). هم از لحاظ خط بو و ماندگاری و هم پخش بو عالی باشه در ضمن من از شهر استارا هستم یه طوری باشه که در این اب و هوا خوب جواب بده
به قول دوستان چیزی باشه که بترکونه و اطرافیانمو تحت تاثیر قرار بده
ممنون از شما منتظرتون هستم سلام منو به اقای امامی و رادان برسونید.مهدی
22 بهمن 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما دوست گرامی، به رنج قیمت مد نظر شما بستگی داره. آکوا فارنهایت، آلور هوم اسپرت اکستریم و نارسیس مردانه گزینه‌های خوبی هستند.

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟