AJMAL - Evoke for Her

اجمل ایووک زنانه

زنانه
کد کالا : ATR-45925
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-45925
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 55
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,820,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Evoke for Her - اجمل ایووک زنانه عطری زنانه ، شیک و خوش بو می باشد .

اجمل ایووک زنانه

اسانس های بکار برده شده در این عطر ترنج ، فلفل صورتی ، رز ، ریشه زنبق، یاس، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط می باشد.

برند اجمل
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، ریشه زنبق، یاس
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط
نمره کاربران
Evoke for Her-اجمل ایووک زنانه
رایحه
9.2
5 رای
ماندگاری
9
5 رای
پخش بو
9.2
5 رای
طراحی شیشه
8.8
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام دوستان. این اولین کامنتیه که تو این سایت مینویسم و خیلی خوشحالم که به این محفل وارد شدم :)
راستش من این عطر رو به قول دوستان «بلایند بای» کردم. واااااای از اولین پاف... وای از اولین پاف!!!
تندی این عطر چنان سیلی محکمی بهم زد که انگار شکست عشقی خوردم. آه از نهادم بلند شد...
من سی سالمه ولی اون رایحه ی اولیه کاری باهام کرد حس کنم هشتاد سالمه.
اما این تازه اول داستان بنجامین باتن بود... کم کم معجزه شروع شد... تقریبا از یک ساعت بعد.
آروم آروم اون رایحه، جوون و جوون تر شد. جوری که آخر شب قبل خواب وقتی دوباره دستمو بوییدم ناخودآگاه چشمامو بستم و دوباره آه از نهادم بلند شد!!!! اینبار از سر لذت :)))
الان که صبح شده و دارم نظرمو مینویسم دلم میخواد دستمو قورت بدم از بس دلبره این عطر...
شیشه شم خوشگله و ممنون از دوستانی که با نظرات مفیدشون کمک کردن اعتماد کنم بهش و بخرمش ^_^
05 دی 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : ملورین Jo
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم مریم گرامی، از اینکه عطر اجمل اووک زنانه برای شما هم مورد پسند بود بسیار خوشحالم و انشاالله در سلامت و آرامش این عطر را تن‌پوش کرده و لذت ببرین. در خصوص علاقمندی سرکار عالی به روایح اجمل، پیشنهاد میکنم اجمل شادو زنانه (زرد رنگ شفاف)، اجمل شادو آمور زنانه (شیشه قرمز براق و صیقلی)، اجمل انیگما زنانه (شیشه عنابی رنگ) و اجمل اوروم (شیشه طلایی و براق و صیقلی) را هم تست فرمایید، فکر میکنم مورد پسند شما باشند و از لحاظ قیمت هم نسبت به کیفیت واقعا عالی که دارند بسیار گزینه های شایسته ای هستن. همه این کارها که معرفی کردم در ایران موجود هستن به غیر از اجمل انیگما زنانه که فکر کنم خیلی کم بشه پیداش کرد. تمامی اینها که معرفی کردم مناسب فصول سرد هستن که البته اجمل شادو آمور زنانه و اجمل اوروم برای بهار هم قابل تنپوش شدن هستن اما در پاییز و زمستان بیشتر خودشونو آشکار میکنن.
سپاس از همراهی شما بانوی محترم....
05 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مریم مهدی مددی
سلام. ایووک رو اولش نمیشه خیلی درک کرد. با گذشت نزدیک یک ماه از خریدش به پیشنهاد آقای اسعدی و تایید خانم مریم نوری منم میگم که واقعا عاشقشم. پچولی و لباس‌های بافت و عشق کردن از این رایحه........ هر بار یه خاطره رو زنده میکنه در وجودم.
05 دی 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : ملورین علیرضا ر
سلام. ببخشید یه سوال؟ این عطر احتمال داره فیک هم داشته باشه ؟
تو سایت ها که می گردم تفاوت قیمت نسبتا زیادی دارند. نمی دونم دلیل خرید قدیم و جدیده و یا اصل و فیک
07 اسفند 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر علوانی ملورین
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب در ایران و در امارات تولید می شود نسخه اماراتی قیمت بالاتری دارد
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند بله متاسفانه در ایران هم تولید میشود و تاکید میکنم لطفا هرگز اجمل تولید شده در ایران را خرید نفرمایید. فقط و فقط از فروشگاه های معتبر مثل همین عطرافشان که موجود هم دارند خرید فرمایید چراکه نسخه اورجینال تولید شده ی خود شرکت اجمل در امارات را می‌فروشند.
سپاس از همراهی شما بانوی محترم....
07 اسفند 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : رضا یگانه امیر علوانی

9
رایحه
7
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام . این عطر رو از عطرافشان خریدم.‌با توجه به نتهای اعلام شده و توصیفات دوستان.‌
اولین اسپری بسیار بسیار شبیه کوکومادمازل شنل که عاشقشم صد البته نه به آن کیفیت
چند دقیقه بعد یک دختر نه چندان معقول فریاد کشنده........ پچولی و پچولی و پچولی .... باز هم من عاشقشم....اما کیفیت بالایی نداره و تا به درای داون برسه حتما برای حساس ها سردرد زا میتونه باشه. در این مرحله بسیار شبیه وایت پچولی تام فورد و صد البته نه به آن کیفیت
در درای داون پچولی فریاد کشنده آروم میشه و یه گوشه میشینه سر و روش خاکی میشه و کز میکنه یه گوشه.اینجاست که آدم میخواد بهش گوش بده . در این مرحله شبیه پچولی آردنت گرلن میشه و باز صد البته نه به آن کیفیت و ترکیب .
کیفیت برای شامه من متوسطه ولی عطر جالبیه . با توجه به اینکه عاشق پچولی هستم برای من یک انتخاب خوب بود اما گریزان از پچولی ها از دو متریش رد نشن. خودم با توجه به اینکه کمتر عطری آزارم میده میتونم باهاش ساعت‌های خوشی بگذرونم. پچولی ترش و تیزی که میتونه حالم رو خوب کنه . فکر کنم در پوشش در جمع بازخوردهای مثبت زیادی داشته باشه منظورم اینه که افرادی که درای داون رو با فاصله حسش کنن به احتمال زیاد دلچسب باشه براشون. با توجه به قیمت نسبتا مناسبش در صورت پسندیدن رایحه میتونه بسیار راضی کننده باشه.

# پی نوشت: مشابهات رو صرفا جهت راهنمایی در نوع و شکل رایحه عرض کردم وگرنه هیچ کدام از سه عطر اشاره شده قابل تشبیه نیستن .
22 آبان 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : nazanin ملورین
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم فیضی، من این عطر رو بونوازی کردم و نسبت به قیمتش واقعا عطر راضی کننده و جذابی هست. با تن‌پوش این عطر در روزهای سرد، به احتمال زیاد در محیط کار بازخورد خوبی از طرف همکاران خواهید داشت...
بهترین ها برای شما....
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : ملورین رضا یگانه
سلام جناب آقای اسعدی بسیار گرامی. ممنونم از معرفی این عطر یکی یکی عطرهایی که معرفی فرمودید رو پیدا میکنم برای تست انشالله. منم فکر میکنم که این عطر بازخورد گیر باشه در عموم . ولی هوای سرد رو نه انتخاب نمیکنم برای عطر. هوای اوایل بهار رو بهترین زمان استفاده اش میدونم. خوراک دید و بازدید عیده:)
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : پيمان آرمان
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم فیضی بزرگوار، قطعا همین طور هست که می‌فرمایید. اگه عطر اجمل انیگما زنانه رو پیدا کردین حتما تست کنین فکر کنم به حافظه ژنتیکی و روانشناختی شما نزدیک باشه.
بهترین ها برای شما .....
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : رضا یگانه بابک
جناب اسعدی الان ایووک رو زدم و دارم از رایحه اش لذت میبرم. حتما انیگما رو هم تست میکنم اگه پیدا کنم.
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : پيمان رضا یگانه

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام مجدد خدمت شما بزرگواران
قبل از عضویتم در این سایت محترم، به عطرها علاقه داشتم اما نه در حد اعتیاد که هم بخاطر عدم شناخت کافی در مورد عطرها و انتخاب درست آنها برای خرید و هم بخاطر قیمت های بالای عطرها در بازار امروزی نسبت به چند سال قبل، سالی یکبار بیشتر عطر نمیخریدم. اما با عضو شدن در این سایت محترم، و آشنایی با عزیزان حرفه ای در شناخت عطرها همچون شماها، دیگه به خرید عطر دارم اعتیاد پیدا میکنم و اصلا یجوری شده که هر روز بعد از کارم از ازمایشگاه میرم به مغازه ها و پاساژهای عطر فروشی و به ویترین عطرها نگاه میکنم و بیشتر دنبال اونهایی هستم که شما عزیزان در این سایت معرفی کردین. و امروز هم ایم عطر یعنی اجمل اِووک زنانه را در ویترین عطر فروشی دیدم، رفتم تستش کردم، وای خیلی خیلی بوی عالی داره اصلا درپوش عطر رو باز کردم بوشو کاملا متوجه شدم خیلی بوی کلاس بالا و اعیانی داره و شیشه عطر هم خیلی باکلاس هست ا اون برآمدگی های کج در گوشه های شیشه و دایره توپُر در وسط شیشه که از پشت ویترین فکر کردم اون دایره توخالی هست اما دیدم توپُر هست، جعبه پُر زرق و برق داره که اونم وسطش دایره خالی هست میتونی از بیرون جعبه به شیشه عطر دست بزنی. خریدمش و فکر کنم دیگه دارم به خرید عطر اعیاد پیدا میکنم البته بر حسب نظرات ارزشمند شما میرم پیدا میکنم تست میکنم و واقعا دقیقا همون چیزی ر که نوشتین در بعضی از عطرها که پیدا میکنم منطبق هست. از همه شما بزرگواران تشکر میکنم و از اقای دکتر اسعدی هم تشکر میکنم که این عطر رو معرفی کردن چون واقعا بوی بسیار اعیانی داره و مخصوص این فصل و زمستان هست. به بانوان محترم این سایت پیشنهاد میکنم حتما یکبار این عطر رو تست کنن مطمعنم که پسند میکنن با این قیمت واقعا عالی برای این عطر نسبت به قیمت های بالای سایر عطرها.
از بزرگواران محترم این سایت تقاضا دارم تا عطرهای با همین قیمتها و کیفیت خوب که خودشون یا خانواده تجربه داشتن رو هم در این سایت معرفی کنن تا اونهایی که توان خرید عطرهای گران قیمت رو ندارن بتونن با نطرات شما این مدل عطرها رو خرید کنن. خیلی ممنون از توجه شما بزرگواران
04 آبان 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : ملورین مریم
خانم مریم نوری گرامی این قصه علاقه به عطر و خریدن عطر سر دراز دارد.......
خیلی خوش آمدید به جمع عطرافشان
04 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : آرامیس رضا یگانه
با سلام و عرض ادب
خیلی ممنون از محبت شما سرکار خانم فاطمه فیضی. واقعا دارم اعتیاد پیدا میکنم به عطرها نمیدونم شما هم اینجور حسی دارین یا نه اما من نمیدونم چرا برام اهمیت ویژه ای پیدا کردن عطرها. ماشالله چقدر عطرهای باکلاس قیمت بالایی دارن وقتی نگاهشون میکنم از همون شیشه عطر مشخصه که این یه کار گرون قیمته. امروز همین اجمل اووک زنانه رو خریدم که خیلی از خریدش راضیم چون هم شیشه خیلی خوشگلی داره هم جعبه و خود عطرش واقعا خاصه. شما هم یکبار امتحان کنین این عطر رو شاید خوشتون بیاد. خیلی ممنون
05 آبان 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : آرامیس 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
با احترام و عرض ادب
سرکار خانم مریم نوری از توجه شما و تشکر شما از من و سایر عزیزان کمال سپاس دارم. در خصوص عطرهای خوب زنانه با قیمت مناسب، من براتون عطرهای اجمل شادو زنانه (زرد رنگ), اجمل اوروم (طلایی رنگ), اجمل شادو آمور زنانه (قرمز رنگ) رو هم پیشنهاد میکنم برین تست کنین قطعا مورد پسندتان خواهد بود. مخصوصا اجمل شادو زنانه (زرد رنگ) هم ماندگاری و هم پراکندگی بسیار خوبی داره و مخصوص فصل پاییز و زمستان هست.
با آروزی بهروزی برای شما و تمامی عزیزان...‌
05 آبان 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : ملورین Perfumex
سلام مجدد خدمت شما مریم بانوی عزیز‌ . بله من هم سالهاست به عطر دچارم و از وقتی آقای اسعدی این عطر رو ریویو کردن در لیست خریدم دارم و نوشتن شما هم باعث شد ببرمش در صدر لیست و خرید بعدیم همین خواهد بود به شرط عمر انشالله. امان از این لیست ها.......:)
05 آبان 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : آرامیس آرمان
با سلام و عرض ادب
استاد بزرگوار جناب آقای دکتر اسعدی همانطور که مقالات علمی منتشر شده شما را در مجله های پزشکی مطالعه میکنم و واقعا تحسین برانگیز هست که تمام این مقالات علمی شما اورجینال هستن، از بابت نظرات ارزشمند و معرفی شما برای خرید عطرهای کیفیت خوب و قیمت مناسب هم بسیار بسیار تشکر میکنم. امروز هم دو مدل از عطرهایی که شما معرفی فرموده بودین را خریدم که البته اجمل اوروم را پیدا نکردم اما اجمل شادو زرد رنگ و اجمل شادو آمور زنانه را خریدم که در قسمت عطرگرام تصاویرشان را ارسال کردم. واقعا بسیار بسیار خوشبو هستند و ماندگاری و پخش بسیار خوبی دارند اصلا نمیدونم کدوم یکی رو بیشتر دوست داشته باشم. اجمل شادو زرد رنگ فقط یدونه مونده بود داخل فروشگاه اونم ازش یکم مصرف شده بود که به نصف قیمت خریدم البته به پیشنهاد خود فروشنده ولی اجمل شادو آمور زنانه آکبند بود و تاریخ تولیدش 2015 و انقضا 2020 بود که فروشنده گفت چون اصلا باز نشده مشکلی نداره و عطر هنوز کیفیت خودشو داره؛ منم حرفشو قبول کردم. از شما هم تقاضا میکنم لطفا در این مورد یه توضیحی بدین که آیا واقعا عطری که آکبند هست و اصلا یکبار هم مصرف نشده، اگر تاریخ انقضاش تموم شده باشه میتونه کیفیت خودشو داشته باشه؟
اقای دکتر اسعدی محترم، واقعا عطرهایی که معرفی فرمودین منظورم همین هایی که حداقل توان خرید انها را من داشتم، بسیار بسیار خوشبو و با کیفیت هستند و نسبت به سایر عطرهای هم قیمت داخل فروشگاه به نظرم خیلی ارزش خرید بالایی دارند اینها. بازم اگر براتون زحمتی نباشه از این مدل عطرهای با کیفیت و قیمت مناسب زیر 1 میلیون تومان معرفی فرمایید.
خیلی خیلی تشکر میکنم از محبت شما و تمام عزیزان این سایت و مدیریت محترم
05 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ملورین 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
با احترام و عرض ادب
فرهیخته ارجمند سرکار خانم نوری، همه چیز در این جهان هستی دارای تاریخ انقضا هست از جمله خود انسان، در مورد عطرها هم همین موضوع صادق هست اما این تاریخ انقضا به نوع عطر یعنی مواد به کار رفته در سنتز آن اعم از سنتتیک یا ارگانیک، درجه استاندارد کارخانه تولید عطر، و نحوه نگهداری عطر آکبند یعنی اگر پشت ویترین باشد و در برابر نور آفتاب یا نور و گرمای نئون های ویترین باشد، تغییر می‌کنه. بعبارتی عطرهای آکبند اگر اصلا اسپری نشده باشند و در جای خنک و تاریک نگهداری شوند حتی اگر تاریخ انقضای آنها سپری شده باشه هم کیفیت خودشونو دارند اما دیگه بهتر هست این مدل عطرها رو سریعتر استفاده کنین تا حداقل برای مدتی کیفیت مناسب و اون حس خوشایند لحظه اول رو براتون ایجاد کنه، یعنی نباید اینجور عطرها رو یکی دوبار استفاده کنین و بگذارین بمونه برای سالها که مثلاً حیفه تموم نشه، چون با گذر زمان دیگه کیفیت اصلی خودشون رو از دست میدن و شاید دیگه براتون حس خوشایندی ایجاد نکنه. برای همین عطر که تاریخ انقضاش ۲۰۲۰ هست الان که استفاده کردین تا ۳۶ ماه دیگه براتون کیفیت خوبی خواهد داشت اما بعد از این زمان از کیفیت ماندگاری و پراکنش ممکنه کاسته بشه.
از همراهی شما و تمامی عزیزان این کلبه معطر و معشوق و همچنین مدیریت محترم سپاسگزارم......
05 آبان 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ملورین Mehran
با سلام و احترام
استاد ارجمند جناب آقای دکتر اسعدی از توضیحات بسیار جامع شما خیلی تشکر می کنم و واقعا خیلی واضح توضیح دادین و اینکه با معرفی های شما برای خرید عطرهای قیمت مناسب و کیفیت خوب، دیگه در برنامه هر ماه حقوقم یه مبلغی را برای خرید عطر در نظر گرفتم و الان که داریم به فصل سرما نزدیک میشیم لطفا اگر مقدور هست چندتا عطر گرم و تلخ با کیفیت خوب و قیمت مناسب معرفی فرمایید چون من عطر گرم و تلخ ندارم و خیلی دوست دارم این مدل عطرها را هم تجربه کنم و داشته باشم. خیلی سپاسگزارم از وقت و حوصله ای که برای این سایت صرف می کنین. از تمامی بزرگواران و مدیریت محترم هم خیلی سپاسگزارم.
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ملورین Perfumex
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
سوالات را در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید
با احترام
بانوی فرهیخته و ارجمند، در خصوص خرید عطرها بر مبنای نظرات سایر فرهیختگان محترم این کلبه معطر و معشوق عارضم: به نظرم بهتره خودتان هم در این خصوص صاحب نظر باشین و براساس معیارهای شخصی خودتان عطرها را انتخاب کنین. چراکه این محفل عطر و عشق صرفا به منظور آشنایی عزیزانی که در انتخاب عطرهای مناسب شخصیت خودشان تردید دارند، پیش آگهی های مربوطه را ابلاغ میکنن تا عزیزانی همچون شما در مسیر درست قرار گرفته و انتخاب شایسته داشته باشین و از همه مهمتر کمترین ضرر را از بابت هزینه ها متحمل شوید. چراکه من نوعی و تمامی اساتیدی که در این محفل صاحب نظر هستند، روزگاری متحمل ضررهای متعدد در خصوص انتخاب عطرها شده اند و اکنون با این سجایای اخلاقی شایسته و سخاوتمند همه این بزرگان، لااقل ما کمترین ضرر و بیشترین بهره مندی را هم در انتخاب شایسته عطرها در فصول مناسب و هم در بهینه سازی اقتصادی تجربه می‌کنیم.
بانوی ارجمند شایان ذکر است که هزینه های گزاف عطرها نشان از ایده آل ترین رایحه برای شما نخواهد بود و چه بسا که حتی عطری با قیمتی بیش از ۱۰ میلیون تومان هم برای شما خوشایند نباشد و بالعکس عطری با قیمت ۱ میلیون تومان برای شما بسیار پسندیده باشد. متاسفانه بپاس افزایش قیمت ارزها در کشور که همه چیز را یکباره تغییر داد، همین عطرها را هم که تا ۵ سال پیش به قیمت ۵۰۰ هزار تومان می‌خریدیم اکنون به ۵ میلیون تومان باید متحمل بشیم‌. و همچنین اگر همین عطرهای خودتان که خریدین (شرکت اجمل) در کشورهای مطرح اروپایی تولید و بسته بندی میشد قطعا بعد از ارسال به کشور هزینه ۱۰ برابری الان را بایستی متحمل می‌شدین. همه عزیزان حاضر در این محفل عطر رصاصی رویال سبز را شناخت دارند و با اینکه محصول کشور دبی هست اما همچنان جزو عطرهای شایسته، نوستالژیک اما مدرن می‌باشد.
با اروزی بهروزی برای شما و تمامی عزیزان....
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Zizo کامبیز سخی
با احترام
بانوی ارجمند در خصوص عطرهای گرم و تلخ فقط یک مورد دیگر را پیشنهاد میکنم که اگر پیدا کردین قطعا خرید کنین چراکه بسیار رایحه خاص گرم و تلخ و سنگین و واقعا اعیان و مجلسی داره. اجمل انیگما زنانه
مخصوص روزهای سرد زمستان هست که تن‌پوش آن حس اعتماد به نفس و گرمابخش را القا میکند. حتما اگه پیدا کردین خرید کنین که بسیار ارزش خرید بالایی داره. ماندگاری و پراکنش بسیار خوب.
با سپاس از همراهی شما
06 آبان 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : ملورین Shaghayegh

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
از روایح بسیار خاص و لوکس زنانه. کیفیت واقعا خوب چه در عطر و چه در شیشه عطر. پراکندگی خوب و ماندگاری خوب بخصوص در روزهای سرد سال. نسبت به قیمت بسیار مناسبش، کیفیت بالایی داره
15 مهر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : ملورین مریم

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟