RIO collection - Rio Four Noir

ریو فور نویر

مردانه
کد کالا : ATR-31539
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ریو کالکشن
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-31539
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 22
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

محصول سال 2013 شرکت ریو کالکشن ادکلنی است که از رایحه بسیار خاص و متفاوت ادکلن مطرح تام فورد نویر بهره می‌برد. تلخی و گرمی توأمان این ادکلن و بوی بسیار جذاب آن مردانگی را کاملا معنا می‌کند و عطرافشان استفاده از آن را به کسانی که دوستدار رایحه‌های تلخ هستند توصیه می‌کند.

 

برند ریو کالکشن
طبع گرم
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
نمره کاربران
Rio Four Noir-ریو فور نویر
رایحه
5.2
6 رای
ماندگاری
7.9
20 رای
پخش بو
8
17 رای
طراحی شیشه
4.8
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (44 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
4
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
یک شیشه 15 میل این عطر را از اواخر بهار 97 تا دیروز 3 بار تست کردم و هر بار یک پاف، تا 5 دقیقه سرفه و تا حدود نیم ساعت سردرد و 6 ساعت ماندگاری، بقول نیچه هر چیزی که نتوانست تو را از پای در آورد، یقینا قویترت خواهد ساخت
رایحه: 4/10
پخش: 7/10
ماندگاری: 8.5/10
بازخورد اطرافیان: عجب عطر باکلاس و قویی زده اید!!!!!
نظرشخصی: یک تست موفق و جلوگیری از یک خرید ناموفق ✔
17 بهمن 1397 پاسخ تشکر

با سلام.این عطر امروز به دستم رسید و متاسفانه با بوی بسیار بدی مواجه شدم.اصلا هیچ شباهتی به تام فورد نویر نداره.یه بوی کاملا زنانه
25 دی 1397 پاسخ تشکر
سلام
من هم همین ادکلن رو خرید کردم از یک فروشگاه دیگر، بوی شیرین زنانه میداد ، با ریو کالکشن تماس گرفتم گفتند اشتباه از ریو کالکشن می باشد اشتباهی این ادکلن داخل کارخانه پر شده
ضمنا گفتند نسخه ۲۰ میل درست می باشد و تام فورد نویر است
25 دی 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Rio Reviewer

7
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
به محض تست بوی گلی عطر فوران می کنه. بوی رزش مشهوده. حس عطر مذهبی یا زنانه نمیده ولی کسی که حتی در حد آماتور با عطر آشنا باشه متوجه میشه عطر گلی زدین. بیشتر از قیمتش نشون میده. کاملا رسمی. لباس های تیره و در کل هر تیپی که مناسب عزاداری باشه با این عطر خوب مچ میشه. مشابه این بو رو از خانوم ها حس کردم. جالب که توی توضیحات نوشته مردانگی رو معنا می کنه ولی به نظر من باید اعتماد به نفس قوی ای به عنوان یک مرد داشته باشین چون ممکنه خانومی که از کنار شما رد میشه همین بو رو بده! ماندگاری اش به هیچ وجه به پای پخش بوی طوفانی اش نمی رسه.
16 دی 1397 پاسخ تشکر

با تشکر از عطر افشان امروز این محصول بدستم رسید قیمت نسبت به جاهای دیگه مناسب تر بود بویی شبیه بلک ارکید داره اما کمی به تلخی میزنه .از عزیزان صاحب نظر درخواست میکنم شباهت عطر ها رو به هم عنوان کنند تا عزیزان خرید بهتری داشته باشندو عاشقان عطر رایحه های متفاوت تری رو تجربه کنند ممنون
29 آذر 1397 پاسخ تشکر

این عطرو دیروز اتفاقی تویه مغازه دیدم تست کردم وخریدم،،تام فوردنویر نداشتم ولی این عطر نسبت به قیمتش کاره قابل قبولی،مناسب فصل سرماس،پخش خیلی خوبی داره.
03 آبان 1397 پاسخ تشکر

این عطرو دیروز اتفاقی تویه مغازه دیدم تست کردم وخریدم،،تام فوردنویر نداشتم ولی این عطر نسبت به قیمتش کاره قابل قبولی،مناسب فصل سرماس،پخش خیلی خوبی داره.
03 آبان 1397 پاسخ تشکر

جناب مدیر، شما یکی از کسانی هستید که روی این کار نظر مثبت داشتید

جدیدا در نسخه های جدید این کار، بو آن مقداری تغییر کرده و تند تر شده است، می خواستم نظر شما را بدانم

شما رایحه جدید را می پسندید یا رایحه قدیمی را؟
29 مهر 1397 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام ، جدیدا تست نکرده ام

7
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
3
طراحی شیشه
با سلام، عطر افشان عزیز این عطر، کپی عطر تام فورد نویر د نویره گویا نه تام فورد نویر.
اصلش بوی رز و زعفران و وانیل توش مشخصه. این عطر یه شباهت درصدی در حد 40-50 درصد به نویر د نویر داره اونم پس از ملایم شدن رایحه. بنظرم کپی خوبی از نویر د نویر نیست ولی بخودی خود بوی بدی نداره.
10 آذر 1395 پاسخ تشکر

من 15 میلش رو خریدم 11/500
26 خرداد 1395 پاسخ تشکر

7
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
3
طراحی شیشه
خب ما با این عطر کمی تا قسمتی زندگی کردیم و باید عرض کنم که هنوز سر حرفایی که تو کامنت قبلیم زدم هستم! تلخ و شیرینه و علت شیرینی اش احتمالا بعلت وجود وانیل در کاره که هم ماندگاری عطر رو بالا برده و هم کمی شیرینی به عطر داده. اما بوی مردانه و رایحه سنگین و البته به گفته بعضی از دوستان که فرموده بودند بوی قدیمی داره باید عرض کنم که بوی قدیمی نیست بلکه وجود تنباکو در کار باعث شده رایحه مردانه و کمی آشنا به نظر بیاد. خوشبختانه در این کار ریو میشه تا حدودی تغییر نت رو احساس کرد بوی تنباکو ابتدا خیلی غالبه و در اخر کار هم بوی وانیل خیلی ملایم به مشام میرسه. باید عرض کنم که نسبت به این قیمت بسیار بسیار عالیه و حتی فراتر از این هاست. کسانی که رایحه های گرم و تا حدی تند و ماندگار رو دوست دارند حتما اینو امتحان کنند. کسانی که از بوی دیویدوف زینو خوششون بیاد صد در صد از بوی این عطر هم خوششون میاد. یک عطر سنگین و باکلاس البته نسبت به پولی که براش پرداخت می کنید. به هیچ وجه نشون نمی ده که شما یه عطر 60 تومنی زدید بلکه بوی خیلی گرونقیمت تری داره!!! پخشش یکم ضعیفه و البته من چون فعلا در هوای گرم تست کردم نمی تونم در مورد پخشش با اطمینان نظر بدم ولی خب در فضای اتاق هم پخشش بد نیست ولی در حد بالایی هم نیست. ماندگاری خوبی داره ولی در مقایسه با کار دیگر ریو مانند توسکا لذر ماندگاری و پخشش کمتره ولی اگه بخوام نظر شخصیمو بگم من این عطر رو بیشتر از ریو توسکا لذر پسندیدم. توسکا لذر خطی و کمی رو مخیه و وقتی تو هوای گرم استفاده کنید یه بوی افتضاحی میده که انگار همین الان از کارخونه چرم سازی اومدین و کاملا بوی پوست گاو می دین! ولی این عطر یه نرمی و مردانگی خاصی داره و تو هوای گرم هم تغییر ماهیت و تغییر بو نمی ده.
12 خرداد 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟