VALENTINO - Valentino Valentina

والنتینو والنتینا

زنانه
کد کالا : ATR-31485
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : والنتینو
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-31485
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 20
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,090,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    20
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    5
  • + 25 سال
    15
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    15
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 93
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

در اواسط ماه سبتامبر 2011 برند والنتینو عطری جدید با الهام از روحیه و طبع شهر رم و ذائقه ایتالیایی به همگان معرفی کرد که با سابقه درخشان و پرآوازه این برند این بار نیز مورد توجه و علاقه جهانیان بخصوص طرفداران این برند قرار گرفت.

سازندگان این محصول با مشارکت خانه عطرسازی پویگ و عطرسازان معروفی مانند  Alberto Morillas و Olivier Cresp اینبار عطری با سنگینی و وقار بسیار جذاب و خارق العاده و جذابیت دل انگیز و با قدرت فراوان و عطری کاملا احساس برانگیز و با روحیه شوخ طبعی با ماندگاری بسیار بالا بهمراه پخش بوی بسیار قوی را معرفی کنند.

عطر افشان این محصول خوش رایحه را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهد .  

نوع عطر ادو پرفیوم
برند والنتینو
عطار آلبرتو موریلاس، الیور کرسپ
طبع خنک
سال عرضه 2011
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، قارچ توبر
اسانس میانی یاس، شکوفه پرتقال ، گل مریم ، توت فرنگی
اسانس پایه کهربا، وانیل ، سدر
نمره کاربران
Valentino Valentina-والنتینو والنتینا
رایحه
8.6
20 رای
ماندگاری
7.3
30 رای
پخش بو
7.1
29 رای
طراحی شیشه
8.4
20 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند والنتینو
نظرات کاربران (53 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام دوستان من یه میگرنی هستم که ۹۰درصد عطر ها سرمو درد میارن
شنیدم این مدل ولنتینو خیلی ملایم و ادامسی توت فرنگی طوره رایحش
خواستم بدونم واقعا بدرد یه میگرنی میخوره ؟ بوی غلیظ توت فرنگی یا بوی گل زیاد توش مشهود نیس؟؟ ملایمتش در چه حده
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
سلام.من این عطر رو چند سال قبل داشتم.نت توت فرنگی به شامه من بولد نبود.و بیشتر گل های سفید و یک نت وانیلی گرم غالب بود.برای این فصل میتونه گزینه ی خیلی ملایم و بی آزاری باشه😊
30 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : زهراعامری
ممنون دوست عزیز
30 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
تابستون قبل کلاس نهم، کلاس های تیزهوشان، دخترکی که هدفمنده اما داره زیگزاگی از جاده خاکی می‌ره
شبا بیدار می‌مونه و تا صبح درس می‌خونه و درس می‌خونه، روزا خسته و هلاک می‌خوابه تا غروب..کله شق و یه دنده‌س و به خرجش نمی‌ره که این برنامه غلطه..می‌خواد ساز و کار دنیا رو برعکس کنه انگار! :))
پلکای خسته‌ش و از هم فاصله می‌ده و نگاهی به اطرافش می‌ندازه..خوابش برده، نه پشت میز، نه توی تخت، کف زمین با کتاب تستی که جلوش باز مونده! نگاهی به ساعت می‌ندازه..2 ظهر؟؟؟ لعنتی!! فقط دو ساعت مونده به کلاس و هنوز 20 تا تست نزده داره!
هول هولکی دوش می‌گیره، حاضر می‌شه و لی لی کنان حین پوشیدن جوراباش کتاب به دست مثل مرغ پرکنده این ور اون ور می‌ره :)) عقربه ها مسابقه گذاشتن انگار!
صدای در میاد..مادرش از سر کار برگشته و می‌خواد برسوندش به کلاس
با عجله از اتاق می‌ره بیرون، به ثانیه نکشیده عقب گرد می‌کنه! عطرش! عطر و یادش رفت! نگاهی به دو عطر جدیدی که اخیرا از مادرش هدیه گرفته می‌کنه..ولنتینو ولنتینا و لالیک لامور! هردو رو دوست داره و همیشه سر انتخابشون گیر می‌کنه! ولنتینا رو چنگ می‌زنه و باهاش دوش می‌گیره و با عجله به سمت در می‌ره
جلوی کلاس گونه مادرشو می‌بوسه و از ماشین پیاده می‌شه، بدون معطلی وارد فلافلی بغل آموزشگاه می‌شه :))))))) با سرعت نور مشغول خوردن ساندویچ فلافل می‌شه و به لقمه ها التماس می‌کنه زودتر جویده بشن! :))
دستاش که بوی انبه گرفتن و می‌شوره و مثل فشنگ از فلافلی بیرون می‌زنه و وارد آموزشگاه می‌شه، سلام و احوال پرسی گرمی با مدیر آموزشگاه می‌کنه و وارد کلاس می‌شه..معلم عزیزش با لبخند ازش استقبال می‌کنه و انگار سلیقه‌ش در عطر خیلی مشابه دخترکه که عاشق هردو عطریه که اخیرا دخترک می‌زنه! و برق نگاهش داد می‌زنه که روش خیلی حساب باز می‌کنه...و دخترکی که خودش رو شایسته این نگاه براق نمی‌دونه و احساس ناکافی بودن می‌کنه...
با عشق وصف ناپذیری که به ریاضی داره غرق کلاس می‌شه، حین انجام محاسبات و فرمول ها، رقص اعداد و سر و کله زدن با جهان گسترده ای که همه چیزش بر پایه منطق و با دلیل و اثباته؛ بوی دلنشین عطرش هم خودنمایی می‌کنه و حالش رو بیش از پیش خوب می‌کنه! راستی اون استرس شدید قبل کلاس کجا رفت؟..خودش هم نمی‌دونست و براش مهم هم نبود، فعلا که خطر رفع شده بود!..و چیزی براش مهم تر و لذت بخش تر از حل مسائل نبود..
متوجه گذر زمان نمی‌شه و وقتی به خودش میاد که مدیر آموزشگاه صداش می‌کنه چون مادرش اومده دنبالش..ولی...ولی هنوز ده دقیقه از کلاس مونده! گویا مهمون دارن و چاره ای نیست..معلمش با شوخی بهش می‌گه خانوم دیر اومدی نخواه زود برو! :))
........

خودش هم نمی‌دونه دقیقا داره چیکار می‌کنه :)) از برنامه غذایی نامناسبی که شامل هله هوله و لیوان های قهوه می‌شه گرفته تا برنامه خواب غیر عادیش! :)) 100 صفحه از کتابی که جدیدا گرفته رو بی‌وقفه می‌خونه، سه قسمت سریال و پشت سر هم نگاه می‌کنه، نقاشی ای می‌کشه و بعد می‌ره سر وقت درس..البته فقط یه درس! انگار باقی درسا جایی براشون نیست! حداقل بین علاقه‌مندی های دخترک! :))
و شاید این برنامه آشفته نشون دهنده افکار آزاردهنده ایه که می‌خواد پسشون بزنه...ناخودآگاه می‌خواد فرار کنه از این افکار مزاحم..استرسی که کمر به از بین بردن روح و روانش بسته و عدم اعتماد به نفسی که راه تنفسیش و لحظه به لحظه تنگ تر می‌کنه...سایه کدر و تیره افسردگی داره یواش یواش زندگیش و در بر می‌گیره..

می‌بخشید، روده درازی کردم :)
اون سال واقعا برام سال سختی بود و استرس تیزهوشان و افسردگی داشت از پا درم میاورد..ولی اون کلاسای ریاضی، معلم عزیزم و عطرهای امضای اون موقعم انگار از اون سال جدان..همیشه جزو بهترین خاطراتم محسوب می‌شن و با هربار بوییدن ولنتینا واقعا حس لذت بخش اون ساعت ها برام تداعی می‌شه..
واقعا این عطر و دوست دارم :)
خوشبو و دلپذیر با پخش و ماندگاری متوسط، سیف و مناسب برای هدیه دادن
شاد و خوشبو باشید

[EDITED] 1402/09/05 18:17
05 آذر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Mahdiye Maxxine

دوستان دهه هفتادی اگر رایحه آدامس باربی رو به یاد داشته باشین نیازی به تست بوی این عطر ندارین…😄
10 شهریور 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : لیلامحمدی پرستو

8
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
از نظر من که اصلا این عطر خنک نیست ومن تو فصل پاییز و زمستون ازش استفاده میکنم البته این سنگین ترین عطریه که میتونم استفاده کنم ودوستش دارم بوی شیکی داره و ازنظر من بیشتر گرمه تا خنک من اهل اماکن مذهبی نیستم ولی به هیچ عنوان همچین بویی نداره رایحه آدامسی هم نداره بیشتر بوی گل میده ولی خب شیرین هم نیست تا حدودی از نظرم تلخه ولی خیلی خیلی تلخی ملایم
31 مرداد 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Luna فاطمه فیضی

5
رایحه
5
ماندگاری
6
پخش بو
6
طراحی شیشه
بر خلاف نظر دوستان که اغلب این کار رو با رایحه آدامسی تشخیص دادند، برای من فقط رایحه یاس غالب بود. متاسفانه از خریدش زیاد خوشحال نیستم. قبل از خرید حتما تست کنید
23 خرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شکیبا ب.الف
در تایید نظر شما(البته من این عطر رو چندین سال قبل داشتم) رایحه یاس در اون غالب بود.برای پاییز و زمستون.پخش بوی زیادی نداشت.و برای من که طرفدار وایت فلورال ها نیستم خیلی مورد پسندم نبود.ولی به نظرم انتخاب safe ی هست برای هدیه.باتل زیبایی داره و کلا عطر بی آزاریه
25 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : امیر علوانی محسن جمالیان

سلام دوستان
ببخشيد مزاحم ميشم
من يه دونه ولنتينو 3 گل گرفتم از عطر فروشي 2.506.000 ت و دربپوش شيشه اي كه معمولا سر ادكلن ها هست و نداره و يكمش ريخته بود سر جعبه خيس بود وقتي باز كردمش.
چطوري بفهمم اصله؟

ماله شما هم دري پوش شيشه اي نداشت؟
رنگ ادكلن شما هم زرد رنگه ؟
سرش يكم خاليه اندازه 10 درضد شيشه؟


ممنون ميشم راهنمايي كنين
16 خرداد 1401 پاسخ تشکر
آموختم که در ایران هرگز عطر اصل پیدا نمی‌شود دیگر
12 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آلالیتا
یعنی عطرایی که از سایتای معتبر میگیریم هم اصل نیستن؟
14 اسفند 1402 پاسخ تشکر
چند تجربه داشتم و میگن خیر
09 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

6
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
Valentina

مى شد جعبك كوچك فلزى اى تهيه كرد، يك خوشه مريم رو درش گذاشت و هربار گلبرگى ازش بمثابه يك ورق نرم و باريكِ آدامس كند و مصرف كرد.
🥀…

حتى اينجا براى رضاى خاطر و ذائقه ى "آدامسى" پسندها تا حدودى برنده تريم چراكه گلبرگ ها حسابى در بافت يك توت فرنگى تر و تازه ى آبدار تنيده و به خوبى خيس خوردند.
ياس مؤدب و متينى هم كناردست مريم نشسته.
از ازل پوشش عطر، يك رگه ملس و نسبتاً خاكى/Dirty از قارچ توبرى هم در بسترى وانيلى نبض مى زنه.
[كه البته كه من هيچ ايده اى از اين ترافّل ندارم به خودى خود، اما… اين خصلت بويايى اينجا مستلزم يك سببه، سببى كه يحتمل اين قارچ جايى در خفا پشتش نشسته و كارى هم كه كرده، توسعه بافت به نظر* آدامسى عطره ضمن القاى يك حس بالغ و موقرانه؛ شايد كمى هم خصلتى به زعم من پوستِ-تنِ-آدمى-مانند]

در دو فاز ابتدايى عطر، ياس و مريمِ توت فرنگى به خوبى خدمت خودشون رو مى كنند و چيزى كه باقى مى مونه، وانيلى لطيف و شفافه كه مشخصاً زمانى رو با گل ها در دو فاز پيشين همزيستى كرده.

عطر ظريفيه.
به قدرى كه لمسى بيش از حد گلبرگه هاش رو پرك پرك مى ريزونه.
به قدر كافى بالغ و درست به اندازه محجوب و سرزنده.


نكته قياسى كوچكى هست كه گمونم صلاح بدونيد مطرح كنم:
سمپلى كه بنده توسطش اين نقد رو مى نويسم، نسخه سابقى هست كه گويا در سال هاى اخير در بازار جهانى شيشه ى ترانماى سه گلش دستخوش تغييرات ظاهرى كوچكى شده و اون سه گل ادغام شدن كه تك گل قابل تر و چشمگيرترى، نماد رابط بين خانواده ى Valentina ها باشه.
و وعده و وعيدهاى بسيار پشت سرش كه اين عطر صرفاً جامه اى عوض كرده و هويت همان هست كه بود…
من هم چيزى فراى اين از حقيقت ندانم والا، Valentino و خداى خودش؛
ولى چندى پيش، حتى پيشتر از تهيه اين سمپل، در فروشگاهى اون نسخه تك گلِ حاضر رو تست كرده بودم كه يادش به خوبى توسط اين سمپل زنده و همخون شد، فقط اين بار شايد كمى غليظ تر. شيرين تر.

ماندگارى و پخش بو؟ نه آنچنان قابل ملاحظه.
براى ايران ٤فصله با نورگيرى غيرمستقيم، و گر نه گل هاش مى پزن. تابستون رو راه مياد، لنگان لنگان، ولى زير پارچه اى از آفتاب گمونم بسوزن… حال خود بهتر دانيد.
18 فروردین 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Luna سعید کرمانی
سرکار خانم ماکسین
عرض سلام
مستمر باشید در کلمات و دوستی کنید با استعداد خود در سرزمین سفید برگها که آسمانش در دنیای شما صورتیست و گلها رنگین به عطر اشتیاق و کلمات چلچله وار در پرواز .
با دیدن متن جدید به یاد آمد روزگار پیش مسیح نیز با من گفت رویای آهنگین کلمات شما در زمین صورتین آسمان .
به کوشش ، ممارست و مطالعه ، نظم نیاز است به رقص پرستوان حین پرواز همچون رهبران سازها در ترانه ها به خلق انشاله که کار نیکو کردن از پر کردن است .
خصوص که معطر به اقسام عطور اید و خلق این دنیا معطر است به بُعد روایح عطرآگین رویا !
آینده منتظر دیدن این دنیاست و همه ی ما نیز شریک در حظ آن انشاله به اشتیاق .
مستمر و درخشان به یاری ی خدا
19 فروردین 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : nazanin عباس بهرامی

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود عطری بسیار خوشبو با ماندگاری و پخش خوب و میشه گفت معتدل
21 شهریور 1400 پاسخ تشکر

با توجه به نظرات کاربران که اکثرا تاکید داشتن دراین عطر بوی گل اصلا غالب نیست و رایحه ی ملایمی داره سمپل این عطر رو تهیه کردم.چون بوهای گلی و اغلب ِعطرهای زنانه برای من باعث ایجاد سر درد میشن.
بوش همونطور که اشاره کردن ملایم و دوست داشتنیه. البته من بوی یاس رو کاملا تفکیک شده ازش حس میکردم ولی در حدی نبود که برام موجب سردرد بشه.ولی بوی کاملا آشنایی برام داشت که منو به بچگی برد.یه جورایی ترکیبی بود از بوی لوازم آرایشی مامانا و بوی اماکن مذهبی.دوستم مدام میگفت بوش انگار آشناست،وقتی گفتم انگار بوی اماکن مذهبی میده دقیقا تایید کرد همینطوره.رایحه ش خیلی معتدله و بغیر از تابستون به نظرم برای بهار و پاییز هم مناسبه.انتخاب من نیست ولی مطمئنا برای کسانی که عطرهای ملایم با این سبک روایح رو میپسندن میتونه یکی از گزینه ها باشه.
10 شهریور 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh گلی

سلام، شما در صورت خرید شیشه سه گل رو ارسال می کنید یا تک گل سفید رو؟
16 خرداد 1400 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب و احترام
نسخه جدید (تک گل)

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟