LACOSTE - L.12.12. Vert Green

لاگوست ال.12.12 ورت (سبز)

مردانه
کد کالا : ATR-31451
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : لاگوست
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-31451
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 14
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سری جدید محصولات برند پرطرفدار و بسیار جوان پسند لاگوست اینبار با الهام از قهرمان افسانه ای تنیس فرانسه در سال 1927 که برای اولین بار طرح تیشرت های معروف لاگوست را به تن کرد و قهرمان جهان شد، 4 محصول کاملا جوان پسند و کاملا اسپرت و مردانه را به بازار عطر جهان معرفی کرد.

این 4 محصول از این برند پرآوازه در اواخر سال 2011 معرفی شد و به مرور و پشت سر هم وارد بازار شدند و در اوایل عرضه این محصول با استقبال چشمگیری از طرفداران این برند و طرفداران عطر در جهان روبرو شد.

رایحه این محصولات بیشتر بصورت جوان پسند و اسپرت عرضه شده و برای استفاده در اوقات فراغت و استفاده روزانه بسیار مناسب میباشند چرا که از پخش بوی بالا و رایحه هیجان انگیز و روحیه ورزشکاری زیبایی طبعیت میکنند.

عطرافشان استشمام این رایحه را به همه شما پیشنهاد می کند .

برند لاگوست
طبع خنک
سال عرضه 2011
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، بنفشه ، گریپ فروت ، آویشن ، انجیر ، به لیمو، خربزه ، چوب درخت قان
نمره کاربران
L.12.12. Vert Green-لاگوست ال.12.12 ورت (سبز)
رایحه
4
3 رای
ماندگاری
7.3
4 رای
پخش بو
5.5
4 رای
طراحی شیشه
6
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لاگوست
اخبار برند لاگوست
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام
دوستان ادکلن خنک یا معتدل جهت تابستان با بوی غالب طالبی چی پیشنهاد میکنید؟
چند تا هم با رایحه خیار لطفا معرفی کنید
تشکر
11 اردیبهشت 1396 پاسخ تشکر
Blue Seduction از آنتونیو باندراس : خنک ، خوبِ معمولی

از کلوین کلین CK One Summer 2006 : خنک ، خوبِ نیمه معمولی
از کلوین کلین Eternity for Men Summer 2012 : خنک ، معمولی

از رالف لورن Polo Blue : خنک ، خوبِ متوسط ، قابل پسند بهتر از سه تای دیگه ، آچار فرانسه (همه کاره) مدل EDP جدیدش بهتره ولی رایحش از مدل اینها نیست

موفق و شاد باشید .
11 اردیبهشت 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م د

جدیدا اینو تست کردم کاملا همونی بود ک فک میکردم
بوی خربزه کاملا مشهوده توش
25 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

سلام
به بهانه ی لاکوست سبز میتونیم یکم راجع به راز همه پسندی اونتوس حرف بزنیم.
اگر توی ایام عید گذرتون به جاده چالوس افتاد حدود ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر بعد از "پل خواب" به سمت چالوس ، یه فرعی از جاده ی اصلی به سمت راست جدا میشه که میره به سمت دو تا روستا: سرک. شهرستانک. اولا که میتونین از بهشت اونجا لذت بببرین. ثانیا اونجا بوی اونتوس میده.
درخت غوش یا درخت سندر یا درخت غان که اینها همگی نام های محلی مختلف درخت توس توی ایران هستش اون منطقه تا دلتون بخواد زیاده. این درخت پوست تنه ش سفید مایل به خاکستریه که بلندیش معمولا بیشتد از ده متره و اگه بیشتر برید جلو درختهایی با ارتفاع سی متر هم ممکنه ببینید. . پوست این درخت خشکه ولی روی تنه ش معمولا ورقه هایی ازش جدا شده. از لابه لای پوست تنه ش بو بکشید . این خودش به تنهایی یه بخش اعظمی از اونتوسه. بوی نیمه تلخ که بینی رو میسوزونه(نه که بسوزونه. بینی رو تیز میکنه) . این یکی از اصلی ترین رازهای محبوبیت اونتوسه. استفاده درست از رایحه این درخت توی نت های اصلیش باعث شده ا نتوس عطری به نظر بیاد که قبلا مشابهش رو استشمام نکردین.
لاکوست یه زمانی برند خوبی بود. حداقل یکی از نوستالژی ترین بوها بین همه عطرا مربوط به عطر لاکوست لاکوست هستش. اما همین جناب لاکوست سبز نشان میده جرا یکی مثل خاندان کرید میتونن از نت غالب لاکوست سبز یه عطر خیلی محبوب بسازن و اونها نمیتونن.
لاکوست سبز یه عطرمعمولیه. نکته ی خاصی نداره. مثل اینهمه آدم که در طول روز از کنارتون با بوهای مختلف رد میشین و بی تفاوتین نسبت بهشون. فقط میدونین اون فرد عطر زده و عطرشم اذیتتون نمی کنه. یه تیپ آدما رو دیدم اینجوری عطر انتخاب میکنن. یه عطری که فقط عطر باشه. و البته کیفیتش هم مثل اینهمه عطر جلو خیابونی رده پایین و آشغال (خیلی ببخشید) نباشه . قدیما صابون عطری میزاشتن بین لباسا. . الان میشه از این مدل عطرا استفاده کرد. هرچند با این قیمت.. !!
این یه بوی سیتروسی داره در شروعش که البته سر حالتون میاره و بعد بهش اسطوخودوس اضافه میشه. ولی علی رغم حضور اسطوخودوس از پخش بوی بالا خبری نیست. سه ساعت حدودا. پخش بوی ضعیف رو هم اضافه کنید به نقلط ضعفش.
حالا شمام اگر جایی دیدینش تستش کنید حتما. شاید خوشتون اومد. مخصوصا اینکه همون رایحه غان یا غوش که عرض کردم رو داره.

بعدا یه چندتا عطر معرفی میکنم که اگه گذرتون خورد جایی حتما تستشون کنید. بعد احتمالا همین نظر رو (البته نه به این شدت) راجع به اونتوس هم خواهید شد. چند تا برند هستن که به تمامی به کرید یاد دادن چطور از این رایحه ی غان یا فان یا همون توس به شکل درست استفاده کنه. (البته که اونتوس هم عطر خیلی خوبیه. جبهه نگیرین)
22 اسفند 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سوشیانت
سلام . اقای ایکاروس ببخشید ولی شما چند سالتونه؟ اینهمه اطلاعات رو چطور تونستین کسب کنین؟ از عطر ، ادبیات ، سینما ، پزشکی ، طبیعت..
خیلی مایلم اون عطرهایی که در رده رقابت با اونتوس هستن رو بگید الان. من از روستاهای اون اطراف که گفتین آسارا رو رفتم . اونجام از این درختا که گفتین دارن. ولی به بوش دقت نکرده بودم. ممنون که همه رو با تواضع و متانت و با حوصله راهنمایی میکنین. من خودم دانشجوی دکترای سلولی مولکولی هستم اما راجع به ریزیوم های زنبق و اینکه چطوری ازشون عصاره میگیرن چیزی نمیدونستم. کلی مطلب جدید دارم یاد میگیرم. عین مجله شده عطر افشان با مطالب. موفق باشید
22 اسفند 1394 پاسخ تشکر
با سلام خدمت ایکاروس عزیز
نظرت در مورد هوگو باس باتلد نایت رو هم بفرمایی خیلی خوب میشه
چون در نتهای اون عطر نیز چوب غان وجود داره. من اسمارتش رو دارم اوایل (زمستان) از بوش خیلی لذت می بردم ولی الان که هوا کمی گرمتر شده خیلی باهاش حال نمی کنم. چرا ، نمی دونم. احتمال هم داره چون سینتیک هست و بی کیفیت و با توجه به بحث کارنال فلاور نظرم عوض شده.
توضیحی در موردش بدی بد نیست.
ممونم . برقرار باشی
22 اسفند 1394 پاسخ تشکر

برادر من سالهاست از این ادکلن استفاده می کنه میشه گفت با توجه به قیمتش بوی خیلی خوبی داره
22 مرداد 1394 پاسخ تشکر

کاربر LEKEYN، من این کارو تست کردم با وجود خنک بودنش ، از کارای محدودی است که ماندگاری زیادی حدود 2 روز میمونه ساعت ها هم پخش بو داره
11 خرداد 1394 پاسخ تشکر

سلام میشه از نظر پخش پخش بو و ماندگاری این عطر توضیح بدین؟ من یه عطر میخوام مردانه با بوی خنک حدود 25 سال سن شما چه پیشنهادی به من میکنید؟
21 مرداد 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام لطفا به نظرات کاربران مراجعه کنید. همین کار، لاگوست اسنشیال، هوگو ایکس وای، و دانهیل پیور رو پیشنهاد می‌کنم

سلام
لا گوست live دارای چه بویی هست ممنون .
07 تیر 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام لاگوست لایو بوی آکواتیک و دریایی داره.

باسلام و وقت بخیر.
محصولات امپر رو هم اگه ممکنه به لیستتون اضافه کنید.باتشکر
29 مهر 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام بله در حال بررسی ظرفیت کاری این برند هستیم

سلام میخاستم لاکست Essential هم به لیستتون اضافه کنید واطلاعاتی درباره ماندگاریش وپخش بوش بنویسین
ممنون
03 مهر 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام بله انشالله به زودی اضافه خواهد شد.

قبول دارم عطر رو پوست هر فرد متفاوته ولی با اینکه میدونم عطرم اصله ولی خیلی ضعیف بوش تا 10 دقیقه اول اونم تو فضای بسته حس میشه ماندگاریشم شاید 1 ساعت خوشالم که سمپلش رو خریدم.راجب بوشم خوب بوی علفی و سبز داره
20 شهریور 1392 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟