Chaugan - Delicate

چوگان دلیکیت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44346
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : چوگان
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-44346
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,750,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کانون مرکزی عطر «دلیکیت» را بازی میان نت‌های اغواگر گل‌فام و نت‌های ادویه‌ای می‌سازد که به‌خاطر گرمای شرقی درونش حتی مایه‌ورتر شده است. آمیزه این عطر با نت‌های هل، ‌گل یلانگ، فلفل سیاه و فلفل صورتی شروع می‌شود که سویه‌های تندشان به‌واسطه نت سرمست‌کننده گل مریم به حالتی آرامش‌بخش می‌رسد و سپس به‌واسطه آکورد شیری لطافتی جذاب به خود می‌گیرد. نت‌های میانی «دلیکیت» براساس میخک و روایح دودی شکل می‌گیرند و نحوه استفاده از آنها واقعا جذابیت مضاعفی به این عطر بخشیده است. نت‌های پایانی هم مجموعه‌ای از روایح گرم شرقی را با محوریت لوبان، وانیل، چوب‌ها و کهربا در هم می‌آمیزند و روح روشنشان هم از آکوردی خورشیدی جان می‌گیرد. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند چوگان
طبع معتدل
سال عرضه 2014
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هل ، گل یلانگ ، فلفل ، فلفل صورتی
اسانس میانی ادویه گل میخک ، گل مریم ، روایح دودی، شیر
اسانس پایه لوبان ، کهربا، وانیل ، روایح چوبی
نمره کاربران
Delicate-چوگان دلیکیت
رایحه
8
2 رای
ماندگاری
9.5
2 رای
پخش بو
9
2 رای
طراحی شیشه
9
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام دارم به تمام دوستان . این کار از نظر بنده یک کار بسیار با ارزش بالا بسیار با کیفیت و با ماندگاری و پخش خوبی می باشد .. از نظر قیمتی دو برابر قیمت ارزش دارد .. رایحه هم که سلیقه ای است دیگر . خوشبو باشید
15 فروردین 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : معین هاشمی کامبیز سخی

چوگان دیلیکیت

یکی از عطرهای شیک و باکیفیت برند چوگان همین کار هست . شروعی فلفلی و تند در بستری از وانیل و امبر که سریعا روایح گلی فضای کار رو در بر میگیرند و تا لحظات خوبی از کار همراهی میکنند .رفته رفته گل مریم در ترکیبی زیبا با تنباکو و روایح دودی شباهت خیلی ریز برای مدت کوتاهی به توبروز 3 از هیستواغ پیدا میکنه . رفته رفته تم پودری به خودش میگیره و با تم لاکتیکی رایحه رو صمیمانه تر و نرم تر میکنه و با استشمام میخک یک گزندی به رایحه حس میشه که از یکنواختی اون رو بیرون میاره .

پرفورمنس کار مناسبه ، به نظرم کار 80 درصد زنانه هست و بسیار زیبا میشه روی تن خانم ها . تقریبا پرکاربرد هست و با استایل های زیادی میشه پوشیدش و از کیفیت و شفافیت بسیار خوبی نسبت به قیمت برخوردار هست . اما وقتی کیفیت و زیبایی و لطافت رایحه رو استشمام کردم و قیمتش رو دیدم جا خوردم . واقعا قیمت خیلی مناسبی در عطرافشان فراهم شده برای این کار و ارزش خریدش برای خانم ها بسیار بالاست و البته خیلی بهتر هست که قبل از خرید تست بشه چون رایحه ساده ای نیست .
06 خرداد 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : آیدا واعظی مهدی کامرانی راد

سلام به دوستان عزیز:
اول از همه باید راجب به این برند بگم که متاسفانه به خاطر خیلی مسائل نتونست خودش رو تو ایران جا بندازه ..
یه برند حرفه ای با تمایل بسیار زیاد به روایح شرقی علی الخصوص دنباله رو و بهره گیری از کانسپ های سرزمین عزیزمون ایران خیلی از کاراش رو طراحی و اجرا کرده که شاخص ترینشو رز د جاردین دو اصفهان (Rosee des Jardins d’Ispahan) است.برندی تقریبا نو پایی هست من از چنتا کارش خیلی لذت بردم یکی همن دلیکیت ، رویال کانابیس ، سوبلیم، تغ دو پغه( Terre de Perse) و کاره Fleur de Pavot که رویال کانابیس و Fleur de Pavot بسیار بسیار زیاد خاص و نیش طراحی شده .رویال کانابیس همونجوری که از اسمش هم معلومه به دنبال نمایش یه رایحه سبز و افیونیه که واقعا با اولین استشمام به یاد گلخونه های کاشت گیاه کانابیس می افتیم و بعد از گذشت دقایقی یه رایحه متضاد که هم سبزه و هم خشک به همراه یه تم تلخ گزنده و خاص که حاصل ترکیب پچولی هندی و ساقه یاس و گل عروس هست فضای کار رو در بر میگیره. کاره Fleur de Pavot که کانسپ و هدف طراحیش یادآوری فضای کاروانسرا ها و محل استراحت مسافرین و اسب ها و چهارپایان دیگر در مسیر جاده ابریشم در ایران بوده و چه زیبا این کار رو انجام داده..تا تست نکنید نمیتونین شفافیت این طراحی رو حس کنین..دقیقا با استشمام عطر بعد از اولین اسپری بویی شبیه به کاه و طویله های ای که با کاه گل ساخته میشدند رو حس خواهید کرد. توی نت میانی هم رایحه سبز و گیرای روغن گیاه ناگارموتاو سدر و.. یه تم شاهدونه ای و به قول عام افیونی میسازه..
همین کار دلیکیت و سوبلیم هم دوتا کار بسیار بسیار شیک و گیرا هستند که خیلی زیاد به سمت زنانه بودن سوق دارند و برای خانم ها مناسب تره..دلیکیت یه کار شکیل و منظم که رایحه ای تلخ و خشک ولی معتدل داره در نت اولیه با حجم زیادی از نت برنج و هل کارش رو آغاز میکنه. برنج اینجا دقیقا اون حالتی رو داره که وقت خرید برای تست کیفیت برنج رو توی مشتمون میریزیم و بعد با گرمای دهان و به قول خودمون ها کردن عطر خوشش رو در میاریم، و در نت میانی و پایانی با اضافه شدن نت وانیل و روایح پودری- خامه ای یه لطافت زیبا و خاص و خوشمزه به خودش میگیره..نکته خیلی خیلی جالب این عطر که اصلا توی سایت ذکر نشده ،وجود نت دانه برنج هست که میشه واقعا این عطر رو رفرنسی برای این نت معرفی کرد.
ماندگاری و پخش تمام کاراش به استثنای رویال کانابیس که کمی قوی تره متوسط به بالاست ولی پرفومنس وشفافیت نت ها بسیار بسیار بالا و زیبا طراحی شده. پکیج و شیشه خوب و با کیفیت .
مهمتر از همه به دلیل ناشناخت بودنش تو ایران قیمت هاشون خیلی خیلی مناسبه همین الان سایت عطر افشان داره زیر یک و نیم میلیون عطر رو عرضه میکنه ولی باور کنید قیمت هاشون خارج ایران زیر 3و نیم میلیون تومان نیست.تست کنید کاراش رو حتما دوستان.
12 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : احمدرضا همتی مروت
درود
ممنون بابت پیشنهاد این عطر...قیمتش هم برای عموم مناسبه
12 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری
سلام خانم گلی:
به فراخور کیفیت و خاص بودن و زیبایی کار صد البته که بسیار قیمته مناسبی داره ..ولی حتما حتما به واسطه نیش بودن هویت کار و برند مربوطه اگه مقدور باشه می بایست قبل از خرید تست بشه.
12 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی گلی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟