جروبوئم لینگو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44327
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : جروبوئم
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-44327
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 265
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 17
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«لیگنو» که در زبان اسپرانتو به معنای چوبی است، از عطرهای جدید برند جروبوئم است. وقتی سویه‌های بازیگوشانه نعناع هندی به سویه‌های هوس‌انگیز کهربای خاکستری مي‌رسند، نتیجه چیزی فراتر از یک عطر خواهد بود. پس در «لیگنو» با معجون کیمیاگرانی رویارو هستیم که میل و نیروی بی‌مهار و پایان‌ناپذیری را در جهان لذت‌های تنانه به شما وعده می‌دهند. 
عطر «لیگنو»، این مخلوق خاص وانینا موراشیل، عصاره‌های چوبی را در نت‌های میانی کنار نت کهربا جای می‌دهد و سپس آنها را به سویه‌های معمایی نت مشک می‌رساند که همچون امضای عطرهای جروبوئم می‌درخشند. همه اینها حجمی بی‌نظیر به این عطر جروبوئم بخشیده‌اند.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند جروبوئم
عطار ونینا موراشیل
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نعناع هندی ، شمعدانی ، درخت کاج ، سالویا اسکلاریا
اسانس میانی نعناع هندی ، زعفران ، فیبر بیدستران، پونه کوهی
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، لابدانیوم، عنبر، آمبروکسان
نمره کاربران
Ligno-جروبوئم لینگو
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
9.3
4 رای
پخش بو
9
4 رای
طراحی شیشه
7
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
5
طراحی شیشه
حتما در نظر بگیرید این عطر یک نهایت دو تا پاف بیشتر نباید بشه چون هم تاثیر منفی می‌زاره هم خودتون اذیت میشید
12 فروردین 1403 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : nazanin فاطمه فیضی

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
خیلی ساده بگم
بوی کیف برزنتی زمان مدرسه
اگر وارد چادر دوزیها بشید دقیق این بو رو داره
بوی چرم، پلاستیک و برزنت
چون سایکدلیک 7 سال هست که 6 شیشه ازش خالی کردم میگم، بااحترام سرسوزن شیاهتی به سایکدلیک نداره.

[EDITED] 1402/05/03 18:47
03 مرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : فرهاد ح مهدی

جروبوعم لیگنو⇦ یه عطر با رایحه عجیب و با خوردهای عجیب تر; از اونجایی که پایین همین شرح سوال کردم و جوابی دریافت نکردم ملزوم به تست شدم و عطرو سفارش دادم دو هفته پیش به دستم رسید و بعد از دو پاف اسپری رو لباسای کمدم سرتاسر وجودمو حزن و اندوه گرفت که خدا این هم یه تخریب دیگه از یه اعتماد خاطر دیگه که چرا این عطر اصلا پخش بو نداره یا به گونه ای درست تر اصلا چیزی بنام رایحه نداره و اصلا آب خالیو من اسپری کردم بعد از بیست ثانیه که هیچی حس نکردم در کمدمو جوری زدم که بسته نشد و دوباره باز شد از سر عصبانیت و ناراحتی از اتاقم بیرون زدم و حتی در اتاقمو هم نبستم بیرون رفتم و سه چهار دقیقه ای بیرون موندم یه نخ سیگار دود کردم و با نا امیدی کامل بگرشتم تو حیاط,,, اینجا قضیه اندکی دارک شد ꙮ هیپنوتیزم شدم چشمام از عنبیه تا قرنیه و عدسی و سیاهه مثل چرخ دنده هایی که بی وقفه در حال چرخش و پیچ و گردشن متشکل شد با خودم گفتم یا خدا این بو از کدوم سمت میاد که حتی تا توی حیاط ما هم اومده داخل خونه که رفتم دیدم کولر روشن و دما تا حدود زیادیی پایین اومده خانوادم کلا از خود بی خود شده بودن و همگی مات و مبهوت و تو فکر بجز پدرم که داشت دنبال خط این بو میگشت و منو صدا میزد و میگفت مهدی این کجاست اینو من میخوام با خودم گفتم اینا چشونه این بو از کدوم طرف میاد عطری که من خریدم اصلا بویی نداشت پدرم هرچه صدام میزد مبهم شده بودم و گیج و منگ خوده سایکودلیک خوده روانگردان هرچی ازین عطر بگم کمه و بازم کمه و بازم کمه عطری موقر و معظم و معنوی حال و هوای عرفانی راه دریچه ای به سمت بهشت جلوی روی شما باز میشه ولی شما از سر خجالت ورود نمیکنید و پشت همون در بهشت میمونید و میبینید و با خودتون میگید همین افاقه میکنه و همین که دارم از پشت دریچه بهشت رو میبینمش واسم کفایت میکنه رایحه ای که تسویف میکنه پسندیدنو گاهی تزویر میکنه و گاهی تصدیق حسی به وجود میاره که تو بدی بینظیره و تو بهترین حالت بدترینه شیدا و عاشق و مفتونشین ولی ازش متنفرین رایحه ای که نمیدونید مورد تقبلتون قرار گرفته یا نه مختصرا بگم دوستش ندارین ولی دل ازش نمیتونید بکنید.
وارد اتاق شدم رایحه از غضب من ترسیده بود و خودشو نشون نداده بود آرام آرام این روح نهان, آشکار و هویدا شده بود و برای غافلگیری من سرتاسر کلبه امان را احاطه کرده بود و در پیرامون همان کلبه خودش را به جسم و روح من مستولی کرد و مرا به سمت همان اتاق دوباره سوق داده بود شیشه جسمش آنقدر چشمانم را محسور کرده بود که نمیتوانستم لحظه ای از آن غافل شوم بخاطر قضاوت عجولانه ام دوباره اندوهگین شدم و سر شرمساری به پایین انداختم و روحش دوباره مرا سر راست کرد و از سوی استنشاق به مغزم انگیزه میداد که تورا بخشیدم که حتی مرا در فصل خودم رها نکردی و در این گرما هم میخواهم به تو بگویم که مرا هست بله بود و دیدم و شنیدم و بوییدم.
بله, بعضا نباید در مورد عطر ها به تعجیل مقتضی شویم و باید هرچیزی را در موقع و زمان و مکان مناسب خودش استفاده کرد.))

27 تیر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سراج امیر علوانی
بنازم به این توصیف✨
16 فروردین 1403 پاسخ تشکر

سلام خدمت دوستان ایا پچولی خاکی در این عطر کار شده؟
14 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر

درود و عرض احترام به خانم ها و آقایون عزیز عطرافشانی:
Ligno پچولی شیک و خوش مزه. نمایی دیگر از پچولی با حجم کهربایی غلیظ و لذت بخش .
شکل کلی این کار مثل نواختن قطعه و آکوردی ثابت با ساز هست که فقط با تغییر ریتم و آرپژ ظاهر و نوای تولید شده متفاوتی بوجود میآد ولی اصل کار و بیس اصلی یه نت هست. عطری پچولی محور ولی بسیار شیک و جذاب. تغییر نت ها از کهربا به زعفران از نت های تند و گیاهی به نت های انیمالیک و مجددا از مشک به کهربا همه و همگی روی یه محور و یا سفره ایی از پچولی تر و تازه و خوشمزه نمایش خودشون رو به استحضار مخاطب می رسونن.
لینگو رو به نظرم میشه تا 70 درصد نسخه مدرن تر و همه پسند تری از سایکدلیک جووی دانست. عطری رند تر و خوش پوش تر از سایکدلیک افسانه ای که قابلیت پوشش برای هر دوجنس رو به راحتی داره و خوشبختانه به نظر شخصی بنده انوع لباس کژوال و رسمی و حتی تا حدودی نیمه اسپرت رو پوشش میده.
04 دی 1400 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری Mahyar
درود جناب اقایه شوشتری لطفا یک تا چند عطر معرفی کنید که بوی مشک و پچولی خاکیش غالب باشه
14 خرداد 1402 پاسخ تشکر
سلام مهدی عزیز:
پیشنهاد میکنم این چند تا کار رو تست بفرمایید:
Hommage a l'homme Voyageur Lalique
Noir Patchouli Histoires de Parfums
Psychedelique Jovoy Paris
Patch Flash Tauerville
Monsieur Frederic Malle
Patchouli Lorenzo Villoresi
عطر های معرفی شده در بالا، کارهایی با رایحه غالب پچولی و با حس و طراحی در حالت خاکگون هستند.
و اما عطرهای که براتون معرفی خواهم کرد، رایحه زیبا و تقریبا جذابی از مشک رو ارائه میدهند که عبارتند از:
Starck - Peau d'Ailleurs
aramis - Devin
Calvin Klein - Obsession for Men
Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir
NASOMATTO - China White
NASOMATTO - Silver Musk
البته کارهای زنانه بسیار زیادی هستند که رایحه مشک رو خیلی جذاب نمایش می دهند ولی من سعی کردم کارهای مردانه و یونیسکس رو خدمتتون معرفی کنم.
موفق باشید
16 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود بی کران بر اقایه شوشتری که واقعا جایه تشکر و قدر دانی داره از این که زحمت به انگشتان پر از مهر و صلابتتون دادین و به ما این عطرهارو معرفی کردین فقط اگه زحمت نمیشه در مورد همین عطر جروبوعوم لیگنو اندکی بیشتر توضیح بدید که رایحه پچولیش چطوره و پرفورمنسش در چه حده
18 خرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری Perfumex
سلام مهدی عزیز:
خیلی ممنونم از لطف و محبت شما دوست خوبم و خوشحالم که تونستم به عزیزانی همچون شما کمکی کرده باشم.
راستش نمیدونم سایکدلیک از برند جووی رو تست داشتید یا خیر؟ این عطر شباهت هایی بسیار زیاد با سایکدلیک داره و استخوانبندی هر دو کار تقریبا یکسان هست. Ligno یک عطر شیک و به روز تر شده نسبت به سایکدلیک هست و طراحی عرف تر و همه پسند تری داره. عطری غلیظ و خوشپوش با محوریت پچولی هست که تغییر نت و آکوردهای جذابی رو در اهرام بویایی از خودش به نمایش خواهد گذاشت
20 خرداد 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری architect
مجددا درود با عرض پوزش فراوان بر اقایه شوشتری عزیز برای اینکه جا نمونه از سطر میشه بفرمایید که پرفورمنس لیگنو از جروبوعم در چه حده اگه تست کردین جدیدا و ارزش اینو داره که اقدام کنیم برای خرید
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک سالار كلوچه
سلام مهدی جان:
پرفومنس بسیار خوبی داره همچنین از پخش و ماندگاری بالایی برخورداره . تفکیک و تغییرات نت ها بالانس و جذاب هست در این کار مهدی جان.
در ضمن خدمتت بگم که من به تازگی این عطر رو تست نکردم و از کیفیت تولیدات جدید مطلع نیستم
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Dapper رضا یگانه

ژغوبوام لیگنو Ligno
فرانسوا بعد از موفقیتش توی برند جووی روی اورد به روایحی بسیار خاص که به نظرم میشه اون رو بین نیش و دیزاینری قرار داد . ابتدا راجب این برند بخوام توضیحی بدم ، برند باکیفیتی هست که کارهاشو در غلظت اکستریت در حجم های 30 میل روانه بازار شده . اکثرا عطرهایی با رایحه ای بسیار خاص رو تولید کردن و با پرفورمنسی بسیار بالا . شاید محبوبترین عطر این لاین از نظر من همین لیگنو باشه . رایحه ای خاص و یونیک که در ابتدا عجیب به نظر میرسه . در حقیقت پایه و اساس این عطر پچولی هست منتهی اینبار ایده جالبی بکار گرفته شده و در چند مرحله پچولی به شکل های جالب خودنمایی میکنه . در ابتدا با مشک و زنبق به صورت پودری خودش رو نشون میده . میگذره و زعفران بهش اضافه میشه و ترکیب زعفران و پچولیش خیلی دلچسب هست برای من . از دور سرجف 1888 یه سلامی میکنه در این مرحله . باز میگذره و با روایح گلی ترکیب میشه و یه حالت بوی بیمارستان مانند شکل میگیره . یک عنصر بسیار خاص رو شامل هست که اعتیاد اور هست و یه حس دوگانگی در شما بوجود میاره به نحوی که متوجه نمیشید این عطر رو میپسندین یا نه و از این عجایب این کار هست . پس تا اینجا برای دوست داران پچولی که دوست دارن جلوه دیگری از پچولی رو حس کنند پیشنهاد میکنم از دستش ندن !
اما وقتی از ظاهر زیبا و عجیب این عطر رد بشیم میشه مقداری به یکه بودن و بولد بودن یک سری نت ها در هر مرحله که بیش از اندازه هست به نظرم ایراد گرفت و جا داشت نتیجه مقداری همگن تر میبود تا بشه ازش چیز پرعمق تری رو برداشت کرد . چندین تکه بسیار زیبا از پازل های مختلف رو در کنار هم چینده و سعی داشته با عمق مشکی که در اون بوجود اورده و تم پوری در کنار زنبق بهش داده ، اونا رو بهم ربط بده ولی نمیشه گفت که موفق نبوده چون نتیجه کار دل نشینه. البته این ایرادی بود که میشه از کار با دقت خیلی زیاد گرفت ولی همچنان خود کار بسیار با کیفیت هست و یونیک بودن و خاص بودن خوبی رو القا میکنه به مصرف کننده و نمیشه بخاطر این ویژگی منفی اون رو کنار گذاشت. اما توصیه میشه چند مدتی بعد از تست بهش زمان بدید چون در تست اولیه ممکنه یه سیلی بزنه بهتون که دور بشین ازش ولی اینطور نیست اصل ماجرا .
پرفورمنس بسیار بالایی داره علی الخصوص در رد بو و به نظرم با تیپ اسپورت بهتر میشه اونو پوشید . 30 میل هست و به نظرم بیشتر از 2 پاف نباید اسپری بشه و همون 2 پاف نهایت کفایت میکنه .و بیشترش حس خوبی نمیده . به نظرم میشه در دسته عطرهای یونی سکس قرارش داد منتهی خانم ها اگر قصد استفاده ازش رو دارن به نظرم خیلی کم باید اسپری کنند و اونهم یک ربع قبل از بیرون رفتن .
در کل برام جالب و دوست داشتنی بود و قیمت مناسبی هم داره این عطر که میشه بهش فکر کرد . 8/10
17 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 مهدی
با سلام خدمت دوستان عزیز.در جایی در نوشته امیر محمد عزیز که جاشون خیلی خالیه ایشان گفته که ایندعطر نهایتا دو ماف کفایت میکنه و بیشترش حس خوبی نمیده.حالا این سوال رو دارم و ممنون میشم که منو راهنمایی بفرمایید که بهترین مکان برای این دوپاف اسپری در کدام قسمت میتونه باشه که هم بازده خوبی داشته باشه و هم فرد استفاده کننده رو آزار نده.شبتان خوشبو
17 مرداد 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : حسن کبیری  Someone Out There Saba
ارژنگ بوترابی عزیز سلام
عرض میشه من شخصا جواب خوبی گرفتم از اسپری کردن عطر روی موهایم .
همیشه یک پاف از نزدیک بر روی پوست سر و یک پاف با فاصله روی موهایم میپاشم .
ماندگاری ، پخش و خط خوبی میگیرم اینطور .
البته این برای حظ بردن خودتون از عطر نیست
برای اینکار روی ساعد و خط داخلی ی وسط ساعد میزنم برای حظ در منزل .
و نقاط دیگر هم که همه با خبریم .
برخی عطرهای آزاردهنده ( که البته از نظر من هیچ عطری آزاردهنده نیست مگر اینکه در زمان یا مکان خود استفاده نشود ) روی شانه ها ( لباس ) هر طرف یک پاف خوب است . همه ی جهات را پوشش میدهد .
با ارادت
18 مرداد 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Mahyar
سلام دوست عزیز خوب هستین چجوری میتونم باهاتون در ارتباط باشم چنتا سوال داشتم اگه امکان داره لطفاً جواب بدین
07 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی بابک
سلام جناب حسین
من در خدمت ام با کمال میل البته اگر بر پاسخ به پرسش های حضرتعالی توانا باشم .
در قسمت پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح فرمایید یا ذیل یکی از عکس های من در عطرگرام .
با احترام
07 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عباس بهرامی بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟