Atkinsons - 41 Burlington Arcade

اتکینسونر 41 بورلینگتون آرکید

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44248
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : اتکینسونز
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-44248
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 215
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این پرچمدار جدید که «41 بورلینگتون آرکید» نامیده شده، همچون سرودی ستایش‌آمیز و امروزی است که به میراث عطرهای ناب انگلیسی تقدیم می‌شود؛ این عطر جدیدترین عضو اضافه‌شده به مجموعه‌عطرهای تاریخی ویژه‌ای است که در کالکشنی با نام «امبلماتیک» جای می‌گیرد. آمیزه «41 بورلینگتون آرکید» که پیرامون نت شیرین‌بیان شکل می‌گیرد و جاذبه‌های هوس‌انگیزش را در کنار مایه‌های تلخ‌وشیرین و خاکی‌ـ‌زمینی‌اش آشکار می‌کند، به‌واسطه نت‌های شاداب برگرفته از فلفل صورتی جزیره ریونیون، برگ خشک بو دومینیکایی و نعناع هندی اندونزیایی به سطحی والاتر و عمیق‌تر می‌رسد. نت‌های گل‌فام و شفاف به‌شیوه‌ای در این عطر جاگیر شده‌اند که حس طراوت و شادابی را به شما انتقال دهند. فردیت جسورانه و جذابیت یونی «41 بورلینگتون آرکید» کاملا روح خاص منطقه مِی‌فِر (منطقه‌ای اعیان‌نشین در مرکز لندن) را درون خودش فشرده کرده است. این آمیزه جذاب توسط ژولی پلوشه ساخته شده که در حومه‌های روستایی فرانسوی پرورش یافته است؛ عطرسازی که دیدگاه امروزی و معاصرش به عطرسازی تحت تاثیر ذات درون‌گرای قلمروهای جدید بویایی قرار دارد. تولید «41 بورلینگتون آرکید» که در گروه عطرهای ادو پارفیوم جای می‌گیرد، محدود است و فقط 1799 بطری از آن عرضه شده.

برند اتکینسونز
عطار جولی پلوچت
طبع معتدل
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، گریپ فروت ، فلفل ، مرکبات ، روایح گلی
اسانس میانی هل ، جوز ، فلفل قرمز شیرین ، شیرین بیان
اسانس پایه مشک ، کهربا، خس خس ، سدر
نمره کاربران
41 Burlington Arcade-اتکینسونر 41 بورلینگتون آرکید
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اتکینسونز
اخبار برند اتکینسونز
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
چون این عطر در گروه چوبی معطر بود سمپلش رو از عطر افشان تهیه کردم.
راستش نمی‌دونم بوی چوب دقیقا کدوم قسمت عطر بود من که بیشتر بوی یه نوع کرم یا ضد آفتاب حس میکردم!!
21 بهمن 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه امیر علوانی

توی شهر پونه در هند، یه خیابونی هست به نام FC Road، خیابون فرگوسن کالج. تو این خیابون فرگوسن کالج یه بار بود به نام آپاچی که پاتوق بچه های کالج بود. بهترین گزینه هم در بار آپاچی توی منو نبود. باس با صاب بار دوست می‌شدی و اون رو به عنوان پیشکشی برای دوستی بهت میداد. پولم نمی گرفت بابتش.خودش می گفت که لطفی که به ما می کرد a token of friendship هست.
پیشکش شراب جوزهندی و یه مشت ادویه دیگه بود . شراب رو مادرش مینداخت که اصالتا مال جنوب هند بود. این شراب جوز هندی، نکتاری بود که از گرمای مطبوعش تمام سردی های روزگار رو میشد فراموش کرد.
این عطر من رو برد به آپاچی و شراب جوز هندی. زبانه های آتشین نت‌های اولیه تبدیل میشن به گرمای آتیش شومینه. میشه بشینی کنارش و گرم شی.

Home, home again
I like to be here when I can
And when I come home cold and tired
It's good to warm my bones beside the fire



06 بهمن 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی سعیده دهرویه

سلام و شب همگی دوستان بخیر
امشب بعد از مدتها که حال و هوای بوییدن نبود .دلم تنگ بوییدن شد .و تصمیم به آنباکس کردن این عطر گرفتم.یکبار در فروشگاه بوش کرده بودم ولی روش دقیق نشده بودم.براتون نگم که واقعا یک کار در خور تحسین و زیبای انگلیسی که قشنگ بوی هند شرقی و استعمار میده.نوت اول رو با فلفل و و مرکبات بخصوص لیمو و لیموی سنگین و یکسری مرکبات دیگه شروع کرده که نمیدونم چیه و فلفل از نوع فلفل سیاهه به نظرم و واقعا نوت اول هجومی و تندی داره که حالت مردانه ای به عطر داده.نوت دوم عطر کاملا فضا عوض میشه و عطر مهربونتر میشه و میل به زنانگی پیدا میکنه که اینجا عطر کاملا دوجنسه میشه بصورت برابر.فلفل هست ولی سیاه نیست مثل بوی فلفل های شیرین دلمه ای میده و یه حالت تلخ و شیرین خاصی پیدا میکنه.و نوت سوم و آخر عطر دوباره با فضای کاملا متفاوت دیگه ای روبرو میشیم که اصلا ربطی به دو فاز قبلی عطر نداره.فضایی وتیوری مشکی و عنصری با حالت دودی خییییلی کم که خیلی شیک و مجلسیه. در کل عطر خاصیه و برایراونهایی که دنبال بویرخاص ولی شیک هستن و مشکل پسندها جوابگو هست.عطر برای تابستون جالب نیست ولی در مهمانیهایزشبانه میشه زد.۵۰ درصد زنان و ۵۰درصد مردانه هست.در کل خاص هست و شبیهی لااقل به یاد من نیومد.توصیه به تست دارم.
شبتون پر امید
17 دی 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ارژنگ بوترابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟