Starck - Peau d'Ailleurs

استارک پیو د آیلرز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44019
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : استارک
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-44019
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 90
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,530,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    1
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 19
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ترکیبات به‌کاررفته در آمیزه «استارک پیو د آیلرز» چند مفهوم کلیدی را برای شما معنا می‌کنند: شگفتی شهاب‌سنگ‌ها؛ چرخش جاودانه و دایره‌وار میان نور و تاریکی؛ و سرشتی سرشار از ترکیبات خاکی‌ـ‌زمینی، معدنی، کهربایی، مشک‌فام و چوبی که هر کدامشان در پایان یک سفر طولانی مقابل چشمان شما آشکار می‌شوند. «استارک پیو د آیلرز» از آن عطرهای عجیب‌وغریب، تعریف‌ناشدنی و دست‌نایافتنی است. این عطر خاص که شما را به اکتشاف در درون خودتان و در ناخودآگاه خودتان فرامی‌خواند، شما را به قلمرو بی‌کرانی فراسوی جهان ماده می‌برد؛ آنجایی که چیزی از جنس رایحه خلأ کیهانی با سرزمین‌های ناشناخته تماس پیدا می‌کند. 

نوع عطر ادو تویلت
برند استارک
عطار آنیک مناردو
طبع معتدل
سال عرضه 2016
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، روایح چوبی، خاک زمین
نمره کاربران
Peau d'Ailleurs-استارک پیو د آیلرز
رایحه
6.8
6 رای
ماندگاری
7.5
6 رای
پخش بو
6.7
6 رای
طراحی شیشه
8.5
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
بخاطر اینکه از قلم نیوفته دقیقا بوی اسپری چند منظوره سیف حاوی جوش شیرین و میده
23 آبان 1402 پاسخ تشکر

6
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
واقعا حیفم میاد این اثر هنری کمتر از یک صفحه نظریه داشته باشه
05 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : آلالیتا marjanmohamadi

6
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود مجدد واقعا معرکست این عطر تازه که داره هوا سرد تر میشه عناصر موجود در نتها بیشتر نمایان میشن یه بوی پودری خیلی خیلی خاص که واقعا وصفش معضله و سخته بخوایم توصیفش کنیم خیلی سخته بسیار رایحه عجیبی داره و بازم موکدا میگم خیلی رایحه تخیل برانگیزو عجیبی داره رایحه اتمسفری و هاله ای انگار تو مریخ یا یه موضع بسیار غبار گرفته قرار میگیرید و خیلی تو فکر فرو میرید یه جایی که تا حالا نبودید فضای مضطربی داره انگار رفتید در یک سرزمین سیاه و معطر بوی مشک بسیار در این عطر عجیب کار شده یه حس دوگانگی ایجاد میکنه که دوستش دارید اون فضارو ولی دلتون نمیخاد زیاد بمونید اندکی فضای معنوی و خیالی بهتون دست میده ازونجایی که مطابق با بازخورد هایه عجیبی که داره واقعا باید بهش حق داد که چنین بازخورد هایی داشته باشه والا ما که نمیدونیم ولی بوی کافور چه ارتباطی با این موضوع داره که دم به دقیقه هر جا رد میشیم میان میپرسن این چه عطریه لامسب بوی کافور میده شاید مردم بوی کافورو اشتباه استشمام کرده باشن خلاصه بگذریم بعضیا میگن پخش بوی ضعیفی داره من قطعا با این موضوع مخالفم حاجی خطی که این عطر میندازه البته همینجا یه پرانتز باز کنم (در هوای سرد) اقلا تا 15 متر میره یعنی سیلاژ بسیار قوی داره در خریدش اصلا شک نکنید.》
03 مهر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه دنی

6
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
پیو د ایلرز استارک رایحه خیلی عجیب واسه شخصی که از دور استشمام میکنه یعنی وقتی باد این عطرو به مشام کسی میرسونه خیلی میتونه روی روان شخص تاثیر بزاره و توی فکر فرو بره که این رایحه چقدر اشناست واسه من ولی تا حالا جایی به مشامم نخورده سوالات متدوالی در ذهن استشمام کننده به وجود میاره حس دوگانگی برای پرسیدن عطر با خودت کلنجار میری یکی دوتا میکنی عطر خوبیه, نه خوش باز خورد نیست, وای عاشقشم, نه حس خوبی بهم نمیده,بوی میت😯 کافور،حنوط، بازخوردهایی که به شخصه ازین عطر گرفتم ترسیدم کلا سنگ رویه یخ شدم ولی بین افراد سن بالا و جا افتادن بازخورد خیلی خوبی داره بخاطر نت مشک خیلی غالبی که داره واقعا عطر جوانپسندی نیست ولی واسه من خیلی جذاب بود
25 مرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : marjanmohamadi Mahyar

استارک پو دایِغ شاید در نگاه اول عطر خاصی به نظر بیاد، اما واقعیت اینه که پو دایِغ نه کار خوشبوی همه‌پسندیه و نه یه نیش استخوندار و خاص. مثل آثار هنری‌ای می‌مونه که از ساختار مدرن پیروی می‌کنن اما تفکر مدرنی پشتشون نیست و صرفا یه کپی از یه ترکیب‌بندی مدرنن؛ مواجهه با این آثار برای کسی که ذهنیت درستی از آثار مدرن نداره می‌تونه جذاب، نو و هیجان‌انگیز باشه. مواجهه با عطرایی مثل پو دایِغ مثل مواجهه با این آثار می‌مونه، فاقد پیچیدگی و عمق لازم، و بسیار ساده، سرراست، مونوتون و گول‌زننده.
فضای رایحه‌ی استارک پو دایِغ مثل عوض کردن خاک گلدانیه که از بس بهش آب دادین ریشه‌ها و خاک برگ‌ توی گلدان پوسیده، شروع رایحه کاملا تداعی‌کننده بوی خاک پوسیده و کپک زده از نمه، ولی با عوض کردن خاک و ریختن خاک تازه توی گلدان کم‌کم اون بو محو می‌شه و بوی خاکی تمیز در کنار یه مشک پودری، مخملی و گلی به مشام می‌رسه. یه شروع خاکی کپک‌زده و بعد از نیم ساعت تا پایان یه مشک مصنوعی پودری و گلی، همین. هیچ نت یا آکورد چوبی برجسته‌ای هم حس نمی‌کنم.
در کل تستش رو خالی از لطف نمی‌دونم اما عطریه که نه تجربه‌ی بویاییه جدیدی بهتون می‌ده، نه‌ خوش‌بازخورده و نه چیزی به کاراکترتون اضافه می‌کنه و متفاوت جلوه‌تون می‌ده. در نهایت به نظرم پو دایِغ تلاش برای متفاوت بودنه نه واقعا متفاوت بودن.

[EDITED] 1401/10/23 22:32
23 دی 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Mahyar حکایت دوست

6
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سوال داشتم از دوستانی که این کار رو تست کردن ،
آیا دارای رایحه ی‌ مینرال یا فلزی هست اینکار؟
حرفی‌از نت مینرال زده نشده توی فرگرنتیکا ولی‌ توی parfumo.net نت فلزی‌ رو هم آورده.
میخوام بدونم در چه حد دارای این نت هست؟

ممنون
10 تیر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Sepehr s ممد
خب از اونجایی که پاسخی نگرفتم مجبور شدم خودم تستش کنم. واقعا خوشحالم که بلایند بای نکردم‌.
و منظورمو بد برداشت نکنید، چون کار خوبیه، ولی اون حس حال مشکی و تمیزش یکم زیادیه.
در جواب به سوال خودم هم باید بگم هیچ نت مینرالی توش نتونستم پیدا کنم. فقط حول محور خاک و مشک‌ میچرخه،‌.
یه سریا بوی مشک داخل اینکار رو به رخت های تازه شسته شده تشبیه کردن که واقعا مثال خوبیه. بوی تمیزی میده،‌‌،بوی خاکش هم با اینکه سینتتیک هست، ولی از نچرال، نچرال تره‌ و دوس داشتنیه.
آره خلاصه که
Not my cup of tea

16 تیر 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : بهداد علیرضا موسوی
درود و عرض ادب جناب اقای ج م اگر این عطرو جدیدا تست کردین پخش بو در چه حده
13 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Mr green
وقتتون بخیر
اتفاقا اخیرا دوباره بعد از یکسال تستش کردم که شاید نظرم در موردش عوض شده باشه.
هم پخش هم ماندگاری خوبی داشت به نسبت رایحه ی‌ مخملی.
با دو اسپری روی لباس حدودا تا ۴ ساعت تا فاصله ی یک و نیم متری پروجکت داشت.. از اطرافیانم شنیدم، وقتی هم که پیراهن روی آویز بود تا ۶ ساعت و حتی بیشتر بوش کاملا محسوس بود و پیچیده بود.


[EDITED] 1402/05/13 22:20
13 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Sepehr s مهدی
درود مستمر اقای jxiklor میشه بفرمایید ازونجایی که علاقه به این نوع عطر ها دارید چند تا مشابه این عطر بجز امواج فیگمنت من معرفی کنید؟
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
درود جناب اقای ج م فکر کنم نت مینرال یا معدنی که حاصل از نوشته شدن در بند جزئیات قید شده با همون رایحه خاک خیس که در این عطر محسوسه مرتبط باشه ولی اگر به نت معدنی و مینرال علاقه و تعشق دارید میتونید تق هرمس او گیوری ، یا همین لالیک بلک خودمون رو استفاده کنید بنظرم عالین این دوتا عطر در اعمال رایحه مینرال
27 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : nazanin فاطمه فیضی

Ebi
6
رایحه
5
ماندگاری
4
پخش بو
8
طراحی شیشه
الان تقریبا یک هفته ای میشه دارم از این عطر استفاده میکنم شاید در ابتدا یه شباهت کمی با فیگمنت داشته باشه ولی از نظر کیفیت و پرفورمنس اصلا به گرد پاشم نمیرسه باز هم میگم در ادامه عمر کوتاهش برای من بیشتر شبیه ایمیتیشن از آمواج میشه البته خودم میدونم قرار نیست این عطر با این قیمت هم اندازه آمواج کارایی داشته باشه .تو این مدت تقریبا ۳۰ میل ازش رفته چون هربار حدود ۲۰ پاف به خودم میزنم ولی دریغ از پخش و ماندگاری ، روی پوست که حداکثر ۲ ساعت روی لباس هم اگه بینی رو بچسبونیم به لباس یه بوی ضعیفی احساس میشه تنها بازخوردی ام که گرفتم یکبار از برادرم بود که گفت عطرت عجب بوی خاصی میده خب اونم واسه این بود که فقط نیم ساعت از اسپری کردنش میگذشت خلاصه به نظرم شاید یه مقدار بوی متفاوتی نسبت به کارای هم رده خودش داشته باشه ولی ارزش خرید نه با این قیمت و نه حتی پایینتر داره . تو‌کامنت قبلی هم گفته بودم فقط شیشه قشنگی داره همین.
06 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Shaghayegh
ابی عزیز
اینکارو من دیروز صبح ۴پاف روی بلوز اسپری کردم بوش تا فرداشبش بطور واضح حتی تا فاصله دومتری قشنگ حس میشد.خط بوی خیل خوبی میندازه.بنظر من پرفرمنسش عالیه.شاید شامه شما ضعیف شده
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mr green 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
با جناب ذبیحی موافقم . کارهای این برند چه این چه پیر خیلی وابسته به شامه هستند . ممکنه خودتون هیچی حس نکنید ولی بقیه متوجه بشن .
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
این عطر اتفاقا هم موندگاری داره هم خط بو روی لباس من که تا چند روز بوش میمونه من معمولا بیشتر از 4 5 اسپری عطری نمیزنم
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر
شایدم واقعا خودم بوی این عطرو متوجه نمیشم آخه اگه طبق نظر آقای ذبیحی اشکال از شامه من باشه باید با بقیه عطرام هم همین مشکل رو داشته باشم شایدم چون همزمان دارم از چند تا کار با پرفورمنس قوی استفاده میکنم مثل رد توباکو و اپیک و درای وود احساس میکنم این کار ضعیفه یادمه تو صفحه رد توباکو گفتم که از پرفورمنس اون کار هم راضی نیستم و با توجه به اینکه میدونم این دوتا کار با هم قابل مقایسه نیستن ولی الان میفهمم رد توباکو چه غولیه لعنتی.
07 اسفند 1399 پاسخ تشکر

استارک پیو د آیلرز
یا بهتره بگیم پسرخاله فیگمنت
بازهم طبق کار دیگر این برند باید بگم " نیشی نجیب و ارزان در لباس دیزاینری"
این کار نسبت به مدل پیر مردانه کمی نیش تر هست و به اصطلاح سخت پسند تر . با اولین اسپری یاد فیگمنت افتادم به خوبی با حذف بوی لیمو عمانی . بوی خاک و برگ های پوسیده در یک جنگل خیس شده . بویی از جنس تاریکی و بسیار خاص . بدون تست اصلا نخرید این کار رو . بر خلاف مدل پیرمردانه که اگر کسی اهل بلایند بای باشه میتونه بلایند بای کنه ولی این مدل رو نه . همونطور که دوستمونم گفتن مشک توی این کار مقداری متفاوت هست و بسیار حالت پودری شدنش پس از 10 دقیقه ترتمیز دراومده و اصلا هارش نیست .
کار یونی سکس ذکر شده ولی من برای اقایون بالای 30 مناسبتر میبینم . نسبت به قیمت برای یک نیش باز مرهم بسیار خوبیه . در کل از نظر رایحه من مدل پیر مردانه برام جذابتر بود و این کار نیم نمره از پیر کمتر میگیره از من . راجب پرفورمنسش با تست های بیشتر بعدا نظرمو میگم.
در ضمن سمپل های این برند بسیار زیبا پرزنت شدن و دارای باکس بسیار کوچیکی شبیه به خود عطر هستند .
06 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : fafa پارسی

Ebi
6
رایحه
5
ماندگاری
4
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطرو امروز از عطرافشان سفارش دادم و به دستم رسید با اولین تست باید بگم خیلی باهاش حال نکردم من قبلا از این برند یه کار دیگه تست کرده بود که خیلی خوشم اومده بود ولی یادم نیست کدوم بود اما این کار اصلا معلوم نیست قراره چه بویی بده کلا از عطرایی که بلاتکلیفن خوشم نمیاد نمیدونم منظورمو چه جوری بگم انگار همینجوری یه چیزی ساختن جالبه بر خلاف نظر دوستان که گفتن بوش به فیگمنت آمواج نزدیکه به نظرم بعد از چند دیقه از اسپری کردنش خیلی شبیه ایمیتیشن آمواج شد!!! البته با کیفیت خیلی پایینتر و پخش و موندگاری خیلی خیلی کمتر ماندگاری حداکثر ۲ ساعت و پخش کمتر از متوسط البته من عادت دارم ادکلن رو فول ور کنم حالا باید چند بار که ازش استفاده کردم نظر قطعیمو بگم ببینم روی لباس چه جوریه روی پوست که تعریفی نداشت تا اینجای کار اینم یه بلایند بای ناموفق دیگه بود فقط شیشه قشنگ و خوشدستی داره.
27 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : In The Dark
دوست عزیز راجب پرفورمنس کارهای این برند بگم که بسیار کم اسپری میشه . شاید 4 پاف از این عطر معادل یک تا دو پاف عطرهای دیگه مایع عطر خارج کنه و همین میتونه روی پرفورمنس تاثیر داشته باشه
27 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mr green Shaghayegh

روز جمعه رفتم سمت خیابان وزرا چندتا عطر تست کنم و فروشگاه ... که مشتریشون هستم این عطرو داشت، گفتم یه تست هم اینو بزنم ببینم چطوره، تنها چیزی که دستگیرم شما از ابتدا تا انتها یه رایحه پودری بود، نه اینکه بد بو باشه، نه اصلا! چون از نظر من هیچ عطری بدبو نیست! این سلیقه ماها هستش که یه عطرو خوشبو و منحصربفرد میدونیم و یه عطر دیگه رو بدرد نخور و... اما واقعیتش من اصلا نتونستم باهاش کنار بیام، هربار مچ دستمو به بینیم نزدیک میکردم اون رایحه پودری بیشتر و بیشتر احساس میکردم، خلاصه اینکه دیدم عطر من نیست، راستی حواستون باشه کرونا نگیرید، من مهرماه کرونا گرفتم اما احساس میکنم حس بویاییم ضعیف شده، قبل از ابتلا به کرونا که برای تست عطر میرفتم به راحتی رایحه ها را تشخیص میدادم، اما الان گاهی که چندتا عطرو تست میکنم متوجه ضعیف شدن حس بویائیم میشم.
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 In The Dark
درود، من مطمئنم واسه عطرباز ها اول از دست ندادن حسِ بویایی مهمه بعدش از دست ندادن جونشون :)))
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mehran پارسی
درود
با in the dark عزیز موافقم. تایید فرمایشات آقا سعید که امیدوارم خیلی زود بویایی کاملشون رو بدست بیارن، باید بگم که من حدودا دو سه سالی هست که دچار این مشکل شدم. هر چند که شاید منشا ضعف بویایی من به علت کرونا نباشه اما هرچه که هست ، تو این مدت اخیر دیگه شامه من مثل قدیم نیست. حتی بعضی اوقات مثلا صبح که از خواب بلند میشم ، بویاییم در حد ۳۰ درصد هست و میانه ی روز بهتر میشه اما در بهترین حالت هم دیگه مثل قدیم نیست. انگار که یک ذکام همیشگی باهام باشه . البته خداروشکر حس چشایی رو از دست ندادم اما بعضا شنیدم که خیلی افراد حتی حس چشایی هم همزمان با بویایی از دست دادن یا اینکه ضعیف شده. اینو هم اضافه کنم که پدرم هم چند سالی هست که البته خیلی شدیدتر از من دچار این مشکل شده. بعضی از دوستان این مشکل رو مربوط به بلغم شدید میدونند. در هر صورت برای ما عشقِ عطرها خیلی سخته که شامه ی تیزمون رو از دست بدیم.
ای کاش در جمع دوستان عطرافشانیمون پزشک داشتیم که راه حلی بهمون ارائه میداد.
بدرود
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟