VALENTINO - Voce Viva

ولنتینو ووس ویوا

زنانه
کد کالا : ATR-43807
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : والنتینو
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43807
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
250,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 20
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ووس ویوا ادو پارفیوم، شعر ستایش‌آمیزی است تقدیم‌شده به زنانگی چندوجهی والنتینو:

-  یک نت رنگی: شروعی رنگارنگ و درخشان با ترنج ایتالیایی که لطافتش را از شیرینی و طراوت نارنگی ماندارین می‌گیرد. 

-  یک نت هماهنگ با مُد روز: دسته‌گلی باشکوه از جنس عصاره شکوفه پرتقال و آکورد یاسمن گاردنیای طلایی. 

-  یک نت خنک: جلوه کریستالی و غیرمنتظره خزه که غلظت مدرنی را به نت‌های پایه اضافه می‌کند؛ نت‌های پایه‌ای که با افزوده شدن آمیزه‌ فراگیر وانیل، حالتی کاملا سرمست‌کننده به‌وجود می‌آورند. 

بطری ووس ویوا  درواقع تجسمی است از ارزش‌های مزون والنتینو و زنانگی نهفته در این عطر. یک پیکره براق شیشه‌ای که نور را می‌شکند و سپس آن را از میان آمیزه طلایی‌رنگ خود عبور می‌دهد، درحالی که همین اتفاق باعث شکل‌گیری حرف لاتین V با کمک نور می‌شود. 

کناره‌های این بطری مربعی‌شکل و کنده‌کاری‌شده هستند تا با کیفیت و بی‌نقصی ویژه‌ای بتوانید بطری ووس ویوا را در دست بگیرید. گل‌میخ‌های سنگی که از نمادهای والنتینو هستند، برجستگی ویژه‌ای به درپوش و دهانه آن می‌بخشند تا درنهایت شخصیتی مدرن و جسورانه به آن بدهند. رنگ قرمز نشاط‌آور بسته‌بندی ووس ویوا نیز جلوه متفاوتی به بطری نمادین والنتینو می‌بخشد. رنگ قرمز همیشه رنگ نمادین خانه عطرسازی والنیتنو بوده است، اما همان‌طور که پیرپائولو پیچیولی می‌گوید: «عرضه کردن یک چشم‌انداز جدید واقعا یک چالش خوبی است». برای او، رنگ قرمز فقط نشان‌دهنده قدرت نیست بلکه رنگی با جلوه‌های رمانتیک و شخصی هم محسوب می‌شود.

برند والنتینو
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، زنجبیل
اسانس میانی گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال
اسانس پایه مشک ، وانیل ، خزه درخت بلوط
نمره کاربران
Voce Viva-ولنتینو ووس ویوا
رایحه
8.3
4 رای
ماندگاری
7.5
4 رای
پخش بو
7.5
4 رای
طراحی شیشه
9
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند والنتینو
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
این روزهای خنک و نسبتا سرد پاییزی عطر امضام شده . در کنار شیرینی حاصل از زنجبیل و شکوفه پرتقال( که البته هیچکدام رو نمیشه به تنهایی جدا کرد از رایحه و هیچ رایحه مشخصی که دل رو بزنه ندارن) تمیزی مشک و ترشی میوه ای رو داره و خزه درخت بلوط کاراکتر و عمق داده بهش . خلاصه خیلی خوبه و توی روزهای بهاری به دلم خیلی میشینه. ماندگاری بیشتر از یک روز و پخش تا یک و نیم متری رو من حس کردم . بوی ماندگارش بیشتر ترش و چوبی طوره . وقتی نصف روز از اسپری اولیه اش میگذره شبیه بوی آناناس تازه است . امیدوارم تستش کنید و چند ساعت بهش فرصت بدید تا بتونه خودش رو بهتون ثابت کنه و لذتش نصیبتون بشه. شاد و خوشبو باشید.
25 فروردین 1403 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : Dapper Dragon
باهاتون موافقم. منم عاشق این کار هستم. به شکل عجیبی هیچ نت اضافه و اعصاب خرد کنی نداره. موقع سرماخوردگی هم امتحانش کنید، خیلی جواب میده! خوشحالم که شما هم دوستش داشتید.
25 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 فاطمه فیضی
چرا نوشتم پاییزی!؟ بهاری دوستان ...... بهاری
26 فروردین 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Mahdis

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
لایر کردن این عطر با کلینیک هپی زنانه یک رایحه قشنگ تر ازش ایجاد میکنه هر چند من هر کدوم از ووس ویوا و کلینیک هپی رو به تنهایی دوست دارم و عطرهای مناسب همه جا و همه وقتی میدونمشون . ووس ویوا در روایح خوراکی و شیرین و کلینیک هپی در روایح کمی معتدل تر و ملایم و فضای بسته. هر دو رو برای عطر دم دستی و همیشگی به دوستان پیشنهاد میکنم . خوشبو و شاد باشید.
22 فروردین 1403 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : امید آرمانی سورنا مقدم

این عطر، عطر روزهای سرد پاییز هست. وقتی برگ درختها روی زمین و زیر پای عابرین پیاده پیاده خش خش میکنه، روزها کوتاهتر میشن، و سر و کله گلودرد پیدا میشه. به شکل عجیبی موقع سرما و مریضی این عطر دلپذیر هست. فوق العاده دوستش دارم و همیشه از خوندن نظرات، چه اینجا و چه در فرگرنتیکا، درباره معمولی بودن و دیزاینری بودنش تعجب میکنم. به نظرم بوی گرونی هست که در کلکسیونم شبیهش رو ندارم. (مثلا ممکنه به نظر شبیه الی ساب، گرل آو ناو برسه، اما نیست. ترکیب خالصتر و هماهنگتریه.) ازون ترکیبهایی که نمیشه دقیقا نت هاش رو از هم تفکیک کرد. و آخ از اسمش: «صدای زنده».
27 مهر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Koroush

شروع کار، بوی ملایمی شبیه کلوچه های زنجبیلی داره اما این بوی گول زننده خیلی زود دچار یه گرمایی میشه که دیگه عطر از دسته معتدل بودن تقریبا بیرون میاد. از اول تا آخرش یه رگه هایی از بوی خوراکی کارامل طور ازش حس میشه که احتمالا بوی وانیلشه که خیلی زود خودشو نشون میده.
بوی آزاردهنده ای نداره و وقتی به مشام میرسه مطبوعه اما ازنظرم اونقدر جالب نیست که توی ذهن بمونه و اونقد کاراکتر بولدی نداره تو هیچ نوتیش؛ اگر این گرما رو نداشت میشد جور دیگه ای راجبش فکر کرد.
18 اسفند 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سحر Perfumex

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟