CHANEL - Pour Monsieur

شنل پور مونسیور

مردانه
کد کالا : ATR-43734
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چایپر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : شنل
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1955
کد کالا : ATR-43734
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 11
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

CHANEL Pour Monsieur - شنل پور مونسیور عطری مردانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 1955 به بازار عرضه شده است .

شنل پور مونسیور در دسته عطر های رایحه های چایپر قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته هنری رابرت خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر لیمو ترش، بهار نارنج، برگ درخت نارنج، ریحان ، هل ، گشنیز ، زنجبیل ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر می باشد.

برند شنل
عطار هنری رابرت
سال عرضه 1955
گروه بویایی رایحه های چایپر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لیمو ترش، بهار نارنج، برگ درخت نارنج
اسانس میانی ریحان ، هل ، گشنیز ، زنجبیل
اسانس پایه خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر
نمره کاربران
Pour Monsieur-شنل پور مونسیور
رایحه
8
3 رای
ماندگاری
7
3 رای
پخش بو
6.7
3 رای
طراحی شیشه
8
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند شنل
اخبار برند شنل
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
عطری با بوی آشنای قدیمی و کلاسیک که با لیمو شروع میشه اما تغییر نتهای مدرن داره ، از اون روایحیه که حالا حالاها حرفی برای گفتن داره ، بازخوردش هم بسیار عالیه
19 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا هاشم پور

8
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود بر همراهان عزیز روزگار بکام در حال بررسی محصولات شنل بودم که این محصول نظرم رو جلب کرد خواستم ببینم در حال حاضر با چه قیمتی موجود هست و ریوو دوستان عطر دوست رو در باره ی این عطر مطالعه کنم،که در ابتدا با اشتباه اطلاعات درج شده در سایت مواجه شدم که امیدوارم دوستان مسؤل سایت بررسی و ادیت بفرمایند، این عطر از شنل در واقع از قدیمی‌ترین عطرهای این برند دیزاینری هست و تاریخ تولید این نسخه ادوتویلت 1955 میلادی هست که سایت به اشتباه تاریخ تولید آنرا 1995 اعلام کرده!! حدود ده سال بعد نسخه ی ادو پرفیوم آن تولید شده که نسخه جدید کمی ماندگار تر و قوی تر و همچون نسخه ی EDT در دسته ی روایح شیپغ(چایپر) قرار دارد.
اما در مورد اینکار کلاسیک و بهتر بگم شاهکار شنل که پرفیمر کار همانطور که در توضیحات سایت اشاره شده جناب هنری رابرت هستن،و ایشان مدتها بعنوان عطرساز ثابت شنل بودن
در بحث کلاسیک گاهاً افراد اشتباهاً یک کار کلاسیک رو بعنوان قدیمی و از مد افتاده تلقی میکنند که امریست اشتباه چرا که محصولات کلاسیک در بیشتر مواقع به معنی بدون زمان(تایم لس) هستند که با گذشت زمان نه تنها از ارزش آنها کاسته نمیشود بلکه در بین مصرف کنندگان جایگاه ویژه ایی پیدا میکنند، اما در مورد رایحه ی عطر شروع عطر با نت لیمو و روایح آروماتیک است که طبق معمول عطرهای قدیمی و کلاسیک رایحه ی ریحان در راس آنها قرار دارد، نتهایی همچون زنجبیل و خزه ی بلوط و نتهای چوبی مثل وتیور با شفافیت و بخوبی در این عطر قابل تشخیص هستند، و در بستر عطر نت هل خود نمایی میکند که با ملایمت خاصی عطر را همراهی میکند و بر جذابیت آن می افزاید، این عطر شنل هم همچون کارهای جدید این برند پس از اولین اسپری حس لوکس بودن را بخوبی به نمایش میگذارد و حسی لاکچری و کلاسیک طوری با هم آمیخته شده که احساس اصالت را بخوبی به شما القاء میکند، این عطر در دسته ی عطرهای بابرشاپی و لاکچری قرار میگیرد و از باب استایل میتوان آن را بخوبی با یک استایل اسپورت رسمی (شلوار جین یا کتان_تیشرت یا پیراهن رنگ روشن) ست کرد و مکمل خوبی برای چنین پوششی میتواند باشد. از عطرهایست که معمولا در کلکسیون علاقمندان و کلکسیونرهای عطر قرار دارد. از بابت ماندگاری و پخش بو در حد متوسط قرار میگیرد هرچند پخش رایحه در گرمای شدید و رطوبت بالا از حد متوسط کمی ضعیف تر عمل میکند.
البته نکته ی شایان ذکر اینکه با سختگیری های ایفرا در مورد نت های مورد استفاده در عطرها و کنترل پخش رایحه همینطور که میبینیم و در ریفرلموله ها شاهد آن هستیم کم کم باید با روایحی با پخش رایحه ی عجیب و شدید و ماندگاری های بالا در عطرها خداحافظی کنیم و به عطرها با شرایط جدیدِ پخش و ماندگاری عادت کنیم!!
هر چند دوستان عطرباز طرفدار ماندگاری بالا نیستند چون نمیپسندن که یک عطر طولانی روی پوست یا لباس ماندگاری داشته باشد تا بتوانند متنوع از روایح لذت ببرن!
بعنوان جایگزین این عطر در فضای مشابه نه تشابه نظیر به نظیر میتوان به دو عطر
Eau Sauvage by Dior
ساخته ی ادموند رودنیسکا
سال 1966 و
Givenchy Monsieur de Givenchy
ساخته ی فرانسیس فابرون
سال 1959 اشاره کرد. سپاس از همراهی دوستان و سایت جامع و معتبر عطر افشان پایدار باشید.
10 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : رضا هاشم پور
پاسخ مدیر : سلام ممنون از شما اصلاح شد
در ادامه ی توضیحات راجب عطر
"CHANEL Pour Monsieur"
تلفظ صحیح این عطر در فرانسه
(شنل پوغ موسیو) که موسیو در فرانسه به معنی مرد است،نام عطر (شنل برای آقا)
تلفظ اینگلیسی هم پور موسیو_
*اما واژه ی "Chypre" (چایپرِ) در عطرها که زیاد با آن مواجه میشویم برای عزیزانی که تازه به جمع علاقمندان روایح پیوستند با تلفظ فرانسوی:شیپغ به معنی کشور قبرس است. این نام در صنعت و هنر عطرسازی مخصوص یک خانواده از گروه بویایست که برای اولین بار توسط عطاری(پرفیومر) بنام فرانسوا کوتی (François Coty) در سال 1917 میلادی در عطری بنام" Chypre "مورد استفاده قرار گرفت. چینش نتها در این گروه بویایی به این صورت است که:روایح *سیتروسی در تاپ نت(نت ابتدایی) ، *لابدانوم در میدل نت(نت میانی) و یک *بیس(پایه) خزه ایی-انیمالیک حاوی خزه ی درخت بلوط و مشک قرار میگیرد، روایح *اصلاح کننده در آنها میتواند شامل:نت یا اکورد چرم،نت میوه ای، نت گلی ونت کهربایی باشد البته این روایح اصلاح کننده به این چند مورد محدود نیست و میتواند نتهای بیشتری را در بر بگیرد.
بعنوان نمونه برای این گروه میتوان از عطرهایی چون:
"Chanel Pour Monsieur"

"Tom Ford Noir de Noir"

"COMME des GARCONS 2"

"Acqua di Parma Iris"

"Grossmith Golden Chypre"

"Roja Dove Fetish Pour Homme"

نام برد.
سپاس از توجه همراهان.
ارادتمند
10 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : هاشم پور منوچهر
درود بر شما

در این بحث اگر به جای عبارت «روایح اصلاح کننده» ، عبارت « نت های تغییر دهنده » رو به کار ببریم بهتره ، چون عطرهای چایپری یا همون شیپغی با جابجایی این نت ها در گروه های متنوعی دسته بندی میشوند.
10 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور فریده.م

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟