Jean Paul GAULTIER - Le Male Le Parfum

ژان پل گوتیه له میل له پرفیوم

مردانه
کد کالا : ATR-43646
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : ژان پل گوتیه
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43646
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 30
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,420,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    18
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    7
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 66
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

با عطر «له میل له پرفیوم»، این محصول مردانه و جذاب ژان پل گوتیه، راهی سفری پُرماجرا در جهان عطرها شوید! این عطر ادو پارفیوم غلیظ که بطری زیبایش شبیه به یک ژاکت ملوانی سیاه و طلایی طراحی شده، سکان عطرهای «له میل» را در دست می‌گیرد؛ عطری خوش‌استایل، غلیظ و شیک که رد چوبی و شرقی دلنشینی به‌جا می‌گذارد و امضای کاریزماتیک و نیرومندی از جنس چرم دارد. «له میل له پرفیوم» همه ملوانان را به جایگاه خودشان فرامی‌خواند! چراکه کاپیتان آماده حرکت است و ما می‌خواهیم بادبان‌ها را بکشیم!

برند ژان پل گوتیه
عطار ناتالی گراچیا چتو، کوئنتین بیش
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه هل
اسانس میانی اسطوخودوس
اسانس پایه وانیل ، روایح چوبی، روایح شرقی
نمره کاربران
Le Male Le Parfum-ژان پل گوتیه له میل له پرفیوم
رایحه
8.2
24 رای
ماندگاری
7.7
24 رای
پخش بو
7
24 رای
طراحی شیشه
8.6
24 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ژان پل گوتیه
عطرگرام
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بوی خیلی خوبی داره و راحت میشه بلایند بای کرد و تقریبا همه خوششون میاد ولی واقعا پخش بوش ضعیفه و خیلی بازخورد نمیاره
13 بهمن 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

8
رایحه
6
ماندگاری
4
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام وقتتون بخیر
خیلی فکر کردم برای خرید له مال و خودمو آروم کردم که عیب نداره اگر پخش بوش اونقدر ها هم خوب نیست با اینکه تو سایت های دیگه خیلیا راضی بودن اما الان که خریداری کردم و با اینکه با رایحه اش عشق میکنم و لذت میبرم اما واقعا پخش بوش افتضاحه کم‌کم دارم به شدت پشیمون میشم با توجه که قیمتی که براش پرداخت کردم این پخش بو خیلی تو ذوق میزنه شاید به زور پخش بوش نیم ساعت چهل دقیقه باشه، ماندگاریش رو لباس بیشتر در حد سه چهار ساعت اما اونم باید بینیتون به لباس بچسبونید تا متوجه بشید هر موقع هم زدم و از دیگران نظر خواستم جوری نگاه کردن انگار ادکلنی نزدم و بازخوردی نگرفتم چون خودمم بوشو حس نمیکنم بعد یکساعت چه برسه به بقیه برای کسانی که عاشق این رایحه هستند میگم خودتون رو گول نزنید و بخاطر رایحه اش این ادکلن رو نخرید خیلی بی جون و بی رمق یه ادکلن مشابه بخرید خیلی بهتر و به صرفه تره
08 بهمن 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی

درود بر دوستان ... ادو پرفیومی که بر اساس این ساخته شده باشه و قیمت مناسبی داشته باشد را میشناسید؟💐💐💐
06 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی
سلام دوست عزیز
کارهایی که شبیه به له‌مال له‌پارفوم باشن زیاد نیستن اما من توصیه میکنم به John Gustavia Le Parfum از کارهای فرگرانس ورلد یه نیم نگاهی داشته باشید. در کنار قیمت خوبی که داره، کیفیت و تشابه بوی مثال زدنی هم داره.
04 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محمد صالحی سالار كلوچه
سلام و احترام خدمت شما
الحمبرا Alhambra Glacier Le Noir ( دقت کنید حتما شیشه مشکی باشه) دقیق ترین و ارزنده ترین مشابه این کار هست .
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : آریو Jahangir Sadri

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
هل، زنبق، یا وانیل، به‌تنهایی در هر عطری که باشن، منو به سمت اون عطر جذب می‌کنن. این عطرِ دوست‌داشتنی اما، آن‌چه خوبان همه دارند رو یک‌جا داره.

رایحه‌ی جذاب و همه‌پسندی داره. پخش و ماندگاری این عطر هم نرمال هست.

هر چند، اولترامال هم عطر بسیار خوبی هست، اما اگر قرار باشه صرفن بین اولترا و این عطر، یکی رو انتخاب کنم، انتخاب من قطعن این عطر هست.

[EDITED] 1402/07/14 14:52
14 مهر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mahan مهریار

هیچوقت با وانیل در عطر ها کنار نمیومدم که این کار نظرمو عوض کرد !!!!
یه روایت ملایم و فوق العاده هنرمندانه از ترکیب وانیل و رگه های لطیف چوبی در پایه عطر
واقعا جذابه ولوکس ، اگر قرار بود عطرهارو بر حسب همه پسندی و بازخورد رتبه بندی کنیم قطعا این کار جزو سه تای اوله .....
فضای عطر مثل یک مهمونی فوق لوکس در شمال تهران میمونه که داخلش فرهیخته ترین و خاص ترین افراد جامعه حضور دارن و هیچ اثری از 206 سواران با اون اسم مشخص نیست ((((:
24 مرداد 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Mahan هاشم پور
چند نفرو میشناسم پنت هاوس های بالای چهارصد میلیارد خریدند در همون شمال تهران که میفرمایید ؛ همه ی این فرهیختگان هم از طریق کلاهبرداری در رمز ارزها به اون درجه ی فرهیختگی رسیده بودند که کامنت شما منو یاد اون فرهیختگان انداخت . ولی تام فورد پسند بودند .
01 شهریور 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Mahan مهریار
با این تفاسیر فکر کنم پس تو استفاده از کلمه فرهیخته و عطر های تام فورد هم خیلی باید محطاط تر باشم /:
02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mahan هاشم پور
غلام همت دردی کشان یک رنگم
نه آن گروه که ازرق لباس و دل سیهند
البته قطعا شما هم منظور خاصی نداشتی و جسارتی نیست. 🌹
20 آبان 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور مجتبی بهشتی
عرض ادب سروش خان عزیز
چه شعر زیبایی
بله قربان صد البته قصدم شوخی بود وگرنه که خودم هم اسم اون دستم (:
22 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی

9
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
بوی گرم و تا حدی شیرین رابطه خیلی خوبی با هل ، وانیل و بوی چوبی برقرار کرده رایحه اش خیلی بهتر از وان میلیون و دوچه گابانا د وان هست
01 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Amir هاشم پور

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
در میانه ی همه گیریِ کوید، سازنده ی پُرتعداد ترین فلنکرهای دنیا، یک رنگِ دیگر از بطری های بدن نما و نمادین اش را ارائه کرد... JPG Le Male Le Parfume
هِل، اسطوخودوس، وانیل... اگر این نام ها برای روایح مردانه کلیشه ای به نظر می رسند، باید این یکی را تست کنید تا متوجه شوید که با اضافه شدنِ "زنبق"، همه چیز تغییر کرده است... مدرن، جذاب، مجلسی و همه پسند از آب درآمده است. با اینکه اتمسفرِ کلی این عطر، ژنِ نسخه ی اصلی را حفظ کرده، ولی در ابتدا من را به یاد HOGO BOSS the scent انداخت... بعد از یک ساعت هم، که رایحه نیمه شیرین می شود و زنبق، بیشتر خودنمایی می کند، کمی به یاد 212 Se.y زنانه افتادم (جالبه!)...
بلافاصله پس از اولین اسپری، تا چند دقیقه، رایحه ی سرگردانی از هِل و اسطوخودوس که بویی پلاستیک گون دارد به مشام می رسد، ژنِ "له میل" اصلی واضح است، ولی چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد که تکه های پازل اش جور می شود... شیک تر، شیرین تر و گرم تر می شود و در پس زمینه ی رقصِ هِل و اسطوخودوس، زنبق و وانیل در بستری از چوب، فضا را تسخیر می کنند...
هِل، این نُتِ ادویه ایِ زیبا، در تمام طول عملکرد حضور دارد و یک کنتراست عالی ارائه می دهد. وانیل هم نقشِ جذابی را عهده دار است. شیرین/ دودی ست و هرچه به پایان می رود، دودی تر می شود و درای داون را مرموز و جذاب می سازد...
برای سلیقه ی من، کارِ بی نظیری بود... از آن عطرها بود که دنبالشان می گردم... مدرن، شیک و منحصر به فرد. حتما در لیست خرید من قرار می گیرد... با اینکه پرفورمنس اش روی پوست من، آنقدر قابل توجه (که می گویند) نیست.
27 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : سالمی مهریار

دوستان شاید قیاسم بی ربط باشه
ولی من شدیدا بین این و تام فورد فابیولس مرددم
کدومشون بازخورد بهتری دارن
ممنون
06 فروردین 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور پدرام محمدی
له میل له پارفوم پربازخوردتر و سیف‌تره اونم با اختلاف.
فابیولس بازخوردش روی افراد معمولی پایینه ولی اگه طرفت عطرباز باشه عاشق رایحه‌اش میشه
06 فروردین 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور مسافر

چند وقت پیش در جواب یکی از دوستان که پرسیده بود له میل له پارفوم پربازخوردتره یا اولترا میل گفتم اولترا میل‌ چون بازخورد خوبی ازش گرفته بودم.
ولی چند شب پیش که تو مجلسی دعوت بودم چهار پاف له پارفوم زدم (چون دوستان و اقوام میدونن که عطربازم وقتی بهم نزدیک میشن دماغشونو تیز میکنن و بو میکشن و معمولا در مورد عطرم بدون رودربایستی نظر میدن و نظرمو در مورد عطر خودشون می پرسن) باورم نمیشد، بیشتر از تمام عطرهام از این عطر بازخورد مثبت گرفتم.
11 دی 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Maxxine هاشم پور
من بودم
13 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر محمدی بابک
شرمنده عزیز
قبلا که اولترا میل و له پارفوم رو تست کرده بودم آخر تابستون بود و هوا نسبتا گرم، طبیعتا اولترا میل با رایحه آدامسیش تو اون هوا بیشتر به چشم میومد و بازخورد بهتری می گرفت ولی تو سرمای زمستون له پارفوم بیشتر خودنمایی میکنه.
14 دی 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور حسین

ملوانی در لباس افسری
لو مال لو پاغفوم ملوانیه که لیاقت پوشیدن لباس افسری رو نداره. کار یه فلنکر از سویی زنده نگه داشتن نسخه‌ی اصلی و از سویی به روز کردن اونه و گاهی به عنوان یه ترفند فروش، استفاده از شهرت و اعتبار نسخه مادر برای فروش عطر دیگه‌ایه که حتا پیش اومده کمترین ارتباطی با عطر اصلی نداشته‌ باشه. این فلنکر با وجود اولترا مال و اسنس دو پاغفوم برای من علی السویه‌ست و حتا در قیاس با نسخه اصلی هم حرف تازه‌ای برای گفتن نداره نه در رایحه و نه در پرفورمنس. عطری کاملا آشنا، بی‌آزار و مد روز با پرفورمنسی در حد نسخه مادر بعد از ریفورموله.
از بخش تبلیغات به اشکال مختلف که بگذریم بازخوردهای مثبت، رایحه خوش‌بوی آشنا، عدم وجود نت یا آکوردهای هارش و غیر معمول و راحت‌پوش بودن، عوامل موثر در هایپ شدن عطرها هستند که لو مال لو پاغفوم همه‌ی این خصایص رو داره و دلیل هایپ شدن و نمره بالای این عطر توی سایت‌های مختلف چیزی جز همین رایحه محافظه‌کارانه نیست. پس آنچه برای جامعه عطرباز بی‌رغبتی به یه عطر رو در پی داره برای عموم مردم که بازار هدف عطرهای مین استریم هستن می‌تونه خوشایند باشه.
لو مال لو پاغفوم یه عطر شیرین باب روز جوون پسنده با رایحه‌ی امنی که به راحتی با کت و شلوار یا لباس نیمه رسمی و حتا استایل کژوال ست می‌شه، می‌تونید برای یه مهمونی شبونه بپوشیدش یا برای محیط اداری، یا استفاده روزمره.
در این تبل توخالی به نسبت نسخه اصلی دز لاوندر اومده پایین و اون حس تمیزی و صابونی کار با شیرینی امروزی پسند جایگزین شده و تاکید روی وانیل و وجه اسپایسی (توی نت‌های اعلامی ذکر نشده ولی به نظرم زیره و دارچین) بیشتر شده و زنبق هم در این بین حس نسبتا شیکی در قیاس با نسخه اصلی اضافه کرده (زنبق این کار مثل لاین دیور اوم فضایی لوکس ایجاد نمی‌کنه) آکورد چوبی کار هم به نسبت نسخه اصلی تاثیر بیشتری روی رایحه داره و فضای صمیمی‌تری ایجاد می‌کنه و اون حس کهنگی‌ ‌ گیاهی هم که در نسخه اصلی احساس می‌شد حذف شده و جاش رو به نوعی رایحه براق داده.
اوپنینگ لو مال با همراهی نعنا شروعی تازه و آروماتیک و نیمه کلاسیک داشت و لو مال لو پاغفوم با همراهی هل و دارچین شروعی شرقی و گرمتر و امروزی‌تر داره و یادآور خیل عظیم عطرهای شیرین چند سال اخیره و قلب کار رو هم یه وانیل شفاف و ساده و اورینتال شکل می‌ده. در قیاس با این عطر با اینکه نسخه مادر رو شخصا نمی‌پسندم اما نمی‌تونم منکر هنرمندانه بودن رایحه لو مال اصلی و کلیشه‌ای بودن این فلنکر بشم.
در مورد پخش و موندگاری هم به نظر موندگاری بدی نداره اما پخشش از دید من چندان قدرتمند به نظر نمی رسه، بنابراین اگر از لو مال اصلی خوشتون میاد به بهانه پخش و ماندگاری بیشتر سراغ نسخه پرفیومش نرید که ارزش خرید نسخه اصلی براتون بیشتر خواهد بود. از دید من لاین لونا روسای پرادا با شباهت رایحه خرید به صرفه تر و ارزشمندتری به حساب میاد و یا حتا دو سه تا از فلنکرهای خود لو مال.
اگر قیمت این عطر کمی پایین‌تر بود به نظرم تو ایران می‌تونست فروش خوبی داشته باشه، اما با این قیمت عطرهای زیادی وجود دارن که اگر داشتیدشون خرید این عطر براتون جذاب نخواهد بود، والنتینا اوامو اینتنس، پرادا لوم اینتنس، ۲۱۲ سکسی و... حتا در برندهای خوش قیمت‌تری مثل سالواتوره فراگامو، جیسز دل پوزو، انیه و... هم روایحی مشابه و خوش قیمت‌تر می‌تونید پیدا کنید. اما اگر کسی از عطرهای مشابه‌ش نداشته شاید بتونه براش خرید جذابی به حساب بیاد. در یک کلام لو مال لو پاغفوم چیزی جز همراستا شدن با نبض بازار نیست و عطریه که برخلاف لو مال تاریخ مصرفش می‌تونه خیلی سریع فرا برسه.

[EDITED] 1400/11/18 21:03
18 بهمن 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Mahan Maxxine

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟