AMOUAGE - Interlude Black Iris Man

آمواج (آمواژ) اینترلود بلک ایریس مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-43503
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43503
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    32
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    23
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    3
  • رسمی
    22
تعداد رای های ثبت شده : 139
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«در مقایسه با شکل قبلی سال 2012، اینترلود بلک آیریس چند تفاوت دارد. نُت‌های آویشن و رزماری ملایم شده‌اند که شروعی را به دنبال دارند که با اضافه‌شدن برگ‌های بنفشه، کمی درخشنده‌تر و مرطوب‌تر است. علاوه بر این زنبق زرد لایه‌ اضافی از لطافت کره‌ای به قلب این عطر می‌افزاید که با وانیل تکمیل می‌شود. درنهایت رایحه‌های چوبی کلی آن، سریع‌تر در ترکیب ظاهر می‌شوند.
«اینترلود بلک ایریس، با ساخت رنگی لایه‌لایه، از پالتی ناب استفاده می‌کند تا وجوه این محصول ارجینال را تلطیف کند. اثر متقابل پیچیده‌ی آرامش رواقی تاریک و قدرت زنده‌ی دفن‌شده که به بالا و سمت نور می‌جهد.» یادداشتی از طرف برند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار پیر نگرین
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، رزماری ، برگ بنفشه
اسانس میانی کهربا، وانیل ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، صمغ کندر ، پونه کوهی
اسانس پایه نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، عود
نمره کاربران
Interlude Black Iris Man-آمواج (آمواژ) اینترلود بلک ایریس مردانه
رایحه
8.7
40 رای
ماندگاری
9.2
40 رای
پخش بو
8.7
40 رای
طراحی شیشه
9
40 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (30 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
از دوستان کسی تا بحال از پیور پرفیومهای امواج تست کرده
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
درود بر شما بله من دو مدل از پیور پرفیوم های برند آمواج را تست کردم اگر منظورتون همون لاین عطار باشه. مدل اول Oud Ulya بود رایحه چرمی انیمالیک وانیلی مشابه سیلور عود شیشه سیاه اما نکته ی مهم ماندگاری زیادش هست و پخش بوی کم چون روغن خالص هستش یه خط بکشید رو دستتون و تپ کنید به گردن همین بسه دومین مدل هم Vanilla Barka بود که کیفیتش بالاست ولی پخش بو که کم هست هیچی ماندگاری این مدل هم کمی پایین هست خلاصه زیاد ارزش خرید نداره به نظرم نسبت به هزینه و قیمت همون محصولات عادی خود آمواج بهتره هم حجم هم نوع افشانه و استفاده راحت تر و پرفومنس خوب تر ... با احترام.
30 آذر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سالمی سعید رضایی شوشتری

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام
از دوستان کسی تا بحال از پرفیومهای امواج تست داشته
28 آذر 1402 پاسخ تشکر

رایحه بلک ایریس حس بسیار شیرین تری دارد حالتی شبیه کارامل و کمی دودی چوبی و چرمی تر از اینترلوده، تفاوت های کمی با نسخه اینترلوده دارد، پخش و ماندگاری عالی ولی به اندازه اینترلوده هیولا نیست، مناسب آب و هوای خنک.
20 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
یه کار بسیار فاخر از برند امواژ
به قول دوستان ریزشماری نت های این عطر بسیار غیر ممکنه و شلوغی این کار باعث میشه که نتونید نت خاصی رو داخلش تشخیص بدید
شروع کار کاملا سبزه و برخلاف کارهای دیگه نه تنها با رسیدن به درای داون رام نمیشه بلکه با حضور چرم،عود و دود بسیار وحشی تر میشه
در نظر داشته باشید که این کار به هیچ وجه بلایند بای سیفی نیست و حتما نیاز به تست داره چون اگرچه نسبت به اینترلود عادی کمی ملایمتره ولی همچنان یه عطر زمخت و سنگین محسوب میشه
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mehran رضا سبحانی
درود مهربد عزیز
اول کار که بو کشیدم از بلک آیریش
یه حالت افیونی مانند داره،
میخواستم بدونم شما هم این حس کردین؟
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سانیار سالمی
عرض ادب و احترام جناب هاشم‌ پور عزیز

بله اوایل که این کار رو تست میکردم متوجه چنین حالتی شدم ولی هرچی بیشتر ازش استفاده کردم و تونستم باهاش ارتباط بگیرم این حالت افیونی برام کمرنگ تر شد و در حال حاضر چنین احساسی ندارم.فکر میکنم ترکیب نتهای سبز پررنگ این کار با بیس نت بسیار سنگین متشکل از چوب،عود و چرم(به خصوص چرم و عود) باعث به وجود اومدن چنین حالتی میشه و نت کانابیسی که برای مثال در بلک افغانو وجود داره در این کار وجود نداره.حالا بالاتر چرا رو عود و چرم تاکید کردم؟چون به نظرم ترکیب عود و چرم با پچولی و رزماری باعث به وجود اومدن چنین رایحه ای شده.در نهایت باید بگم که غول قصه ما خیلی غلط اندازه.خودشو یه ادم معتاد نشون میده در حالی که کنترل اوضاع رو در دست داره؛)
راستی اگر میخواید رایحه افیونی رو به طور کامل درک کنید بهتون پیشنهاد میکنم امواژ اوپوس ۱۱ رو بو کنید.نت ماری جوانایی که در این کار وجود داره در کنار عود،اونقدر زهرماره که دیگه هیچ حالت افیونی از بلک ایریس دریافت نخواهید کرد😁
با ارزوی بهترینها برای شما دوست خوبم
27 آذر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Mehran سانیار
درود بر مهربد عزیز
ممنون از پاسخگویی
لطف کردین🙏
آره قبل استفاده بلک آیریش
یکم اوپوس ۱۱ بو کنیم😁
بعدش بلک آیریش بزنیم
27 آذر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سالمی مریم میربیک

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
نسخه پوشیدنی تر و عامه پسند تر آمواژ اینتر لوده، اما برای من اون ابهت،عظمت و جلال نسخه مادر رو نداره،البته اگر با نسخه اورژینال آشنا نبودم حتماً این فلنکر جزو تاپ فایو من بود، اگر اینترلود رو سیاه چاله در نظر بگيرم بلک آیریس برام ستاره نوترونی محسوب میشه.
31 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سانیار هاشم پور

با سلام
همون رایحه ی اینترلوود اصلی منتها به لطف وجود زنبق کمی پودری و ملایم تر و البته راحت پوش تر شده
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور Mohamad.me

X
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
من خیلی سریع از این قسمت رد بشم:
پخش بو: بیست مود
ماندگاری: به اعداد اینجا دقت نکنین، ماندگاری باید بر اساس زمان طبقه بندی بشه نه شماره چرا که یک عطر اوزونی که ۱۰ بگیره نهایتا ۴ ساعت ماندگاری داره ولی یک عطر مثل این ۹ براش یعنی ۲۴ ساعت.
بویایی: سومین عطر خوش بو از نظر من هست.
حالا صحبت اصلی که دوست داشتم بگم: بعید میدونم کسی اینجا باشه که حداقل یک بار عود بد بوی هندی از اونایی که وقتی روشنش میکنن کل محله رو بو ور میداره رو بو نکرده باشه. وقتی بچه بودم هر وقت این بو میومد پدر، مادر، خواهر، خاله، عمه، عمو و هرکی رو براتون بگم میگفتن چه بوی بدی، سر درد گرفتیم. ولی من خوشم میومد. به یک بهونه ای میرفتم نزدیکش که بوش رو حس کنم. تا اینکه یک روز دیدم خاله ام کلی عود داره و سر صحبت باز شد (یکی از دوستان قدیمی خانوادگی از طرف خاله ام هست که دیگه برای ما مثل عضوی از خانواده شده) و گفت منم عاشقشم و وقتی دیگه مهمون ندارم روشن میکنم. منم گفتم که باهاش هم نظرم و به نظرم خیلی خوش بو هست و براش عود عربی و هندی گرفتم.
یک جورایی من رو یاد این عطر میندازه که همه بهم میگن نزنش ولی من عاشق بوشم.
آخرین باری که زدمش ۳ پاف زدم دو تا روی دستم و یکی روی گردنم که دیگه برای آخرین بار همه ازم خواستن نزنم. اون روز یک پلیور یقه اسکی داشتم که وقتی اومدم روی گردنم پاف بزنم یک مقداری از پاف هم به پلیور خورد.
فرداش یک عطر دیگه زدم، پس فرداش یک عطر دیگه، روز سوم از عطر لالیک انکر نویر ۴۶ پاف زدم، حدود ۳ ساعت پیش دوستم بودم که ازش در مورد لالیک پرسیدم و گفت بوش نمیاد ولی من یک بوی عجیبی حس میکردم. وقتی داشتم بر میگشتم توی ماشین بیشتر بررسی کردم و دیدم یقه لباسم هنوز بوی بلک آیریس میده.
اصلا پیشنهاد نمیدم این عطر رو بلایند بای کنین. ولی اگر مثل من عاشقش شدین امیدوارم عزیزان شما هم مثل شما از بوش خوششون بیاد.

[EDITED] 1401/11/07 11:21
06 بهمن 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : complihanicated هاشم پور
درود
آقا خداییش از لالیک ۴۶ پاف زدین؟
من سبک ترین عطر نهایت ۱۰پاف بزنم،
چون حجم بالای مواد افشانه میره داخل بینی
اصلا نمیشه نفس کشید
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی derrick

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با درود، خدمت عزیزان همراه سایت معطر و دوست داشتنی عطرافشان،و آرزوی سلامتی برای همگی، اواخر پاییز سال گذشته بود که سمپل این عطر در جمع سمپلهایی که داشتم نظرم رو جلب کرد و در واقع موردی که بیشتر برام جذابیت داشت،پسوند بلک آیریس اضافه شده به عطر اینترلود بود و جذاب شد که ببینم آمواژ در این عطر چه تغییراتی انجام داده؟ و اصلاً یک برندی در این جایگاه چه نیازی به طراحی فلنکر برای عطرهایی که جایگاه خاص خودشون رو بین طرفداران و مصرف کنندگان دارند، دارد؟! و آیا آمواژ با جایگاهی که دارد اصلا نیازی به دنباله رویِ برندهای مین استریم دارد؟! بهر حال گاهاً سیاستهای داخلی برندها عجیب بنظر میرسد و ورود به پاره ای جزئیات از حوصله خارج است.
یکی از مواردی که متأسفانه در خرید عطر در جامعه ی ما و شاید بعضی جوامع به غلط جا افتاده و نیاز به تجدید نظر دارد، بحث ارزش خرید عطر است که گره خورده به ماندگاری و پخش بوی عطر!!! که یک دلیل آن بالا بودن غیرمنطقی قیمتهاست، و خریدار عطری را ارزشمند میداند که با حداقل اسپری حداکثر ماندگاری و پخش بو را داشته باشد!!! حال باید دید این تراکم رایحه چه بلایی به سر اطرافیان که شاید اصلا آن رایحه را نمیپسندند و چه بسا حساسیت و آلرژی‌ به عطر هم داشته باشند میاورد؟!!! و کمتر به آن توجه میشود!!!
در حالی که اکثر افراد حرفه ای بخوبی به این امر واقفند که بحث تولید عطر و روایح خارج از مورد استفاده جهت جذابیت یک کار کاملاً هنریست و در واقع پرفیومرها(عطارها) همچون نقاشها و موزیسین ها هنرمندانی هستند که با ترکیب و چینش عناصر معطر آثار و فضایی خلق میکنند که تا سالها مورد توجه عاشقان و علاقمندان هنر روایح قرار می‌گیرد، و این امر است که این افراد را بسمت تست های مکرر سوق میدهد و با تست کارهایی خاص از این هنرمندان ساعتها غرق در لذت میشوند و چه بسا برایشان بهترین گزینه است تا زمانی را بدور از هیاهوی روزمره در فضای یک رایحه به آرامش برسند. اما برسیم به اینترلود بلک آیریس از برند سلطنتی آمواژ(امواج) که همانطور که دوستان هم اشاره کردن فلنکریست از عطر محبوب و پرطرفدار اینترلود که بخاطر ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا و عجیب زبان زد علاقمندان روایح سنگین و پرقدرت بوده و هست. همینطور که دوستان بخوبی واقف هستند در نسخه ی پیلار(پایه،اصلی) عناصری همچون آویشن و رزماری در تاروپود و از یک طرف روایح رزینی و چرمی و عودی و از طرف دیگر روایح بوخوری،باعث ایجاد هویتی خشن در این عطر(اینترلود) خاص و پرطرفدار شده بودند، امّا در اینترلود بلک آیریس این دو نت(آویشن و رزماری) در حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده که این کاهش کاملاً محسوس است و بجای خشکی و خشونت در نسخه ی پایه، در بلک آیریس با شروعی سبز و نمور که شباهت زیادی به خاک مرطوب دارد مواجه می‌شویم، در بلک آیریس بوی آویشن کاملاً محدود شده و جای آن را برگ ویولت(بنفشه) گرفته که با رایحه ای همچون خاک مرطوب که دارد فضایی چرمی در عطر ایجاد کرده، این فضا که در زمانی کوتاه پس از اسپری عطر نمایان میشود،بعد از خود زنبق را به میدان آورده و نکته ی قابل توجه که زنبق در این عطر زیاد حالت پودری ندارد و بیشتر حالتی چرب و کَره ایی به عطر میدهد، اما در مورد جزئیات نتهای عطر باید اعتراف کرد که با ترکیب شلوغی از نتها مواجه هستیم که به صورتی حرفه ایی در کنار هم قرار گرفته اند و تأکیدشان بر لو نرفتن جزئیات ترکیب است،تا استفاده کنندگان بجای درگیر شدن ذهن به جزئیات حس کلی عطر را درک و از آن لذت ببرند،در مورد ماندگاری و پخش رایحه هر چند این عطر نسبت به اینترلود اصلی تا حدودی رام شده ولی همچنان ماندگاری و پخش بالا و قابل توجه است و چنانچه در استفاده ی از آن زیاده روی شود میتواند بازخورد منفی بهمراه داشته باشد و بهتر است برای جذابیت مقدار استفاده کنترل شده باشد تا موجب آزار اطرافیان نشود،بهترین زمان استفاده ی این عطر در فصول سرد و فضای باز است و در اماکن سر بسته و محدود بهتر است با حداقل اسپری مورد استفاده قرار بگیرد تا با لطافت رایحه بر جذابیت آن افزوده شود، استایل مناسب این عطر استایل رسمیست که با رنگهای تیره و متضاد (کت و شلوار مشکی یا زغالی و یا سورمه ای بهمراه پیراهن رنگ روشن) بر جذابیت استفاده از این عطر خاص میفزاید
با عرض پوزش از طولانی شدن مطلب و تشکر از دوستانی که همراهی میکنند
و تشکر از دست اندرکاران سایت بخاطر فراهم کردن این فضای صمیمی و عطرآگین جهت تبادل نظر دوستداران هنر روایح، و فروشگاه جامع و معتبر عطر افشان
روزگار بکام ،ارادتمند🥀

[EDITED] 1401/03/02 21:16
02 خرداد 1401 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : احسان جباري میثم شفیعی

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام و روزخوش به همه بچه های عزیز عطر افشان:
امروز بواسطه خنک تر شدن هوا رفتم سراغ این عزیز دل انگیز و چه حال خوبی رو از صبح داره به من میده .قبلتر بازنگری کوتاهی برای این کار نوشته بودم و الان واقعا نمیخوام دوباره تکرار مکررات کنم اما پیشنهاد میکنم حتما حتما دوستانی که به اینترلود اصلی علاقه دارند، از تست دقیق و با حوصله این کار غافل نشن. یه جوری آقای نگرین رایحه رو مدرن سازی و جدیدتر کرده که فلنکنری خاص و با ابهت و در عین حال یونیک بوجود آورده از اینترلود اعظم. آغازی مرطوب و نمور بواسطه برگ بنفشه و پونه وحشی، میدل نتی تیز ، اسپایسی وتاثیر گذار و درای داونی وحشتناک تاریک، عمیق و خشک عودی.
ببوییدش و روش فکر کنید ، از معدود کارهای تقریبا جدید آمواج بود که حفظ آبرو و شان این برند رو به جا آورده.
پیروز و شادکام باشین همگی
05 آبان 1400 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : احسان جباري میثم شفیعی
منم خوشم اومد .هنوز فریاد داره و جالبه خانمها هم دوسش دارن.عطرهای امواژ اکثرن فریادی ندارن و ارام هستند مثل نقاشیهایی میمانند که در اتاقی کم نور نمایش داده میشوند مثل اپیک و دیا و
اپوس و.حتی ممویر ....اصلن فریاد ندارند ولی اینترلود فریاد میزنه و نمایش دیده شدن داره.....به نظر من برای فرد پر انرژی که بخواد در جمعی دیده بشه و به قولی پسندیده میشه عطر جالبیه..میدونم کلامم عامیانه میاد ولی این عطر مثل یاقوت کبودی میمونه که یک بانو برای دیده شدن برگردنش میندازد....توصیفشم که دوستان فرمودند....
26 آذر 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : میثم شفیعی سانیار
سلام بر جناب شوشتری
امروز دوباره این کار رو تست کردم جدیدا ازش خوشم اومده
و به نظرم عطر های نیش مثل آدم هستند باید باهاشون صحبت کرد و شخصیتشون رو شناخت تا بشه باهاشون کنار اومد
امیدوارم استفاده کنید و لذت ببرید
17 بهمن 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سانیار مهربد
سلام شاهین جان:
بله دقیقا همینطوره که فرمودین. علی الخصوص همین کار آمواج که واقعا بسیار کار فاخر و قابل تاملی هست.
18 بهمن 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : احسان جباري سانیار

7
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
6
طراحی شیشه
آمواج هنوز در حال آزمون و خطاست و به تکامل نرسیده.
اما درحال حاضر تمام ویژگی های لازم برای جلب نظر یه فرد خاورمیانه ای رو داره.
این عطر نسبت به نسخه اینترلود زهرش گرفته شده و نمونه همه پسند تریه.
میشه بلایندبای کرد چون از استفاده از این عطر پشیمون نمیشین و بالاخره یه روزی هر عطربازی باید داشته باشدش.
برای استایل کژوال مناسب نیست به هیچ وجه و فقط باید رسمی باشی.
پخش بوی یک متری
و ماندگاری ۸ تا ۱۰ ساعته بسته به نوع پوست
و خلاقیت بالای طراح از ویژگی های مثبت این عطر هستن.
مشابه این رایحه جایی نیست"
17 شهریور 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : میثم شفیعی MAHMOUD

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟