DOLCE & GABBANA - The Only One Eau de Parfum Intense

دولچه گابانا د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس زنانه

زنانه
کد کالا : ATR-43260
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دولچه گابانا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43260
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس زنانه که جدیدترین ادیشن از مجموعه‌عطرهای د اونلی وان و عرضه‌شده توسط دولچه گابانا است، غلظت و شدت تازه‌ای را به مفهوم زنانگی می‌بخشد. درحالی که د اونلی وان ادو پرفیوم به زرق‌وبرق‌های هیجان‌انگیزی توجه داشت که تحسین همگان را جلب می‌کرد و عطر د اونلی وان 2 ادو پرفیوم هم نیروی میل درونی را به تصویر می‌کشید، عطر د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس زنانه می‌خواهد سحرآمیزترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های عطر زنانه د اونلی وان را برجسته سازد. این عطر هیپنوتیزم‌کننده و سحرآمیز که معجون نابی سرشار از گیرایی مسحورکننده و هوس‌انگیزی خواستنی را درون خودش جای داده، روحی عمیقا سرمست‌کننده و دلفریب دارد.

د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس زنانه میراث گل‌فام عطر د اونلی وان را برمی‌گیرد تا عطر جدید و جذابی را از درونش خلق کند. این عطر همچون زنانی که تجسمشان می‌کند، ترکیبی پیچیده از مایه‌های هوس‌انگیز خورشیدی و غلیظ را به شما هدیه می‌دهد. امضای د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس زنانه که سرشتی زنانه، جذاب و اغواگرانه دارد، از اعماق ترکیبی شگفت‌انگیز آفریده می‌شود؛ ترکیبی که از آمیختگی متضاد میان نت شکوفه پرتقال طلایی و نت وانیل سیاه با جلوه‌های هیپنوتیزم‌کننده‌اش برمی‌خیزد.

نت‌های آغازین این عطر را نارنگی ماندارین ایتالیایی، آکورد سیب سبز و بهارنارنجی طلایی می‌سازند تا بتوانند درخشش نورانی و زیبایی به نت‌های گل‌فام میانی بدهند. روایح برگرفته از شکوفه پرتقال طلایی در نت‌های میانی با عصاره هوس‌انگیز و نشاط‌آور یاس آمیخته می‌شوند، درحالی که به‌آرامی درون عصاره کرمی و شاداب نارگیل غوطه می‌خورند؛ رایحه خاصی که هاله‌ای گرم و خورشیدی به این عطر می‌بخشد. روایح لطیف و شیرین وانیل هم در نت‌های پایه، سرشت سرمست‌کننده این عطر را قوی‌تر می‌سازند و سپس به روایح سدر و چوب کشمیر پیوند می‌خورند.

بطری د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس زنانه که فرم معماری گرافیکی د اونلی وان را حفظ می‌کند، رنگی سیاه به خود گرفته که درواقع رنگ نمادین دولچه گابانا است؛ رنگی که غلظت سرمست‌کننده و خلسه‌آور آمیزه درونش را بازتاب می‌دهد. حلقه طلایی زیبایی که گلوگاه بطری را آراسته کرده، یادآور درخشش‌های شیک و ظریف عطر زنانه د اونلی وان است، درحالی که نوشته شکسته و موج‌دار روی بطری سرشتی اغواگرانه از این عطر را به نمایش می‌گذارد.

ویدئوی تبلیغاتی د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس زنانه را ماتئو گرونه (کارگردان ایتالیایی) ساخته و در آن با امیلیا کلارک (بازیگر مشهور انگلیسی) همکاری داشته است. این فیلم که در یک رستوران سنتی و ساده ایتالیایی می‌گذرد، با تصویر امیلیا شروع می‌شود که دورتادورش را دوستانش گرفته‌اند. پس از اصرار و تشویق جمعیت، امیلیا شروع می‌کند به خواندن ترانه ایتالیایی Quando, Quando, Quando و گروهی از نوازندگان محلی هم او را همراه می‌کنند. زنانگی و جاذبه طبیعی او که جمعیت را به وجد آورده، حالتی جادویی و خاص به او می‌بخشد.

برای تصاویر تبلیغاتی این عطر هم برادران مورلی تلاش کرده‌اند که انرژی خاص درون عطر را به تصویر بکشند و روح هیجان‌انیگز درونش را به نمایش بگذارند.

برند دولچه گابانا
عطار وایلین کالس
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، بهار نارنج، سیب
اسانس میانی یاس، نارگیل ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه وانیل ، سدر ، چوب کشمیر
نمره کاربران
The Only One Eau de Parfum Intense-دولچه گابانا د اونلی وان ادو پرفیوم اینتنس زنانه
رایحه
8
2 رای
ماندگاری
7
2 رای
پخش بو
5.5
2 رای
طراحی شیشه
6
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دولچه گابانا
اخبار برند دولچه گابانا
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
خوشحال میشم اگر کسی این عطر رو امتحان کرده نظرشو در اختیار ما قرار بده ممنون.
09 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟