narciso rodriguez - Musk Collection for Him

نارسیس رودریگز مشک کالکشن فور هیم

مردانه
کد کالا : ATR-31326
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : نارسیسو رودریگز
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2009
کد کالا : ATR-31326
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نارسیس رودریگرز مشک در واقع یک ادکلن مردانه بی نهایت متحیر کننده است که قرار است به صورت محدود تولید شود این محصول در سال 2009 تولید شده وجفتی زنانه دارد که در بازار ایران کمیاب است توصیه می کنیم شما هم لذت بوییدن این ادکلن جذاب مردانه را ببرید تا از فرط تازگی و نشاط نفسی از روی لذت بکشید.

عطرافشان تجربه این محصول را به شما پیشنهاد می‌کند.

برند نارسیسو رودریگز
طبع گرم
سال عرضه 2009
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه مشک ، سنبل ، انگور فرنگی سرخ
نمره کاربران
Musk Collection for Him-نارسیس رودریگز مشک کالکشن فور هیم
رایحه
7.8
4 رای
ماندگاری
6.8
4 رای
پخش بو
7
4 رای
طراحی شیشه
7.3
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند نارسیسو رودریگز
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
X
7
رایحه
3
ماندگاری
3
پخش بو
8
طراحی شیشه
بیام و یک صحبت خلاصه در مورد لیرینگ بکنم: به این معنی هست که شما دو یا چند عطر رو روی هم بزنین و با عطر جدید لایه ای برای عطر قبلی ایجاد کنین.
چرا این کار انجام میشه؟
۱: لایه ی جدید همیشه ماندگاری کمتری داره ولی لایه ی پایینی ماندگاری بیشتر. اگر علاقه به بعضی بوها علاقه دارین مثل سیتروس این رو میدونین که سیتروس به شدت فرار هست. پس پوشوندنش با یک عطر دیگه کمک میکنه بوی سیتروس ماندگاری به شدت بالایی پیدا کنه.
۲: شما میتونین بوها رو تغییر بدین. مثلا یک عطری زیادی چوبی هست و میخواین یکم گلی بشه، بویی زیادی تند هست و میخواین یکم ملایم بشه.
۳: تجدید قدرت عطر میخواین بکنین و عطری که چند ساعت پیش زدین رو مجدد بهش پخش بو بدین ولی نمیخواین کاری کنین انگار عطری رو تازه زدین و میاین از بعضی بوها استفاده میکنین تا بوهای از دست رفته رو تجدید کنین.
۴: اگر به دنبال بوی خاصی هستین مثلا سگنچر عود دارین یا تنباکو یا وانیل به عنوان سیگنچر باهاش کاور کنین مثلا عود رو با تثبیت کننده (مثل روغن) روی یک عطر بزنین تا سیگنچر شما حفظ بشه و بتونین از عطرهای زیادی استفاده کنین.
حالا چرا برای این عطر این صحبت رو کردم؟
بوی مشک یکی از بوهایی هست که استفاده زیادی در عطر سازی داره. خیلی از مواقع به عنوان یک نت اصلی و خیلی از مواقع به عنوان بوی تمیزی استفاده میشه و همیشه به عنوان پیوندی بین نت ها و متعادل کننده کاربرد داره. من بویی رو نمیشناسم که بیشتر از بوی مشک در عطر سازی استفاده بشه.
این عطر بوی مشکل خیلی عالی داره و چون این مشک در خیلی عطرها استفاده میشه به عنوان لایه به راحتی میشه ازش استفاده کرد. برای لیرینگ عطرهای سیتروسی عالی هست چرا که EDP هستش و روغنش زمان زیادی روی پوست میمونه و اجازه نمیده ملکول های فرار سیتروس به راحتی ترکم کنن. همچنین برای عطری مثل زرجوف فیرو که یکم بوی سیتروسش تند هست این عطر اون بوی تند رو ملایم میکنه.
همچنین من خیلی مواقع برای عطرهای مثل الکساندریا، لیتون اکسکلوسو میام و با این عطر بعد از چندین ساعت لایه اش میکنم. باعث میشه اون بوی بیس عطر که شاید خوشبوترین قسمت عطر باشه دوباره قوی بشه.
متاسفانه قیمت خیلی زیادی داره این عطر و برای لیر کردن عطرهای ارزون اصلا معقول نیست. ماندگاری کمی هم داره و به سرعت از بین میره. دوست داشتم قیمت کمتری میداشت تا میشد ازش بیشتر استفاده کرد.
پخش بو: اول زیاد و به سرعت کم میشه
ماندگاری: به اعداد اینجا دقت نکنین. اصلا ماندگاری نداره. من از هر کسی پرسیدم این عطره چطوره گفته بو نمیدم. در حالی که من رگباری اسپری میکنم.
بویایی: جالب نیست. بوی مشک از مد افتاده هستش و خیلی ها علاقه به این بو ندارن.
ارزش خرید؟ عطری که نه پخش بو داره و نه ماندگاری ارزش خرید نداره. برای لیر هم برین روغن تثبیت کننده بخرین و اگر خواستین توش یک بویی مثل مشک ترکیب کنین. دلیل نداره این همه پول بدین برای این کار.
10 اسفند 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محمد☆mm derrick

متاسفانه فکر کنم این عطر هم دیسکانت شده است.
اما هنوز در بازار یافت میشه هرچند شاید قیمتهای متفاوتی به چشم بیاد.
از لحاظ من یه مشک تروتمیز و کمی صابونی و به حد زیادی لاکچری و با پرستیژ.
نمیدونم چرا بنده حس زنبق و پودری(در سایتهای دیگه به جای سنبل، زنبق قید شده در نت ها) رو زیاد درک نکردم وبیشتر جنبه مشکی کارخودنمایی میکرد.
با پخش و ماندگاری متوسط شاید پخشی کمتر از متوسط از دیدگاه من.با بچ کد 2015 .
نمیدونم چرا طراحی شیشه رو دوستان نمره کمی دادند ولی شیشه خیلی زیبائی هم داره.
16 مرداد 1397 پاسخ تشکر

این عطر خیلی خوشبوعه و کسی از خریدش پشیمون نمیشه ولی بنظر من زیادی حالت تمیزی و صابونی و گلی داره.تقریبا میشه گفت یونی هستش.بر عکس نسخه ی تویلته.به آدمای خیلی خیلی خوشحال و لارج و همیشه خندون و در عین حال محترم میاد.مثلا به معلمای پرورشی یا ورزش یا رییسای خوش برخورد بانک میاد این عطر.در کل من عاشق نسخه ی تویلتش هستم و بنظرم این ارزش خرید نداره نسبت به قیمتش.
27 مهر 1396 پاسخ تشکر

این عطر تلخ برای فصلهای پاییز و زمستان فوق العاده است و ماندگاری خوبی هم داره، شخصا تا حالا به هرکس پیشنهاد خریدشو دادم پشیمون نشده هرچند رایحه عطر به ذائقه آدما بستگی داره.
29 تیر 1394 پاسخ تشکر

سلام
پخش بوی این عطر چقدره؟ تا چه مدت نشر بوی موثر داره؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید...
27 اسفند 1393 پاسخ تشکر

با سلام و احترام زیاد به مدیر عزیز سایت عطر افشان، آقا من دیروز سفارش دادم این ادکن خوش بو رو و همین امروز به دستم رسید، خیلی ممنون از ارسال سریعتون و ممنون از سایت و مجموعه خوبتون، خدا قوت عزیزان
22 دی 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام مبارکتون باشه

سلام میرجان.... میشه لطفا یه توضیحی درباره این ادکلن بدید؟ بعضی از دوستان میگن که بوی زنانه میده و این حرفا.... یا بعضی ها میگن که "نارسیس رودریگز فور هیم" که او توالت هست بهتر از این ماسک کالکشنه؟ میشه یه کم نظر مثبت و تجربه مثبت از این ادکلن که ظاهرا خیلی باید بی نظیر باشه برای ما بدید که ادم قوت قلب بگیره واسه خریدش :)) ..... نه جدی، لطفا مدیر عزیز و دوستان نظرات مثبشتون رو دریاره ماسک کالکشن بدن، ممنون
21 دی 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما این کار همونطور که پیداست بر پایه مشک استواره و رایحش نسبتا پودری هست. بوی متفاوتی با نسخه فور هیم داره و در کنار مشک رایحه اش گلی و میوه ای هم به حساب میاد

با سلام به دوستان عزیز، آقا دوستانی که این کار رو داشتن و یا بوش رو امتحان کردن، بی زحمت برای ما هم بگن، آیا واقعا رایحه فوق العاده و پخش بوی عالی داره؟ ممنون
21 دی 1393 پاسخ تشکر

در جواب فرهاد بگم که نسخه ادو تویلت اینکار با شیشه طوسی رنگ رو بگیر... چون تو این مورد خاص ماندگاری و پخش تویلت از این پرفیوم و مدل اینتنس ش بالا تره.بلحاظ رایحه هم بکل فرق دارن و این نسخه بوی مرکباتی و گل داره و کمی زنونه هست ولی تویلت اینکار کاملا مردانه خوشبو و جنگلی هست رایحه ش
18 آبان 1393 پاسخ تشکر

salam dostan har kas in ro dare lotfan begid dar che hade be tom ford ha mirese?khaso binazir hast mesle tuscan?
06 آبان 1393 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟