escentric molecules - Escentric 05

اسنتریک مولکولز اسنتریک 05

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43217
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اسنتریک مولکولز
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43217
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 110
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

گزا شان (سازنده آمیزه این عطر) می‌گوید: «هدف من از ساختن عطر اسنتریک 05، دستیابی به نوع متفاوتی از عطرهای تابستانی بود. پس به‌جای نت‌های دریایی‌ـ‌آبزی رایج، از قدم زدن در عصرهای داغ و پُرحرارت سرزمین‌های مدیترانه‌ای در میان گیاهان و درختان خوشبویش الهام گرفتم». 
کشمران که مولکول کلیدی در قلب مجموعه‌عطرهای 05 است، سویه‌های درخشان، گرم و چوبی‌اش را با رگه شگفت‌انگیزی از صمغ درخت کاج همراه می‌کند. همین کیفیت سرزنده و خاص است که گزا شان را یاد سرزمین‌های مدیترانه‌ای می‌اندازد؛ همان جایی که او تابستان‌های کودکی‌اش را سپری کرد. بنابراین «اسنتریک 05» حقیقتا عطر تابستانی متفاوتی است که با گرمای زنده و درخشان و تضاد خورشیدی میان گیاهان و درختان آمیخته شده. 
«اسنتریک 05» به‌طرزی ساده اما شگفت‌انگیز با نت سبک و باطراوت ترنج شروع می‌شود و نت شاداب و درخشان پرتقال هم با این قصد در آن جای گرفته تا یادآور نخلستان‌های پرتقال در جزیره خیالی ما باشد. نت‌های برگ بو و رزماری هم سویه‌های باطراوت و ادویه‌ای را همچون امضای این عطر به‌وجود می‌آورند، درحالی‌که‌ سرشت گیاهی نت سرو کوهی نیز به‌خوبی بر بستر خشک، چوبی و تند نت سرو جای می‌گیرد. پس‌رایحه «اسنتریک 05» هم دو نت مدیترانه‌ای کلاسیک را برجسته می‌کند: نت لابدانیوم با سویه‌های شیرین، چرمی و سرشاری بالزامیک، و نت صمغ درخت مصطکی با سویه‌های شفاف و تندوتیزی که یادآور شاخه‌های تازه برش‌خورده است. این نت‌ها با کیفیتی بالا در کنار نت امضای سری 05، یعنی نت کشمران، لایه‌بندی شده‌اند؛ با غلظت 15 درصدی سرمست‌کننده درون فرمولی که گرمای چوبی و هوس‌انگیزی دارد. «اسنتریک 05» فراسوی یک عطر تابستانی باطراوت و معمولی،‌ گرمای احساس‌برانگیز خاطرات تابستانی را درون یک عطر به چنگ می‌گیرد؛ درون عطری که سبک و امضای خاص «اسنتریک مولکولز» را دارد.

نوع عطر ادو تویلت
برند اسنتریک مولکولز
سال عرضه 2020
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، ریحان ، رزماری ، انجیر ، برگ خشک برگبو ، سرو کوهی ، برگ انجیر
اسانس میانی فریزیا ، زنبق ، یاس، سرو
اسانس پایه مشک ، لابدانیوم، کشمران ، ترکیب ایزو ای سوپر، آمبروکسان
نمره کاربران
Escentric 05-اسنتریک مولکولز اسنتریک 05
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
8.3
4 رای
پخش بو
8.3
4 رای
طراحی شیشه
6
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یک عطر کامل تابستونی! اگه مثل من روایح مردونه رو بیشتر می پسندین و از شیرینی بیزار و از ترشی زیاد بیزارتر😄 چی بهتر از تست یه کار اروماتیک.
01 بهمن 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ارسلان انصاری Dragon

دوستان من ازاین کاراستفاده کردم وراضیم.بازخورد خوبی داره.ولی خیلی دوست دارم ی کاردیگه مشابه این روایح(همچین فضایی) بمن معرفی کنید.ممنون میشم
30 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ارسلان انصاری  Someone Out There Saba
جناب یزدی اگرمنظورشماروایح سبز ومعطرباشه فو د ابسینت ازبرند آرتیزان پرفومور درهمین حال وهواست،البته فوژه هست ودرساختارمتفاوته.شاهکاریست دراین رسته.ازنظرساختارعطری خیلی بهترواستخواندارترازاین عطره ولی درپخش وماندگاری ازاین عطرضعیفتره.
30 دی 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مسیح بسته شده derrick
ممنون از محبتت.باید برم راجب شباهت این دوکار تحقیق کنم.هرچندکه ازنظرقیمتی خیلی باهم فرق دارن😅
01 بهمن 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک  Someone Out There Saba

جدیدترین فرمول جادوگر گزا شون
نبوغ و مهارت این بشر در بکار گیری مولکولهای سنتتیک ستودنیه ...
همانطور که میدونید یا باید بدونید این برند محصولاتش بصورت جفت ولی با دو حالت معرفی می‌کنه
یکی اسنتریک که ی آکورد محسوب میشه
یکی هم مولکول که تک نت هست و نقش بوستر رو ایفا می‌کنه .
هیچ لزوم و اجباری برای استفاده از این دو محصول بطور همزمان نیست.
اما از طرف خود سازنده پیشنهاد شدند دیگه .
در ضمن تمام مولکولهای ساخت شده این برند رو میتونید با هر عطری که دارید و دوست دارید لییر کنید ‌
بپردازیم به اسنتریک 05
امشب هر چی تست کردم اروماتیک بود
اسنتریک 05 اکوردی سبز و فرش در دسته اروماتیک هست
که با شروع بوی سدار و جونیپر و برگ بو سبز شده و با برگاموت و رزماری و ریحون حس با طراوت و فرشی گرفته
فضای کلی عطر همینه که با آکورد بسیار خفیف فلورال تلطیف شده . با اینکه این عطر یک محصول 100% سنتتیک هست ولی هیچ حس کیمیکال و زننده ای نداره
قلب عطر تقریبا حس صابونی و شامپویی و شوینده داره
بسیار دوست داشتنی و خوبه
پرفورمنس کار عالیه
.
13 دی 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Sepehr s مهدی

رایحه بسیار عالی داره. رایحه ابتدای شامه نوازی داره.
امامن نمیتونم توفصل تابستون ازش استفاده کنم.بشخصه منو تو فصل گرما ازیت میکنه(مخصوصااگه توجای بسته مثل توماشین باشید).طبعش بیشتر معتدل و ب گرمی میزنه.
تو پاییز واوایل بهاربیشتر مورداستفاده منه.
16 مهر 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مهدی معین هاشمی

یک عطر تابستانه زیبا.کاری مقبول و شایسته از گزا شان.با وجود ترکیب فلورال در میدل نوت که که اندکی تم گلی به کار میده.خیلی کم.به نظرم صورت مردانه کار با وضوح بیشتری خودشو نشون میده.فکر میکنم یاسمین باشه.در تمام کارهای اسنتریک مولکول من بالشخصه این عطر را به تمام گزینه های دیگر ترجیح میدم.در نوت اولیه بوی برگاموت و پرتقال به همراه انجیر واقعا دلبری میکنن و کار به سمت زنانه تمایل بیشتری داره.این حالت تا اواسط میدل نوت که ترکیبات فلورال قوی هستن ولی نه آنقدر ادامه داره ولی از اواخر میدل نوت تا آخر بوی کشمیر و مشک تم رو به سمت اندکی مردانه بودن میبره ولی در نهایت کار۵۰ درصد ۵۰ درصد به نظرم زنانه مردانه هست.ایزو سوپر ای در همه و امبروکسان در بیشتر اسنتریک ها در بیس نوت وجود داره و امضای این کارهای گزارش شان هست.در مجموع با عطر زیبا تابستانه طرف هستیم که ماندگاری متوسط و سیلاژ خوبی داره.من صبح زدم و عصر ساعت ۶ چندین نفر اسم عطر را از من پرسیدن.بازخورد خوبی داره از هردو جنس .عطریه که من در تابستان برای مصرف روزانه یک عددشو تمام میکنم و همیشه بک آپ دارم.یک گزینه خوب تابستانی که به راحتی همه جا هم پیدا میشه.بلایند بای راحت .تست را حتما داشته باشین.
اگر خواب هستین دعا میکنم خواب آرام با یک رویای زیبا داشته باشین و صبح زیبایی را شروع کنید
15 مرداد 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : Sepehr s Mostafa jahed

با عرض سلام و روز خوش به دوستان عزیزم:
قبل از هر چیز برای همگی آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم که این ویروس اومیکرون درگیرتون نکنه .من رو که حدود دو هفته گرفتار و خونه نشین کرد.
اسنتریک 05 به طور کلی یک کار تمام آروماتیک، نیمه سبز و چوبی هست. شروعی شیرین و سیتروسی و کمی گس داره و بلافاصله حضور سبز و صمغی و مطعر به خودش میگیره. ازنظر شخصی من در رده بندی نوع رایحه عطری خنک به حساب می آید ولی خیلی خاص و گیرا و جذاب طراحی شده و از اون اسکلت تکراری و همیشگی عطرای خنک و تابستانی واقعا خبری نیست. حضور ایزو آی سوپر و کشمران و ادغام اون با مشکی نرم، بیس نتی چوبی و مخملی و دوست داشتنی که امضاء کارای گزاشون هست رو از اواسط عمر عطر به شما ارائه خواهد داد. در کل کاری معتدل رو به خنک است اما کاملا پر قدرت و با نفوذ عمل میکنه . من شخصا خیلی روایح فلورال که تو هرم بویی عطر معرفی شده رو حس نکردم بیشتر از اون که عطر فلورال باشه دارای تم سبز ، گس و خاص هست. پرفومنس کار هم کاملا قابل قبول هست و اگه با مولکول 05 هم همزمان پوشیده بشه قطعا ماندگاری و حضوری بیشتر پیدا خواهد کرد.
پیروز و سرحال باشین
17 بهمن 1400 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : مجید جلیلوند مهدی
سلام جناب شوشتری...غیبتتون کاملا محسوس بود. خداروشکر که بهترید...ارزوی سلامتی دارم برای شما و بقیه دوستان عزیز در این شرایط و اوضاع
17 بهمن 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری شراره
سلام maary عزیز:
ممنونم از لطف و توجه شما. بله متاسفانه اسیر این مریضی شدم. من هم برای شما و دیگر عزیزان آرزوی سلامتی و دوری از بیماری رو میکنم.
18 بهمن 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی شراره

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟