DSQUARED² - Green Wood

دسکوارد 2 گرین وود

مردانه
کد کالا : ATR-43013
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : دسکوارد2
کشور مبدأ : کانادا
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-43013
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 80
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,980,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 21
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«گرین وود» که عطری غلیظ، روح‌نواز و نشاط‌آور است، از عطرهای مردانه و جدید کمپانی دسکوارد2 به‌شمار می‌رود که با تمرکز بر ویژگی‌ نت‌های چوبی ساخته شده است؛ نت‌هایی نیرومند و تنومند با ساختاری پیچیده که این عطر را به عطری منحصربه‌فرد و تکرارناشدنی بدل می‌سازند. «گرین وود» نمایانگر مردان امروزی و مدرنی است که هم احساساتی هستند و هم وقار و اعتمادبه‌نفس در شخصیت آنها جایگاه ویژه‌ای دارد. طرفداران این عطر که روح جوانی و روح زمانه درونشان موج می‌زند، با شور و شوق زندگی می‌کنند، انگیزه‌های خوبی برای زندگی دارند و همیشه در زندگی به‌ استقبال رویدادها و چیزهای جدید می‌روند؛ مردانی که دنبال عطری پیچیده و خاص هستند که بتواند اصالت، ژرفا و شور و اشتیاق نهفته در شخصیتشان را نمایان کند. 
نت انرژی‌بخش لیموترش و نت باطراوت گل سانتولینا در نت‌های آغازین به‌خوبی با بافت ادویه‌ای بوربن فلفل آمیخته شده‌اند تا جلوه‌ای غنی به این عطر بدهند. نت‌های چوبی شکل‌گرفته از سدر و خس‌خس هم در نت‌های میانی با آکورد صمغی ویژه‌ای ترکیب شده‌اند تا ذات جاودان و پُرمایه «گرین وود» را برجسته کنند. پس‌رایحه این عطر جذاب هم پخش بوی نیرومندی را می‌سازد که از نت اغواکننده و مردانه گیاه ناگارموتا، نت عمیق و هوس‌انگیز آمبروکسان و نت فراگیر مشک سرچشمه می‌گیرد؛‌ نت‌هایی که همراه با یکدیگر توانسته‌اند عطری ادو تویلت با سرشتی آروماتیک‌ـ‌چوبی را خلق کنند.

نوع عطر ادو تویلت
برند دسکوارد2
طبع خنک
سال عرضه 2019
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ کانادا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لیمو ترش، فلفل ، گل سانتولینا
اسانس میانی خس خس ، سدر ، صمغ گیاهی
اسانس پایه مشک ، گیاه ناگارموتا، آمبروکسان
نمره کاربران
Green Wood-دسکوارد 2 گرین وود
رایحه
7.4
5 رای
ماندگاری
6.8
5 رای
پخش بو
7
5 رای
طراحی شیشه
7.8
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دسکوارد2
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
5
طراحی شیشه
درود بر دوستان گرامی
امروز گیفت ست این عطر به دستم رسید. لازم میدونم همینجا از تمامی پرسنل کار بلد سایت وزین و حرفه‌ای عطر‌افشان سپاسگزاری کنم که به هر ترتیبی بود تهیه و ارسال کردند. یه عطر بسیار فرش که با اولین پاف رایحه لیموییش چشماتو بازتر میکنه و کمی بعد روایح سبز وارد میشن و وتیور خودنمایی میکنه، در نهایت بر بستر امبری آروم میشه. یه حس قدیمی بودن هم داره نمیدونم از کجا …
20 تیر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Perfumex بابک

دسکوارد استاد ساخت روایح چوبی هستش که واقعا با کاراش رایحه خالص چوب رو میتونی ازش بگیری
24 فروردین 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Mahyar امیر علوانی

7
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
Dsquared green wood

یه عطر سیتروسی، هربال و کمی چوبی

گرین وود یه عطر سیتروسی خوشبو هست که البته چندان ارتباطی به اسمش نداره.
شروعی جذاب از لیمو و گل سانتولیا داره که البته من فک میکنم مشابهش در زاگرس هست. ردپای امبروکسان تو این اپنینگ دیده میشه و همونجور که دوستان گفتن شباهت زیادی به کارایی مثل دیور هوم کولون و مرسدس بنز من داره.
از چوب اما انچنان خبری نیست و تنها میشه رگه هایی از وتیور رو به سختی ردیابی کرد‌‌.
این رایحه در طول مدت پخش تغییر چندانی نداره و فقط با حرکت به سمت درای داون کار شباهتهایی با لسنتریک مولکول ۰۱ پیدا میکنه.
در هرصورت برای فصول گرم عطر خوشبویی هست که البته نامگذاری تبلیغاتی داره‌.پرفورمنس کار اما متاسفانه ضعیفه که خوب در بسیاری از عطرای سیتروسی این مشکل وجود داره.

[EDITED] 1400/11/14 11:09
14 بهمن 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Sajjad امیر علوانی

دسکوارد گرین وود
این عطر رو میشه هوم کولون دسکوارد اسم گذاشت (مثل هوم کولون دیور). چندان نمیشه این عطر رو چوبی دونست. لیمو و مشک و وتیور نوتهای غالب هستند و نتیجه کار یک رایحه فرش و سبز هست. در یک تشبیه کلی میتونم بگم این عطر نقطه وسط دو عطر مرسدس بنز-مرسدس بنز (شیشه استوانه ای شفاف) و مرسدس بنز کولون (مشابه دیور هوم کولون) هست.عطر یونیکی نیست. ترکیب مشک صابونی و وتیور و نقش پررنگ لیمو و شاید بنفشه هم داره که در ترکیب با مشک و وتیور من رو یاد باربری تاچ مردانه میندازه. کمی هم میشه گفت یادآور عطرهایی مثل گرلن هوم اینتنس و انکر نویر اسپرت هست به دلیل نقش وتیور و لیمو و . اما شباهت بیشتر به دو عطر مرسدس بنز هست که در بالا گفتم. ترکیب کلی کاملا خوشایند و بالانس و همه پسند هست . پخش بو متوسط
16 مهر 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Mahyar 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

یه عطری گیاهی و چوبی که با لیمو تزیین شده که خوب من خیلی دوست دارم، ولی خوبربا فاصله بسیار زیاد عقب تر از همون هی وود قدیمیه....
07 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق شاه حاتمی عماد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟