AJMAL - Saffron

اجمل سفران

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42781
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42781
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Saffron - اجمل سفران

محصول سال 2019 می باشد و در گروه بویایی چوبی ادویه ای که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به کهربا، رز ، میوه‌جات، ادویه جات معطر، عود، زعفران اشاره کرد.

برند اجمل
سال عرضه 2019
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه کهربا، رز ، میوه‌جات، ادویه جات معطر، عود، زعفران
نمره کاربران
Saffron-اجمل سفران
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
6
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
منو بگیر از این روزای در به در
از این روزا از این شبای بی ثمر
منو ببر به خاطرات رفتمون
روزایی که تو جا گذاشتی پشت سر
تو کوچه ها نمیشه بی تو پرسه زد
خیابونا غریب و غم گرفته ان
کجا برم چرا نمیرسم به تو
کجایی پس چرا نمیرسی به من
حالا که نیستم اَشکاتو کی پاک کنه
کی عاشقونه مینویسه اسمتو
بدون من هزار سال دیگه ام
بدون کسی نمی شکنه طلسمتو
چقدر حرف مونده و نمیشنوی
چقدر راه مونده و نمیکشم
ببین کجای قصه پس زدی منو
محاله بی پناه تر از این بشم
غریبگی نکن دلم غریبه نیست
همونه که برات ستاره چیده بود
بگو که یادته بگو که یادته
همون که گفتی از خدا رسیده بود
تو شونتو نمی سپری به هِق هِقم
نه میگی عاشقی نه میگم عاشقم
نه تو دیگه برام اون عشق سابقی
نه من دیگه برات گل شقایقم
.....................................................................
یکی دیگر از مفاخر برند اجمل در عطری از بمب ساعتی برای روایح چوبی ادویه ای که استادانه معماری شده است. رایحه ای با انفجاری از عود با تَرکِش های زعفران و گل رُز که پس از اصابت با پوست شهدی شیرین از کهربا و میوه جات آبدار مثل سیب زرد و گلابی را بر جای می گذارد. رایحه ای کاملا خطی در انتها از رُز و زعفران در پوشش عود را بعنوان اثر ماندگار روی پوست و پارچه تا ساعتها باقی خواهد ماند که تو را در حصار کاملا ضد نفوذ در برابر سایر عطرهای مخاطبان تنپوش کننده، قرار خواهد داد. عطری از نوع بمب ساعتی که هر لحظه در انفجاری از رُز و زعفران و عود است که هیچ مشابهی برایش در جهان عطرها وجود ندارد. دانشی از تحقیقات سیما ژنتیک مردمان شرق که برای غرب هم بسیار مورد پسند هست. روایح این عطر بپاس غنی شده از زعفران و ادویه جات و گل رُز می تواند در بهبود وضعیت افسردگی موثر باشد.
بر اساس گزارش مرکز کنترل بیماری ها در سال 2020، 10 درصد از افراد بالای 12 سال در ایالات متحده از افسردگی رنج می برند. محققان پیش‌بینی می‌کنند که مشکل سلامت روان به دومین علت شایع ناتوانی تبدیل خواهد شد. زندگی با افسردگی همچنین اغلب به این معنی است که این افراد با مصرف داروهای ضد افسردگی تجویزی علائم خود را کاهش می دهند. تقریباً 90 درصد از بیمارانی که از این داروها استفاده می کنند، یک یا چند مورد از عوارض جانبی متعدد مربوط به فرمولاسیون را تحمل می کنند. دامنه اثرات از یبوست، اختلال عملکرد جنسی و افزایش وزن تا تشدید اضطراب و افکار افسردگی متفاوت است. به جای این واکنش ها، بسیاری به دنبال داروهای گیاهی هستند که ممکن است شامل زعفران باشد. زعفران گیاهی گلدار است که در ایران، جنوب اروپا، مکزیک، مراکش و اسپانیا می روید. گیاه زعفران دارای گل های آبی-بنفش مانند سوسن است که شامل سه کُلاله قرمز مایل به نارنجی است. در طول دوره رشد کوتاه خود، کُلاله ها را با دست جدا کرده، خشک کرده و به ادویه زعفران تبدیل می کنند. تلاش زیاد برای کِشت و برداشت و تولید، این ادویه را بسیار گران می کند. فرهنگ هایی از زمان های قدیم علاوه بر استفاده به عنوان طعم دهنده غذا، ادویه ها به عنوان یکی از داروهای گیاهی شامل می شدند. ایرانیان باستان به ویژه ادویه را به عنوان درمان افسردگی ترجیح می دادند. با این حال، تا همین اواخر شواهد علمی کمی برای تایید خواص دارویی زعفران وجود داشت.
در سال 2001، گروهی از محققان به این نتیجه رسیدند که این ادویه علائم افسردگی را در موش های آزمایشگاهی کاهش می دهد. آنها سپس مطالعه‌ای را برای ارزیابی توانایی زعفران در افزایش خلق و خو در انسان ابداع کردند. دانشمندان 40 داوطلب بزرگسال را که همگی مبتلا به افسردگی بودند، جمع آوری کردند. در طول شش هفته، نیمی از گروه 30 میلی گرم زعفران در دوزهای منقسم دریافت کردند. گروه دیگر دارونما دریافت کردند. در پایان کارآزمایی، شرکت‌کنندگانی که زعفران مصرف کردند در مقایسه با گروه کنترل، بهبود علائم قابل‌توجهی را نشان دادند. محققان به این نتیجه رسیدند که زعفران یک شکل قابل قبول درمان برای افسردگی خفیف تا متوسط است. شایان ذکر است که زعفران هیچ گونه اثر نامطلوبی برای این بیماران نداشت.
سپس محققان کنجکاو بودند که ببینند زعفران در مقایسه با داروهای تجویزی پیشرو برای ضد افسردگی چقدر موثر است. اولین کارآزمایی 15 بیمار افسرده دریافت کننده 30 میلی گرم زعفران در روز را با 15 بیمار که روزانه 100 میلی گرم داروی ایمی پرامین مصرف می کردند، مقایسه کرد. در پایان شش هفته، زعفران به اندازه داروی ضدافسردگی تجویزی موثر بود که باعث خشکی دهان و خواب آلودگی در شرکت کنندگانی شد که دارو را دریافت کردند. سپس محققان به دنبال یافتن چگونگی مقایسه زعفران با فلوکستین بودند. گروهی متشکل از 40 بزرگسال مبتلا به افسردگی در مطالعه دوم شرکت کردند. نیمی از آنها 30 میلی گرم زعفران را در دوزهای منقسم روزانه دریافت کردند و نیمی دیگر روزانه 20 میلی گرم از داروی تجویزی را در دوزهای منقسم دریافت کردند. در پایان مطالعه شش هفته ای، بیماران از هر دو گروه درجه یکسانی از تسکین علائم را تجربه کردند. با این حال، گروهی که زعفران مصرف می کردند هیچ عارضه جانبی از این ادویه نداشتند.
بنابراین روش های آروماتیک تراپی بر مبنای روایح اُرگانیک نیز می تواند در بهبود وضعیت افسردگی بیماران موثر باشد و برای درمان از طریق بونوازی یا استنشاق بجای مصرف خوراکی از ادویه ی زعفران، تحقیقات همچنان ادامه دارد تا بیماران درمان بر مبنای خوراکی را به درمان بر مبنای استنشاق تغییر دهند و مکانسیم درمانی را برای بونوازی یا استنشاق در شامه ی خود آداپتور سازند.
عطری با کیفیتی اصیل از زعفران که فرآیند پُر زحمت کاشت، داشت، برداشت و پس از برداشت توسط دستهای کشاورزان زحمتکش را یادآوری می کند. با ماندگاری 5 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس داخل کمد و حداقل 12 ساعت روی پوست (متغیری از شیمی پوست و درجه آب و هوا) و پراکنشی بسیار بالا از نوع بمب هیدروژنی برای 4 ساعت اولیه تنپوش.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران..............
21 بهمن 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Maryam Javadi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟