AJMAL - Incense

اجمل اینسنس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42778
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42778
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Incense - اجمل اینسنس

نخستین بار در سال 2019 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های چوبی ادویه ای قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به روایح دودی، ادویه جات معطر اشاره کرد.

برند اجمل
سال عرضه 2019
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه روایح دودی، ادویه جات معطر
نمره کاربران
Incense-اجمل اینسنس
رایحه
9.5
2 رای
ماندگاری
9.5
2 رای
پخش بو
8.5
2 رای
طراحی شیشه
8
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
عطرگرام
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
6
طراحی شیشه
یکیو دارم که اگه هیشکی نباشه اون هست…
یه تیکه ماهه از بس؛ هوامو داره تا هست…
یکیو دارم که اگه نم نم بارون بیاد؛ قله ی قافم میاد!
آتیش میسوزونه هی نمک میریزه!
چترتو وا کن بیا؛ رو شیشه ها کن بیا…
حالا یه قلب خوشگل؛ نصیب ما کن بیا!
قفله دلامون بهم؛ ندزدی هی چشم ازم
وقتی میخندی انگار؛ آب میشه قند تو دلم!
چترتو وا کن بیا؛ رو شیشه ها کن بیا…
حالا یه قلب خوشگل؛ نصیب ما کن بیا!
قفله دلامون بهم؛ ندزدی هی چشم ازم
وقتی میخندی انگار؛ آب میشه قند تو دلم!
واسم یه ریز نمک بریز! آتیش بسوزون!
بشیم دوتایی خیس خیس؛ از نم نم بارون…
چه حس خوب عاشقی داره برامون!
قصه ببافم هی برات توی خیابون…
چترتو وا کن بیا؛ رو شیشه ها کن بیا…
حالا یه قلب خوشگل؛ نصیب ما کن بیا!
قفله دلامون بهم؛ ندزدی هی چشم ازم
وقتی میخندی انگار؛ آب میشه قند تو دلم!
.............................................................................................................
یکی از مفاخر هنر عطاری در برند اجمل با رایحه ای چوبی در بستر ادویه ای معطر بخوری و دودی که بسیار اغواگر و جذاب است. رایحه ای با شروع طوفانی تلخ از پوست پرتقال که سریع محو شده و با کُندر و رایحه گلی مانند همراه میشود و در کمتر از دو دقیقه با روایح ادویه ای مانند و بخوری بسیار قوی همراه میشود که بسیار رایحه ی تسخیر کننده ای را ایجاد میکند. قدرتی از بخور کُندر و آتشی از روایح ادویه ای که حالت چرم دودی بسیار سنگین و تلخ مردانه ای را تداعی میکند. رایحه ای که برای تمام شامه های مردان بخور و چرم دودی پسند، حس تسخیر شامه را ایجاد میکند.
این عطر با روایح دودی بسیار سنگین و تلخ بخوری ممکن است برای برخی مردان تنپوش کننده نوعی تعصب خودخواهانه را تداعی کند. تعصب خودخواهانه نوعی سوگیری شناختی است که شامل گرفتن اعتبار شخصی برای موفقیت ها در حالی که نتایج منفی را به گردن عوامل خارجی می اندازد. اگرچه این سوگیری گاهی به معنای فرار از مسئولیت شخصی در قبال اعمال شماست، اما سوگیری خودخواهانه همچنین به عنوان یک مکانیسم دفاعی عمل می کند که از عزت نفس محافظت می کند. سوگیری خود خواهانه در طیف وسیعی از تنظیمات فعالیتهای روزمره، از جمله مدرسه، کار، روابط بین فردی، انتخاب های مصرف کننده و ورزش رخ می دهد و تحت تأثیر طیفی از عوامل مختلف از جمله منبع کنترل، انگیزه، سن و فرهنگ است. نشانه‌های مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهد سوگیری خودخواهانه ممکن است بر نحوه نسبت دادن رویدادها تأثیر بگذارد. برای مثال ممکن است که شما یک امتحان درسی سخت دارید و می خواهید نمره عالی کسب کنید. تعصب خودخواهانه برای این مورد، شما را به این باور می رساند که برای کسب نمره عالی بایستی خیلی عمیق درس بخوانید. از سوی دیگر، اگر شکست خوردید، ممکن است فکر کنید به این دلیل است که معلم یا استاد شما موضوع را به درستی توضیح نداده است، یا هوای کلاس درس خیلی گرم بود، یا هم اتاقی شما تمام شب قبل از امتحان شما را بیدار نگه داشته است. همه این چیزها ممکن است درست باشد، اما آنها تصویر کاملی از همه شرایطی که منجر به عملکرد شما در آزمون شده است را نشان نمی دهند. مثال بارز برای تعصب خودخواهانه این است که پس از یک تصادف رانندگی، هر دو طرف درگیر، راننده دیگر را به دلیل تصادف مقصر می دانند. چند عامل مختلف وجود دارند که می‌توانند بر اینکه آیا افراد در تعصب های خودخواهانه برای رفتار شرکت می‌کنند یا نه، تأثیر می‌گذارند.
منبع کنترل: منبع کنترل شامل باورهای شخصی در مورد عواملی است که باعث وقوع رویدادهای مختلف می شود. به طور کلی، افراد تمایل دارند یا یک منبع کنترل درونی یا یک منبع کنترل بیرونی داشته باشند. افرادی که منبع کنترل درونی دارند، بر این باورند که کنترل زیادی بر رویدادهایی که در زندگی خود اتفاق می‌افتد دارند. آنها ممکن است برای چیزهای بزرگی که اتفاق می‌افتد اعتبار قائل شوند، اما گاهی اوقات به این معنی است که آنها برای چیزهایی که خارج از کنترل آنها است، سرزنش می‌شوند.
کسانی که منبع کنترل بیرونی دارند، احتمالاً نتایج را به نیروهای بیرونی نسبت می دهند. به جای این که باور کنند قدرت تأثیرگذاری بر آنچه اتفاق خواهد افتاد را دارند، تمایل دارند تصور کنند که هر کاری که انجام می دهند تأثیری نخواهد داشت و تنها عوامل بیرونی تعیین می کنند که چه اتفاقی خواهد افتاد.
فردی با منبع کنترل درونی ممکن است نسبت به دستاوردهای خود احساس خوبی داشته باشد، اما ممکن است شرم و گناهی را نیز به خود بگیرد که واقعاً به او تعلق ندارد. فردی که منبع کنترل بیرونی دارد، از این احساس گناه اجتناب می کند، اما در عین حال تمایل بیشتری به احساس عجز و ناتوانی در کنترل سرنوشت خود دارد.
عوامل انگیزشی: انواع مختلف انگیزه نیز می تواند بر تعصب خودخواهانه تأثیر بگذارد. زمانی که افراد با خودسازی انگیزه دار می‌شوند، احساس نیاز به استفاده از اسناد (منبع) درونی برای موفقیت و اسناد بیرونی برای شکست به منظور بهبود دیدگاه خود نسبت به خود دارند. تصویری که مردم می‌خواهند به دیگران منتقل کنند، یا خود رضایتی آنها نیز بر سوگیری خودخواهانه تأثیر می‌گذارد. اعتبار گرفتن برای نتایج مثبت و مقصر دانستن نتایج منفی در جای دیگری به افراد کمک می کند تا خود را با دید مثبت تری به دیگران نشان دهند.
سن و جنس: تحقیقات نشان داده است که سن و جنسیت بر تعصب خودخواهانه تأثیر می‌گذارند. سالمندان تمایل دارند کنترل درونی بیشتری داشته باشند، یعنی موفقیت‌هایشان را به خود اعتبار می‌دهند. مردان به احتمال بیشتری تمایل دارند نیروهای بیرونی را برای شکست‌های خود سرزنش کنند.
فرهنگ هر قومیت: برخی تحقیقات نشان دهنده ی تاثیر فرهنگ ها و میزان تغییرات آب و هوایی، سبک زندگی و حتی رژیم غذایی بر تعصب خودخواهانه آن مردمان هستند.
در بسیاری از موارد، این سوگیری شناختی به شما امکان می دهد از عزت نفس خود محافظت کنید. با نسبت دادن رویدادهای مثبت به ویژگی های شخصی، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد. با سرزنش نیروهای بیرونی برای شکست، از عزت نفس خود محافظت می کنید و خود را از مسئولیت شخصی مُبرا می کنید. یکی از مزایای این سوگیری این است که مردم را به استقامت حتی در مواجهه با ناملایمات سوق می دهد. به عنوان مثال، یک کارگر بیکار ممکن است انگیزه بیشتری برای ادامه یافتن کار داشته باشد، اگر بیکاری خود را، به‌جای شکست شخصی به اقتصاد ضعیف نسبت دهد. یک ورزشکار ممکن است انگیزه بیشتری برای عملکرد خوب داشته باشد اگر معتقد باشد که شکست او در رویداد قبلی به جای کمبود مهارت، نتیجه آب و هوای بد بوده است. در حالی که سوگیری خودخواهانه بسیار رایج است، اما می تواند تعدادی از اثرات منفی بر تصمیم گیری داشته باشد. راهبردهایی وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند از این سوگیری جلوگیری کنید یا از تأثیر مخرب آن بر انتخاب های خود جلوگیری کنید.
یاد بگیرید که آن را تشخیص دهید: آگاهی بیشتر از سوگیری ممکن است به شما کمک کند موقعیت ها را واقع بینانه تر ببینید. وقتی موقعیت‌ها را ارزیابی می‌کنید، لحظه‌ای در نظر بگیرید که آیا ارزیابی‌های شما ممکن است تحت تأثیر این سوگیری باشد یا خیر.
پذیرش خود را تمرین کنید: اینکه بتوانید عیب های خود را بپذیرید و با خودتان مهربان باشید، تأثیر شکست ها بر عزت نفس را کاهش می دهد.
با خود با دلسوزی رفتار کنید: با عشق به خود نگاه کنید، حتی زمانی که کار اشتباه انجام داده اید. تحقیقات نشان داده است که استفاده از شفقت به خود، احساسات و افکار منفی را کاهش می دهد.
انتقاد از خود را کاهش دهید: بخشی از تمرین شفقت به خود نیز شامل تلاش برای کمتر انتقاد از خود است. مطالعات نشان می دهد که ورزشکارانی که از شفقت به خود استفاده می کنند، پس از انجام یک اشتباه، کمتر از خود انتقاد می کنند.
عطری با کیفیتی بسیار اعلاء که شایستگی از دانش و تحقیقات شرق را در خود نهفته است. فکر نمیکنم برای بانوان مناسب تنپوش شدن باشد چراکه بسیار حالت بخوری و دودی تلخ دارد و بسیار مناسب تنپوش مردان بلند قامت با ریش حجیم آنکارد شده صورت میباشد. مردانی که استعداد ژنتیکی برای تعصب خودخواهانه دارند و با تنپوش این مدل عطرها، هیزم به آتش این سوگیری خودخواهانه خودشان اضافه می کنند.
ماندگاری بسیار بالا تا 4 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 24 ساعت روی پوست بدون استحمام که حتی پس از استحمام هم بوی این عطر کاملا حس میشود و اگر استحمام نکنید فردای همان روز باز هم روایح این عطر را از پوست خودتان حس خواهید کرد چراکه بسیار غنی از بخور و دودی چوبی است با پراکنش بسیار طوفانی در 4 ساعت اولیه تنپوش.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران.............
19 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : saeidrostami118 امیر هوشنگ طاهری
سپاس بابت این این وقتی که گذاشتین بسیار زیبا توصیف کردین من سمپل این کار دارم اگر خودم میکشتم نمیتوستم اینجوری توصیفش کنم 😅
23 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin rahil tagi
سلام جناب اسدی بزرگوار .از کجا میشه تهیه کرد ..آیا از آنلاین شاپ تهیه کردید
با این توصیفات مشتاق شدم تست کنم...
11 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای مرادی عزیز، متاسفانه این عطرهای فاخر برند اجمل را در ایران نمیتوانید پیدا کنید و بایستی یا خودتان تشریف ببرید به دبی نمایندگی اجمل یا اگر از دوستانتان آنجا هستند سفارش دهید برایتان خرید کنند. قیمتهاشون هم از 130 دلار تا 380 دلار بسته به نوع عطر متغیر هست. پارسال یکی از همکارانم رفته بودن دبی بهشون سفارش هفت تا عطر داده بودم که یکیش عطر اجمل الکسیر اینتنس بود. با 21 سال تجربه ای که برای تنپوش عطرهای اجمل سابقه دارم، اعتراف میکنم که اجمل الکسیر اینتنس یکی از غریبترین کار این برند هست. چقدر ظرافت در عمق سخت بودن شهد عطر بکار بردند. رایحه ای سنگین و تند و تیز گیاهی و تلخ فلفلی در بستر چوبی مُشکی داره که فلفلی بودنش به طور متعادل هست یعنی نه بیش از اندازه زیاد و نه بیش از حد کم... اگر رفتین دبی حتما نام این عطر را به خاطر بسپارین که شاید بعنوان عطر امضاتون انتخاب کنین، چراکه واقعا بسیار هنرمندانه روایح این عطر را معماری کرده اند. قیمتش 525 دِرهم امارات هست اما ارزش خرید واقعا بسیار بالایی داره نسبت به این قیمت، با ماندگاری و پراکنش بسیار بالا، که تا 4 روز هم بوش روی لباستان ماندگار هست و پراکنش بسیار زیاد در 4 ساعت اولیه ی تنپوش روی پوست گردن، مخصوص روزهای سرد یخی زمستان و لباس های پشمی....
انشالله خریدی شایسته داشته باشین.
سپاس از همراهی شما دوست ارجمند.........
12 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : امیر علوانی Mahmod Akrami
قیمت این لاین اجمل بسیار بالاست
12 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : derrick TIMELESS
دوست بزرگوار جناب اسعدی عزیز ، بابت پاسخ محبت آمیزتان و نکات مهمی که فرمودید سپاسگزارم ...بله حتما من عطرهایی رو که دوستان معرفی میکنند رو لیست خرید تهیه کرده ام و حتما خواهم خرید ....حضور شما و دیگر عزیزان در این سایت موهبتی است ..کاش در دنیای حقیقی برای ما هم امکان اشتراک تجربیات وجود داشت و بیشتر باهم به صحبت مینشستیم....از خدا برایتان بهترین ها رو میخوام......
12 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : امیر علوانی سالار كلوچه
بله ممنون از پاسختان ...متاسفانه ما در ایران این گوشه مهجور مانده ایم حتی حسرت تست عطرها رو هم باید بکشیم.....
12 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Perfumex امیر علوانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟