AJMAL - Amber

اجمل امبر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42775
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42775
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Amber - اجمل امبر عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2019 به بازار عرضه شده است .

اجمل امبر در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد

اسانس های بکار برده شده در این عطر مشک ، کهربا، روایح چوبی، روایح گلی می باشد.

برند اجمل
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، کهربا، روایح چوبی، روایح گلی
نمره کاربران
Amber-اجمل امبر
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
6
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
تَرسایی از بودن در کمینِ تنهایی............. که گویی تو نیز آخرین از مایی........
آرامشی از بودن در کمینِ عشق.............. که گویی تو نیز آخرین از اویی........
نبردی از برای بقاء در زندگی................. که گویی تو نیز آخرین از بقایی.......
تکاپویی از برای خفا در تاریکی............ که گویی تو نیز آخرین از نوری.........
اضطرابی از برای ستیز در گریز............. که گویی تو نیز آخرین از صلحی.......
آخرین از ما..................
............................................................................................................................
عطری با روایح معجزه گر از عشق که شروعی تند و تیز و تلخ از ترنج و فلفل سیاه را در بر دارد که در عرض دو دقیقه این رایحه ی تند و تیز به رایحه ای از گل رُز و یاس در بستر چوبی تغییر کرده و حدود 4 دقیقه بعد این رایحه به روایح چوبی عودی و نیمه شیرین تبدیل میشه که بسیار رایحه ی شگفتی هست هم برای شامه بانوان و هم آقایان. رایحه در طبع گرم و تلخ و شیرین هست که تعادلی از تندی فلفلی و شیرینی عودی را به همراه دارد که قلب این عطر هست و در کناره ها از روایح خفیف گلی پودری که بیشتر به گل یاس سوق دارد را نیز حس می کنید. یکی دیگر از مفاخر برند اجمل در تولید روایح شرقی که با تنپوش آن، قطعا بازخوردهای بسیار مثبتی می گیرید چراکه بر همگان آشنا نیست و ترکیبی گُنگ را در شامه های عاشقان روایح، حافظه خواهد داشت.
رایحه ی این عطر بخاطر غریبگی در روایح و بسیار شگفت انگیزش ممکن است در بیماران مبتلا به چهره کوری برای ثبت و یادآوری خاطره ی سیمای شخص تنپوش کننده، مفید باشد. چهره کوری یک بیماری عصبی است که تشخیص چهره افراد را دشوار می کند. همچنین به عنوان کوری چهره یا آگنوزی صورت نیز شناخته می شود. بسته به شدت آن، ممکن است باعث شود که فرد تشخیص چهره ها را دشوار بداند یا تشخیص چهره از چهره دیگر را برای فرد غیرممکن کند. در برخی موارد، ممکن است فرد نتواند بین صورت و جسم بی‌جان تمایز قائل شود یا چهره خود را در آینه تشخیص دهد. افراد مبتلا به این بیماری حتی نمی توانند چهره نزدیکترین خانواده و دوستان خود را شناسایی کنند. چهره کوری تحت یک وضعیت شناخته شده به عنوان agnosias قرار می گیرد. آگنوزیا شرایطی است که بر نحوه پردازش اطلاعات حسی مغز شما تأثیر می گذارد. برخی گزارش ها تخمین می زنند که حدود 2.4 درصد از جمعیت جهان با این وضعیت زندگی می کنند. چهره کوری با یک علامت اصلی مشخص می شود: ناتوانی در تشخیص چهره. با این حال، افراد مبتلا به این بیماری به درجات مختلفی این را تجربه می کنند. آنها نیز آن را به روش های مختلف تجربه می کنند. روش های رایجی که در آنها دیده شده است که چهره کوری آشکار می شود عبارتند از:
ناتوانی در توصیف چهره یک فرد
پرهیز از ملاقات با افراد جدید
ناتوانی در شناخت افراد، حتی خانواده نزدیک و دوستان
شخصیت های گیج کننده در یک فیلم یا بازی
هنگام حضور در یک اتاق شلوغ دچار سردرگمی می شوید
تشخیص افراد با ویژگی های دیگر مانند نحوه بو کردن یا راه رفتن
هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی باعث چهره کوری می شود. آنچه شناخته شده است این است که این بیماری با از دست دادن حافظه یا اختلالات بینایی مرتبط نیست. محققان تشخیص داده اند که شِکَنج دوکی شکل سمت راست، که محلی در مغز است که مسئول حافظه و ادراک صورت است، در مغز افراد مبتلا به نوعی از این عارضه، دچار اختلال می شود. برخی تحقیقات ایجاد این بیماری را با ناهنجاری ها یا آسیب مغزی مرتبط می دانند. این می تواند ناشی از آسیب مغزی، سکته مغزی یا بیماری های عصبی باشد. چهره کوری همچنین می تواند زمانی رخ دهد که آسیب یا اختلال مغزی وجود نداشته باشد. چهره کوری مادرزادی شکلی از بیماری است که می تواند در خانواده ها منتقل شود. در چنین حالتی اختلال از بدو تولد وجود خواهد داشت. چهره کوری همچنین با شرایط رشدی مانند سندرم آسپرگر و اوتیسم مرتبط است. برخی از افراد مبتلا به این شرایط ممکن است تا حدی نابینایی صورت را تجربه کنند که هرگز قادر به تشخیص و یادآوری چهره هیچکس نیستند.
چهره کوری را می توان بر اساس علت یا علائم آن طبقه بندی کرد. دو شکل اختلال بر اساس علائم عبارتند از:
چهره کوری انجمنی: در اینجا، شما قادر خواهید بود چهره افراد را تشخیص دهید یا چهره یک فرد را از دیگری جدا کنید، مهم نیست که چقدر آنها را بشناسید.
چهره کوری ادراکی: با این شکل از اختلال، در حالی که می توانید چهره های فردی را تشخیص دهید، نمی توانید حالات چهره افراد را تشخیص دهید. همچنین ممکن است با درک نشانه های غیر کلامی مشکل داشته باشید.
از سوی دیگر، هنگامی که بر اساس آنچه باعث ایجاد آن می شود طبقه بندی می شود، چهره کوری را می توان به موارد زیر طبقه بندی کرد:
چهره کوری اکتسابی: چهره کوری اکتسابی در اثر نوعی آسیب به مغز ایجاد می شود. این می تواند توسط شرایط عصبی مانند زوال عقل و بیماری آلزایمر ایجاد شود. تومورهای مغزی و صدمات تروماتیک مغزی نیز شناخته شده اند که باعث ایجاد پروسوپاگنوزی اکتسابی می شوند. علل دیگر عبارتند از سکته مغزی، مسمومیت با مونوکسید کربن، تشنج و عفونت بافت مغز.
چهره کوری مادرزادی: اگر این اختلال در خانواده شما وجود داشته باشد، می تواند ارثی باشد. دقیقاً مشخص نیست که چرا رخ می دهد. با این حال، برخی تحقیقات آن را با جهش های DNA مرتبط می دانند. محققان متوجه شده اند که کودکان حتی بدون سابقه خانوادگی نیز می توانند با چهره کوری مادرزادی متولد شوند. گُمانها این است که چنین مواردی با اختلالات رشدی مانند اوتیسم مرتبط است. با این حال، برای اطمینان از این موضوع باید تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود.
هیچ درمان شناخته شده ای برای چهره کوری وجود ندارد. خبر خوب این است که درمان می تواند به فرد مبتلا به این اختلال کمک کند تا راهبردهای مقابله ای را توسعه دهد. هدف این استراتژی ها تجهیز شما به ابزارهایی برای تشخیص افراد با ویژگی های دیگر مانند صدا یا راه رفتن و یا استشمام بوی عطر آنها است. اِشکال این راهبردها این است که وقتی یک فرد مبتلا به چهره کوری در محیطی ناآشنا قرار دارد، ممکن است همیشه کارساز نباشد. در برخی موارد چهره کوری اکتسابی، درمان بیماری زمینه ای ممکن است به کاهش علائم چهره کوری کمک کند. اگر با این عارضه به دنیا نیامده اید، ممکن است مقابله با چهره کوری چالش برانگیز باشد. گاهی اوقات، افراد حتی تا زمانی که برای مشاوره مراجعه نمی کنند متوجه این اختلال نمی شوند. در بسیاری از موارد این اختلال، می توانید انتظار داشته باشید که تا پایان عمر با آن زندگی کنید. خبر خوب این است که این اختلال هیچ گونه عارضه ای برای سلامت جسمی ایجاد نمی کند. با این حال می تواند بر سلامت روان شما تأثیر بگذارد. بسیاری از افراد مبتلا به چهره کوری احساس ناامیدی، شرمساری، مضطرب یا عصبانیت در مورد وضعیت خود دارند. این اغلب باعث اِنزوای خود و اضطراب اجتماعی می شود.
روایح این عطر و برخی عطرهای مُبهم حداقل در میان سایر روایح مشابه می تواند در بهبود وضعیت حافظه ی تصویری مبتلایان اختلال چهره کوری مفید باشد. چراکه با بونوازی این عطر در شخص تنپوش کننده که برای یک لحظه چهره ی این شخص معطر در حافظه ی مبتلایان چهره کوری ثبت می گردد، با استشمام دوباره ی این عطر ممکن است بتواند چهره ی شخص تنپوش کننده ی اول را به یاد بیاورد که این خود نیز امیدی از بهبود وضعیت مبتلایان اختلال چهره کوری را نوید می دهد. اما با این حال آروماتیک تراپی بایستی بصورت گسترده برای بازگشت حافظه ی بویایی در بازنویسی خاطره ی ترسیمی از چهره ی تنپوش کنندگان در مبتلایان اختلال چهره کوری، مورد ارزیابی قرار گیرد.
عطری با روایح بسیار شگفت انگیز و گُنگ در شامه ها با یادآوری آخرین از ما..........
ماندگاری برای 7 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 10 ساعت روی پوست با پراکنشی بسیار خوب در ساعات اولیه تنپوش که برای همراهان آشنا و غریبه، سیمای شما بخاطر تنپوش این عطر در حافظه ی فلاش عکسی این همراهان باقی خواهد ماند.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران...............

23 بهمن 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Javadi ارژنگ بوترابی
دورود به شما دکتر اسدی عزیز با سلیقه
در عطر افشان وجود شما یک نعمت 😊 تکتک نظرات شمارو دنبال میکنم و لذت میبرم از این تجربه و دقت و سلیقه
پاینده باشین دکتر 💐💐💐💐💐
23 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin ملورین
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای علوانی بزرگوار از همراهی و همدلی و مهر شما کمال سپاس دارم. انشالله توانسته باشم برای همه عزیزان مفید باشم.
بهترین ها برای شما و تمامی عزیزان.....
23 بهمن 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : nazanin امیر علوانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟