RIO collection - Noir De Rio

ریو نویر د ریو (لالیک مشکی)

مردانه
کد کالا : ATR-31275
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ریو کالکشن
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-31275
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    1
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 35
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این محصول یک مشابه قانونی با کیفیت و فوق العاده موفق از پرفروشترین ادکلن اوریحینال چند سال اخیر کشور یعنی "لالیک مشکی" است. شرکت ریو کالکشن (Rio Collection) که سیاستش تولید قانونی محصولاتی مشابه با محصولات پرفروش اوریجینال است، چند سال پیش اقدام به تولید "نویر د ریو" یا همان "لالیک ریو" کرد. جالب اینجاست که اکنون پس از چند سال از آغاز تولید، این محصول در بین نزدیک به 80 محصول شرکت ریو با اختلاف زیادی بیشترین فروش را داشته که از ترکیب اسانس فوق العاده آن حکایت دارد.

لالیک ریو از نظر شباهت به ادکلن اوریجینال خود یکی از موفق ترینهاست و توانسته بوی مدهوش کننده انکر نویر یا همان "لالیک مشکی" را به خوبی روی خود پیاده کند. عطرافشان این محصول فوق العاده و خوش قیمت را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند ریو کالکشن
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
نمره کاربران
Noir De Rio-ریو نویر د ریو (لالیک مشکی)
رایحه
5.6
7 رای
ماندگاری
6.5
26 رای
پخش بو
6.5
23 رای
طراحی شیشه
5.8
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (71 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یکی از دلایل موفقیت این عطر در تشابه سازی نسبت به انکرنوآر لالیک این بود که لالیک عطری است که از روایح اندک ساخته شد و ساخت اسانس از آن ساده تر و میسر و به تبع ازو شرکت ریو توانست موفقتر از سایر محصولات دیگر خودش عمل کند حتی خودم که علاقه مند به کارهای ریو نبودم یک شیشه برای تمدید تهیه کردم .
البته زمانی که چهل تومن بود.
شادو خوشبو باشید
12 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : عباس بهرامی sinash

لالیک مشکی سال ۸۹ ۵۵ هزار تومن بود. بعدکه گرون شد سروکله نوآر د ریو پیدا شد که طبق معمول ریوها تک خطی بود اما تشابه خوب داشت. خودم خریدم. اما کیفیت جدیدهاش گویا بدلیل استفاده کمتر از اسانس روغنی ضعیفتر شده. این یکی از ریوهای نزدیک شده به رایحه اصلی بود.
شادوخوشبوباشید
08 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : عباس بهرامی

عالیییییی
01 بهمن 1397 پاسخ تشکر

2
رایحه
4
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
یه کار دودی - گیاهی که با یه شیرینی مصنوعی ملایم شده.
جنس رایحه دودی اش مثل عطر توسکا لدر از همین برند هست که به نظر من آزار دهنده است. اما بر خلاف توسکا لدر، پخش این عطر ملایم تره.
رایحه چوب یا بهتر بگم برگ کاج هم توش حس میشه. رایحه کاجش واقعا طبیعی هستش (هر چند که در کل این رایحه مورد علاقه من نیست).
بوی شیرینی کاراملی فوق العاده مصنوعی هم توی کار حس میشه که البته کمک چندانی به بالانس شدن کار نمی کنه (در اینجا هم شبیه به توسکا لدر عمل می کنه. در توسکا لدر با اسانس تمشک و در اینجا با شیرینی)

در کل در بهترین حالت قراره حس برگ کاج در حال سوختن رو بده که اگه اینو به خودتون و مخصوصا به لباستون بزنین بیشتر بوی سیگار میگیره تا یک نوع عطر.
حقیقتا جزو کار های ضعیف این برند می دونمش و البته باید توجه داشت که جزو اولین کار های این برند بوده برای حدود 6 سال پیش.
پخش متوسط و ماندگاری نسبتا ضعیف.
14 دی 1397 پاسخ تشکر

سال 88بود که پدرم برای خرید مجدد لالیک مشکی به یک عطر فروشی رفت. فروشنده با معرفی این کار بجای آن اذعان کرد که این یک برند جدید هست که کارش تولید مشابه عطر های گران قیمت با همان کیفیت یا حتی بهتر هست. حقه ی فروشنده ماسید و پدرم مجاب به خرید این ناعطر شد. محصولات ریو روز به روز به روز دارن زیاد میشن ولی اگر دنبال صرفا بو دادن هستید سراغ این برند بیایید.آخرین باری که از عطر های ریو استفاده کردم دو سال پیش بود بعد از استفاده دچار سرفه شدید و سردرد وحشتناکی شدم. و بعد از آن ریو را به زباله دان ملحق کردم.
20 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : غلامرضا

از بین محصولات ریو این مورد رو داشتم، چون برادر کوچیکم هدیه گرفته بود و نمیخواستم تو ذوقش بزنم چند باری هم استفاده کردم. شروع این کار شبیه لالیک مشکی هست به اضافه یه ته بوی فلزی. با گذشت زمان و برخلاف لالیک این رایحه تقریبا ثابت میمونه و بوی فلزیش اذیت کننده میشه. اصلا خوشایند نیست، که البته از یه برند فیک عجیب نیست.
برند ریو کالکشن رو توی گوگل جستجو کنید، من که هیچ سایت خارجی رو ندیدم به کارهای اونها اشاره ای کرده باشه، واسه همین این برند به احتمال زیاد فیکه و در واقع یه کارگاه زیرزمینی ایرانیه که داره کپیهای نه چندان خوبی از عطرهای معروف تولید میکنه، اگه این برند توی ایران ثبت شده بود اشکالی نداشت ولی همین که داره سعی میکنه خودشو اماراتی جا بزنه نشون میده که فعالیتش قانونی نیست. با توجه به این موارد، محصولات این برند اعتبارشون در حد اسانسهای متروییه، واقعا جای تاسفه.
10 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی

سلام من میخواستم این ادکلن و بخرم ولی دیدم بعضیا گفتن که بوش اصلا شبیه لالیک مشکی نیست و بوی سیگار میده!!واقعا اینطوریه؟؟؟؟؟؟حتی اگه یه ذره ام بوش مثل سیگار باشه واقعا بده چون من خانومم و خب خیلی بده بوی سیگار بده لباسام!خواهشش میکنم بگید واقعا اینطوره؟چون من خیلی دوس داشتم این ادکلن و بخرم الان مردد شدم!
29 بهمن 1395 پاسخ تشکر
سلام خانم yasamin ،به نظر من این محصول که خودم داشتم و با خود لالیک مقایسه کردم از نظر شباهت بسیار عالی کار شده با ماندگاری و پخش بو خیلی خوب، توضیحات محصول را هم مطالعه بفرماییدبا تشکر.
30 بهمن 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : جواد وزیری

0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
حدود یه سال میشه این عطر رو به صورت روزمره استفاده میکنم. اصل کار رو امتحان نکردم (یا خیلی کم).
تلخی و یه کم سنگینیش در ابتدا شاید مشام رو میزنه ولی بعد از گذشت دقایقی کوتاه تا حدود زیادی برای یک مرد جوان یا میانسال دلپذیر و دوست داشتنی میشه.

در اویل زمانی که استفاده میکردم خیلیا از فاصله دور متوجه میشدن و در موردش سوال میکردند و من رو به شدت متعجب میکردند. اما بعد از گذشت مدتی نمیدونم چه اتفاقی افتاده که یا خودم و اطرافیانم به این بو عادت کردیم یا اینکه فقط پاف های اول دارای پخش بو و کیفیت بالا بودند یا اینکه این عطر در فصول خاصی خودش رو نشون میده...؟؟!!

من فکر میکردم بهتره با توجه به قیمت مناسب انکر نویر اون رو تهیه کنم اما با بررسی هایی که کردم دیدم حتی مواردی هست که کیفیت ریو رو از اصل کار بالاتر ارزیابی کردند. یاد اون ماجرا افتادم که خواننده ای میاد توی کشور و توی مسابقه تقلید صدای خودش سوم میشه... :)

در کل بوی عطر برام راضی کننده هست اما پخش و ماندگاری به جز روزهای اول دیگه برام راضی کننده نبوده
22 آذر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

سلام اقای مدیر خسته نباشید
چرا یهو انقدر به محصولات ریو افزایش قیمت خورد؟؟؟
08 شهریور 1394 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام شرکت ریو قیمت برخی محصولاتش رو اخیرا افزایش داده.

درحال حاضر خرید این عطر معقولانه تر از خرید لالیک اصلیست.
15 مرداد 1394 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟