XERJOFF - Laylati

زرجوف لایلاتی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42445
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42445
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 300
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 11
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«لایلاتی - لیلاتی » یک رایحه سخت و اسرارآمیز است. ترکیبی از گیاهان دودزا و کم‌نظیر که شروعی غیرعادی و در عین حال اغواکننده به رایحه می‌بخشند. دود ناشی از آن خاکسترها رد اندکی از سدر دودی و نعناع هندی تابیده برجای می‌گذارد که برای ایجاد یک ترکیب تیره، حیوانی و رزینی به‌کار می‌روند. وانیل و مشک این راز را ادامه می‌دهند و با یک تجربه تمام و کمال، ملایم و بی نقص ترکیب را به پایان می‌رسانند. 

برند زرجوف
عطار کریس موریس
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترکیبات سبز
اسانس میانی نعناع هندی ، سدر
اسانس پایه مشک ، وانیل ، تنباکو
نمره کاربران
Laylati-زرجوف لایلاتی
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
9
4 رای
پخش بو
8.5
4 رای
طراحی شیشه
9.3
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با عرض سلام و احترام:
شخصا معتقدم ادغام سوسپیرو و رزجف فقط و فقط در حد جایگزینی باتل و پکیجینگ بوده.
Laylati هم از این قاعده مستثنی نبوده.
و اما شرح خود عطر:
بلک افغانویی دیگر در قامت یک برند ایتالیایی.بلک افغانویی ملوس تر که اینبار رایحه اون دستخوش تغییرات کمی هم شده.
رایحه ایی نرم تر و همه پسند از کانابیس و ترکیب اون با روایح سبز و کمی وانیلی آغاز این عطر را رقم خواهد زد.
شامه مخاطب عامی که بلک افغانو و مشابهینش رو بو کرده باشه ، Laylati رو رو بالای 90 درصد متشابه با بلک افغانو اعلام خواهد کرد.
Laylati از برند سوسپیرو سال 2011 و Laylati زرجف 2019 لانچ شدن و هر دو با رایحه ایی یکسان کاوری دیزاینر طور و همه پسند تر از بلک افغانو گوالتیری هستند.
به نظرم تغییرات جزئی با جایگزین شدن نت نیمه شیرین و شکلات گون از تنباکو به جای عود در درای داون این عطر ، تفاوت هایی رو با بلک افغانو ایجاد کرده.
همین دستکاری های جزئی و محدود باعث شده این کار تا حدودی جذاب تر از غول سیاه گوالتیری باشه و خانم ها هم بتوانند با پوششی رسمی این عطر رو استفاده کنند.
برای Laylati زرجف از نظر ماندگاری و پخش نمره 7.5 و Laylati سوسپیرو نمره 8.5 رو میشه در نظر گرفت و پرفومنس و شفافیت و کیفیت هر دو کار هم بسیار خوب هست.
10 آبان 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : آرش م. محمدجواد رنجبر
درود بر شما جناب رضایی عزیز.عضو جدید عطرافشان هستم و در این مدت نچندان زیاد خیلی از نظرات شما رو خوندم و درود بر شما بابت نظرهای ارزشمندتون. ممنون میشم یکسری از نیش های شیک و خوش بو بهم معرفی کنید.مردانه یا یونی و اینکه حتی الامکان بدون بازخورد منفی.یا بهتر بگم بهترین های هر برند از نظر شما.
21 اسفند 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : امیر رنجبر فاطمه فیضی
سلام و روز خوش وحید عزیز:
اول از همه خوش آمد میگم ورودتون رو به عطر افشان و تشکر میکنم بابت نگاه پر مهرتون و لطفی که به بنده دارید.
راستش باید با این جمله تکراری که(( عطر و رایحه کاملا سلیقه ایی هست)) بحث رو آغاز کنم . علی الخصوص در دنیای نیش ها که این موضوع نمود بیشتری رو خواهد داشت.
ولی در هر صورت من چند تا کار از برند های مختلف رو که تقریبا و عموما مورد پسندتر هستند در دنیای روایح، خدمت شما معرفی میکنم ولی این ملاک بر بهترین بودن آنها نیست صرفا عطر هایی رو خدمتتون میگم که درصد بازخورد مثبت آنها زیاد هستند :
- از برند زرجف کار های Erba Pura و Mefisto و Lira که زنانه هست و Alexandria II و Accento تقریبا کار های همه پسند تری هستند
- از برند مارلی عطر های Layton و Pegasus و Kalan و Galloway و Oajan وAthalia کار های موفق و عامه پسند تری هستند.
- برند آمواج خصوصا در کارهای قدیمی، خیلی حرفه ایی و نیش عمل کرده و عطر هایی رو پرزنت کرده که کاملا خاص هستند ولی از مابین آنها و لاین جدیدش چند تا کار عرف تر و خوش رایحه که برای اغلب شامه ها جذابیت داره رو خدمتتون عرض میکنم:Beach Hut Man و Beach Hut Woman و Sunshine for women و Reflection for Men و Opus V ( اوپوس 5) و Crimson Rocks
- برند اورتو پاریسی هم با عطر مگامار ، خیلی خودش رو در دل ایرانیان جا کرد. کارهای Terroni و Boccanera هم از همین برند عطر های خوبی برای استفاده عموم هستند.
- خانه عطر JOVOY یکی از خانه های عطر مورد علاقه شخص بنده هست و همانطور که میدونید شاهکارهایی مثل پرایوت لیبل و سایکدلیک رو به دنیای نیش ها معرفی کرده ولی از نظر من سیف ترین عطرهاش، کارهای L’Arbre de la Connaissance و Remember Me و L'Art de la Guerre هستند.
- برند تجاری و خوش ساخت تام فورد هم که معرف حضورتون هست و اغلب عطر هاش خیلی خوش بازخورد هستند و به نظر کلا ساخته شدند برای بازخورد و جلب نظر . از بین آنها شخصا عطر های F**king Fabulous و Oud Wood و Bitter Peach و Grey Vetiver و Costa Azzurra رو همه پسند تر میدونم.
وحید جان تعداد عطر بسیار زیاد و برند ها خیلی متعدد هستند ولی شما با برند هایی که خدمتت گفتم استارت رو بزن . شاید بتونی از بینشون عطر مورد پسندت رو انتخاب کنی.
دوستدار همگی
22 اسفند 1401 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : علی حمیدی آرش م.

نت اولیه و میانی خیلی تندی داره مثل ناساماتو هیندو گرس و بعد آهسته آهسته تلفیقش با نت پایانی معرکه میشه برای لذت بردن از این ادکلن پس از زدن فقط باید صبر کرد
20 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی علیرضا ریاحی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟