YVES SAINT LAURENT - Belle d'Opium

ایو سن لورن بل دی اوپیوم

زنانه
کد کالا : ATR-31212
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : ایو سن لورن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-31212
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 210
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
10,550,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 31
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

جدیدترین محصول شرکت ایوسن لوران میباشد که اواخر سال 2010 روانه بازار شد، این محصول با سر و صدای فراوانی وارد بازار شد چرا که تبلیغات گسترده و فضای تبلیغ این عطر بخصوص بسیار در ذهن مردم پر شده بود تا اینکه سرانجام این شاهکار خارق العاده بشریت وارد بازار شد و علاقه مندان و دوستداران محصولات این برند را نا امید نکرد و میتوان به جرأت یکی از بهترین عطرهای این شرکت را معرفی کرد که توسط Honorine Blanc وAlberto Morillas تولید و معرفی شد.

عطرافشان تجربه این محصول را به شما پیشنهاد می‌کند.

برند ایو سن لورن
عطار آلبرتو موریلاس، هونورین بلانک
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل سوسن
اسانس میانی میوه‌جات، تنباکو ، فلفل ، روایح دودی، شکوفه هلو
اسانس پایه کهربا، نعناع هندی ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Belle d'Opium-ایو سن لورن بل دی اوپیوم
رایحه
7.5
6 رای
ماندگاری
7
13 رای
پخش بو
7
13 رای
طراحی شیشه
7.3
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ایو سن لورن
اخبار برند ایو سن لورن
عطرگرام
نظرات کاربران (23 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
یکی از بهترین عطرهای گرمی هست که تست کردم
08 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
تا مدت ها فکر می کردم این همون بلک اوپیومه و مونده بودم چرا مال من اینقدر قیافش با مال بقیه فرق داره :)
تعجب میکنم که کسی دیگه زیاد در بارش حرف نمیزنه

امروز که از اعماق کمد درش آوردم و دقت کردم فهمیدم من تا حالا بلک اوپیومو حتی تست نکردم ولی اینو دارم.
بوشو دوستان به زیبایی و کمال توصیف کردن به خاطر همین وراجی نمیکنم. فقط بگم بین عطرای گرم و سنگین فقط همینو دوست دارم، و با این وجود دلیل چال شدنش توی کمد اینه که به شدت سردرد آوره مخصوصاً توی محیط های بسته مثل ماشین و ما هم که اکثر اوقات توی ماشینیم.
06 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : روشان nazanin

ali
7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
بل دی اوپیوم یکی از بهترین دیزاینرهای زنانه ست که طی سالهای اخیر تست داشتم ، شاید تشابه اسمی و ظاهرشیشه باعث بشه بعضا تصور کنن از فلنکرهای بلک اوپیوم ولی اینطور نیست و بلحاظ رایحه هیچ ربط و شباهتی بهم ندارند.
بل دی اوپیوم بانویی نجیب زاده و باوقاره که ظاهره طناز و فیسِ نچرال و زیبایش دلِ مردان زیادی رو برده ......

شروع بل دی اوپیوم با تمی فروتی از میوه های خشک و نیمه خشک استارت میخوره که با وایت فلورالها درهم تنیده و روی بستری صاف و صیقل خورده از صندل وود قرار گرفتن ، در پس زمینه ی این بستر فلفل رو حس میکنم که مثل چاشنی یه نمه تندی به کار داده ، از همون ابتدا در کناره این فضای فروتی ، فلورال و چوبی ، هاله ای نازک از رایحه ی تلخ و نیمه تاریکِ بخور رو داریم که دور تا دور بستر را احاطه کرده .
در بطن کار شیرینی کنترل شده وانیل رو میگیرم که جذابیت عجیبی به عطر داده و در ادامه بواسطه امبر یه نمه بیشتر میشه ، این شیرینی ملایم یه جورایی در تضاده با تلخی بخور و تندی فلفل ترکیب بسیار شامه نوازی را خلق میکنه جوری که ناخوداگاه بینی عطرباز رو تحریک به تفکیک میکنه .

بنظرم اوج زیبایی اینکارو بعداز گذشت بیست دقیقه داریم ،زمانی که تنباکویی که تاحدودی تداعی کننده سیگارای لایتِ نمایان میشه و در کناره بستر چوبی ، فروتی و وایت فلورالها رایحه ی اغواکننده ای را بوجود میاره ، در اینجا اگه تمرکز کنید تمی لاکتون مانند که هلو به بافت تنباکویی تزریق کرده را میشه حس کرد ، این تم لاکتونی هرچند کمرنگِ ولی به بیس تنباکویی کار، لطافت خاصی داده و زنانگی عطرو حفظ کرده .

در انتها یعنی چیزی حدوده چهل دقیقه بعد از اولین اسپری ،اکورد فلورال و چوبی کمرنگ میشه، در اینجا یه تم مرموزه صمغ گون و بالزامیکی که احتمالا از اکورد امبر نشأت گرفته رو حس میکنم که به زیبای ایفای نقش کرده و به فضای فروتی و تنباکویی عطر بُعدی محرک و اغواکننده میده .

بل دی اوپیوم یکی از خوبای مهجور مانده ایوسن لورنِ که دیسکانتینیو شده و بالا بودن قیمتش احتمالا بخاطره همین توقیف تولیده، با تمام ارزشی که اینکار داره ولی با این قیمت کارای خوب زیادی رو میشه لیست کرد و توصیه میکنم قبل از خرید حتما تست کنید ، با اینحال میتونم بگم اگه کسی پسندش کرد احتمالش خیلی کم که متقاعد به خرید نشه .
19 شهریور 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : shima.a Mahdisss

یه سوال دارم ازتون خواهش میکنم هر کی این عطر و داره یا میدونه جوابمو بده حتی مدیر سایت
آیا جعبه ی این عطر بچ کد نداره؟
من یه دونه دیدم که از حای معتبر هم خریدن منتها شیشه ش بچ کد داره ولی جعبه ش نداره
آیا این عطر اینطوری تولید شده؟!!!!!!!!
17 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Miss salehpour
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب عطر ها به طور کلی دارای بچکد هستند، در بعضی مواقع عطر دیکد می شود( کالایی که به کشور دیگر فروخته شده و بنا به دلایلی نتوانسته فروش مناسبی داشته باشد ، به کشور دیگر فروخته می شود و بارکد و در بعضی مواقع بچکد با برچسب پاک می شود)

من با بو کردن این عطر گمشدمو تو دنیای عطر پیدا کردم
هر لحظه یه بوی متفاوت میده عاشقشم
15 اسفند 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : alireza .xx neda

دوستای خوبم
من بلک اوپیوم و دارم به نظرم بلک اپیوم پخش متوسط رو به بالا داره این عطر چطوره تو پخش و اینکه فرق این عطر و بلک اپیوم چیه و چه وجه اشتراکی دارن اصلا به هم شبیه هستن یا نه هر کس تجربه ای داره ممنون میشم برامون توضیح بده
01 تیر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : alireza .xx
به نظر من بلک اوپیوم با belle هیچی ربطی به هم از لحاظ رایحه ندارند. اصلا داستان هاشون جداست کاملا ، اما تو پخش و موندگاری تقریبا تو یه سطح هستند. belle مجلسی تره ، جدی تره کاراکترش. کاراکترش مثل سیاستمدارهاست یه جورایی. بوی توتون ملایمی هم ازش حس میشه اما با یه دوز کاملا هوشمندانه و حساب شده تا خراب نکنه حس زنانگی عطرو.
02 تیر 1395 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : غزال آرامیس
مرضیه جان
پس پخش بوش بالا نیست اینطور که شما میگی چون بلک اپیوم پخشش خیلی بالا نیست البته من حس میکنم مشامم زود پر میشه نمیدونم سردرگم شدم انقد ازش تعریف کردی تو صفحه ی اپوس 8 کاملا وسوسه ی وسوسه م اخه منم یه عطر با این مشخصاتی که اونجا به مهلا گفتی میخوام
02 تیر 1395 پاسخ تشکر
زیبای عزیزم فقط تستش کن حتما. چون این عطر به هر کاراکتری نمیخوره . خوب یادمه این عطر و چند تا دیگه که از این به لحاظ قیمت گرونتر بودن رو جهت نقد و نظر سنجی تو یه جمع دوستانه آورده بودم که با هم رودربایستی نداشتیم اصلا . هر کس واسه هر عطر نظر خودشو میداد تا نوبت به این رسید که اتفاقا آخرین عطرم بود یهو همه با هم و بالاتفاق شروع به تعریف کردن جوری که خودم تعجب کردم آخه جزء فیوریت های من نبود خیلی. تقریبا تنها عطری بود که همه با هم اتفاق نظر داشتن روش.
بعد ها خودم هم لذت بردم ازش
02 تیر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : غزال

من این عطرو چند روز پیش خریدم و حسابی بررسیش کردم، اول باید بگم که از خودم عصبانی شدم که چرا زودتر سراغش نرفتم! چرا به جای اینکه عطر دم دستی بخرم اینو نگرفتم؟! شاید چون اپیوم قدیمی رو داشتم تصور می کردم مثل اونه بوش
اما حسرت من بیشتر به خاطر این بود که احساس کردم این عطر شاید همون چیزیه که ناخودآگاه مدتها دنبالش بودم ولی نمی دونستم که کجا باید دنبالش باشم.
همیشه فکر می کردم گمگشته من توی عطرهای دارای آکورد پودریه، اما این.....
چی باید گفت که وصفش کنه؟ برای من بوی سیگار داره اما نه هر سیگاری، بوی سیگارهای گرون توی جعبه های چوبی، بوی دودی که اطراف مردان ثروتمند و جنتلمن سیگاری هست و با بوی عطرشون قاطی شده، ترکیبی عجیب از روایح دودی و توتون و لایه ای ظریف از گلها که از پشت این همه دود سرک می کشن، نمیدونم چرا منو یاد فیلم گتسبی بزرگ انداخت، بوی خونه گتسبی، بوی مهمونی های شبانه....
مثل گربه ای شدم که سنبل الطیب بهش دادن، همین جور شیشه عطرو بغل کردم هر نیم ساعت میزنم به مچم! کاملاً رفتم تو خلسه،
دوستای خوبم، اینجا بود که واقعا فهمیدم رایحه از پخش و دوام مهم تره، عطرم خط نمی اندازه؟ مهم نیست، دوامش از خجالت ایلین در نمیاد؟ فکرشم نکن،به جهنم .......
من برای خودم مهم تر از دیگرانم و با پاف بیشتر تجدیدش می کنم
در ضمن از نظر من این عطر می تونه یونی باشه، چون شیرینیش واقعا نمی تونه از تلخیش پیشی بگیره
30 بهمن 1394 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mahdisss آرامیس

درود بر شما
با توجه به این که این عطر، ورساچه ورسنس، چنس صورتی ، کنزو لئوپار از عطرهای مورد علاقه ی منه، یک عطر چهارفصل شیک با پخش بوی بالا بهم معرفی کنید. با سپاس
18 بهمن 1394 پاسخ تشکر

قیمت پنجاه میل و نود میل بلک اوپیوم چند هست؟
30 مهر 1394 پاسخ تشکر

بلک اوپیوم رو نمیارین؟
06 مهر 1394 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : موجوده و تا زمان اضافه شدن به سایت تلفنی میتونید سفارش بدید.

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟