Brut Parfums Prestige - Brut

بروت پرفیومز پرستیژ بروت مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-41914
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع : خنک
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1964
کد کالا : ATR-41914
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 20
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
990,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    8
  • روزانه
    7
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 48
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Brut Parfums Prestige Brut - بروت پرفیومز پرستیژ بروت مردانه عطری مردانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 1964 به بازار عرضه شده است .

بروت پرفیومز پرستیژ بروت مردانه طبع آن خنک است.

عطری که توسط عطرساز برجسته کارل مان خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر نارنگی ماندارین، پرتقال، برگ درخت نارنج، اسطوخودوس ، گل پنبه ، نعناع هندی ، روایح چوبی، عنبر می باشد.

نوع عطر ادو تویلت
برند بروت پرفیومز پرستیژ
عطار کارل مان
طبع خنک
سال عرضه 1964
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، پرتقال، برگ درخت نارنج
اسانس میانی اسطوخودوس ، گل پنبه
اسانس پایه نعناع هندی ، روایح چوبی، عنبر
نمره کاربران
Brut-بروت پرفیومز پرستیژ بروت مردانه
رایحه
8.3
13 رای
ماندگاری
8.1
13 رای
پخش بو
8
13 رای
طراحی شیشه
8.2
13 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام و ارادت
خدمت عطر افشانی های عزیز
یه رایحه ای بود سالها فکر میکردم بلک ارکید ولی اون نبود و توی همین عطر پیداش کردم و منو برد به خاطرات ۱۵ سال پیشم . . .❤️
10 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر همه دوستان عطر افشانی. بنده یک نسخه هم از ادوکلن بروت با جعبه طلقی تهیه کردم که نسبت به بروت جعبه مقوایی که MADE IN USA پشت جعبه اش درج شده به مراتب پرفورمنس ضعیفت تری داره. بنده هر دو نسخه رو تست کردم که بروت جعبه مقوایی هم رایحه قوی تر و تند و تیز تری داره و هم ماندگاری و مخصوصا پراکندگی بهتری داره.
03 بهمن 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Perfumex

این عطر ب درد هدیه دادن می خوره؟
برای فصل بهار؟
چون ارزونه و اگر رایحه خوبی داشته باشه قطعا از انتخاب عطر اماراتی بهتره
20 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی بابک
بله هنوز هم عالیه بخصوص برای هدیه به مردان مسن.
اما به شرطی که اصلش رو بگیرید که توی بازار به سختی پیدا میشه.
در حال حاضر نسخه اصلی ، در امریکا فقط در بطری سبز پلاستیکی کولون و اسپلش آن سبز تحت نام بروت کلاسیک تولید میشه که در اسیا و توزیع نمیشه
توزیع بروت در اروپا تحت لیسانس شرکت یونیلور ، با نام بروت پافیومز پرستیژ و یا بروت اوریجینال تولید میشه. در فرمتهای شیشه چهارگوش شفاف (که توی ایران هم پیدا میشه به سختی و عطرافشان هم تا چندی قبل موجود داشت)، اسپلش-ان در بطری سبز پلاستیکی که در انلاین شاپها موجود هست اما پخشش خیلی کمه، و همینطور شیشه چهارگوش افترشیو که بعیده گیرتون بیاد.
و اما نسخه یونیلور شیشه سبز مدال دار، نسخه اصلی اش تلقی هست که پشتش یک برچسب شفاف شامل ارم یونیلور و ... نوشته شده، اما نوشته های عربی نداره. تلقیهای بدون نوشته و تلقی های با برچسب یونیلور+ نوشته عربی (صنع فی ایطالیا) و همینطور جعبه کاغذی که نوشته ساخت امریکا، تا جایی که من میدونم اماراتی هستند یا هندی. هرچند بعضی از قدیمیها همون جعبه کاغذی موجود رو هنوز میپسندند و میگن بوی درای داون مشک گرمش بیشتر شبیه هست به درای داون بروتهای قدیمی ساخت فابرژه.
بروت فابرژه قدیمی، در فاز ابتدایی سبز و صابونی و فرش و خنک و و بسیار حال خوب کن (آپ لیفتینگ) و شیک بود، و در فاز پایانی بعد از یکی دو روز روی لباس بوی مشک مانند فوژه ای باربرشاپی تیز و گرم و شیکی داشت.
21 دی 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامیار فخر کاید امیر
برای آقایان بالای 50 و 60 سال کلاسیک پسند بله
21 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک کورش اچ

دریک کلام فقط نسخه قدیمی .یک رایحه شیک و ترو تمیز
04 دی 1402 پاسخ تشکر

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر دوستان عطر افشان
امروز هم طبق معمول سری به بازار عطر و ادوکلن زدم. رفتن به بازار عطر و ادوکلن و دیدن عطرها بهم انرژی میده و روحیه خوبی میگیرم. حالا چه عطری بخرم یا فقط نگاه کنم... 😍😅به هر حال نتونستم لذت خرید یک عطر رو از خودم بگیرم و اینبار ادوکلن بروت ۱۰۰ میل آمریکایی رو خریدم. البته هم جعبه مقوایی و هم جعبه تلقی موجود بود که بنده جعبه مقوایی رو ترجیح دادم. البته فروشنده میگفت کیفیت هر دو یکی هست. هنوز پلمب یا هولوگرامش رو باز نکردم اما از داخل جعبه رایحه مرکباتی و خاطره انگیزش به مشام میرسه. امیدوارم پرفورمنس خوبی داشته باشه...
22 آذر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی Mehran

عطربروت !! کلاس دوم راهنمایی بودم ازطرف مدرسه فشارآوردن ناظما موهاتونو کوتاه کنین منم بقول بچه ها تازه پشت این سبز شده بود رفتم آرایشگاه تو یه محله قدیمی آرایشگر پیرمردی قدیمی بود که داخل آرایشگاه باکس ویترین داشت پریود ازوسایل قدیمی عطروادکلن صابون شامپو همه کلاسیک این عطرم اونجابود بروت سبز خیلی شیشه عطر چشم منو گرفت اول بار بود می‌دیدم با چشم تیزبین دیدم نوشته روش زده ادوتویلت اول فکرکردم شیشهنوشیدنی ،😂😂😂😂😂 بعد که نوشته رو خوندیم گفتم عجب عطری خلاصه به آقای آرایشگر گفتم یه موزر بزنین صورتم اول بارفقط بخاطر عطر هههههه خلاصه زد گفتم آقا صورتم میسوزه عطری الکلی ندارین بزنم صورتم به هرحال رفت الکل بیاره گفتم آقا میشه ازاین عطر بزنیم خلاصه سرتونو درد نیاورم دوپاف خودش زد برام عجب بوی داشت آرایشگاه اومدم بیرون تا رفتم مدرسه کل دوستام می‌پرسیدم عجب عطری زدی سامان اسم چیه منم هرکس می پرسید ازم اسمشو یه اسم من درآوردی میگفتم ههههههه گفتم باید یک شیشه بخرم بعدها یادش بخیر خلاصه عزیزان همیشه شاد باشین وخوشبو
10 آذر 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : محمد حسین Mahan

با سلام به همه عوامل عطر افشان
لطف میکنید بفرماید نسخه شیشه سبزش موجود هست یا این نسخه شیشه مربعی
02 آبان 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
پاسخ مدیر : سلام شیشه سبز

سلام دوستان کسی هست توضیح بده تفاوت نسخه ۶۰۰ و نسخه شیشه مربعی ( گران تر رو ) ؟ کدوم یک پرفورمنس قدیم رو دارن ؟ امروزه هم میشه روش حساب کرد واسه خرید؟
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور سیدمحمدرضا نیاکی

Brut Oceans

چون صفحه مختص این مدل از بروت در سایت نبود نظرم رو اینجا مینویسم.

بروت اوشنز با شیشه هم شکل بروت سبز قدیمی، اما با رنگ آبی هست در شیشه های مدالین (مدال دار), مربعی با گوشه های کشیده، و همینطور دئودورانت و مام رول و ...
همینطور که از اسمش پیداست، یک رایحه آکواتیک و خنک رو تداعی میکنه. رایحه کاملا قدیمی و کلاسیک هست و تا حدی صابونی و افترشیوی اما اصلا تیز و مصنوعی نیست. و ضمنا هیچ نوت جلبک و لجن و ...‌‌که در بعضی عطرهای اکواتیک یا مارینی میبینید نداره. در عوض پودری و سرحال کننده. برای من یه جورایی تداعی کننده خنکای کولرآبی در یک ظهر داغ تابستونی هست. کمی هم شیرینه.
من نسخه دئودورانت رو دارم اما پخشش کاملا راضی کننده هست.
05 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر علوانی

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
با درود خدمت عزیزان همراه و دست اندرکاران سایت معطر عطر افشان_
بروت (فابرگ)
از اون عطرایی هست که اگر سابقه استفاده اش توسط خودمون یا یکی از نزدیکانمون رو داشته باشیم، توی ذهن حک میشه و تو خاطر میمونه عطری همچون پوران هوم از کارون که هنوز در ذهن ها مانده و طرفداران خود را حفظ کرده ، این عطر به درست یا اشتباه نسبت داده میشد به نظامی های قدیم، هر چند که اگر این توصیف بطور کامل صحیح نباشه ولی میشه گفت: یکی از عطرهایی بود که مورد علاقه ی نظامیان رده بالای گذشته در اواخر دوره ی قبل بود،یک شیشه از نمونه اصلی این عطر حدودای سال 71 بدستم رسید و سعادتی شد که این رایحه ی خاص رو، در اون زمان که برندها همچون الان بصورت قارچ گونه رشد نکرده بودند را بعنوان یه عطر خاص تجربه کنم.
این عطر که در دسته ی روایح آروماتیک، فوژه قرار داشت با یک شروع انفجاری از لوندر(اسطوخودوس) کار خودش رو شروع میکرد و بعد از زمانی حدود نیمساعت تا چهل دقیقه کم کم رام میشد و از شدت رایحه لوندر آن کاسته میشد و در لابلای نتها میشد رازیانه (انیسه) و ریحان و کمی ترشی مرکباتی حس و دریافت کرد، و ماندگاری آن بصورتی بود که اگر روی لباس اسپری شده بود پس از شستن لباس، تازه بعضی از نتها که به هنگام اسپری مشخص نبودند خودنمایی کنند البته نه بصورت پخش بوی مشخص و با فاصله بلکه با بوییدن لباس مورد نظر میشد رایحه ایی باز مانده از عطر را حس کرد!!
این عطر بروت از فابرگ پس از گذشت زمان بخاطر طرفداران زیادی که داشت مورد کپی های فراوان قرار گرفت که هیچکدام جایگزین عطر اصلی نبودند و از طرفی با کنترلهای ایفرا از شدت رایحه ی عطر اصلی نیز کاسته شد.
در حال حاضر
این عطر با مشخصات
Brut Special Reserve Brut Parfums Prestige for men
از شرکت فابرگ موجود هست.
و عطری که در این صفحه وجود دارد بهترین و نزدیک ترین به رایحه ی اصلی میتونه باشه.
البته عطر سارتورویال از پنهالیگونز عطریست در فضایی مشابه(نه مشابه نظیر به نظیر) ولی بمراتب حرفه ایی تر و با کیفیت بالاتر و البته قیمتی بسیار بالاتر!!!
در مورد تشابه به پلو سبز با توجه به تشابه نتها، تشابهی در رایحه وجود ندارد.
و در هر صورت بروت میتواند عطری باشد که هنوز به عنوان یک عطر کلاسیک مورد استفاده قرار گیرد و از عطرهایست که معمولاً در کلکسیون عطرهای علاقمندان به روایح موجود هست.
یکی از عطرهای جذاب زنانه از همین شرکت فابرگ
عطریست شیپغ فلورال بنام
Faberge Babe Brut Parfums Prestige for women
که با داشتن 118 نت!! یکی از عطرهای خاص هست که هنوز با چند فلنکر بین بانوان طرفداران زیادی را دارد.
با تشکر از همراهی عزیزان
و تشکر از عطر افشان بخاطر ایجاد حس امنیت در خرید غیر حضوری
روزگار بکام _مانا باشید 🥀🥀
30 خرداد 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Mahan سروش کرباسیان
با درود بر شما
یادش به خیر پدرم حدود سی سال پیش یک شیشه از این استفاده کرد و حتی با معیارهای قدیم هم کاملا تند و مردانه بود.
نه اینکه خیلی آدم نوستالژیکی باشم و معتقد باشم هر چیزی قدیمیش خوب است ولی عطرهای قدیم حس و حال دیگه ای داشتند. مافیای کمپانی‌های عطرسازی با داستان‌های ایفرا که به جرات میشه گفت به غیر مواردی که در مورد عدم استفاده از نت های طبیعی حیوانی یا مواد واقعا حساسیت زا هست، بقیه اش فقط عوام فریبی برای سود بیشتر هست و این کمپانی‌های حریص با سازندگان عطر های تقلبی، لذت دنیای عطر را هر روز دارند خراب تر و بی روحتر می‌کنند.
بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم
31 خرداد 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : هاشم پور سانیار
درود بر شما و سپاس از توجهتون
با توجه به فرموده ی شما - میتونم بگم تجربه ی عطری مشابه عطر مورد استفاده ی من رو داشتید.
با نظرتون در مورد ضعیف شدن عطرها در تعدادی از برندها کاملاً موافقم.
البته هستند برندهایی مثل پینووارد که قبول نکردن در مجموعه ی ایفرا باشند و هنوز با کیفیت مورد نظر خودشون کار میکنند و البته با تذکر به استفاده کنندگان در مورد استفاده از مواد طبیعی با غلظت بالا و تست قبل از استفاده بخاطر عدم حساسیت زا بودن!!
ولی خارج از مورد ایفرا _با توجه به بالا رفتن تعداد برندها در سال‌های اخیر طبیعتاً شرکتها با مشکلات زیادی بابت تهیه ی مواد اولیه مواجه هستند و با توجه به اینکه مجبور هستند بعضی مواد رو از نقاط مختلف جهان تهیه کنند اگر مثل گذشته بخوان کیفیت ارائه بدهند نه برای برند و نه برای مصرف کننده مقرون به صرفه خواهد بود، و همین عاملی شده بر تمرکز بروی استفاده از نتهای سنتزی البته نکته ی مثبت اینجا که در حال حاضر تعداد زیادی از نتهای سنتزی که در عطرها استفاده میشوند با کیفیت بالای نزدیک به نتهای اصلی، قسمتی از خلاء مشکلات تهیه ی مواد اولیه را حل کرده‌اند و مهمتر که استفاده از نتهایی که باعث صدمه به طبیعت میشوند کاهش پیدا کرده.
ولی طبق فرمایش شما مورد مافیا و سوءاستفاده ی بعضی برندها رو نمیشه نادیده گرفت و در واقع تعدادی از ریفرلموله ها و دیسکانتینیوها بنام ایفرا بهانه ای برای منفعت بیشتر بعضی برندهاست!!!
ارادتمند
پایدار باشید 🥀🥀
31 خرداد 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور ندا
درود بر شما . شما از معدود کسانی هستین که ماهیت کثیف بعضی از کشورهای دهن پر کن رو متوجه شدین . اینا با محصولات شون فقط بقول شما دنبال سود بیشتر هستن .صنعت عطر هم که خیلی سود اوره دچار همین موضوع شده .
19 خرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : هاشم پور 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟