Tiziana Terenzi - Dionisio

تیزیانا ترنزی دیونیسیو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-41738
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : تیزیانا ترنزی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-41738
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 335
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر الهام گرفته از سفری بیادماندنی به شهر ازلی روم، پایتخت جهان، از عصر باستان است. مکانی سحرآمیز که در گردابه‌ای از احساسات و رایحه‌ها و سرشار از زیبایی و شگفتی‌هایی که تا به امروز برای بازدیدکنندگان سرگردان جذاب و نفس‌گیر بوده، دورتان می‌دهد. عصر روزی گرم در اواخر تابستان که در امتداد سنگفرش «امپریال فاریوم» به سمت کلوزیوم قدم می‌زدیم، مکانی که با زیبایی مدهوش‌کنندهٔ این شهر احاطه شده و یکی از قدیمی‌ترین اماکن در جهان و مملو از تاریخ و اسطوره است، به گروهی از بازیگران برخوردیم که دور اردوگاهی کوچک نشسته بودند. مشغول برپایی نمایشی مختص مسجد دیونسیوس بودند، آن ایزد معمایی، فریبنده، هتاک و بی‌پروایی که قادر است هر قانون یا عرفی را به سخره بگیرد. او که همانند این عطر پربرکت اما غیرمعمول بنظر می‌آید، عرف را به مبارزه طلبید، اصول و قوانین بازدارنده را در هم شکست، انسان را روانهٔ هیاهویی هذیانی کرد و مجدد خلوص ابتدايی‌اش را بدست آورد. اسانسی وجدآور، مست‌کننده و آزادکننده حواس، کاتالیست فناناپذیر حیات، درک عمیق هستی، و جریان‌های آشفتهٔ زندگی که در همه چیز نفوذ می‌کنند. دیونیسیو تجسم شخصیت مذکر و مونث، امتزاج‌دهندهٔ روح الهی و روح حیوانی، و حزن و سرور در تناقض با یکدیگر است. او نمایانگر آن جنون عرفانی‌ست که جرقه‌ای ابتدایی و غریزی آن را شعله‌ور کرده، گرچه سالها بی‌خروش مانده، اما هرگز کاملاً خاموش نشده و در هر یک از ما انسان‌ها حضور دارد.
این جرقه می‌تواند با وجود این شهد ارزشمند تبدیل به صاعقه شود و روح سرکش حیاتی که در وجود همه‌مان سکنی دارد، مشتعل کند.
این عطر تجسم‌کنندهٔ روح معمایی این عصاره است، و بر تناقض‌هایی تأکید دارد که با جنونی سرورانگیز ابراز می‌شوند. با نُت قدرتمند و متمایز عنبر کمیاب، محاط شده در عطر باستانی مشک، آغاز می‌شود که این فرومون اغواکننده گرانبها را منتشر می‌کند و به‌شکلی فریبنده و به‌سرعت به سوی قلب این محصول پرواز می‌کند. این ابزاری قدرتمند برای جلب توجه است، که مجدد با بوی کهربای خاکستری تقویت شده، با نُت‌های وانیل تاهیتی شیرین شده و با نیروی هیپنوتیزم‌کنندهٔ گل یاس و گل برف غنی شده است. این عطر تماماً در نُت‌های پایه قدرتمند و فریبندهٔ عود سیاه قیمتی و وانیل مادگاسان ترکیب‌شده با این رایحهٔ جذاب ریشه دارد. لذتی که با عبور از مسیر و عطر اغواکننده و حظی که با پاشیدن آن به جا خواهید گذاشت، گریزناپذیر است.
این کالکشن اسانس‌های منحصربفرد بسیار گرانبهاست و تنها تعداد محدودی از آن در سال منتشر می‌شود. این عطر مقصد دوست‌داران زیبایی و کاوش است که روح‌شان با شجاعتی تمام برای موفقیت و قدرتی درونی و بی‌نظیر، پذیرای هر گونه احساسات زندگی است. عطری برای عده‌ای ممتاز که منحصربفرد بودن را درک می‌کنند و نگاهی خلاقانه دارند. عصارهٔ احساسات و شراب لذیذ خدایان.

برند تیزیانا ترنزی
عطار پائولو ترنزی
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، وانیل ، یاس، گل برف ، عنبر، عود
نمره کاربران
Dionisio-تیزیانا ترنزی دیونیسیو
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیزیانا ترنزی
اخبار برند تیزیانا ترنزی
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟