XERJOFF - Mefisto Gentiluomo

زرجف (زرجوف) مفیستو جنتیلومو

مردانه
کد کالا : ATR-41497
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-41497
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    35
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    22
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    19
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 135
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Mefisto Gentiluomo عطر مخصوص مردان بی عیب و نقص اشراف زاده که برای استفاده در آرایشگاههای مردانه سنتی در ایتالیا تولید گردید.
این آرایشگاهها با کف چوبی و زیبا، و صندلیهای با روکش چرمی خود، با فضایی مرکب از چهره های آراسته مردان سرگرم با بحثهای سیاسی و ادبی، محیطی عالی برای اشراف زادگانی بود که می خواستند ظاهری شیک و آراسته و مناسب برای حضور در مجالس خاص داشته باشند. 
مفیستو جنتیلومو ترکیبی است کامل و بی نقص، متشکل از روغن قیمتی مرکبات ایتالیایی، گلهای اسطوخودوس مدیترانه ای و عصاره های گل زنبق سفید، و ساخته شده از چوب درختان صندل و سرو.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
سال عرضه 2018
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
مناسب فصل تابستان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، اسطوخودوس ، گریپ فروت
اسانس میانی رز ، بنفشه ، زنبق
اسانس پایه مشک ، کهربا، سدر
نمره کاربران
Mefisto Gentiluomo-زرجف (زرجوف) مفیستو جنتیلومو
رایحه
8.2
45 رای
ماندگاری
8.4
45 رای
پخش بو
8
45 رای
طراحی شیشه
8.8
45 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (39 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
نه. انتظار یک عطر مرکباتی تا حداقل اواسط کار عطر رو داشتم که خلافش بهم ثابت شد. از همون ابتدا اسطوخودوس با قدرت بر سایر تام نوت های مرکباتی عطر چیره میشه و جالب اینکه تا نوت های میانی هم با قدرت به کار خودش ادامه میده و با بقیه رفقای گل خودش، بیشتر بنفشه و زنبق همراه میشه.
من یک اصطلاحی دارم به نام نوت های تو سری خور. متاسفانه تاپ نوت های مرکباتی عطر نمود خاصی توی عطر پیدا نمیکنن و توسط لوندر تو سری خور هستن و صرفا به سان ملحفه‌ای، بستر کار رو تشکیل میدن. در کل ما با عطری به شدت صابونی و همزمان پودری طرف هستیم که اصلا امکان استفاده در گرمای تابستان خاورمیانه رو نداره. ولی اگر به عطر های صابونی علاقه داشته باشید، برای بهار و پاییز گزینه خیلی مناسبیه.
چیزی که تا به اینجا از تجربه‌ام بهم ثابت شده اینه که تا میتونید از توصیف سایرین و حتی شرکت سازنده که سعی میکنن فضایی رو برای عطر ترسیم کنن، به شدت دوری کنید چون اگر به این علت عطری رو خریدید، سرخورده میشید. خصوصا از توصیفات مصرف کننده ها چون افراد فضایی که ترسیم میکنن یک فضای کاملا شخصی هست و به احتمال زیادی برای شما ملموس نخواهد بود. اون شخص متناسب با اون فضا با یک رایحه‌ای احساس نزدیکی میکنه که ممکنه کاملا با رایحه مورد نظر شما متفاوت باشه.
در مورد این عطر هم برند سرجوف فضایی رو با شرح فضای آرایشگاه های قدیمی ایتالیایی در قرن ۱۹ ذکر میکنه. این توصیف اگر یک جمله کاملا تبلیغاتی نباشه، چه برداشت دیگه‌ای میشه ازش کرد؟ اصلا از کجا میدونید که فضای آرایشگاه های بیش از صد سال پیش تو ایتالیا چه رایحه‌ای داشته؟ این تبلیغات پوچ و مسخره بیشتر reputation برند رو خدشه دار میکنه. شاید اگه سرجوف عطر کارخونه های پودر صابون در سال فلان در ایتالیا رو ذکر میکرد بهتر‌ بود. یا شایدم بوی گرمابه های قدیمی ایتالیایی.
در نهایت توصیه من اینه سعی کنید در عصر تبلیغات، این تعریفات و توصیفات روی انتخاب تون تاثیری نذاره. خصوصا با برچسب قیمتی این عطر و با این قیمت ها واقعا به ریسکش نمی‌ارزه و فقط ضرره.
سپاسگزارم.
28 اسفند 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin Celestia

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
شروعی مرسوم با مرکبات و نت غالب لوندر که در صابونی ترین حالت خودش اجرا شده.
شاید در اولین برخورد شما رو یاد گرین آیریش بندازه اما هرچه می گذره شباهت اش به سیلور مانتین بیشتر میشه.
نت هایی مثل زنبق و بنفشه و حتی رز در قامتی پودری-خاکی و کمی گیاهی اجرا شده اند و قراره که بوی یک افتر شیو یا صابون خیلی لوکس ای رو برای شما یادآور بشن.
این که عطر بوی صابونی ای داره ویژگی منفی ای نیست اما این که چنین هزینه ای رو برای چنین رایحه ای بخواهید بپردازید خب جای اندکی درنگ و تامل داره.
بعد از لانچ شدن عطر هایی مثل مفیستو و سیلور مانتین و گرین آیریش و ... سایر شرکت ها هم به دنبال کله گنده های عطرسازی،عطر هایی با رایحه مشابه ساختند تا از قافله عقب نمونند و همین موضوع شاید باعث بشه که ارزش خرید برند های گران قیمت پایین بیاد و خود من به شخصه حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای این کار نیستم و در عین حال هم منکر کیفیت و خوش بو بودن اش نمی شوم.
ماندگاری بسیار خوب و پخش مناسبی داره.مردونه و مناسب فصول گرم و معتدل.
توضیح بیشتری نیاز نیست چرا که خیلی کامل تر و دقیق تر از من؛دوستان عزیز رایحه عطر رو به زیبایی و دقت شرح داده اند.

.مخلص.
10 آبان 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : بهداد عرفان يعقوب زاده

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
واوو واقعا یک شاهکار بعد از نسخه مادر خلق شده و میتونم بگم بشدت اعتیاد آورد جذاب پخش بی‌نظیر و ماندگاری بالا... عاشقش میشید 😍💖👌
30 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Masood kermani هاشم پور

تجربه استفاده یک هفته ای من :
در اینکه این عطر بسیار خوش بو است شکی نیست اما چند نکته را باید دقت کنید ... اولا بخش بوی این عطر در عمل برخلاف نمره بالایی که سایت های عطر بدان داده اند بسیار پایین است و ماندگاری کمی دارد. پس اگر بوی معتدل و باکلاس اما بخش بوی پایین مدنظرتان هست سمت این عطر بروید وگرنه سرخورده میشوید ..‌

دوما ؛ این عطر در نت های میانی بوی صابونی دارد . اگر عطر صابونی دوست ندارید سمت این عطر بروید.

سوما : این عطر جز عطر های نیش و گران قیمت بازار و لوکس بشمار می آید پس حتما انتظار دارید که مخاطب شما احساس کند شما یک عطر گرانقیمت پوشیده‌‌اید اما و صد اما بخاطر همان نت بوی صابونی که دارد مخاطب اصلا چنین احساسی نمیکند و گمان میکند شما یک عطر معمولی با قیمت متوسط استفاده کرده‌اید مثل بسیاری از عطر های صابونی دیگر اتفاقا در برابر رقیبش از برند گرید حس اشرافی آن را ندارد بخاطر همین برتری بوی صابونی آن است .

سوما این عطر اصلا برای گرمای شدید تابستان مناسب نیست و گرمای تابستان بوی عطر رو نابود میکند . این عطر فقط برای اوایل بهار و برای مهمانی های دید و بازدید عید نوروز مناسب است .

قبل از خرید این عطر گرانقیمت حتما دکانت تهیه کنید .
انتظار بخش بو و ماندگاری چند ساعته نداشته باشید
بخش بو دو ساعت
ماندگاری سه ساعت .
28 تیر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : بهداد Masood kermani

مفیستو جنتیلومو . در مواقع یک عطر معتدل هست و نه فریش . بعد از چند دقیقه با بوئیدن این عطر احساس میکنید در مغازه گل فروشی گران قیمتی هستید و دارید برای یک مراسم خاص از بین گل های گران قیمت چند شاخه انتخاب میکنید . کاملا بوی مغازه گل فروشی میدهد . بعد از ان فضای باربرا شاپی کاملا حس میکند و بعداز ان احساس تمیزی و صابونی از عطر فضا رو در برمیگیرد . احساس صابونی کاملا محسوس است .
تجسم کنید یک عروسی دعوت هستید . و رفتید حمام بعد از ان رفتید ارایشگاه سبک قدیمی اروپایی و بعد رفتید سالن پذیرایی مراسم عروسی و در قسمتی که دسته گل ها را پشت سر هم چیدن میز شما قرار دارد و بوی دسته گل ها فضا را گرفته اما در انتهای نت های اخر عطر یهو از خواب بیدار میشود چون یهو همه چیز تمام میشود .
23 تیر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : هاشم پور کامبیز سخی

با عرض سلام و احترام به دوستان عزیزم:
Mefisto Gentiluomo برداشتی تازه و جذاب از روایح آروماتیکه باربرشاپی هست.
این عطر پرداختی پودری و خامه ایی از رایحه آشنای کرید سیلورمانتین و نسخه مادر مفیستو از زرجف رو به مخاطب ارائه خواهد کرد.
شروعی تقریبا همگون و آشنا با نسخه مادر دارد که با فوران نت های سیتروسی آغاز شده ولی بلافاصله درگیر آکوردی پودری از لاوندر و زنبق می شوند که تغییرات و تفاوت ها از این مرحله نمود پیدا خواهد کرد.
آکورد کلی و پایه اصلی رایحه مشابه مفیستو هست اما تغییراتی که در کار ایجاد شده حسی باربرشاپی و فوق العاده تمیز و پودری رو در کار ایجاد کرده.
میدل نت عطر جاییست که حضور توامان بنفشه و رز حالتی مرطوب و آبگون به کار میدهدو جذابیت های خاصی رو در کار ایجاد خواهد کرد.
اما به نظر شخصی من عمق کهربایی و مشک سان کار و در اصل نت پایانی آن بسیار سنتتیک و خیلی بی حوصله طراحی شده و تمام طراوت و فضای مدرن اولیه کار رو تحت تاثیر قرار میده. من از درای داون کار حسی بسیار سنتتیک و بی روح رو دریافت کردم و رایحه ایی که با آن مواجه شدم مثل نت پایانی خیلی از برند های درجه 2 دیزاینری فرموله شده بود.
پخش تقریبا خوبی داره و ماندگاری کار هم با توجه به جنس رایحه بد نیست ولی همانطور که خدمتتون عرض کردم خیلی پرفومنس شفاف و بالایی، خصوصا در نت پایانی نداره این عطر.
شاد باشید
11 تیر 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : کوروش هاشم پور

سلام میخواستم بدونم دوستانی که هر دو عطر مفیستو و مفیستو جنتلیمو رو استفاده کردن کدومش بازخورد بهتری داره؟
04 خرداد 1402 پاسخ تشکر

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود
جنتيلومو يه عطر بشدت تراز و خوش ساخت، با عملكرد چشمگير.
اوج هنرمنديه يه برند ايتاليايي رو ميشه يه وضوح توي رايحه ديد. عطري كه در هر پله، نتهاي مختلف رو به شكل اعجاب انگيزي كنار هم قرار ميده تا شما از ابتدا تا انتهاي كار لذت چندبرابري ازش ببريد. اصلا خسته كننده نيست و عطر امضاي خيلي خوبي ميتونه باشه.
به نظرم هنوز هم ارزش خريد داره چون هيچوقت از شگفت زده كردن شما دست بر نميداره.
💐💐
26 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : کامیار فخر هاشم پور

8
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
جنتلیمو در فرست ایمپرشن , این شکلیه که داد میزنه من خیلی تمیزم ...
با رایحه ای بینهایت فرش و تمیز و صابونی سروکار داریم ..
با کرید سیلور مانتن واتر به شدت شباهت هایی حس کردم که خب البته جنتلیمو خیلی خیلی صابونی تر و باربر شاپی هست و به نظر من به خنکیه سیلور مانتن هم نیست
من که دوسش دارم واقعا 😊
پخش و موندگاری وحشتناک خوبی هم داره به خصوص موندگاریش به شکلی هست که استراکچر رایحه واقعا حتی بعد از یک هفته روی پیراهن حفظ میشه و همون خط بوی اصلی رو نگه میداره ...
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Masood kermani هاشم پور

دیروز این عطر رو داخل فروشگاه تست کردم نسخه تطت طراحط قدیم بود بوی گلی شیرین و اروماتیک داره بوی بهار طراوت عشق و دوستی نسبت به نسخه کلاسیک اش اون به نظرم خیلی بیشتر یونیسکس هر موقع دستم به بلاترش میخورد دستم بوی عطر رو میگرفت بوی قوی ای داره به نظرم خیلی مناسب تابستون نمیتونه باشه بهار و پاییز بیشتر هنوز متقاعد به خریدش نشدم یعنی نمیدونم
در مورد تغییر بسته بندی تغییر این عطر با یه کارشناس عطری صحبت میکردم نظر جالبی داشت میگفت زرجوف با ریفورموله کیفیت رایحه رو بهت. میکنه و یه تغییراتی میده که جذاب تر بشه و گاردی که بهش میگیرن میگن بوی قدیم رو نمیده و گرنه پرفرمنس در حدی ضعیف نمیشه بشه ملموس متوجه اش شد واقعا میتونه درست باشه خیلی مواقع گارد و مخالفت های الکی نسبت به بعضی برند ها میشه گرفت پس بیاییم با نگاه متفاوتی نگاه کنیم به ریفرموله
02 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Masood kermani دهناد ساسان فر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟