GIVENCHY - L’Interdit (2018)

جیوانچی له اینتردیت 2018 (ال اینتردیت 2018)

زنانه
کد کالا : ATR-40718
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : جیونچی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40718
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 130
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    4
  • رسمی
    9
تعداد رای های ثبت شده : 42
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

در میان اولین عطرهای خلق‌شده توسط کمپانی جیونچی همچنان عطر افسانه‌ای «له اینتردیت» 1957 می‌درخشد؛ عطری که به آدری هپبورن (بازیگر فیلم‌های کلاسیک آمریکایی) تقدیم شده بود چون در آن روزگار مهم‌ترین سرچشمه الهام برای محصولات جیونچی بود.

ادیشن جدید و مدرن 2018 «له اینتردیت» که آمیزه‌ای گل‌فام و چوبی دارد، با همکاری سه عطرساز مشهور ساخته شده است: دومینیک روپیون، آنه فلیپو و فانی بال. این عطر برمبنای تضادی ناب میان روایح گل‌های سفید (یاس، گل مریم و شکوفه پرتقال) و نت‌های چوبی غلیظ و نت‌های خاکی‌ـ‌زمینی (نعناع هندی و خس‌خس) ساخته شده است. مفهوم کلیدی نهفته در «له اینتردیت» 2018 هم «هیجان نزدیکی به امور ممنوعه» و چالش عبور از خطوط قرمز است.

در آمیزه «له اینتردیت» 2018 روایح گل‌های سفید به‌واسطه آکوردی ژرف و غلیظ به کیفیتی خاص رسیده است. نت‌های شکوفه پرتقال، یاس و گل مریم که سازنده روایح گل‌های سفید هستند، با نت‌های اسرارآمیز و ژرف و غلیظ خس‌خس و نعناع هندی آمیخته شده‌اند. به همین دلیل هم «له اینتردیت» 2018 همچون روشنایی پُرنور و فراگیری است که انگار هرگز خاموشی نمی‌گیرد. «له اینتردیت» 2018 عطری‌ست غلیظ، شیک، فراموش‌ناشدنی و به‌طرزی عجیب دیوانه‌کننده که سویه‌های هیجان‌انگیزی از زیبایی را برای شما نمایان می‌کند.

بطری «له اینتردیت» 2018 که از جنس شیشه‌های ضخیم ساخته شده و طراحی نسبتا مدرنی دارد، همچنان به شکل‌وشمایل ادیشن اصلی وفادار است. لوگوی شکل‌گرفته از 4 حرف G هم در قالب یک روبان مشکی دورتادور دهانه بطری را به‌زیبایی پوشانده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند جیونچی
عطار دومنیک روپیون، آن فلیپو، فانی بال
سال عرضه 2018
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
مناسب فصل بهار
اسانس اولیه یاس، شکوفه پرتقال
اسانس میانی گل مریم
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس ، آمبروکسان
نمره کاربران
L’Interdit (2018)-جیوانچی له اینتردیت 2018 (ال اینتردیت 2018)
رایحه
7
9 رای
ماندگاری
8
9 رای
پخش بو
8
9 رای
طراحی شیشه
6.9
9 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جیونچی
اخبار برند جیونچی
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر رو قبلا تست کرده بودم، ازش خوشم اومده بود و گذاشته بودمش تو ویش لیستم. الان که دوباره دقیقتر تستش کردم نظرم راجع بهش کمی عوض شد و از لاو به لایک پس رفت کرد. تو لحظه اول، رایحه شارپ و تیز و ترش و شیرینی داره که جالب نیست اما با گذشت زمان از شارپی و ترشیش کم میشه و بهتر میشه. نت گلابی کاملا محسوسه، گلابیه خوبیه اما اون گلابی خوشمزه و آبداری که من تو بعضی عطرای دیگه عاشقشم نیست. گل رز و سایر وایت فلورالها کاملا تمیزن و حالت انیمالیک یا خیلی خامه ای ندارن که جای تأسفه چون بشخصه مریم رو خامه ای تر میپسندم. من چندان وانیلی حس نکردم.شیرینی عطر بیشتر امبری طوره تا وانیلی طور. پچولی و وتیور هم درحدی قوی نیستن که اگه از این دوتا نت بدتون بیاد تو مخ تون برن. بجز اوپنینگ شارپ و ناجورش، تو بقیه عمرش خطیه و عطر وایت فلورال محوره قابل قبولیه.واسه من زمستونی نیست و بیشتر بهاره ست(مگه اینکه جایی زندگی میکنید که بهار هوا خیلی گرم باشه). بشخصه بعنوان یه عطر مریمی شیرین، Loewe Quizas Seduction رو ترجیح میدم. علت اصلی که جیونچی له اینتردیت از ویش لیستم خط خورد اینه که اینبار که تستش کردم حس کردم واسم خیلی آشناست و یچیزی خیلی شبیهش رو دارم و منظورم از آشنا این نیست که اینم مثل مثلا آرمانی مای وی وایت فلوراله. منظورم خیلی آشناتر از این حرفاست و بعد از کمی فک کردن بالاخره یادم اومد. بشدت شبیه Britney Spears Curious هست. دقیقا همون گلابی رو داره. مریمشونم شبیهه بااین تفاوت که عطر بریتنی اسپیرز، به مراتب ملایمتره و انقد شارپ و اسپایسی نیست و مریم هم توش انقد شدید نیست اما درکل به مشام من خیلی شبیهن. درحدیکه رو هر دستم یه پاف از هرکدوم رو زدم و از همسرم خواستم نظر بده. اولش متوجه نشد عطرهای متفاوتی هستن اما بعد که گفتم یکی نیستن و ازش خواستم بیشتر دقت کنه Curious رو ترجیح داد و گفت جیونچی عین همونه ولی تندتر و سردردی تره.
خلاصه که اگه شبیه عطر مشابه اما با تیزی کمتر و مریمه خفیف تر میگردید اگه موفق شدید Britney Spears Curious رو گیر بیارید حتما تستش کنید.متاسفانه اکثر عطرهای سلبریتی خیلی کمیابن تو ایران
17 اسفند 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سالمی parissa

بیان عمق احساسم درباره لنتردی (تلفظ درست فرانسه همین هست) ژیوانژی کار بسیار دشواری هست. مدت زیادی در ویترین یکی از مغازه های محبوبم بود و دائم امتحانش میکردم اما به دلیلی که هنوز برام مبهم هست به سراغ خریدش نمیرفتم. کمی گران بود اما فقط این نبود، چرا که در این مدت به سراغ عطرهای دیگری رفتم. من رو به طور مبهمی یاد دوره خاص و شادی از کودکی می انداخت که انگار رفتن به سراغش خطرناک بود. حیاط بزرگ خانه ی خاله، همه ی ما دخترخاله ها و پسرخاله ها قبل از مهاجرت و آواره این سو و آن سوی دنیا شدن، و بزرگترین دختر خاله، که «بزرگ» بود و فقط به همین دلیل از همه ی ما بهتر بود! با عطرها و‌ اون ماتیکی که سبز بود ولی وقتی میزدیمش لبهامون قرمز میشد. انگار افشانه ی این بطری زیبا دریچه ای بود به میز آرایش دخترخاله و آفتاب سر ظهر آن خانه ی بزرگ با بوی خوش قورمه سبزی خاله و شیرینی ‌و عیدی و گل و عمیق ترین شادی های کودکی. این شد که یک سالی فقط از کنار بطری رد میشدم. تا در حراج روزانه عطرافشان قرار گرفت و به سبد خریدم اضافه شد. اینجا لازم هست اضافه کنم که در موقع تحویل سفارش مشکلاتی پیش آمد اما پشتیبانی عطرافشان به حرفه ای ترین شکل این مشکلات رو حل کرد، طوری که هر بار که رفتار ایشان رو به خاطر میارم از اینکه حالا دیگه در ایران زندگی میکنم عمیقا احساس رضایت میکنم. (حقیقتا معتقدم چنین برخوردی از طرف یک سایت خارجی هرگز امکان نداره.)
عطر که به دستم رسید باز کردم و بدون اسپری کردن فقط بو کردم. چطور ممکنه چنین چیزی در دنیا وجود داشته باشه؟ این ترکیب بی نظیری که انقدر همه چیز درست درش ادغام شده، وانیل و گل مریم و اون گلابی دلنشین و چیزی سختتر، سنگینتر و پیچیده تر، شاید وتیور یا پچولی یا فلفل؟ به هر تقدیر تمام اینها چنان استادانه با هم ترکیب شدن که تمیز دادنشون از هم آسان نیست. باز یکی دو هفته طول کشید تا بتونم جرات کنم بپوشمش. انگار میخواستم بهترین و مناسبترین موقعیت رو پیدا کنم و نمیشد. چیزی که الان متوجه شدم این هست که روزی که پوشیده باشمش هر اتفاقی هم که بیفته تمام روز خوشحالم. در عین حال از زیاد استفاده کردنش و تبدیل شدنش به عطری عادی و روزمره ست واهمه دارم (وگرنه به عطر امضای من تبدیل میشد.) خوشحالم که به اندازه لیبر هنوز انقدر اصطلاحا رایج نشده که همه جا به سادگی بوش رو بشنویم. و البته پیچیدگی و سنگینی خاصی به نظر من داره (و کمی حس و حال قدیمیِ البته کاملا مدرن شده) که شاید باعث میشه افراد کمتر سراغش برن. «ممنوع» حقیقتا برازنده ترین نام برای این اثر هنری هست. آفرین آدری هپ برن!
17 دی 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Lili.Sahm آیدا

سلام به دوستان. من میخواستم این عطر رو بلایند بای کنم. البته اینتردیت رژ و همینطور اینتنس رو دارم بوهای هر دو مخصوصا اینتنس رو خیلی دوست دارم. عطرهای لاین لو پرفیوم الی ساب خود لو پرفیوم اصلی لوپرفیوم رویال اسنشال این وایت.... همه رو دارم و بوهای گلی این عطرها رو دوست دارم. دوستانی که این عطر رو تست کردن میتونند راهنمایی کنند؟ البته خودم عطرهای گرم و شیرین مثل لا نویت تریزور لانکوم و لاویه ..... خیلی دوست دارم. اما عطرهای گلی هم چون سبک متفاوت دارند دوست دارم داشته باشم. پخش بو برام خیلی مهم هست دیدم دوستان از پرفورمنس این عطر راضی بودن.‌ با توجه به خرید چند ساله ام هرچی عطرهای قديمي تر انتخاب کنم از لحاظ پخش و ماندگاری خیلی بهتر از تولیدات جدید هست.
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
سلام الهه خانم، از نظر من در مقایسه با اون دوتا کار رژ و اینتنس باید بگم این کار تک بعدی تره به خاطر وجود نت مریم در میدل نت، خب یه کار کاملا مریمیه و کماکان همون دی ان ای جیونچی در این کار هم وجود داره در مقایسه با کارای ایلی صعب خب به اون سنگینی نیستش و یک رایحه گلی سبکتر و معتدله و خیلی کم آدامسی از نظر من، و بیشتر گلی مریمیه. اگه به سلیقه تون نزدیکه باتوجه به اینکه گفتید کارای گلی میپسندید انتخاب خوبیه، و رایحه شیکی داره و بازخوردشم خوبه. و البته یه نکته ای بگم که از نسخه اینتنس و رژ ممکنه بیشتر ازین یکی بازخورد بگیرید خصوصا اینتنس این تجربه استفاده من بود درهر صورت تست کنید قبل خرید، بهتره
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ROSA Mehran
سلام الهه جان، اگر دو نسخه اینتنسو رژ رو دارید این هم دی ان ای جیونچی رو داره ولی یه کار به سبک کاملا مریمی هست و اونطور که دوستان اشاره کردند خیلی کم بوی آدامسی داره اما وجه مریمی گلی بودنش به آدامسی بودنش میچربه. اگر دوستدار بوی مریم هستی بهت پیشنهادش میکنم از لحاظ کیفیت هم خیالت راحت باشه و از نظر رایحه هم باید بگم خط بو به جا میذاره خط بوی شیک، بازخوردشم خوبه من کمی با بوییدنش یاد محصولات هایپرمارکتی و آدامس و بعضی مایعهای دست با کیفیت میفتم در هرصورت بسیار خوشبوست یه کار دیگه هم اگر خواستی پیشنهاد میکنم تستش کنی ممو پارییس مرفا رو تست کن بوی گلی خامه ای جالبی داره از نوع گلی کرمی هست اونو هم احتمال زیاد بپسندی البته اگر خودت بدونی بازخوردهای مثبت نسبت به اینتنس بیشتر بوده....
26 آذر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mehran مریم میربیک
سلام الهه جان . این عطر خیلی خیلی و یه دونه هم خیلی شبیه اینتردیت رژ هست . اگر رژ رو دارید اینو نخرید چون اینتردیت رژ حتی رایحه اش قوی تره و پخش و ماندگاری بهتری داره . صد البته که دارندگی و برازندگی و اگر اینهمه شبیه بودن رایحه براتون مهم نیست و اندک تفاوتی کافیه که عطر دیگری بخرید حتما بهتره که داشته باشیدش. ولی من خیلی شبیه هم حسشون میکنم .
26 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : ناشکـــیبا فرشاد رامتین
سلامممممم وااااای خیلی ممنون از پاسخگویی. نمیدونید چقدر خوشحال شدم کامنت شما رو دیدم. از وقتی وارادات عطر و لوازم آرایشی ممنوع شده من با اینکه شیراز هستم و شهر مدرنی هست اما در این مواقع خیلی مشکل دارم. چون کل شهر بگردی جایی پیدا نمیکنی همه جا شده محصولات ایرانی اگر هم جایی پیدا کنید معمولا عطرهایی هستند که از لحاظ کیفیت پایین ترین رتبه رو دارند. الآن من تقریبا ۸۰ درصد عطرهام بلایند بای کردم البته هم رایحه ای که دوست دارم انتخاب می‌کنم هم برندی که دوست دارم و هم عطار. پس حتما این عطر رو سفارش میدم. تنها بوی گلی که داخل عطر دوست ندارم رز هست. و تجربه ای که داشتم هر چیزی که استفاده کنم هم منتظر بازخورد مثبت باید باشم هم بازخورد منفی چون سلیقه ها متفاوت هست. مثلا عطر اینتنس اینتردیت بهم گفتن بوی عطر عربی میده این چیه استفاده کردی؟ یا اینتردیت رژ بهم گفتن بوی شربت و شیرینی میدی. تنها مواردی که خودم حس نکردم. اما با توضیحات شما مطمئن شدم که این عطر رو دوست دارم. بازهم ممنون از پاسخگویی
26 آذر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Monire سالمی
سلامممممم ممنون از لطفتون. چقدر خوبه دوستان عزیزی مثل شما دارم راهنمایی میکنند. بله دیروز هم گفتن گل مریم غالب هست دقیقا رژ هم مریم غالب هست. اتفاقا خودم هم به شک افتادم. حس کردم شبیه عطرهای الی ساب هست نت اول یاس و شکوفه پرتقال بود. مثل لو پرفیوم و لو پرفیوم اینتنس البته رویال هم دارم که اون بهار نارنج غالب هست. فکر می‌کردم شبیه به این عطرها هست درسته هر کدوم فلنکر لو پرفیوم هست اما بوهای متفاوت دارند. مثل فلنکرهای جدید لاویه جدیدترینش آیریس ابسولو گرفتم یه درصد خیلی کم شبیه لاویه اصلی هست یا سویل کریستال تابستان گرفتم خیلی شبیه کریستال نویر ورساچه هست بوی نارگیل غالب. با لاویه خیلی متفاوت هست. خودم بین اینتردیت جیونچی و د انلی وان اینتنس از دولچه گابانا شک داشتم. دولچه رو کنار گذاشتم چون خیلی ها گفتن پخش بو متوسط داره. واقعا عطرهای قدیمی یه چیز دیگه هستند. سال به سال که عطرهای جدید لانچ میشند دریغ از پارسال. بازهم ممنون از لطفتون
27 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumex سالمی

بوش برای من غیرقابل تحمله
06 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک مشتی

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
ترکیبی جالب از یاس و شکوفه پرتقال
08 خرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی derrick

اگر سر درد میشید اصلا طرفش نرید🤦🏻‍♀️ اولش به شدت آبنباتی هست و هرچی میگذره مریمی تر و گلی تر میشه حس اینو میده که وارد گل فروشی شدید دقیقا ،مورد پسند من نبود..
17 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Golnoosh امیر علوانی

شیک و بیاد موندنیه. من مشکلی با خطی بودنش ندارم. اون تضاد گلهای سفید و خس خس رو دوست دارم. نعناع هندی به مشامم زیادی اومد در کل پسندیدم. خانمانه ست.
27 فروردین 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ارکید... Dapper

4
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
متاسفانه این عطر اونقدر که انتظارشو داشتم منو تحت تاثیر قرار نداد ! ژیوانشی برندِ مطرحیِ و کلِ لاین لینتقدی هم توی فضای مجازی هایپ شده و همه راجع بهش حرف میزنن و من با توجه به نت پچولی و گل های سفید این عطر و بلایند بای کردم .......
تو ساعت اولیه عطر خیلی خیلی تندِ من بیشتر از همه مریم و یه نت میوه ای که قید نشده و فکر میکنم انگور باشه رو حس کردم و یه رگه اسپایسی ، این عطر خوبه ، ولی نه اونقدری که بعد از تموم شدنش باز خریدش کنم ، من با اینکه اصلا حساس نیستم و عطر تند استفاده میکنم اما با این یکی حالتی از سردرد گرفتم ! و تنها زمانی که تو این عطر مورد پسندم بود درای داونش بود ، درواقع این عطر تند نیست ، تیزِ ! ( screechy ) و با اولین اسپری از بینی تا مغزت پیش میره
از پرفورمنسِ این عطر کوچکترین ایرادی نمیگیرم ، ماندگاری و پخشِ قوی ای داره فکر میکنم تا ۱ متر پراکندگی داشته باشه
حتی اگه ۳ تا اسپری کنید ، بعد از آماریج ، لینتقدی اینتنس و این لینتقدی اورجینال ( با احترام به دوستداران ژیوانشی ) متوجه شدم که عطر های این برند متاسفانه با ذایقه من جور نیست ، و اونقدری که باید برام رضایت بخش نیست ، تصمیم گرفتم بیشتر رو گرلن ، نارسیسو رودریگز و ایو سن لارن ، مانور بدم
29 اسفند 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : ع میرزایی ب.الف

چون لانتقدی های ۱۹۵۷ و ۲۰۰۳ هیچکدوم توی سایت نیستند روی نوه ی قرن ۲۱امش اینم تعریف کنم اگر احیانا نخوندین درموردش یا داستان عطر ها براتون جالبه…
این عطر یعنی لانتقدی هم سرگذشت جالبی داره و چون مرتبط با یکی از زیباترین و ایکونیک ترین ستاره های هالیوود قرن قبله، جالبتر هم می نماید، البته شاید این سوتفاهم پیش بیاد که آدری بوی یه عطر کلاسیک با محوریت مریم میداده که اینطور نیست.

انتقدی در زبان فرانسوی به معنای ممنوعه است… دلیل نامگذاری هم مثل اینکه این بوده که هوبرت ژیوانشی(موسس مزون ژیوانشی پاریس) که لباسای آدری هپبورن رو طراحی میکرده در آن ایّام(دقیقش ۱۹۵۴)، تصمیم میگیره که یه عطر اختصاصا برای آدری بسازه و این عطر کاملا متفاوت با لانتقدی امروزیه، دنباله روی ترند و مد اون زمان یه عطر گلی-پودری-الدهیدی (مثل نامبر فایو شنل و ارپج از لنوین) بوده و خلاصه عطر خانم هپبورن میشه. تا اینکه سال ۱۹۵۷ ژیوانشی تصمیم میگیره بعد ۳ سال که خانم ادریِ زیبا این عطر رو یواشکی بر تن میکرده وارد بازار کنه و واکنش خانم ادری هم این بود: ژو وُ لانتقدی! (Je vous l’interdit )یعنی نمیخام و نمیذارم…همین میشه که اقای ژیوانشی که دربدر دنبال یه اسم درخور شأن برای عطرِ تو دستش بوده، میگه پسر، هم چهره تبلیغاتی رو پیدا کردم هم اسمش رو :)) این عطر تا دهه نود میلادی هنوز زنده بوده تا اینکه سال ۲۰۰۲ رفرموله میشه و نهایتا سال ۲۰۱۸ ققنوس ممنوعه ی ژیوانشی از خاکستر خودش مجددا متولد میشه :)) در یک هیئت کاملا مدرن و متفاوت ، و چهره ای تبلیغاتی که شباهت قابل قبولی به ادری داره(رونی مارا)…و باتلی اقتباس گرفته از نسخه ی ۱۹۵۷ (همون که خانم هپبورن ممنوعش کرده بود :دی )
12 دی 1401 پاسخ تشکر
45 تشکر شده توسط : Kity.perfumelover آیدا

همونطوری که بقیه دوستان هم گفتم رایحه به شدت خطی داره
بوی صابونی طور و تمیزی هم کرفتم ازش
بوش شبیه عطرای گلی قدیمی بود
ب نظرم اصلا خوب باهم بالانس نشده نتای این عطر
16 آبان 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : ع میرزایی Mahdisss

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟