JACQUES BOGART - One Man Show

جکس بوگارت وان من شو

مردانه
کد کالا : ATR-31033
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چایپر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : جکس بوگارت
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1980
کد کالا : ATR-31033
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 25
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,350,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    16
  • نمی پسندم
    10
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    8
  • روزانه
    3
  • رسمی
    12
تعداد رای های ثبت شده : 87
توضیحات

 محصولی از شرکت جکس بوگارت است که در سال 1980 تولید شده است. وان من شو بوی چوبی و چرمی داشته و کمی به گرمی متمایل است.

«وان من شو» که ساخته سال 1980 است، انگار چیزی از هر ترکیب ممکن را در خود دارد. جداسازی یک‌به‌یک پیچیدگی‌های این عطر واقعا کار غیرممکنی است، اما همین‌که روی پوست و لباس می‌نشیند، شما را در جادوی خودش غرق می‌کند. «وان من شو» از عطرهای خاصی است که می‌توان در همه ساعات روز و شب و در همه ماه‌های بهار،‌ پاییز و زمستان از آن استفاده کرد. 

این محصول را با معرفی عطرافشان تجربه کنید.

توجه: ماندگاری و پخش این محصول نسبت به گذشته کاهش یافته است.

توجه کنید این کالا توسط خود کمپانی بدون سلفون عرضه می شود

نوع عطر ادو تویلت
برند جکس بوگارت
عطار راجر پلگرینو
طبع گرم
سال عرضه 1980
گروه بویایی رایحه های چایپر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، اقاقیای برزیلی ، ریحان ، گیاه درمنه، زیره، صمغ گیاهی
اسانس میانی رز ، نعناع هندی ، خس خس ، شمعدانی ، میخک صدپر ، یاس، لابدانیوم، درخت کاج ، جوز ، ادویه جات معطر
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، وانیل ، خزه درخت بلوط ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، نارگیل ، بوته وحشی جاوی ، فیبر بیدستران
نمره کاربران
One Man Show-جکس بوگارت وان من شو
رایحه
7.2
29 رای
ماندگاری
7.7
39 رای
پخش بو
7.9
40 رای
طراحی شیشه
6.9
29 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جکس بوگارت
عطرگرام
نظرات کاربران (69 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود بر دوستان معطر عطر افشان. داخل سایت عطر افشان سرگرم خواندن نظرات بودم که یاد خاطره ای از دوران بچگی افتادم. حدودا ۱۲ ساله بودم که یکی از پیرمرد های اقوام بدرود حیات گفته بود. همراه خانواده به منزل پسر بزرگش رفتیم و از آنها اصرار که ناهار بمانید و از من بهانه جویی که بریم خونه خودمون. چون از این جور مراسم ها حوصله ام سر میرفت. به هر حال ناهار موندیم و صاحبخانه که با ما رفت و آمد داشت و مردی مهربان و شوخ طبع بود، بمن گفت بمونید در عوض هر چی بخواهی بهت میدم. گفت حالا چی میخوای برات بیارم؟ گفتم اون ادوکلن رو که اون بالا گذاشتی بده بزنم به خودم 😅 خندید و گفت همین؟ بعد ادوکلن رو آورد پایین و داد به من... یک وان من شوی قدیمی و اصل که تقریبا ۲۰ میلش خالی شده بود. با اشتیاق گرفتم و چند پاف به خودم زدم و بهش پس دادم. یک رایحه شیک و قوی و بسیار خوشبو 😍 عصر که به خانه برگشتیم با خودم گفتم کاش باز هم میتونستم از اون عطر به خودم بزنم. یه مبلغ کمی پول داشتم و رفتم به یک مغازه که همه چیز داشت. از اسباب بازی و ساعت کامپیوتری و ماشین حساب و نوار کاست خام گرفته تا چتر و ادوکلن و هزار تا چیز دیگه... از میان ادوکلن هاش پول من فقط به ادوکلن ایرانی گل پسند که اسپری هم نداشت رسید و همون رو خریدم 😄 چند روزی به خودم میزدم تا اینکه یک روز یکی از خانم های فامیلمون که به خونمون آمده بود مرتب گفت بوی عود میاد بوی عود میاد. ول کن هم نبود. با شنیدن این حرف تو ذوقم خورد و کل ادوکلن رو از پنجره خالی کردم رو ایرانیت سر در خونمون 😡 اما ماجرا به همین جا ختم نشد. اون زمان زمستان سرد بود و بارون هم زیاد می آمد و بوی اون عطر با خیس شدن ایرانیت به شدت در میومد و وقتی مهمانی می آمد پشت درخونمون، به تصور اینکه مهمان داریم یا بر میگشت و میرفت یا زنگ در رو میزد و فورا میپرسید مهمون دارید؟ ما میریم ی وقت دیگه میاییم 😆 بعد میگفتیم نه مهمون نداریم بفرمایید تو ... یادش بخیر انگار همین دیروز بود...

[EDITED] 1402/10/20 23:40
20 دی 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Maryam Mercedes

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با درود و احترام خدمت دوستان عطر افشان
کیفیت وان من شو افت فاحشی داشته و حتی نسبت به نسخه های ۴ سال پیش هم ضعیف تر شده. نسخه های سال ۹۸ به مراتب پرفورمنس بالاتری داشتند. یک نکته ای هم هست که خدمت دوستان عرض میکنم که نسخه های خیلی قدیمی وان من شو دهه هفتاد، نازل شون مایع ادوکلن رو به حالت پودری اسپری نمیکرد و مایع ادوکلن رو میپاشید و روی لباس لک نمی انداخت. چیزی که بنده در نسخه های سیلور سنت و بوگارت پورهوم هم دیدم. خواستم عرض کنم به غیر از اینکه پرفورمنس این عطر پایین اومده کیفیت شیشه و نوع اسپری آن هم تغییر کرده.
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حامد هاشم پور

این عطر End دهه شصته، یا به اصطلاح دهه شصت در یک بطری.
برای امروزه زیادی صابونی و حمامی محسوب میشه. فکر کنم همون صابون لوکس صورتی که دوستان گفتند. یه کم دلگیر کننده هست برای من. مثل حسی که حمام رفتن در عصر یک روز جمعه در دهه شصت داشت، وقتی هنوز کلی مشق مونده!
بعد از نیم الی یک ساعت کمی کاجی چوبی میشه.

شخصا عطرای کلاسیکی مثل دریک، جگوار سبز، انتونیو پیگ کئوروم (سبز قدیمی) رو بیشتر میپسندم. بخصوص کئوروم که با توجه به پخش خوب و کیفیت بالا و قیمت ارزونش یکی از بهترین و به صرفه ترین کلاسیکها هست.
23 آبان 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : هاشم پور کاید امیر

6
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
ابتدای رایحه‌اش بوی ویکس میده به نظرم من خیلی دوسش نداشتم
بوی نعنا و شمعدونی به خوبی حس میشه
پخش قابل قبولی داره
اگه مثل من بخاطر رایحه نارگیل میخواید تهیه‌اش کنید خیلی روش حساب نکنید فقط آخراش یکم بوی کِرِم داروگر نارگیل میده😂
06 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر علوانی

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با درود و ادب و احترام خدمت مدیریت دانا و کاردرست و تمامی دوستان عطر افشان ❤️
به قول سعدی شیرین سخن:
مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید
دانا چو طبله عطار است خاموش و هنرنمای و نادان خود طبله غازی و بلند آواز و میان تهی
دوستان مهمترین دلیلی که بنده بیشتر به عطرهای قدیمی گرایش دارم اصالت آنهاست؛ حالا اینکه چه خاطراتی از آن عطرهای نوستالژیک داریم بماند...
اگر عطر آرامیس ۹۰۰ قدیمی رو که ۳۵ میلیون تومان قیمت دارد را در شیشه ای معمولی بریزند، کسی حتی ۱۰۰ هزار تومان هم برایش نمی پردازد و این در مصداق این ابیات سعدی صدق میکند.
دوستان زمانی که پیج اینستا داشتم در قسمت بیوگرافی نوشته بودم (تعداد فالور مهم نیست اصالت آنها مهم است) ببینید دوستان به عنوان مثال: یک سکه تمام بهار چند میارزه؟ خب ۳۰ میلیون تومان ناقابل! تازه هشت گرم و ۱۳۰ سوت وزن داره. بعضیا خرج یک برج خونشونه، کارمندهام خرج دو برج خونشونه و بازنشسته هام خرج چهار برج خونشون هست!!!
حالا صد سکه پانصد تومانی چقدر وزن داره و چند میارزه؟ خب اگر هر سکه چهار برابر سکه طلا باشه ۳۲ گرم و صدعدد حدود ۳ هزار و دویست گرم وزن و روی هم پنجاه هزار تومان میشه که یک ساندویچ فلافل به زور میشه باهاش خرید.
نتیجه: اون یک سکه طلا اصالت و عیار داره اما این صد تا سکه عیارشون تا این حد است.
آدمها هم همین طور هستند،؛ تعدادشون مهم نیست، اصالت و عیار آنها مهمه. یک دوست با ریشه و اصالت به از صد دوست بی ریشه و ناخالص است.
سلامت و شاد و کامروا و معطر باشید🌱🌹

[EDITED] 1402/07/20 02:12
20 مهر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : هاشم پور مهربد

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام و عرض ادب و ارادت. در مورد ادوکلن دریک، قطعا اون دریک تا اوایل دهه هفتاد نیست. هم رایحه اش تغییر کاملا محسوسی داشته و هم ماندگاری و پراکندگی این عطر افت کرده است. اما در مورد وان من شو، به نظر بنده نسخه اصلی این ادوکلن رو اگر پیدا کنید مطمئنم از نظر رایحه و پخش و ماندگاری تغییری با اون عطری که من سال ۷۱ تهیه کردم نداره. البته من اولین بار منزل یکی از اقوام سال ۶۷ این ادوکلن رو تست کردم که میشه گفت کمی قویتر بود. بعضی از نسخه های فعلی اصلا بوی وان من شو نمیده و فقط شیشه و مایع و جعبه اش شبیه وان من شو هست و خیلی راحت با بوییدن سر اسپری آن میتوان فهمید که وان من شو نیست. کسی که وان من شو رو مصرف کرده باشه با اولین اسپری متوجه اصل بودن این ادوکلن خواهد شد. شاد و خوشبو باشید.
17 مرداد 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور محمدرضاسپهی

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام بر دوستان و اساتید محترم. تو همون دهه ۷۰ یک ادوکلنی بود به اسم جارادونا که هم دوره وان من شو و دریک بود. من تستش نکردم ولی فروشنده دربش رو باز کرد و بوش خیلی خوب بود. از بین دریک و وان من شو و جارادونا که همشون ۱۲۰۰ تومن بودن، من وان من شو رو انتخاب کردم و خریدم و بعد از اون دریک اصل اون زمان رو خریدم که هنوز با اینکه سالهاست خالی شده، وقتی دربش رو باز میکنم برای چند ثانیه ای از رایحه واقعی و قدرتمند اون دریک لذت میبرم. نمیدونم چرا جارادونا رو نخریدم. شایدم اون زمان پول کافی برای خریدش نداشتم.☺️ شاد و سلامت و خوشبو باشید
03 مرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور مهریار

سلام
بخاطر اینکه همسرم گالری عطر داره منم به تازگی شروع به یادگیری کردم مطالب مفیدی بود
فقط اینکه درسته عطر وان من شو در لحظه اول باید بوی صابون مانندی بده
و یکی از مشتریا گفت که یکم ملایمتر میشه نسبت به بوی اولیه
بعد اینکه باتوجه به کیفیت عطر ماندگاری چند ساعت هست؟؟؟
04 اسفند 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام به همه اساتید محترم و دوستان سایت عطر افشان. ادوکلن وان من شو توسط یک عطار کاربلد به نام راجر پلگرینو ساخته شده و با اسپری کردن آن بر روی لباس خود، متوجه رایحه جادویی و کم نظیر آن خواهید شد. من اولین بار سال ۱۳۷۱ این ادوکلن رو به قیمت ۱۲۰۰ تومن خریداری کردم و تا الان بارها خریدمش. امسال وقتی برای خریدش رفتم فروشنده ای که سالهاست میشناسمش بهم گفت رایحه اش تغییر کرده و به درد شما نمیخوره، مگر کسی از قبل داشته باشه. خوشبختانه از یک فروشنده دیگه سه تا تستر ۱۰۰ میل اصل خریداری کردم که واقعا کیفیتش هیچ فرقی با نسخه سال ۷۱ نداره. همون اسانس قدیمی و ماندگاری چند روزه و پخش بوی خوبی هم داره، فقط جعبه اش سفید و مخصوص تستر هست. شاد و خوشبو باشید.

[EDITED] 1402/03/15 16:54
15 خرداد 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی
سلام دوست عزیز جناب آقای فخر فرمودین تستر جعبه سفید بود اون سه عدد که خریدین پچ کد نامبر داشتن یعنی هم جعبه وهمه شیشه پچ کد نامبر یا لات نامبر حک شده بود
05 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور کامیار فخر
سلام و ارادت خدمت دوست عزیزم. خدمت شما عرض کنم که خیر این کد رو نداره ولی یک کد ماشینی رو هر سه جعبه به صورت مجزا داره و پشت شیشه اش هم یک مارک اورجینال داره که نشان از اصالت کالاست. بنده سالهای قبل هم از این تستر ها استفاده کردم که قطعا هیچ تفاوتی با نسخه جعبه اصلی اون زمان نداشت. تستر فقط برای تست هست و برای فروش نیست، پس نیازی به پچ کد نامبر نداره. ضمنا نسخه فعلی وان من شو که اصطلاحا میگن اصل بازاره و غیر از شیشه و جعبه هیچگونه شباهتی به وان من شو نداره هم این کد رو روی شیشه و جعبه اش داره ولی اصل نیست. من وان من شو سال ۸۴ رو دارم که این کد رو، رو بطری و جعبه داره و هیچ فرقی با این تسترها نداره و نسخه سال ۷۱ هم همین کیفیت رو داشت. از سال ۸۵ به بعد شیشه وان من شو افت کیفیت داشت و کمپانی فقط میخواست این ادوکلن برای دوستدارانش تولید بشه. اما ناگفته نماند که وان من شو رو من اولین بار سال ۶۷ اوایل نوجوانی تست کردم که واقعا معرکه بود و خیلی قوی تر بود. البته همین تسترش هم روی لباس تازه شسته شده حداقل ۳ روز ماندگاری داره. من تستر ۱۰۰ میل آزارو پور هوم اصل رو یک میلیون صد هزار تومن قبل از عید خریدم که اون پچ کد نامبر داره اما فروشنده چهارراه استانبول میگفت اصل نیست که ادوکلن خودش که دو میلیون و چهارصد هزار تومن بود فروش بره، در صورتیکه حتی آزارو پور هوم ۲۰۰ میل اصل رو من قبل از عید خریدم دو میلیون تومن که جالبه میگفت اونم اصل نیست و فقط ۱۰۰ میل مغازه من اصله😂 شاد و تندرست یاشید
07 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehran
سپاسگزارم دوست عزیز میشه لطف کنین عکس این تستر که فرمودین بفرستین برام اون قسمتی که نشان اورجینال بودن ادکلن برام بفرستین ممنون میشم تا حداقل شاید جایی منم پیدا کردم چون واقعا افتضاح شده بازار فیک فروش‌ها
07 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی
خواهش میکنم دوست گرامی. شرمنده شما شدم. میشه بفرمایید عکس رو کجا بفرستم؟ امکان فرستادن عکس تو همین سایت هست؟

[EDITED] 1402/06/19 12:47
19 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور محمدرضاسپهی
آقای کامیار عزیز سلام و عرض احترام .عذر میخوام من جوابتون رو میدم و البته عذر خواهی هم میکنم از جناب سام ایرانی عزیز .
اول عکس بگیرید از عطرتون یا بچ کد و ...
بعد برید توو قسمت عطر گرام همین سایت
سمت راست یه عکس دوربین زده ،بزنید روش
بعد عنوان تصویر یه چیزی بنویسید مثلا همین وان من شو رو بزنید عطر خاطره ساز دهه چهل و پنجاه و شصت 🤗البته مثال میزنم ببخشید
بعد نوشته تصاویر رو اینجا رها کنید .عکس عطری که گرفتید رو اونجا کلیک کنید حالا هر چند تا
بعد زیرش یه چیزی بنویسد یا ننویسید .چون عطریه که اون زمون خیلیا داشتن و شاید از خیلیا چند بار هدیه گرفتن 😅 هدیه تولد و اون موقع زیاد ولنتاین هم نبود
بعد رو اون دکمه ثبت تصویر بزنید
بازم از شما و جناب سام ایرانی عزیز معذرت می‌خوام .امیدوارم موثر باشه چون اوایل خودمم بلد نبودم .از خواهرم کمک خواستم .البته بعضی موقع ها عکس رو باید کوچیکتر کنید اگه فرستاده نشد یا نمی‌دونم متن کامل نیست .هشتک اسم عطر رو هم پایینش بزنید
19 شهریور 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : هاشم پور غلامرضا نیک پور
سلام و عرض ادب و احترام خدمت خانم سولماز عزیز و گرامی. اول از همه ممنونم از لطف و مهربانی شما که به من کمک کردید و توضیحات کاملی رو دادید🌹. امیدوارم بتونم اون عکس رو برای دوستمون آقای سام ایرانی بفرستم. و بعد اینکه بله به قول شما ادوکلن خاطره انگیزی هست و من سال ۷۱ بود که اون زمان سوم راهنمایی بودم که این ادوکلن رو پدرم برام خرید.☺️ نمیدونم چرا ذائقه ام با این عطرهای جدید و خنک جور در نمیاد. بیشتر از رایحه های نسبتا گرم و تلخ و تنباکویی و مرکباتی خوشم میاد. چند سال پیش یک گل یخ که درخت مانند بود تو باغچه کاشته بودم که بهار و تابستون غنچه هایی به شکل اشک میداد و تو فصل برف و سرما از برج دی به بعد غنچه هاش باز میشد و رایحه ای داشت شبیه اوپیوم زنانه قدیمی که واقعا آدم رو مست میکرد.متاسفانه تو گرمای تابستون که ما مسافرت بودیم از بی آبی خشک شد. البته من هر چی از اون اوپیوم خوشم میاد از بلک اوپیوم متنفرم. بازم قدردانی میکنم از اینکه منو راهنمایی کردید.🙏🏻 شاد و سلامت باشید.
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : هاشم پور مهربد

صابون صورتی لوکس تمام
02 اسفند 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پدرام محمدی امیر علوانی

7
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
ادکلن محبوب زمان دانشجویی، یادش بخیر سال ۷۸.
وان من شو،دریک،جوان،سیگار،کلد و چندتا کار دیگه، از ادکلنهای دانشجویی و لاکچری اون سالها بودن.البته یک ادکلن دیگه ای هم بود به اسم محبوبتی،روی کارتنش عکس یک زن عربی بود که روبنده زده بود و فقط چشماش پیدا بود،من اون کار رو هم دوست داشتم ،و یک ادکلن دیگه ،اگه اشتباه نکنم اسمش اسکپچر بود،بعدها خیلی دنبال این دوتا کار گشتم اما پیدا نکردم،واقعا فوق العاده بودن.
اما بین همشون،وان من شو و دریک،واقعا عالی بودن،با پخش بوی بالا.
جوانهای الان باید بدونن،وان من شو دریک که الان توی بازار هستن، سایه ای هم از کارهای اون سالها نیستن،کلا رایحه اش تغییر کرده.
اگه وان من شو و دریک اون سالها،الان بود،حداقل بالای ۴ تومن قیمت داشتن، واقعا رویایی بودن این دوتا خوشگل بلا
29 آذر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : حامد هاشم پور
با سلام احتراما شما دنبال عطر NIKOS - Sculpture pour Homme هستید
خود عطرافشان هم موجود داره با قیمت مناسب
اما ایا همون کیفیت قدیم رو داره ؟! قطعا خیر
29 آذر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور پدرام محمدی
سلام خدمت شما دوست گرامی.
خیر،اسکلاپچر نه.
اسکپچر یا اسپکچر بود اسمش،دقیقا یادم نیست.
شیشه بنفش داشت.
هیچ کجا نتونستم پیداش کنم،زنانه بود،اما از نظر من، یونی بود
30 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور رضا یگانه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟