پرسش‌های متداول

 

 

شعبه‌های عطرافشان

 

  • برخی از فروشندگان ادکلن مدعی هستند که نمایندگی عطرافشان را دارند و محصولات خود را به نمایندگی از آن به فروش می‌رسانند. آیا این مطلب را تأیید می‌کنید؟

فروشگاه عطرافشان هیچگونه نمایندگی در سطح کشور ندارد و این فروشندگان ارتباطی با این وبسایت ندارند.​

 

 

اطلاعات محصولات

 

  • طبع چیست؟

همانطور که غذاها دارای طبع گرم، سرد یا معتدل هستند روایح نیز از چنین طبعی برخوردارند.

 

 

  • ادکلن‌ها را در چه فصل‌هایی استفاده کنیم؟

طبع خنک برای فصل‌های گرم، طبع گرم برای فصل‌های سرد و طبع معتدل برای همه فصل‌های سال مناسب است.

 

 

  • رایحه چیست؟

همانند غذاها، رایحه‌ها نیز مزه دارند و می‌توان آنها را شیرین، تلخ، تند یا ترش یا ترکیبی از آنها نامید.

 

 

  • آیا اسانس‌های نمایش داده شده در صفحه محصولات همواره صحیح هستند؟

سعی بر این بوده که اطلاعات اسانس‌ها از راه‌های دقیق دریافت شود اما احتمال خطا در آنها وجود داشته و در صورت اطلاع سعی بر اصلاح آن خواهیم کرد.

 

 

  • نتیجه رأی گیری ها در صفحه محصولات صحیح هستند ؟

رأی‌ها توسط کاربران ثبت می‌شود و عطرافشان آنها را به همان صورتی که رأی داده شده نمایش داده و دخالتی در صحت یا عدم صحت آن‌ها ندارد.

 

 

  • نظراتی که در ذیل محصولات نمایش داده می‌شوند از نظر محتوایی مورد تأیید عطرافشان هستند؟

لزوما خیر و نمایش نظرات دلیل بر تأیید محتوای آنها نیست. بدیهی است که ممکن است برخی نظرات حاوی اطلاعات صحیحی در باره ادکلن‌ها نباشند.

 

 

  • چرا حجم‌های پایینتر یا بالاتر ادکلن‌ها در سایت کمتر یافت می‌شوند؟      

این حجم‌ها کمتر از حجم‌های اصلی وارد بازار کشور می‌شند و موجودی آنها از ثبات لازم برخوردار نیست به همین دلیل در سایت قرار داده نمی‌شوند.​

 

 

  • چگونه ادکلن اصل را از غیراصل تشخیص دهیم؟

با توجه به افزایش محصولات غیراصل، تشخیص آنها مشکل است. توصیه ما خرید از مکان‌هایی است که به آن‌ها اعتماد دارید.​​​

 

 

  • آیا شرکت‌های سازنده ظاهر محصولات خود را تغییر می‌دهند؟

بله تا حدودی مرسوم بوده و در مورد بسیاری از محصولات اتفاق افتاده است. معمولا این تغییرات جزئی هستند و طرح کلی را شامل نمی‌شوند. بولگاری آکوا، جوپ هوم، دانهیل دیزایر، گرلن الینستنت ... برخی از محصولاتی هستند که ظاهرشان دستخوش تغییر شده است.

 

 

  • آیا عکس محصولات ملاک است؟

محصولات مطابق با عکس نشان داده شده در سایت هستند به جز برخی زمان‌ها که شرکت‌های سازنده ظاهر محصولات خود را دستخوش تغییراتی جزئی می‌کنند. در این موارد قرار دادن عکس جدید در سایت ممکن است با فاصله زمانی صورت بپذیرد.

همچنین گاهی نورپردازی‌های مرتبط با عکاسی، رنگ مایع ادکلن‌ها را با تفاوت جزئی نسبت به ظاهر اصلی ادکلن نشان می‌دهد. ملاک در این موارد ظاهر اصلی محصول است.

 

 

  • ریفرموله چیست؟

گاهی شرکت‌های سازنده ادکلن، ترکیبات یکی از محصولات خود را به دلایلی چون قوانین زیست محیطی دستخوش تغییر می‌کنند که به آن ریفرموله کردن گفته می‌شود. معمولا در این موارد تغییرات رایحه کم است و قدرت ادکلن نیز ممکن است کاهش یا افزایش پیدا کند.

 


 

عضویت و کاربران

 

  • نحوه عضویت به چه صورت است؟

کافی است در بالای صفحه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و اطلاعات خود را وارد نمایید.

 

 

  • کاربران چه امکاناتی در سایت دارند؟

نظر دادن در سایت و رأی دادن در صفحه محصول برخی از مزایای کاربران هستند. همچنین در این صفحه می‌توانید امکانات ناحیه کاربری را مشاهده کنید.​

 
 
  • داشتم ، دارم ، میخواهم در صفحه محصول و قسمت کاربری به چه معناست؟

در صفحه هر محصول می‌توانید محصولی را که قبلا داشته‌اید با انتخاب کلید داشتم به لیست محصولات خود در ناحیه کاربری اضافه کنید. همینطور محصولاتی که هم اکنون دارید یا می‌خواهید در آینده داشته باشید.

 

 

  • در سایت قبلی عضو بودم، آیا کاربری من حذف شده است؟

خیر کاربری شما موجود است و کافی است در بالای صفحه بر روی گزینه ورود کلیلک کرده و ایمیل و رمز خود را وارد نمایید.

 

 

  • در سایت قبلی عضو بودم و با اکانت ایمیل یاهو بدون رمز در سایت وارد می‌شدم. اکنون چگونه باید وارد سایت شوم؟

بدین منظور باید بر روی کلید ورود در بالای صفحه کلیک نموده و گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده ایمیل مربوط به پروفایل خود را وارد نموده و و مراحل بعدی را طی نمایید.

 

 

  • چرا نظر من تأیید نشده است؟

تأیید نظرات از قوانینی تبعیت می‌کند که در این صفحه می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید.

 

تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.