برند نوبیل 1942 و تاریخچه آن

برند نوبیل 1942 و تاریخچه آن

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :داستان "نوبیل 1942"ماسیمو

داستان "نوبیل 1942"

همانند هر داستان واقعی دیگری، داستان "نوبیل 1942 " از زمان یا مکان مشخصی شروع نمی‌شود، بلکه این داستان با داستان‌های دیگری تلاقی و تعامل دارد. این داستان در واقع تصاویر، احساسات و رایحه‌های مختلفی را به حرکت وامی‌دارد، تغییر می‌دهد و متحول می‌کند. سال 1942 بود و مردی تصمیم گرفت که کسب‌وکاری جدید را شروع کند در حالیکه جنگ بیرون خانه و در قلب کشور غرق در آشوب، یعنی رم، در جریان بود، اومبرتو نوبیل، نامی که همیشه مترادف رایحۀ لاکچری است، همچنان به دنبال عشق و سفر مادام‌العمرش بود.

او، که عشق به تمام چیزهای زیبا به پیشش می‌برد (عشقی که از پدر به پسر به ارث رسیده بود)، عقیده و سبک خوبی را از زنان آموخت. او در حال سفری بود که احساسات، اغوا و شهود عناصرش بودند. سفری که به سوی کسب بالاترین استانداردهای کیفی بود. اومبرتو دربارۀ سایر رسومات، سایر سبک‌های زندگی و سایر فرهنگ‌ها کنجکاو بود. همچنین، حس تعلق شدیدی به این سرزمین سنت‌های هنری بزرگ داشت. بنابراین، نوبیل و خانواده‌اش به دنبال الهام از محصولات و استانداردهای کیفی در سرتاسر اروپا بودند و در عین حال از سنت صنعت‌گری، عطر، طلا و جواهرآلات و چرم ایتالیا بهره بردند. بسیاری تلاش کرده‌اند که از این سبک ایتالیایی مشهور در سطح جهانی تقلید کنند. شاید، از راه رسیدن هزارۀ جدید بود که این عشق را در ماسیمو ایجاد کرد: همانند باد شمالی که ویان روچر را در رمان شکلات غافلگیر کرد.

ماسیمو

ماسیمو تحت تأثیر احیای مجدد این سنت قرار گرفت و انتخابی نداشت جز اینکه در مقابل این دنیای سبک، ظرافت و کشف مجدد، دنیای حس و احساسات و میل برای تمام چیزهای گرانبها تسلیم شود. ساخت عطری برای مردان نخستین نمود عشق جدید ماسیمو بود: بدین ترتیب، سفرش برای کشف مجدد سنت‌های خانوادگی و یافتن فرهنگ آن عصر شروع شد. او به دنبال ارزش هنری رفت که خاطرات را با نیروی خارق‌العاده زنده می‌کند. بنابراین، از سر تصادف نیست که نخستین محصول نوبیل 1942 جدید عطری است که روح انسان را بیدار می‌کند، که شامل روح تمام انسان‌هایی مانند روح خانوادۀ نوبل است که در طی سال‌ها شجاعت دنبال کردن تصمیم‌های خودشان و احترام و عزم را داشتند. تولد این رایحه در واقع باعث تازگی خاطرات واقعی انسان‌ها و مکان‌هایی می‌شود که داستان‌هایی برای گفتن دارند و تازگی مصنوعات و عمق خرد باستانی را در خود دارد. رایحه‌ای که با قدرت اغواکنندۀ عشق و زیبایی حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید : داستان شکل گیری برند ماسک داستان شکل گیری برند ماسک

آن ها می گویند:

* به خودمان افتخار می‌کنیم که یکی از معدود شرکت‌هایی هستیم که محصولات عطرمان را در «خانه» با دست تولید و بسته‌بندی می‌کنیم. این کار را با دقت و تعهد انجام می‌دهیم. علاوه بر مواد ایتالیایی مانند لیموی سیسیل و سوسن فلورانسی، مواد خام را از مکان‌هایی تهیه می‌کنیم که می‌دانیم بهترین کیفیت را دارند. همیشه به دنبال صنعتگرها و مواد جدید و فرآیند کاری منحصربه‌فرد هستیم. از طریق این شیوۀ کاری است که از مهارت‌های داماسک از لورزیکا، شیشه‌های دست‌ساختۀ التاری و ملیله‌کاری کامپو لیگوره استفاده می‌کنیم...
همیشه به دنبال اعتلای ایتالیا هستیم.

رایحه برند نوبیل 1942

برند نوبیل 1942

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
جالب بود
ریحانه
1402/11/24
تو یه فروشگاهی رفتم خانمه به اون یکی گفت بوی عطر مشهدی میاد🤦🏻‍♀️
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟