بهترین عطر های سال 2019 - TFF Awards

بهترین عطر های سال 2019 - TFF Awards

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :چهره شاخص سالبهترین عطار سالخلاق ترین عطار سالعطر لاکشری زنانه سالعطر لاکشری مردانه سالعطر جذاب زنانه از هیئت داورانعطر جذاب مردانه از دیدگاه هیئت داورانمحبوب ترین عطر زنانه سالبهترین بسته بندی عطر زنانهبهترین بسته بندی عطر مردانهبهترین کمپین تبلیغاتی مدیا عطر زنانهبهترین کمپین تبلیغاتی مدیا عطر مردانهبهترین کمپین تبلیغاتی شبکه های اجتماعیبهترین عطر منتخب زنانه از دیدگاه مخاطبانبهترین عطر مردانه از دیدگاه مخاطبان

جشنواره عطر جهان تحت عنوان TFF Awards

هر ساله با نزدیک شدن به پنجم ژوئن منتظر بزرگترین و معتبر ترین جشنواره عطر جهان تحت عنوان TFF Awards هستیم که توسط The Fragrance Foundation برگزار می شود.

امسال همانند سال های قبل بهترین عطر های جهان از دیدگاه های مختلفی مانند بهترین عطر پرطرفدار ، بهترین عطر جذاب ، بهترین عطر لاکشری و بهترین بسته بندی عطر معرفی شده اند.
در ابتدا به معرفی 3 شخصیت مهم که توانسته اند جوایز بخش "چهره شاخص سال" و "بهترین عطار سال" و "خلاق ترین عطار سال " را کسب کنند می پردازیم.

چهره شاخص سال

تام فورد

امسال تام فورد توانست به عنوان بهترین چهره شاخص در این رویداد حضور پیدا کند. او یک طراح مد آمریکایی می باشد که توانسته موفقیت های بسیاری در عرصه مد داشته باشد.

تام فورد

بهترین عطار سال

دومینیک روپیون

کمتر کسی پیدا می شود که در بین عطار های موفق، دومینیک روپیون را نشناسد. او یک عطار موفق و خلاق می باشد که توانسته خلق اثار بی نظیری کند. از جمله این آثار می توان "لانکوم ترزور این لاو" ، "تیری موگلر آلین ادو پرفیوم" ، "لانکوم لا ویه است بله" ، "چوپارد عود ملکی" را نام برد.

دومینیک روپیون
 

خلاق ترین عطار سال

لارا اسلتکین

لارا اسلتکین توانست جایزه خلاق ترین عطار سال را از آن خود کند. او بواسطه برند نست فرگرنس توانست محصولاتی متفاوت و جدید را خلق نماید و برنده شود.

لارا اسلتکین

عطر لاکشری زنانه سال

تام فورد لاست چری

لاست چری از برند تام فورد، عطر مشترک از لاین پرایوت بلند می باشد که در سال 2018 معرفی شد.

لاست چری یک ماجراجویی خوش رایحه در ممنوعه هاست ، رایحه ای متفاوت که یک اغواکنندگی دوگانه ، انعکاس سرزندگی و یک غریزه ی روح بخش در درون را هویدا می کند.

تام فورد لاست چری

عطر لاکشری مردانه سال

شنل بلو پرفیوم

در سال 2018 بود که شنل نسخه پرفیوم با غلظت حداکثری را روانه بازار کرد. عطری از لاین قوی که توسط اولیویه پولژ خلق شده و توانسته موج عظیمی از فروش عطرافشان را از آن خود کند و به یکی از پرفروش ترین عطر های فروشگاه تبدیل شود.

شنل بلو پرفیوم

عطر جذاب زنانه از هیئت داوران

جو مالون هانیساکل (هانی ساکل) اند داوانا

این عطر از برند محبوب جو مالون در سال 2018 روانه بازار شد. عطری با رایحه های گلی که توسط آن فلیپو خلق شده است.

جو مالون هانیساکل (هانی ساکل) اند داوانا

عطر جذاب مردانه از دیدگاه هیئت داوران

دیور ساوج ادو پرفیوم

ساواج ادو پرفیوم توانست موفقیت های بسیاری را کسب کند. این عطر توسط فرانسوا دماشی در اوایل سال 2018 معرفی شد و بدون شک یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین عطر های سایت عطرافشان می باشد و توانست محبوبیت بسیاری پیدا کند.

دیور ساوج ادو پرفیوم

محبوب ترین عطر زنانه سال

آریانا گرانده کلود

کلود از برند آرایانا گرانده یک عطر با رایحه غالب خامه که در دسته گروه بویایی گلی میوه ای شیرین قرار گرفته است. طبق شنیده ها این عطر برای بیان احساس عشق آرایانا به طرفداران ساخته شده است و شاید به همین دلیل توانسته عنوان محبوب ترین عطر را از آن خود کند.

آریانا گرانده کلود

بهترین بسته بندی عطر زنانه

شنل نامبر 5 ادوپرفیوم رد ادیشن

نماد قدرت!

شنل نامبر 5 قرمز یک عطر گلی آلدهیدی بود که توسط ژاک پولژ در سال 2018 خلق و روانه بازار شد. همانطور که می دانید نسخه تولید محدود می باشد و در همان ابتدا با توجه به استقال فراوان کمیاب شد. این عطر توانست با بسته بندی جذابی که داشت جایزه این عنوان را دریافت کند و به اعتبارات شنل بیافزاید.

شنل نامبر 5 ادوپرفیوم رد ادیشن

بهترین بسته بندی عطر مردانه

جان وارواتوس جی وی ایکس ان جی

اولین عطر مشترک جان وارواتوس و نیک جوناس (موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا) می باشد که با رایحه معطر فوژه به بازار جهانی در سال 2018 عرضه شد. کمپین های تبلیغاتی زیادی برای این محصول کار کردند. این عطر توانست با بسته بندی وسوه انگیز خود این جایزه را از آن خود کند.

جان وارواتوس جی وی ایکس ان جی

بهترین کمپین تبلیغاتی مدیا عطر زنانه

ایو سن لورن بلک اوپیوم

بلک اوپیوم در سال 2014 توسط 4 عطار مشهور (الیور کرسپ , هونورین بلانک , مری سالمگنه , ناتالی لارسن) خلق شد. اما اکنون بعد از گدشت 5 سال از زمان معرفی ، کمپانی ایوسن لورن مدیا کمپین تبلیغاتی ایجاد کرده و توانسته عنوان بهترین کمپین مدیا 2019 را از آن خود کند.

ایو سن لورن بلک اوپیوم

بهترین کمپین تبلیغاتی مدیا عطر مردانه

شنل بلو پرفیوم

شنل بلو پرفیوم علاوه بر جایزه بهترین عطر لاکشری مردانه توانست جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی مدیا را نیز از آن خود کند و به این ترتیب می توان یکی از بهترین عطر های معرفی شده در این جشنواره را شنل بلو پرفیوم نامید.

شنل بلو پرفیوم

بهترین کمپین تبلیغاتی شبکه های اجتماعی

مارک جاکوبز دیسی لاو

مارک جاکوبز برای عطر دیسی لاو با ایجاد کمپین های تبلیغاتی موفق در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توانست جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی اجتماعی را از آن خود کند. دیسی لاو عطر خنکی می باشد که توسط آلبرتو موریلاس عطار مشهور خلق شده و تا به حال توانسته موفقیت های زیادی را کسب نماید.

بهترین عطر جذاب زنانه از دیدگاه مخاطبان

مارک جاکوبز دیسی لاو

دیسی لاو به دلیل تبلیغات گسترده ای که داشت توانست بین مخاطبان عطر جایگاه برتری پیدا کند از این رو توانست جایزه بهترین عطر زنانه جذاب و شیک را از آن خود کند.

مارک جاکوبز دیسی لاو

بهترین عطر منتخب زنانه از دیدگاه مخاطبان

ویکتوریا سکرت تیس ربل

تیس ربل از برند ویکتوریا سکرت با رایحه گلی و اسانس های بنفشه و چرم معرفی شد. این عطر توانست عنوان محبوب ترین عطر سال را به خود اختصاص دهد.

تیس ربل

بهترین عطر مردانه از دیدگاه مخاطبان

پاکورابان وان میلیون لاکی

در سال 2008 بود که پاکورابان "وان میلیون" را معرفی کرد. عطری که به محبوبیت بسیاری مخصوصا در ایران پیدا کرده است و هنوز هم طرفدار زیادی دارد اما اکنون بعد از 10 سال فلاکن جدید تحت نام " وان میلیون لاکی " روانه بازار کرده و توانسته جایزه بهترین عطر مردانه از دید مخاطب را از آن خود کند.

پاکورابان وان میلیون لاکی

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین عطر های عودی مردانه معرفی بهترین عطر های عودی مردانهمعرفی برترین عطر های چوبی معرفی برترین عطر های چوبی10 عطر برتر چرمی جدید که کارتان را بهبود خواهد بخشید 10 عطر برتر چرمی جدید که کارتان را بهبود خواهد بخشید

 

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
جالب بود
ریحانه
1402/11/24
تو یه فروشگاهی رفتم خانمه به اون یکی گفت بوی عطر مشهدی میاد🤦🏻‍♀️
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟