درباره برند Bond No 9

درباره برند Bond No 9

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :لوریس رحمه اولین موسس و مدیرعامل زن در نیویورکجایزه صلح

لوریس رحمه اولین موسس و مدیرعامل زن در نیویورک

در صنعتی که مدتها در انحصار مردها بوده ما اولین عطر سازی در نیویورک هستیم که توسط یک زن مدیریت می شود لوریس رحمه موسس و مدیرعامل ما که از هر جنبه بر شرکت باند نامبر ناین نظارت دارد، از ایجاد مفهوم نیویورک محور در کنار ساخت کالکشن عطر ها تا هدایت بهبود طراحی هر عطر و حتی شیشه آن و طراحی داخلی نمایندگی فروش باند نامبر ناین را به شخصه بر عهده دارد. خانم رحمه فراتر از ایجاد یک برند تجاری تلاش می کند به عنوان کالای لوکس محصولات شرکت را در دنیا تبلیغ کند.

درحالیکه معمولا ساخت عطر خوب هدف نهایی می باشد، گروه باند نامبر ناین عطر را وسیله ای برای اهداف بزرگتر می داند.

لوریس رحمه

نه تنها تجلیل از عطر های ساخته شده توسط ما در سراسر جهان بخاطر گستردگی در رایحه و جذابیت برای مردان و زنان موجب غرور ما نمی شود بلکه ما همه اینها را اول راه می دانیم.

مجموعه عطر ما (برگرفته از نام خیابان بوند ۹ خیابان نوهو که در آن شرکت پایه گذاری شد) نشانه ای از وفاداری ما به شهر محبوب و بزرگ و دوست داشتنی نیویورک است و وقتی آنجا بودیم برای عطر هایمان ماموریتی دوگانه در نظر گرفتیم، بازگرداندن هنر به صنعت عطر و با عرضه اختصاصی عطر شهر نیویورک به هر یک از شهرهای همسایه باعث افتخار و سربلندی شهر باشیم.

جایزه صلح

در سال ۲۰۱۵ خانم رحمه اولین عطرسازی بود که در بین تمام زنان ایالت متحده بخاطر فعالیت های سازمان یافته برای گسترش صلح در سطح بین المللی و همچنین بالا رفتن میزان استقبال از محصول به جایزه صلح دست یافت.

باند ناین در حفظ استقلال خود بی همتاست هیچ شراکتی برای ما با ارزش تر از مشتری نیست و برای ایجاد نوع آوری و از میان برداشتن محدودیت ها به آزادی عمل خود بها می دهیم 
ما اولین عطرسازی هستیم که عطر مدنی را ارایه کردیم، رایحه صلح ما برای مردان همانند زنان جشن صلح جهانی است و ما امتیاز ویژه ای برای آزادی همگانی قائل است.

بیشتر بخوانید : برند نوبیل 1942 و تاریخچه آن برند نوبیل 1942 و تاریخچه آنداستان شکل گیری برند ماسک داستان شکل گیری برند ماسک

برای خرید و مشاهده محصولات برند نامبر ناین اینجا کلیک کنید

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟