کدام عطرهای برند «آمواج» محبوب‌تر هستند؟

کدام عطرهای برند «آمواج» محبوب‌تر هستند؟

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :درباره برند آمواژمحبوب‌ترین‌های مردانه آمواجمحبوب‌ترین‌های زنانه آمواجبه نظر شما کدام عطر برند آمواج محبوب تر است؟

درباره برند آمواژ

آمواج یکی از برندهای پرطرفدار عمانی در صنعت عطرسازی و با سابقه‌ی فعالیت حدود 35 ساله در جهان است. این برند با تولید عطرهای تجملی و با کمک افزودنی‌های کمیاب و اشرافی،‌ جایگاه خاصی را در میان عاشقان عطر و ادکلن به خود اختصاص داده است. استفاده از عطرهای مختلف زنانه و مردانه آمواج برای خیلی از طرفداران این برند، مانند یک امضای اختصاصی شده است، زیرا کمتر پیش می‌آید که کسی بوی عطرهای آمواج را بشنود و درباره آن چیزی نپرسد یا بتواند به سادگی خاطره این عطر را از ذهن خود پاک کند! اگر شما هم جزو طرفداران آمواج هستید، بد نیست نگاهی به لیست محبوب‌ترین عطرهای زنانه و مردانه این برند لاکچری بیندازید.

محبوب‌ترین‌های مردانه آمواج

آمواج بیچ هات مردانه

آمواج بیچ هات من

این عطر مردانه که در سال 2017 عرضه شد، جزو عطرهای خنک و با گروه بویایی چوبیِ معطر است. آمواج بیچ هات مردانه در هر کدام از نت‌های آغازین، میانی و پایانی خود، ترکیب 3 رایحه رویایی را جای داده است تا بتواند ظرافت مطلوبی با یک ترکیب ساده از روایح خنک و چوبی ایجاد کند. نت ابتدایی این عطر با ترکیب نعنا، صمغ گالبانیوم و شکوفه پرتقال شروع می‌شود تا خنکای بهاری را برای شما تداعی کند. بیچ هات من در نت میانی به خس‌خس، پیچک و خزه درخت بلوط می‌رسد تا حس دلپذیر قدن زدن در یک راه جنگلی نم‌زده را در خاطرتان به‌وجود بیاورد. این عطر دل‌فریب در نت پایانی هم ترکیبی از روایح چوبی،‌ صمغ درختچه مر و نعنا هندی را در خود جای داده است تا رایحه شیک و مردانه‌ای برای روزهای گرم سال داشته باشد. تمام آقایان شیک‌پوش و کلاسیک می‌توانند با خیال راحت این عطر باکلاس را برای حضور در مراسم یا مهمانی‌های خاص خود استفاده کنند و بازخورد بسیار خوبی از اطرفیانشان بگیرند.

آمواج اپیک مردانه

آمواج اپیک مردانه

شاید بتوان آمواج اپیک مردانه را در 3 کلمه خلاصه کرد: گرم، شرقی و چوبی! این عطر به عنوان یک عطر کاملا گرم مردانه از سال 2008 به بازار آمد و با قرار دادن گونه‌های بسیار مختلفی از روایح گل‌فام و ادویه‌ای در خود، توانست نظر بسیاری از آقایان با سلیقه‌های متفاوت را در روزهای سرد سال جلب کند. آمواج اپیک، جادویی از ترکیب روایحی مانند زنبق، هل، ‌جوز هندی، شمعدانی، فلفل صورتی،‌ زیره، مشک، سدر، نعنا هندی و بوته وحشی جاوی را در کنار روایح دودی، چوبی و چرمی در خود جای داده است تا کلکسیون کاملی از نت‌های گرم را به طرفداران خود عرضه کند. این عطر خوشبو و کلاسیک می‌تواند برای شرکت در مراسم‌های رسمی مورد استفاده قرار بگیرد. اگر هم به مهمانی یا مراسمی دعوت شدید که قرار بود زمان زیادی را در فضای آزاد سپری کنید، در انتخاب آمواج اپیک شک نکنید زیرا نت‌های چرمی، چوبی و ادویه‌ای آن به‌خوبی در فضا آزاد می‌شوند و شما را در کانون توجه اطرافیان قرار می‌دهند.

آمواج اینترلود مردانه

آمواج اینترلود مردانه

این عطر هم مانند آمواج اپیک، در گروه عطرهای گرم، شرقی و چوبی جای می‌گیرد؛ با این تفاوت که در اینترلود، تعادل بیشتری برای شیرینی نهایی عطر در نظر گرفته شده است تا بتوان به‌صورت روزانه یا در فضاهای سرپوشیده هم به‌آسانی از آن استفاده کرد. آمواج اینترلود که در سال 2012 عرضه شد، با قرار دادن رایح ترنج در نت آغازین و رایحه نعنا هندی در نت پایانی، طرفداران متعادل‌پسند خود را شگفت‌زده کرد! به‌جز نعنا و ترنج، شما با روایح دودی، چرمی، کهربا، لابدانیوم، چوب صندل سفید، فلفل و پونه هندی هم در این عطر مواجه خواهید بود. ترکیب روایح در این عطر به‌قدری رویایی و دل‌فریب است که هیچ‌وقت برای شما تکراری نمی‌شود و اگر فقط یک بار از آن استفاده کنید، به‌طور حتم برای همیشه در لیست عطرهای محبوب‌تان جای می‌گیرد. ماندگاری و پخش بوی لطیف این عطر به‌قدری چشمگیر است که قطعا شما بعد از هر بار استفاده از آمواج اینترلود،‌ الماس درخشان هر جمعی خواهید بود و اجازه عرض اندام به هیچ عطر دیگری را نخواهید داد.

آمواج هانر مردانه

آمواج هانر مردانه

آمواج هانر یا آمواج آنر، عطری معتدل در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای است. این عطر در سال 2011 معرفی شد و بیشتر تمرکز خود را روی نت پایانی گذاشت. به‌طوری که ما در نت آغازین و میانی، تنها با 5 رایحه فلفل صورتی، فلفل سیاه، ‌شمعدانی، جوز هندی و لامی مواجه می‌شویم. این در حالی است که در نت پایانی با ترکیب مفصلی از روایح مختلفی مانند دانه تونکا،‌ مشک،‌ خس‌خس، سدر، نعنا هندی و روایح دودی مواجه می‌شویم. همین تنظیم روایح در نت‌های مختلف باعث می‌شود که شما چاره‌ای جز تسلیم در برابر تعادل نسبتا خنک و چوبی آمواج هانر نداشته باشید و ترجیح بدهید که هیچ‌وقت کلکسیون شما از این عطر سحرآمیز خالی نماند! این عطر بسیار اصیل،‌ شیک و قوی می‌تواند به‌سادگی انتخاب مناسبی برای حضور در مهمانی‌ها و مراسم خاص و رسمی باشد و با ماندگاری بوی خود شما را حسابی غافلگیر بکند.

آمواج براکن مردانه

آمواج براکن مردانه

یک عطرِ معطر فوژه و معتدل که باید چند دقیقه‌ای از افشاندن آن بگذرد تا جادوی شگفت‌انگیزش نمایان شود! این عطر که در سال 2016 عرضه شد،‌ برخلاف آمواج هانر، تمرکز خود را روی نت آغازین گذاشت. ما در نت آغازین آمواج براکن مردانه، شنیدن روایح ترش، شیرین، گرم و خنک مختلفی مانند لیمو ترش،‌ ترنج‌، لاوندر،‌ جوز هندی، سرو و ادویه گل میخک را تجربه می‌کنیم. در نت میانی از ترکیب شمعدانی، دارچین، چوب صندل سفید و سدر لذت می‌بریم و در نهایت هم خاطره نت پایانی را با ترکیب مشک و نعنا به اتمام می‌رسانیم تا از تعادل بی‌نظیر موجود در این عطر، لبریز شویم. از آنجایی که نت آغازین به‌صورت انفجاری و با ترکیب حداقل 6 رایحه شروع می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم که حدود 15 تا 30 دقیقه به این عطر اجازه بدهید تا رایحه اصلی خود را به شما نشان بدهد!

 

محبوب‌ترین‌های زنانه آمواج

آمواج بلوسوم لاو

آمواج بلوسوم لاو

آمواج بلوسوم لاو، عطری تازه‌وارد به دنیای عطرهای زنانه است که در سال 2017 به‌عنوان عطری گل‌فام و معتدل معرفی شد. هرچند که در بیشتر عطرهای معتدل با تنوع فراوان روایح روبرو هستیم،‌ اما در این عطر، خبر چندانی از شلوغی رایحه‌های مختلف نیست! بلوسوم لاو با ترکیب رایحه ترنج و گل آفتاب‌پرست، نت آغازین خود را شروع می‌کند. در نت میانی،‌ ترکیب ملایمی از رایحه شکوفه گیلاس، رز و گل یلانگ را به رخ می‌کشد و در نهایت هم با ترکیب عطر وانیل، دانه تونکا، جیر و کهربا، کار خود را به پایان می‌رساند. این عطر به‌ دلیل داشتن نت‌های ساده، لطیف و با روایح برجسته، باید با صبوری مورد استفاده قرار بگیرد. یعنی شما باید بعد از افشاندن آن روی پوست یا لباس خود،‌ چند دقیقه‌ای به بلوسوم لاو فرصت بدهید تا تمام دارایی‌های رویایی خود را به موقع نشان بدهد؛ آن وقت است که دیگر مسحور رایحه خوش و جادویی آن خواهید شد. مراسم و مهمانی‌های رسمی تا نیمه‌ رسمی برای استفاده از این عطر بسیار مناسب هستند.

آمواج رفلکشن زنانه

آمواج رفلکشن زنانه

آمواج رفلکشن زنانه یک عطر خنک بهاری و تابستانی است که در سال 2007 با رایحه دلپذیر و گل‌فام خود به بازار آمد. ترکیبات سبزی که در کنار بنفشه و فریزیا در نت آغازین این عطر جای گرفته‌اند،‌ باعث ایجاد حس جسارت در شما می‌شوند. رایحه مگنولیا و یاس در نت میانیِ رفلکشن، حس شادابی و سرزندگی به شما می‌دهند. در نهایت هم کنار یکدیگر قرار گرفتن رایحه چوب صندل سفید، سدر و کهربا در نت پایانی، اصالت کم‌نظیری به این عطر دلربا داده است. شما می‌توانید به دلیل خنکی و سبکی رفلکشن،‌ به سادگی آن را در محیط کار، مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه برای ساعت‌های طولانی استفاده کنید و به‌هیچ عنوان هم از بوی آن خسته و دلزده نشوید.

آمواج اپیک زنانه

آمواج اپیک زنانه

آمواج اپیک زنانه هم مانند نوع مردانه‌اش، طبعی گرم دارد و در گروه بویایی شرقی گلی جای گرفته است. در نت‌های مختلف این عطر که از سال 2009 وارد بازار شده است، روایح گرم چوبی، گلی و ادویه‌ای متفاوتی در کنار هم جای گرفته‌اند تا در نهایت بتوانند عطری جادویی با خط بو و ماندگاری فوق‌العاده بالا را خلق کنند. آمواج اپیک زنانه از ترکیب رایحه‌های دلنشینی مانند گل خرزهره، دارچین، زیره، رز، شمعدانی، چای، یاس، وانیل، کهربا، نعنا هندی،‌ مشک و ریشه زنبق در کنار روایح دودی و چوبی تتشکیل شده است. شاید به همین دلیل هم ماندگاری و خط بوی بالایی دارد؛ به‌طوری که امکان ندارد پس از افشاندن این عطر روی پوست یا لباس خود، ‌بازخورد آن را از اطرافیانتان نبینید و در هر جمعی که ظاهر شدید، نام عطرتان را از شما نپرسند! خانم‌های شیک‌پوش میانسال می‌توانند از این عطر در مهمانی‌های مختلف رسمی و خانوادگی کمک بگیرند تا حسن انتخاب خود را به دیگران ثابت کنند.

آمواج جورنی زنانه

آمواج جورنی زنانه

آمواج جورنی یا آمواج ژورنی یکی دیگر از عطرهای شرقی گل‌فام و معتدل از برند آمواج است. این عطر در سال 2014 به بازار آمد و خیلی سریع توانست با جادوی سحرآمیز خود در ترکیب روایح گل‌ها با ادویه‌ها و گیاهان مختلف،‌ جایگاه ویژه‌ای در میان عطرهای معتدل زنانه پیدا کند. فصل‌ بهار، اواخر تابستان،‌ حتی اوایل پاییز و اواخر زمستان،‌ زمان طلایی استفاده از این عطر به صورت روزانه یا در مراسم و مهمانی‌های مختلف هستند. استفاده از آمواج جورنی زنانه، جسارت و شور و نشاط شما را به دیگران نشان می‌دهد و معمولا شما را به ستاره جمع بدل می‌کند. در نت ابتدایی این عطر از ترکیب رایحه زردآلو با گل اوسمانتوس، یاس، جوز هندی و هل استفاده شده است. نت میانی با ترکیب روایحی مانند عسل، یاس، سدر و گل ابریشم خودنمایی می‌کند و نت پایانی هم با رقص رویایی روایحی مانند مشک، زنبق، وانیل، تنباکو، گیاه ناگارموتا تمام می‌شود تا آمواج جورنی را به یک عطر کم‌رقیب در میان عطرهای زنانه وسوسه‌برانگیز تبدیل کند.

آمواج ممویر زنانه

آمواج ممویر زنانه

آمواج ممویر زنانه حدود 10 سال می‌شود که با رایحه‌های چایپر و طبعی گرم وارد بازار عطرهای پرفروش و محبوب زنانه شده است. این عطر بسیار شیک و لاکچری، گزینه مطلوبی برای شرکت در مراسم یا مهمانی‌های رسمی به حساب می‌‌آید. اگر قصد حضور در مهمانی‌های فضای آزاد را دارید یا به یک قرار عاشقانه خاص دعوت شدید هم می‌توانید کاملا روی آمواج ممویر به عنوان پاشنه آشیل درخشش خود در یک شب رویایی، حساب باز کنید. این عطر از ترکیب روایحی مانند فلفل صورتی، هل، مشک، رز، یاس، فلفل سیاه، شبدر، خزه درخت بلوط، لابدانیوم و بوته وحشی جاوی در کنار رایحه‌های چوبی، دودی و چرمی تشکیل شده است تا آمواج ممویر بتواند به سادگی و برای همیشه در لیست عطرهای مرموز و خواستنی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید : کدام عطرها بیشتر مناسب تیپ و شخصیت شما هستند؟! کدام عطرها بیشتر مناسب تیپ و شخصیت شما هستند؟!عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید

 

به نظر شما کدام عطر برند آمواج محبوب تر است؟

همه عطرهای برند آمواج لوکس و خاص هستند. شما کدام یک از عطرهای آمواج را بیشتر می پسندید؟ آن را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید

 

کدام عطرهای برند «آمواج» محبوب‌تر هستند؟

عطر ها سلیقه ای هستند اما عطر های ممویر، اینترلود، هانر مردانه جز محبوب ترین ها هستند.

آیا عطر های آمواج همه پسند هستند؟

عطر ها سلیقه ای هستند اما بیشتر عطر های آمواج دارای روایح سنگینی هستند و بهتر است قبل خرید تست شود.

عطر های آمواج چه بویی می دهند؟

روایح مختلفی در عطر ها بکار برده می شوند اما در مورد برند آمواج روایح معمولا تند و ادویه ای و در بسیاری از مدل ها روایح دیگری مثل گلی و میوه ای حس می شود.

چرا عطر های آمواج گران هستند؟

با توجه به استفاده از مواد طبیعی و با کیفیت در عطرسازی قیمت تمام شده این محصولات گران می باشد.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران (6 نظر)
۵ رایحه مورد علاقه بنده بترتیب:
جوبیلیشن
جورنی ‌
اپوس ۷
اپیک
برکن
10 مرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی هاشم پور

بنظرم خوش پوش ترین و خاص ترین کار آمواج رفلکشن مردانه است که هم رایحه، ماندگاری و پخش خیلی خوبی داره و میشه 4 فصل استفاده کرد و بعد از اون اپیک، ممویر و براکن من قرار میگیرند
13 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

درود
ژوبیلیشن
ممویر
ژورنی
اپیک
اپوس ۷ و ۸
17 تیر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور یک آدم معمولی

بی شک جوبیلیشن و بعد ازون رفلکشن از همشون سرترن
20 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

به جز دو تا ،دقیقا عطرایی که من دوست ندارم به عنوان بهترین عطرهای خانه عطرسازی مورد علاقه من معرفی شده.
12 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی

به نظر من ؛ نویسنده مقاله بیشتر از اینکه به لذت بردن از عطر توسط خود عطر زننده اعتقاد داشته باشه؛ بیشتر دوست داشته که مرکز توجه دیگران قرار بگیره.
12 فروردین 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فرهاد ح پرنیان

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟