معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :مقدمه ای از برند ورساچهپرفروش‌ عطر های زنانه ورساچهپرفروش ترین عطر های مردانه ورساچه

مقدمه ای از برند ورساچه

ورساچه یکی از برندهای پرطرفدار ایتالیایی در صنعت مد و عطر و ادکلن است. این برند که فعالیت خود را از سال 1978 و با تولید لباس‌های زنانه و سپس مردانه آغاز کرد،‌ در سال 1981 تصمیم گرفت تا اولین ادیشن از عطرهای خود را روانه بازار عطر کند. نخستین عطر ورساچه با نام «جیانی ورساچه برای زنان» معرفی شد و پس از آن، ادیشن‌های موفق دیگری از این برند ایتالیایی، یکی پس از دیگری به بازار آمدند. درمیان عطرهای مختلف ورساچه، چند مدل از انواع عطرهای زنانه و مردانه با استقبال بیشتری از سوی جامعه مخاطب خود مواجه شدند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

پرفروش‌ عطر های زنانه ورساچه

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی)

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی)

ورساچه مشکی زنانه، یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرهای ورساچه از سال 2004 تاکنون بوده است. این عطر با رایحه شرقی، گرم و گل‌فام خود، گزینه بسیار شیک و مناسبی برای روزهای سرد سال محسوب می‌شود. این عطر در نت ابتدایی خود با رایحه‌های ادویه‌ای مانند فلفل، هل و زنجبیل شروع می‌شود و در نت‌های میانی و پایانی‌اش، رایحه‌های گل‌فام و شرقی مانند گل صدتومانی، شکوفه پرتقال، یاسمن، نارگیل، کهربا، مشک و چوب صندل سفید را در فضا آزاد می‌کند تا بتواند عطری با پخش بو و ماندگاری بالا را برای طرفدارانش رقم بزند. کریستال نویرِ ورساچه به دلیل گرمای ادویه‌ای و گل‌فام خود، بیشتر برای استفاده در شب‌های سرد پاییزی، مراسم‌های رسمی و مهمانی‌های خاص پیشنهاد می‌شود. خانم‌های خاص‌پسند و شیک‌پوش به خوبی می‌دانند که برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران، کریستال نویر را حداقل یکی دو ساعت قبل از ورود به مراسم‌های رسمی استفاده کنند تا روایح نت‌های میانی و پایانی آن، فرصت کافی برای رها شدن داشته باشند.

ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال که خیلی‌ها آن را با نام ورساچه صورتی می‌شناسند، از سال 2006 و به عنوان یک عطر خنک بهاری و تابستانی وارد بازار عطرهای زنانه شد. این عطر ورساچه که در گروه عطرهایی با تِم گل‌فام و میوه‌ای جای دارد، خیلی سریع توانست مورد استقبال بسیاری از خانم‌های جوان و با روحیه شاد و پُر جنب و جوش قرار بگیرد. شما مدت کوتاهی پس از افشاندن برایت کریستال روی لباس یا پوست خود، تجربه زیبای حضور در یک باغ گل بهاری را حس خواهید کرد. روایحی مانند انار، گل صدتومانی، مگنولیا، نیلوفر آبی، مشک، کهربا و چوب ماهون در این عطر خودنمایی می‌کنند تا بتوانند به سادگی حس حضور در باغ‌های باران‌زده را به شما القا کنند. جادوی قرار گرفتن روایح ترش و شیرینی مانند انار، یوزو، مشک و مگنولیا در کنار یکدیگر، این عطر را به عطری سحرآمیز برای تمامی خانم‌های پرشور و بانشاط تبدیل کرده است. شما می‌توانید به سادگی در تمامی قرارهای کاری و دوستانه‌تان از این عطر کمک بگیرید تا بتوانید به‌خوبی انرژی مثبت خود را به طرف مقابل‌تان منتقل کنید.

ورساچه پور فمه دیلن بلو

ورساچه پور فمه دیلن بلو

دیلن بلو زنانه از سال 2017 وارد بازار شد و خیلی سریع توانست به دلیل رایحه گرمِ مطلوب و طراحی زیبای بطری خود، جایگاه مناسبی در میان عطرهای گرم پاییزی و زمستانی پیدا کند. این عطر با رایحه گل‌فام و میوه‌ای، حداقل ترکیب 13 عصاره معطر را در خود جای داده است تا بتواند به‌خوبی با هر سلیقه بویایی و هر سنی، هماهنگ بشود. پور فمه دیلن بلو در نت آغازین خود با ترکیب انگور فرنگی سیاه، گل شبدر، سیب و گیاه شیسو خودنمایی می‌کند. در نت میانی با آزاد کردن روایحی مانند پتالیا، رز، هلو، میوه گل رز و یاس، گرمای لذت‌بخشش را به رخ می‌کشد و در نت نهایی هم با ترکیب روایح چوبی، مشک، نعنا و بوته وحشی جاوی، تعادل شگفت‌انگیزی در حفظ گرمی و خنکی به وجود می‌آورد. خانم‌های میانسال و شیک‌پوش، می‌توانند با انتخاب این عطر برای حضور در مهمانی‌های مختلف، حُسن سلیقه خود را به اطرافیانشان نشان بدهند. این عطر، هم برای استفاده در فضاهای سرپوشیده و هم برای استفاده در محوطه‌های باز، بسیار مناسب است.

ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم

ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم

ورساچه در سال 2014 با معرفی عطر اروس زنانه به بازار عطرهای خنک بهاری و تابستانی توانست نظر بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش و با روحیه لطیف و ملایم را به سمت خود جلب کند. این عطر تحریک‌آمیز که شَمایی از روایح گل‌فام، چوبی و مشکی را در خود جای داده است، ماندگاری مطلوب و پخش بویی سحرآمیز در مراسم و مهمانی‌های خاص یا مناسبت‌های عاشقانه دارد. روایح انار، ترنج و لیمو ترش، نت آغازین این عطر را تشکیل می‌دهند. اروس زنانه در نت میانی به رایحه دل‌پذیر گل صدتومانی، شکوفه لیموترش و یاس می‌رسد و شگفتی خود در نت نهایی‌اش را با ترکیب روایح چوبی با مشک، کهربا و چوب صندل سفید به پایان می‌رساند. ترکیب عطر میوه‌های ترش با روایح چوبی در کنار عطر گل‌های بهاری، ترکیبی جادویی برای این عطر ایجاد کرده است؛ به‌طوری که با افشاندن آن روی پوست‌تان، به سرعت می‌توانید نظر مثبت تمام اطرافیان را به سمت خودتان متمایل کنید و آنها احساس کنند که با یک خانم شاداب و مهربان که روحیه لطیفی دارد، مواجه هستند.

ورساچه ورسنس

ورساچه ورسنس

ورساچه ورسنس حدود 11 سالی می‌شود که به دنیای عطرهای خنک بهاری و تابستانی راه پیدا کرده است. این عطر با تِم گل‌فام، چوبی و مشکی خود، یک عطر ملایم، معتدل و عام‌پسند به حساب می‌آید. ورساچه ورسنس نت ابتدایی خود را با روایح مرکبات، انجیر و هلو شروع می‌کند. در نت میانی به هل، یاس، گل سوسن و نیلوفر آبی می‌رسد و درنهایت هم نت پایانی‌اش را با ترکیب روایحی مانند چوب صندل سفید، مشک، سدر و درخت زیتون تمام می‌کند تا یک ترکیب سحرآمیز و تمام‌عیار را به طرافدارانش عرضه کرده باشد. روایح ملایم، معتدل و پرشور و حرارتی که از این عطر جادویی استشمام می‌شود، آن را به عطری بسیار مناسب و دل‌فریب برای خانم‌های جوان تبدیل کرده است. استفاده از ورساچه ورسنس برای مهمانی‌های خاص دوستانه، قرارهای عاشقانه و البته، مناسبت‌های خاص عاشقانه، بسیار توصیه می‌شود!

بیشتر بخوانید : 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید! 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید!

پرفروش ترین عطر های مردانه ورساچه

ورساچه او فرش

ورساچه او فرش

ورساچه او فرش در سال 2006 به بازار عطرهای جهانی عرضه شد و در تمام این 14 سال،‌ همواره در لیست پرفروش‌های مردانه ورساچه قرار داشت. این عطر خنک بهاری و تابستانی، روایح معتدل چوبی و آبزی را در خود جای داده است تا به‌سادگی بتواند برای استفاده روزانه در محل کار یا قرارهای رسمی و نیمه‌رسمی شما مناسب باشد. ترکیب روایح دل‌نشین و لطیفی مانند لیمو، ترنج، هل، کارامبولا، فلفل، سدر، ترخون، کهربا، مشک و زنبق در کنار روایح چوبی، باعث شده است که شما پس از استفاده از آن به‌سرعت در مرکز توجه هر جمعی قرار بگیرید! خنکای ترش و آبزی موجود در ورساچه او فرش باعث می‌شود که شما بتوانید ساعت‌ها بدون حس سردرد در روزهای گرم سال از لطافت رایحه این عطر لذت ببرید. به همین دلیل هم اگر این عطر را در تابستان روی لباس‌های خود اسپری کنید، قطعا بازخورد مناسبی از اطرافیان‌تان خواهید گرفت.

ورساچه پورهوم

ورساچه پورهوم

ورساچه پورهوم یا ورساچه آبی جزو یکی از پرطرفدارترین عطرهای خنک و مردانه ورساچه از سال 2008 تا به امروز بوده است. این عطر ترکیب روایح مختلف چوبی، گل‌فام و میوه‌های ترش و خنک را در خود جای داده است تا شما بتوانید آن را همواره در لیست عطرهای معتدل و خاص تابستانی‌تان نگه دارید. این عطر آروماتیک می‌تواند گزینه خوبی برای آقایان جوان یا میانسالی باشد که می‌خواهند در هر قرار و مراسمی به خوبی بدرخشند و سلیقه خود را به رخ دیگران بکشند. ورساچه پورهوم در نت آغازین خود با رایحه لیمو،‌ ترنج، رز و بهارنارنج خودنمایی می‌کند. در نت میانی، رایحه دل‌فریب لاوندر، شمعدانی، سدر و سالویا را به رخ می‌کشد و نت پایانی را با جادوی دانه تونکا،‌ مشک و کهربا به اتمام می‌رساند تا تعادل شگفت‌انگیزی در ترکیب روایح ایجاد کند و عطری با رایحه همه‌پسند را در بازار داشته باشد. رایحه شیک و در عین حال لطیف این عطر، آن را به گزینه خوبی برای مراسم‌های خاص عاشقانه بدل کرده است.

ورساچه اروس مردانه

ورساچه اروس مردانه

ورساچه اروس مردانه هم مانند اروس زنانه،‌ عطری معتدل و لطیف برای استفاده روزانه است. روایح لیموترش، نعنا و سیب، نت ابتدایی این عطر را تشکیل می‌دهند. روایح شمعدانی، دانه تونکا و آمبروکسان در نت میانی جای گرفته‌اند و روایح وانیل، خس‌خس، سدر و خزه درخت بلوط هم نت نهایی را شکل داده‌اند تا ورساچه اروس، یک محصول معطر فوژه و مناسب برای استفاده روزانه باشد. تعادل مطلوبی که در شیرینی و ترشی یا خنکی و گرمی این عطر وجود دارد، باعث شده است تا شما بتوانید با خیال راحت در مراسم نیمه‌رسمی، مهمانی‌های دوستانه و مکان‌های سرپوشیده از آن استفاده کنید و لذت ببرید. بد نیست بدانید که افشاندن ورساچه اروس روی پوست، چنان لطافت دلپذیری ایجاد می‌کند که باعث می‌شود استفاده از آن برای قرارهای عاشقانه و خاص، بسیار مناسب شود.

ورساچه پورهوم دیلن بلو

ورساچه پورهوم دیلن بلو

برند ورساچه موفقیت خود در دایلن بلو مردانه را به اندازه دیلن بلوی زنانه تجربه کرد و توانست تا با عرضه این عطر خنک در سال 2016، به سرعت جایگاه قابل قبولی برای خود در بازار عطرهای بهاری و تابستانی مردانه باز کند. ترکیب روایحی مانند آمبروکسان، ترنج،‌ لیمو، نعنا،‌ زنبق، مشک،‌ پاپیروس، دانه تونکا، برگ انجیر و آب در کنار روایح دودی، دیلن بلوی مردانه را به عطری بسیار مرموز و سحرآمیز بدل کرده است. مهمانی‌های رسمی، مراسم خاص یا قرارهای عاشقانه برای استفاده از این عطر بسیار مناسب هستند. شیرینی و خنکی متعادلی که در این ادیشن از عطر مردانه ورساچه وجود دارد، باعث شده است که بسیاری از آقایان خاص‌پسند تمایل زیادی به داشتن این عطر در کلکسیون عطرهای خود داشته باشند. شاید وجود رایحه ترنج،‌ لیمو و آب در نت آغازین دیلن بلو، تِمی الکلی را برای شما تداعی کند اما کافی است تا چند دقیقه‌ای از افشاندن این عطر بگذرد تا به‌خوبی با پخش رایحه دلربای آن در فضا شگفت‌زده بشوید.

ورساچه پورهوم عود نویر

ورساچه پورهوم عود نویر

عطری گرم با رایحه شرقی چوبی که از سال 2013 عرضه شد و تنها با ترکیب 4 نوع رایحه، جنجال زیادی در بازار عطرهای گرم مردانه به پا کرد! این عطر با ترکیب روایح چوبی، ادویه‌ای و چرمی در کنار رایحه عود، چنان شگفتی بزرگی برای طرفداران عطرهای لوکس به وجود آورد که هنوز هم بعد از گذشت حدود 7 سال، بسیاری از طرفداران عطرهای گرم ترجیح می‌دهند تا در روزهای سرد سال از این عطر در فضاهای باز استفاده کنند. پخش و ماندگاری بوی «عود نویر» باعث شده است که افشاندن آن روی پوست یا لباس برای شرکت در مراسم‌هایی که در فضاهای آزاد برگزار می‌شوند، جلوه‌گری بیشتری داشته باشد. تعادل بی‌نظیری که در تلخی و شیرینی این عطر وجود دارد، درکنار رایحه لطیف عود آن، ورساچه پورهوم عود نویر را به عطری جذاب و دلربا برای مردان خوش‌پوش تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید : کدام عطرها بیشتر مناسب تیپ و شخصیت شما هستند؟! کدام عطرها بیشتر مناسب تیپ و شخصیت شما هستند؟!


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟