عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید

عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :مقدمه ای از برند لالیکخوش‌بوترین عطرهای مردانه لالیکخوش‌بوترین عطرهای زنانه لالیک

مقدمه ای از برند لالیک

لالیک برندی فرانسوی و پُرسابقه در صنعت تولید جواهر و شیشه‌های لوکس است. این برند فعالیتش را از سال 1888 آغاز کرد و با تولید شیشه‌های عطر کوچک، ساده و زیبا برای نگهداری از عطر در قرن 19 و اوایل قرن 20 توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. لالیک در سال 1992 تصمیم گرفت که به تولید عطر هم روی بیاورد و درنهایت در سال 1994 نخستین ادیشن‌ عطرهایش را به‌صورت محدود و در بطری‌های لوکس و پیکرتراشی‌شده روانه بازار کرد. از آن پس لالیک در سال‌های مختلف عطرهایی با رایحه‌های جادویی و پُرطرفدار که بیشترشان بن‌مایه چوبی، دودی و گل‌فام داشتند را روانه بازار کرد تا بتواند به‌سادگی نظر بسیاری از طرفداران عطر و اُدکلن را در سراسر جهان به خود جلب کند. در ادامه این مقاله، با خوش‌بوترین و پُرطرفدارترین عطرهای مردانه و زنانه لالیک بیشتر آشنا خواهیم شد.

خوش‌بوترین عطرهای مردانه لالیک

1. لالیک پور هوم ادو پرفیوم

لالیک پور هوم ادو پرفیوم

این عطر مردانه از برند لالیک که با نام لالیک شیر هم شناخته می‌شود، با رایحه چوبی معطر از سال 1997 وارد بازار شد. لالیک ادو پرفیوم با طبع گرمش می‌تواند به‌راحتی نظر تمام آقایان کلاسیک و با سبک پوشش رسمی و شیک را به خود جلب کند. این عطر در نت‌های آغازینش رایحه‌هایی مانند مرکبات، لاوندر و رزماری را در خود جای داده است. در نت‌های میانی به رایحه‌های بنفشه، گل برف، سدر و یاس می‌رسد و نت پایانی‌اش را با رایحه‌های وانیل، نعناع و کهربا به سرانجام می‌رساند تا درنهایت بتواند آمیزه‌ای با ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب ایجاد کند. این عطر بیشتر برای آقایان جوان یا در ابتدای میانسالی که به استفاده روزانه از عطر تمایل دارند، توصیه می‌شود. روزهای سرد سال و فضاهای باز، زمان و مکان مناسبی برای استفاده از این عطر تلخ و گرم هستند. اگر قصد استفاده از لالیک شیر در فضاهای سرپوشیده را دارید، بهتر است در میزان استفاده از این عطر کمی محتاط باشید.

2. لالیک له ‌اینسومیس ما فورس

لالیک له ‌اینسومیس ما فورس

عطری خنک و با رایحه چوبی معطر که توانست از سال 2018 جای خود را به‌خوبی در بازار عطرهای خنک و دلنشین بهاری و تابستانی باز کند. له اینسومیس ما فورس با قرار دادن رایحه‌هایی مانند لیموترش، هل، ‌سیب، لاوندر، رزماری، کهربا، چوب کشمیر و سایر روایح چوبی در کنار همدیگر توانسته است که خنکی و شیرینی دلپذیری برای مردان جوان و طرفدار پوشش‌های نیمه‌رسمی خلق کند. اگر اهل پوشیدن لباس‌های اسپورت یا کژوال هستید، یا شور و نشاط جوانی را در خود حس می‌کنید، در انتخاب له اینسومیس شک نداشته باشید. این عطر با ترکیب روایح میوه‌ای، چوبی و ادویه‌ای به‌راحتی می‌تواند حس سرزندگی را در شما و طرف مقابلتان برانگیخته کند. استفاده روزانه در محیط کار یا قرارهای دوستانه، بهترین موارد استفاده از این عطر خواهند بود. شیرینی معتدلی که در ما فورس وجود دارد، باعث شده است که این عطر برای استفاده در فضاهای سرپوشیده و حتی در پاییز و زمستان هم مناسب باشد.

3. لالیک انکر نویر ال اکستریم

لالیک انکر نویر ال اکستریم

لالیک انکر نویر که با نام لالیک مشکی انک نواغ اکستریم هم شناخته می‌شود، آمیزه‌ای گرم، چوبی و معطر دارد. این عطر در سال 2015 به بازار آمد و با ماندگاری مناسبی که داشت، به گزینه انتخابی بسیاری از آقایان برای فصل‌های پاییز و زمستان تبدیل شد. لالیک مشکی اکستریم رایحه‌هایی مانند ترنج، ریشه زنبق، سرو، نعناع، لوبان و روایح دودی را در خود جای داده است تا بتواند تعادل خوبی بین نت‌های گرم و شیرین خلق کند. اگر در سنین جوانی یا میانسالی هستید و به روایحی مانند عطر چوب سوخته یا مرکبات تلخ علاقه دارید، لالیک مشکی اکستریم به‌سادگی می‌تواند با سلیقه شما منطبق شود. رایحه نهایی این عطر بسیار شیک و دلفریب است و همین ویژگی، آن را به عطری مناسب برای مناسبت‌ها و قرارهای رسمی تا نیمه‌رسمی تبدیل کرده است. قرار داشتن رایحه‌های چوبی و دودی در نت‌های میانی و پایانی لالیک مشکی اکستریم باعث شده است که آمیزه اصلی آن بعد از 10 تا 15 دقیقه از استفاده اولیه در فضا آزاد شود.

4. لالیک انکر نویر

لالیک انکر نویر

لالیک انکر نویر یا همان لالیک مشکی از پرطرفدارترین ادیشن‌های مردانه برند لالیک است. رایحه گرم، چوبی و معطر این عطر که از سال 2006 وارد بازار شد، باعث شده است که لالیک مشکی بیش از 14 سال جزو پرطرفدارترین عطرهای پاییزی و زمستانی باقی بماند. این عطر تنها از 4 نت اصلی تشکیل شده است: سرو، خس‌خس، مشک و چوب کشمیر! لالیک با ترکیب همین 4 رایحه ساده توانست به‌خوبی قدرت جادویی‌اش در ترکیب روایح و خلق آمیزه‌ای شگفت‌انگیز را به رخ همگان بکشد. لالیک مشکی برای استفاده روزانه یا استفاده در قرارهای نیمه‌رسمی بسیار مناسب است و برای این شرایط، پخش و ماندگاری بوی قابل‌قبولی هم دارد. استفاده از لالیک مشکی، حس سرزندگی و خنکای پاییزی را همراه با اعتدال خوبی در گرما و شیرینی به شما القا خواهد کرد.

5. لالیک وایت

لالیک وایت

لالیک وایت یا همان لالیک سفید هم جزو عطرهای خوش‌بو و پرطرفدار این برند فرانسوی است. لالیک سفید آمیزه‌ای خنک، مرکباتی و معطر دارد و از سال 2008 وارد بازار عطرهای بهاری و تابستانی شده است. این عطر در نت‌های آغازینش با رایحه ترنج، لامی، تمبر هندی و برگ درخت نارنج خودنمایی می‌کند. در نت‌های میانی هم رایحه بنفشه را با ترکیب جوز هندی، فلفل و هل به مشام شما می‌رساند و درنهایت هم نت‌های پایانی را با رایحه مشک، خزه درخت بلوط، سدر و کهربا تمام می‌کند تا هیچ کس نتواند مقاومتی در برابر آمیزه جادویی آن داشته باشد. ترکیب روایح ترش، خنک و فلفلی با همدیگر واقعا آمیزه‌ای جوان‌پسند برای لالیک سفید خلق کرده است. خنکای تمامی نت‌های لالیک سفید باعث شده است که بتوان به‌سادگی از آن در فضاهای سرپوشیده و مهمانی‌های دوستانه استفاده کرد. این عطر می‌تواند گزینه خوبی برای قرارهای عاشقانه شما، مخصوصا در دیدارهای اولیه باشد تا نوستالژی شیرینی برای شما و طرف مقابلتان خلق کند.

خوش‌بوترین عطرهای زنانه لالیک

1. لالیک آمیتیس

لالیک آمیتیس

لالیک آمیتیس یکی از معتدل‌ترین عطرهای لالیک است که با رایحه گل‌فام و میوه‌ای خاصش، شادابی بی‌نظیری را در ذهن مصرف‌کننده می‌سازد. این عطر در نت‌های آغازینش از رایحه ترش و شیرین انواع توت‌ها استفاده کرده است تا شما بلافاصله پس از استعمال آن حس خوش قدم زدن در یک بوته‌زار سرشار از تمشک باران‌زده را تجربه کنید. آمیتیس در نت‌های میانی رایحه گل یلانگ، رز، گل صدتومانی و فلفل را در خود جای داده است تا بتواند ماندگاری بوی عطر را افزایش دهد. این ادیشن لالیک درنهایت با روایح وانیل، سدر و مشک به پایان می‌رسد تا گرمای نت نهایی با خنکای نت آغازین در هم آمیخته شوند و یک آمیزه سحرآمیز خلق کنند. سرزندگی این عطر سیزده‌ساله باعث شده است که بسیاری از خانم‌های شاداب و پُرشور، استفاده روزانه از آن را برای محل کار یا قرارهای نیمه‌رسمی مناسب بدانند.

2. لالیک لی پارفیوم

لالیک لی پارفیوم یا له پارفوم به‌عنوان یک عطر گرم و با رایحه‌های شرقی از برند لالیک در سال 2005 وارد بازار شد. برگ بو، فلفل قرمز و ترنج، نت‌های آغازین این عطر را رقم زده‌اند تا از همان ابتدا ترکیب شگفت‌انگیزی از روایح را ایجاد کنند. این عطر در نت‌های میانی و پایانی‌اش روایحی مانند یاس، بادام، وانیل، نعناع و گل آفتاب‌پرست را در خود جای داده است تا له پارفوم را به عطری گرم و دلنشین برای استفاده روزانه بدل کند. شما می‌توانید لی پارفیوم را به‌سادگی در قرارهای رسمی تا نیمه‌رسمی استفاده کنید و از پخش و ماندگاری بوی مطلوب آن لذت ببرید. اگر اهل نت‌های شیرین و معتدل هستید، باید چند دقیقه‌ای به این ادیشن از عطر لالیک فرصت بدهید تا شیرینی تُند ابتدایی‌اش را کم‌کم و با آزاد شدن رایحه نعناع و بادام به نوعی شیرینی معتدل و همراه با تلخی دلربا تبدیل کند.

3. لالیک لامور

لالیک لامور

یک عطر خنک از برند لالیک که در سال 2013 به بازار آمد و با رایحه گل‌فام و چوبی‌اش توانست نظر خانم‌هایی با روحیه لطیف، آرام و ملایم را به خود جلب کند. لالیک لامور آمیزه‌ای از رایحه‌های دلنشین مانند ترنج، رز،‌ بهارنارنج، مشک، سدر، گل مریم، چوب صندل سفید، یاس و یاسمن را در خود جای داده است تا بتواند به‌سادگی لطافت زنانه‌اش را به رخ بکشد. استفاده روزانه از این عطر در فصل بهار و اوایل پاییز که خنکای سحرآمیز هوا با عطر گل‌ها و برگ‌ها ترکیب می‌شود، تحسین همگان را نسبت به این انتخاب برازنده شما برمی‌انگیزد. ترکیب شگفت‌انگیز رایحه گل‌های معطر و عام‌پسند در این عطر باعث شکل‌گیری حس نوستالژی نسبت به آن شده است، به‌طوری که شما بلافاصله پس از افشاندن این عطر روی پوست یا لباستان حس حضور در یک باغ گل یا یک گل‌فروشی بزرگ و مجلل را تجربه خواهید کرد.

4. لالیک ساتین

لالیک ساتین

لالیک ساتین با یک بطری زیبا و رنگ‌بندی ملیح و پاستیلی در سال 2013 وارد بازار عطرهای زنانه شد و با رایحه شرقی و چوبی‌اش سریعا مورد توجه بسیاری از خانم‌های خاص‌پسند قرار گرفت. گل آفتاب‌پرست، یاس، وانیل،‌ دانه تونکا، نعناع و خس‌خس از رایحه‌های دل‌انگیز این عطر هستند که تلخی و شیرینی خاصشان در کنار گرمی و خنکی آنها تعادل بی‌نظیری به لالیک ساتین بخشیده است. این جادوی لالیک به‌دلیل نت پایانی شیرین و خنکش می‌تواند در تمامی فصل‌های سال و به‌عنوان عطر روزانه استفاده شود تا وقار و حُسن انتخاب شما را به رخ اطرافیانتان بکشد. رایحه شیک و باکلاسی که در دقایق مختلف استفاده از این عطر به مشام می‌رسد، آن را به گزینه خوبی برای قرارهای خاص رسمی یا نیمه‌رسمی هم تبدیل کرده است.

5. لالیک لیوینگ

لالیک لیوینگ

این عطر معتدل در سال 2015 معرفی شد تا با آمیزه گل‌فام و چوبی‌اش در کنار رایحه دل‌انگیز مشک، خاطره‌ای ماندگار در ذهن طرفداران لالیک خلق کند. نت آغازین لالیک لیوینگ با رایحه ترنج، لاوندر و نعناع شروع می‌شود؛ در نت میانی به رایحه رز، زنبق، جوز هندی و فلفل می‌رسد و درنهایت هم نت پایانی‌اش را با آزاد کردن رایحه‌هایی مانند وانیل، لابدانیوم، کشمران، سدر، خس‌خس، دانه تونکا، ریشه زنبق و چوب صندل سفید تمام می‌کند. همین تنوع رایحه در لالیک لیوینگ است که باعث شده این عطر طرفداران زیادی در تمام سنین و با تمام سلیقه‌ها داشته باشد. برخی از خانم‌ها معتقدند که تلخی ملایم این عطر در کنار رایحه لاوندر و فلفل باعث شده است که بتوان لالیک لیوینگ را به نوعی در گروه عطرهای یونی هم قرار داد.


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟