له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر
5/1

له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :تاریخچه له‌اینتردیتنت های له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنسعرضه له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس در بازار

 

تاریخچه له‌اینتردیت

برای اولین بار در سال 1957 بود که برند فرانسوی جیونچی (Givenchy)، ادیشن مشهور له‌اینتردیت (L'Interdit) را به جهان شگفت‌انگیز عطرها هدیه کرد. حدود 60 سال گذشت تا این‌که در سال 2018 له‌اینتردیت کهن‌سال با دستان جادویی عطرسازان جیونچی آن‌چنان نوسازی و امروزی شد که انگار تازه متولد شده بود! همین ماجرا باعث شد که له‌اینتردیت در فاصله کوتاهی بتواند محبوبیت بسیار زیادی در بازار عطر و ادکلن کسب کند. 

مدل له‌اینتردیت

درخشش له‌اینتردیت

این‌گونه بود که ادو پرفیوم له‌اینتردیت (L'Interdit Eau de Parfum) در سال 2018 به ستاره درخشان و دنباله‌دار برند جیونچی تبدیل شد؛ ‌ستاره‌ای که دنباله‌اش در سال 2019 با نام ادو تویلت له‌اینتردیت (L'Interdit Eau de Toilette) در جهان عطرها نمایان شد. دو ادیشن ویژه «کوتور» (couture) هم در سال‌های 2019 و 2020 معرفی شدند، در حالی که طرفداران محصولات هیرمیست (hair mist) هم از بهار 2020 می‌توانستند عطش موهایشان را با جدیدترین مدل له‌اینتردیت هیرمیست (L'Interdit Hair Mist) سیراب کنند. البته خبر خوب برای طرفداران عطرهای جامد این است که برند جیونچی تصمیم گرفت تا از بهار 2020، عطر جامد له‌اینتردیت را هم روانه بازار کند. 

 

ادو پرفیوم له‌اینتردیت

ادو تویلت له‌اینتردیت

بیشتر بخوانید :  ایو سن لورن لیبر ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر  ایو سن لورن لیبر ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر

 

نت های له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس

اما همه اینها به کنار، چراکه جیونچی ستاره تازه‌ای در خانواده له‌اینتردیت خلق کرده است! نت اولیه جدیدترین ادیشن این عطر یعنی «له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس» (L'Interdit Eau de Parfum Intense) خنک، تُند و اسپایسی است، ولی از رایحه میوه‌ای گلابی و ترنج در این مدل جدید دیگر استفاده نشده است. نت فلفل سیاه آرام‌آرام ما را به سمت نت آرامش‌بخش گل‌مریم و شکوفه پرتقال می‌کشاند و بعد ما را در فضای رایحه دل‌انگیز و دودی کنجد سیاه بوداده فرومی‌برد. نت پایه این عطر هم آمیزه‌ای است از زمین و خاک و چوب؛‌ خس‌خس و نعناع هندی در کنار وانیل ماداگاسکار واقعا ترکیب موفقی را برای خلق این آمیزه ساخته‌اند و همچنین لایه شرقی و غلیظی را آفریده‌اند که نقش پُررنگی به گل‌ها داده است. 

بطری له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس

نت های له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس

 

مجموعه له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس

طراحی بطری له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس

طراحی بطری این عطر، با آن رنگ مشکی براق و سازه‌بندی نوآورانه‌اش، بی‌نهایت جذاب و چشم‌نواز است. بدنه اصلی این بطری شیشه‌ای از داخل رنگ شده است و حالتی شبیه به بطری‌های لاک ناخن دارد. بخش پایینی بطری هم وزن زیادی دارد و از شیشه شفاف برای ساختش استفاده شده است. البته به همه اینها باید یک درپوش لاکی مشکی، براق و شیک را هم اضافه کرد. لوگوی برند جیونچی هم با 4 حرف G حک‌شده روی یک پلاک نقره‌ای و خوش‌تراش دقیقا در جایی قرار گرفته است که درپوش را به بدنه اصلی بطری متصل می‌کند و این‌گونه تضاد چشمگیر و تحسین‌برانگیزی با شیشه مشکی و براق این بطری می‌سازد. آخرین ریزه‌کاری در طراحی این عطر شگفت‌انگیز هم یک روبان مشکی و گره‌خورده است که از زیر لوگوی جیونچی می‌گذرد و احساس استفاده از یک محصول فرمال را در شما برانگیخته می‌کند. 

طراحی شیشه له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس

عرضه له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس در بازار

«له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس» (L'Interdit Eau de Parfum Intense) از اولین روزهای سپتامبر 2020 در اندازه‌های 35، 50 و 85 میلی‌لیتری برای فتح قلب‌های طرفدارانش عرضه می‌شود. 

 
نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟