زولوجیست کوآلا

زولوجیست کوآلا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی عطر کوآلارایحه عطر کوالا

 

معرفی عطر کوآلا

زولوجیستِ عطرساز، عرضة عطر جدیدش با نام کوآلا را اعلام کرد. کوآلا عطری آروماتیک و تند است که بوی غذای موردعلاقه کوالا، یعنی اوکالیپتوس، ترکیب اصلی‌اش را‌ می‌سازد. این عطر با همکاری عطرساز دیگری با نام اسپیروس دروسوپولوس تولید شده است.

«ردایی از مخمل سبز سیر در افق استرالیا بالا و پائین می‌جهد، و جنگل باشکوه درختان اوکالیپتوس با هر قوس از چشم‌انداز مواجش خودشیرینی‌ می‌کند. کوالا که در ارتفاع بر شاخه درختی لم داده، به مناظر شگفت‌انگیزی که اطرافش هست، بی‌توجهی‌ می‌کند. مثل توپ حلقه‌ می‌زند و خود را از مهمانی درختان اوکالیپتوس روغنی و برگ‌های معطری که به آن تداوم می‌بخشند، رها‌ می‌کند. کوالاها با اینکه رفتاری خواب‌الود و جلوه‌ای دوستانه دارد، از مخلوقات زمینی محسوب‌ می‌شوند. نرها تنه‌های بلند را با بوی مشک‌شان شناسایی‌ می‌کنند و قلمروی خود را‌ می‌سازند.»
طراحی شیشه و جعبه عطر کوالا

رایحه عطر کوالا

«عطر کوالا از برند زولوژیست با ترکیبی نیروبخش از عسل لیمویی و عطر شیرین اوکالیپتوس آغاز‌ می‌شود. ترکیبی که بر روی پوششی از عطرهای چای سیاه و چاشنی‌ها شناور است، و در اعماقش بویی از عنبر مشکبار و بوی چوب دارد. حاصل این ترکیب‌ها عطری بی‌نظیر و سبک‌بار است که به‌شکلی بازیگوشانه و خودمختار شما را در آغوش‌ می‌گیرد.
 

رایحه اوکالیپتوسی عطر کوالا

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟