ایو سن لورن مون پاریس اینتنسمنت

ایو سن لورن مون پاریس اینتنسمنت

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :رایحه عطرطراحی شیشه عطر

 

معرفی مون پاریس اینتسمنت

مون پاریس اینتسمنت عطر جدیدی در داستان عاشقانه ایو سن لورن است که سال ۲۰۱۶ با اولین «عطر گیج‌کننده مون پاریس شروع به تولید کرد که عشقی به دور از تمامی موانع، قدرتمند و منحصر را به‌شکلی امروزی نشان می‌دهد.» اولین محصول مورد تأیید عطرسازانی نظیر اولیور کرسپ، هری فریمونت و دورا بگریچه آرناو قرار گرفت و ترکیب مدرن میوه‌ای و چوب صندل سفید است که در آن، میوه‌های قرمزرنگ ظریف (توت فرنگی و تمشک) با شیرینی تصنعی‌شان، که در مقابل رایحه متفاوت پاچولی قرار گرفته و با عطر رومانتیک شکوفه گل صدتومانی تقویت شده، اغواکننده‌اند.

بنر تبلیغاتی مون پاریس اینتسمنت

بیشتر بخوانید : ایو سن لورن بلک اوپیوم استورم ایلوژن ایو سن لورن بلک اوپیوم استورم ایلوژنله‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر له‌اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر ایو سن لورن لیبر ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر  ایو سن لورن لیبر ادو پرفیوم اینتنس ⁓ معرفی عطر

 

رایحه عطر

بعد از تولید انواع و نسخه‌های متعدد اکنون در حال عرضهٔ محصول قدرتمندش، یعنی مون پاریس اینتنسمت، است که در آن طیف غنی گلی و گرمی از رُز سنتیفولیا با رایحه‌ای با طعم وانیل احاطه شده است.

جدیدترین ترکیب این برند رایحهٔ هیپنوتیزم‌کنندهٔ گل داتوره را داراست که با عصارهٔ رُز زیبا و ارزشمند سنتیفولیا آمیخته شده است. هستهٔ گرم و فلورال این عطر با رایحه‌های حس‌برانگیز جنگلی کاشمران تقویت شده است.

بیشتر بخوانید : ایو سن لورن مون پاریس اینتنسمنت ایو سن لورن مون پاریس اینتنسمنتمون گرلن بلوم آف رز ادو پرفیوم مون گرلن بلوم آف رز ادو پرفیوم

طراحی شیشه عطر

طراحی زیبای شیشه مون پاریس اینتسمنت
رایحه رُز سنتیفولیا در مون پاریس اینتسمنت

 

مون پاریس اینتسمنت در ظرفی به رنگ زرق‌وبرق‌دار  ، به شکلی شبیه محصولات سابق این برند جای گرفته و با جلای زیبای لاولیر تزئین‌ شده است که پوشش بلک ارگانزا بر زیبایی‌اش افزوده است.


مدل تبلیغاتی مون پاریس اینتسمنت

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟