جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو

جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :جورجیو آرمانیمعرفی اکوا دی جیو پروفوندورایحه اکوا دی جیو پروفوندوچهره تبلیغاتی عطر

 

جورجیو آرمانی

کالکشن آکوا دی جیو، از جورجیو آرمانی (آرمانی بیوتی)، با نوع آروماتیک دریایی و قدرتمند فوژه، که مورد تأیید استاد عطرسازی «آلبرتو موریلاس» هست،  گسترش پیدا کرده است.

چهرهٔ تازهٔ تبلیغاتی جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو

معرفی اکوا دی جیو پروفوندو

جدیدترین محصول این شرکت، یعنی اکوا دی جیو پروفوندو، نوع مدرنیزه و تقویت‌شدهٔ نمادین اکوا دی جیو است که به صورت مجموعه‌ای از نتهای دریایی در ترکیب اسانس‌های آروماتیک مصنوعی و آکوردهای جنگلی و شور ساخته شده است که یادآور خاستگاه این طیف، یعنی دریا، است. رنگ آبی دریایی اصلاح‌شده بطری یکی از ویژگی‌های تحسین‌برانگیز شمایلی‌ترین رنگ امروزی آرمانی است.

رایحه اکوا دی جیو پروفوندو

«اکوا دی جیو پروفوندو نوع دریایی و قدرتمند اکوا دی جیو محسوب می‌شود. این محصول، که چیزی بیش از یک عطر است، رایحه عمیق و دلربایی دارد،عطر مردانه مدرن و حسی و دربردارندهٔ حس آزادی است که بُعد بسا عمیق‌تری را نشان می‌دهد.»

جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو

استاد عطرسازی، موریلاس، آکوردهای دریایی را به عنوان آکوردهای اولیه در ترکیب این محصول جدید به‌کار گرفته است. اینها نتهای دریایی نمادین اکو دی جیو هستند که با اکوزون (مولکول آبی جدیدی برای ایجاد حس تازگی و یدی)  مدرنیزه شده‌اند، درحالیکه شادابی‌اش را از ترکیب ترنج و ماندراین سبز برزیلی دارد.

آمیزه‌ای از اسانس‌های آروماتیک هستهٔ این عطر را شکل می‌دهند که با عصاره رُزماری، سنبل، سرو و درخت مصطکی، و جلوه‌های مدرنی از کهربا معدنی ترکیب شده که رایحه شور عمق دریا را منعکس می‌کند و با رایحهٔ پاچولی گواتمالایی و بوی احاطه‌کننده مشک رایحه‌ای نرم‌تر به خود گرفته است.

شیشه جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو

رایحه جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو

چهره تبلیغاتی عطر

الکساندر روسیچ چهرهٔ تازهٔ تبلیغاتی جدیدترین محصول آرمانی، یعنی اکوا دی پروفوندو، است. این عصاره «در بطری شیشه‌ای منجمد رمزآلود اکوا دی جیو قرار گرفته که با رنگ آب دریایی زیبا اما تقریباً ماتی خودنمایی می‌کند و رایحه اعماق دریا را انعکاس می‌دهد.»

طراحی شیشه و جعبه اکوا دی جیو پروفوندو
اکوا دی جیو پروفوندو مایهٔ تحسین شمایلی‌ترین رنگ جورجیو آرمانی است،  به قول خودش «آبی‌ای مثل سایهٔ تاریک که احساسات را نشان می‌دهد. این رنگ در انواع کمی‌ متفاوتش رنگ مایعی است که حس سیالیت و زیبایی بی‌عیب‌و‌نقصی را ایجاد می‌کند.»

بیشتر بخوانید : ویدیو کلیپ جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو ویدیو کلیپ جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولوجورجیو آرمانی سی پاسیونی : عطری برای خانم هایی با اعتماد به نفس بالا جورجیو آرمانی سی پاسیونی : عطری برای خانم هایی با اعتماد به نفس بالاجورجیو آرمانی آرمانی کد ابسولو گلد جورجیو آرمانی آرمانی کد ابسولو گلد

 

نظرات کاربران (1 نظر)
واقعا فوق العاده ست این عطر و روایح سوپرایز کننده ایی داره
25 فروردین 1402 پاسخ تشکر

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟