نارسیس رودریگز بلو نویر ادو تویلت اکستریم و فلور مسک ادو تویلت فلورال
5/1

نارسیس رودریگز بلو نویر ادو تویلت اکستریم و فلور مسک ادو تویلت فلورال

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عرضه دو عطر جدید توسط نارسیس رودریگزعرضه نسخه مردانه و زنانهمعرفی نسخه زنانهمعرفی نسخه مردانه

عرضه دو عطر جدید توسط نارسیس رودریگز

در 1 فوریه 2020 نارسیس رودریگز تحت لیسانس شیسیدو، دو عطر جدید را با امضای سونیا کنستانت عطرساز عرضه می‌کند که به همکاری خوب خود با این برند ادامه داده و و ترکیبات بیشتری را به جهان شگفت‌انگیز و بسیار محبوب نارسیس رودریگز می‌آورد.

اگر به سال 2019 برگردیم، این برند موفقیت خوبی با پیور مسک فور هر و نارسیس روژ ادو تویلت به دست آورد که خالق هر دو سونیا کنستانت بود، گرچه اولین نارسیس رودریگز بلو نویر مردانه نیز کار سونیا بود. 

عرضه دو عطر جدید توسط نارسیس رودریگز

عرضه نسخه مردانه و زنانه

حالا که بحث این فرآورده‌های جدید به میان آمد، هر دو فلنکر ها دو ستون نارسیس هستند.

نسخه زنانه، فور هر نارسیس رودریگز فلور مسک ادو تویلت فلورال، فلنکرِ فلور مسک فور هر است که در سال 2017 عرضه شد، در حالی که جدیدترین نسخه مردانه، نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر ادو تویلت اکستریم، به خط تولید نارسیس رودریگز فور هیم تعلق دارد و دنباله‌ی نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر از سال 2015 است.

باید اعتراف کنیم که اهمیتی ندارد که آن‌ها محصولات فرعی نسخه‌های ادو پرفیوم/ادو تویلت عطرهای نارسیس هستند، در هر حال همگی علیرغم تفاوت‌های اندک، جادوی خاصی در خود دارند. سبک و تم در طول این سال‌ها طنین‌اندازه بوده و حواس ما را مجذوب خود کرده‌اند و ما همیشه مشتاق نسخه‌های مختلف آن هستیم.

معرفی نسخه زنانه

فور هر نارسیس رودریگز فلور مسک ادو تویلت فلورال

فور هر نارسیس رودریگز فلور مسک ادو تویلت فلورال

«مجموعه عطری نمادین که همچنان ما را غافلگیر و مسحور می‌کند.

معرفی یک عطر زنانه جدید: فلور مسک ادو تویلت فلورال حس صمیمیت و بی‌واسطگی قلب مجموعه نارسیس رودریگز را دگرگون می‌کند. فور هر فلور مسک ادو تویلت فلورال، همتای فور هر فلور مسک، عطری جدید سرشار از سرزندگی و درخشندگی، شهوانیت زنانه را با اعتماد به نفس و شور بازتفسیر می‌کند.

نُت‌های تشکیل دهنده

«عطر جدید نارسیس رودریگز صمیمیت نادری را به خود گرفته و تجسم دوگانگی منحصربه فرد هر زن است. دسته‌ای گل با نُت‌های مرکبات، قلب مشک را با گرما و شهوانیت احاطه می‌کند.

رز ظریف که با فلفل صورتی تشدید شده و با رگه‌هایی از ترنج درخشان، به قلب مشک جان می‌دهد و در عین حال نُت‌های چوبی زنده – نعناع هندی و کهربا ملایم – به آن زرق و برق می‌بخشند. نتیجه: رز مقاومت‌ناپذیر.

طراحی ظاهری بطری

«بطری جدید حال و هوای اغواگر این عطر را بازتاب می‌دهد. بطری جدید با طراحی استادانه نارسیس رودریگز بازتفسیری هنری از شکل اصلی آن است. بطری صورتی که زندگی را منعکس می‌کند، پتینه‌ی کمی مات دارد.»

مدل تبلیغاتی فور هر فلور مسک ادو تویلت فلورال
«درِ مستطیل امضای این عطر شفاف است و شکل معماری و هنری بدیع آن را آشکار می‌کند.

طراحی بسته بندی عطر

بسته‌بندی ساده است. ویژگی‌های بصری این کمپین، پرتره فریبنده‌ی جولیا برگشوف را به تصویر می‌کشد که حال و هوای فلور مسک فلورال را به شکلی کامل و ناآگاهانه از آن خود می‌کند. جولیا زیبایی نادری دارد و ظرافت و فریبندگی را بازتاب می‌دهد.

«قبل از فور هر فلور مسک ادو تویلت، فور هر فلور مسک بود. حال و هوای فور هر فلور مسک، شهوانیت موذیانه‌ی هر زنی را با فریبندگی و شور زیاد برمی‌انگیزد.»

طراحی ظاهری فور هر فلور مسک ادو تویلت فلورال

«مقاومت‌ناپذیر و اعتیادآور، فور هر فلور مسک ادو تویلت فلورال سرزندگی تازه‌ای را با حال و هوایی بدیع به اطراف می‌پراکند. خط تولید نارسیس رودریگز فور هر مقاومت‌ناپذیر است. مشک امضای آن در قلب تمام عطرهایش بسیار اغواگر است؛ زمانی که با نُت‌های دیگر تقویت شود، جادویی و اعتیادآور می‌شود. هر عطر برتر است و خود را وقف دگرگونی شخصی هر زن می‌کند. 
«فور هر فلور مسک ادو تویلت مست‌کننده است.»

فور هر فلور مسک ادو تویلت از 1 فوریه 2020 به شکل ادو تویلت 50 میل و 100 میل در دسترس قرار میگیرد


معرفی نسخه مردانه

نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر ادو تویلت اکستریم

نارسیس رودریگز فور هیم بلو نویر ادو تویلت اکستریم
«خط تولید این عطر نمادین به اغواگری و غافلگیری ادامه می‌دهد. با معرفی فور هر بلو نویر ادو تویلت اکستریم، مکملی عالی برای خط فور هیم بلو نویر است. این عطر جدید آرامش‌بخش تجسم دوگانگی امضای این عطر در قلب خط اعتیادآور نارسیس رودریگز است و عناصر جدید راز و جذابیت آهنربایی را به آن وام داده و نشانگر اعتماد به نفس زیاد است.

نُت‌های تشکیل دهنده

«بلو نویر اکستریم فریبنده است؛ رایحه‌ی تازه‌ی آن هم مبهم و هم قوی است. آشکار، خنک و پرطراوت: مشک امضای آن همچنان در قلب این عطر باقی می‌ماند و نُت‌های مرکبات یخی در کنار آن قرار دارند – نارنگی سبز و ریحان – که با نُت‌های چوبی جان می‌گیرند – سدر آبی، آبنوس سیاه و مرکبات.

طراحی ظاهری بطری

«بطری جدید که تفسیر باریک‌بینانه‌ای از شکل اصلی است، طراحی هنرمندانه‌ی نارسیس رودریگز را دارد. راز ماندگار بلو نویر اکستریم در بطری آن بازتاب می‌یابد که سایه‌ی درخشانی از آبی تیره و پتینه‌ی کمی مات دارد. درِ مستطیل امضای آن شفاف است و شکل معماری ناب آن را آشکار کرده و عنصر اسرارآمیز دیگری را به آن می‌افزاید. بسته‌بندی آن نیز شیک و مرتب است.»

مدل تبلیغاتی فور هیم بلو نویر ادو تویلت اکستریم

پرتره روبرتو سیپوس

«این کمپین تجمسی جدید، پرتره برجسته‌ای از روبرتو سیپوس مدل است که عکاسی آن را ویویان ساسن انجام داده است. روبرتو ظاهر مدرن جالبی دارد که مطمئن، اسرارآمیز و جذاب است. ویویان ساسن که به خاطر آثار سیاه و سفید منحصر به فردش مشهور است، حضور هیپنوتیزم‌کننده‌ی روبرتو و تازگی بلو نویر اکستریم را با تصویر گرافیکی منحصر به فرد خود به تصویر می‌کشد.

نُت‌های تشکیل دهنده

«خط نارسیس رودریگز فور هیم حس دوگانگی موجود در مردانگی را با شفافیت، عمق و شهوانیت منتقل می‌کند. فور هیم بلو نویر ادو تویلت اصیل پاک و شفاف و در عین حال اسرارآمیز و اغواگر است. مشک امضای آن در کنار نُت‌های بالای تند هل و جوز و نُت‌های چوبی سدر اطلس آبی، چوب آبنوس و وتیور سیاه قرار می‌گیرد.»

طراحی ظاهری فور هیم بلو نویر ادو تویلت اکستریم

بلو نویر ادو تویلت اکستریم حس رازآمیز این عطر را با شدت عمیق‌تر و منحصر به فردی به تصویر می‌کشد. مشک منحصر به فرد با نُت‌های چوبی شهوانی تقویت می‌شود – سدر آبی و آبنوس سیاه – و با وتیور بیشتر دگرگون می‌شود. فور هیم بلو نویر ادو تویلت اکستریم عطری برتر است. 

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟